Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119920 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #885 Gepost op: 1 mei 2017, 18:38:09 »
Waar in 't bronsgroen eikenhout,
't nachtegaaltje zingt;
Over 't malse korenveld,
't lied des leeuweriks klinkt;
Waar de hoorn des herders schalt,
langs der beekjes boord:
Daar is mijn Vaderland;
Limburgs dierbaar oord


Zaterdag de 29e voor de derde keer in twintig dagen afgezakt naar Lemiers. Geen ellenlang verhaal maar de social media versie in vogelvlucht.

Aankomst: 13.00
Vertrek: 02.35

Aanwezige bekende herders
Aloewe (Ditmaal in de hoedanigheid als Robin), Elsierd (de "naïeve" nextgen ijsbeer), Rob45 (de plaatsvervangende Master Bull)
(Wel daar maar niet gezien Deket, Mr Bluenose en Shakir)

Aanwezige nachtegaaltjes
Andrea 1&2, Monica(Bab), Kinga, Stacy, Vicky, Melissa 2, Domenika, Dani, Carmen, Sonia, Jasmin, Veronica, Miruna, Lyn, Melli, Tania, Nadia, Lavinia, Victoria, Claudia, Catalina, Aylin, Linet, Adelina, Elena, Delia en nog 15-20 nachtegaaltjes van heinde en verre.

Culinair segment
Ontbijt/Lunch: Tomaten-crème soep, Kaiserbroodje en croissantje
Avondeten: Steak, visje, frietjes en salade.
Late night snack: Pizza
Totaal score: ⭐️⭐️⭐️⭐️

Wellnessonderdelen waarvan ik gebruik heb gemaakt.
Verwarmd buitenzwembad
Bubbelbad
Totaal score: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Nachtegaaltje 1: Lavinia (overgevlogen vanuit Roemenië)
Tijdsduur: 30 minuten
In sterren: ⭐️⭐️
In woord: http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;quote=101684;topic=22508.0;last_msg=101684

Nachtegaaltje 2: Monica (overgevlogen vanuit Roemenië)
Tijdsduur: 90 minuten
In sterren: ⭐️⭐️⭐️⭐️
In woord: http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;quote=101685;topic=7871.0;last_msg=101685

Nachtegaaltje 3: Domenika (overgevlogen vanuit Bulgarije)
Tijdsduur: 60 minuten
In sterren: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
In woord: http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;quote=101687;topic=16742.0;last_msg=101687

Conclusie
Wederom een topdag beleeft in SS met zeer aangenaam gezelschap.

Totaal score van het verblijf: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #886 Gepost op: 1 mei 2017, 23:00:52 »
Tja, verbleef vooral in de kamer.  Desalniettemin ook vaak op het bankje vlak bij de ingang van de bar en eten deed ik toen ik eventjes naar de avondwedstrijd uit de Bundesliga op het terras keek.
De reden ook waqrom je vooral Sonja niet zag en de jonge Andrea, in totaal 2 uur, pas laat. Ook een keer Carmen een uurtje.
maar Sonja in totaal 4 uur oo de kaler en een tijd samen met Andrea in de zetels, dat voel ik nog.
die grote hoeveelheid trappen blijft bet grote nadeel bij die keet.
lang geleden, toen ondergetekende nog eelf voetbalde, jong en knap was, kortom toen de dieten nog spraken, zou dat geen probleem geweest zijn.
maar voor een oude afgeleefde man met 2 operaties achter de rug en een knieprothese zijn die trappen een kwelling
« Laatst bewerkt op: 2 mei 2017, 00:05:31 door deket »

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #887 Gepost op: 1 mei 2017, 23:27:43 »
Wat heb ik toch een geluk dat ik nog een jonge god ben, die tussen de acties door vanuit kamer 3b of desnoods 2 of 3a (en die zijn op de 2e verdieping!) naar beneden sprint voor verse frisdrank, een vlaaipunt of een stukje taart.
Daarmee weer naar boven spurt om met hernieuwde energie aan de slag te gaan  :lostit
Voor de minder energieke rakkers, minder-validen en 75-plussers beschikt Sixsens in ieder geval over een traplift vanuit de entree naar -1 waardoor lockerruimte, marocco, massageruimte en wellness voor iedereen bereikbaar is  :-P

 :ecomcity:  :ecomcity:  :ecomcity:

Zal alvast wat zelfreflectie toepassen met bovenstaande smileys.
 :lol_hitting:

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #888 Gepost op: 2 mei 2017, 00:03:05 »
Nam vandaag idd vrij maar die uren met haar dat was ook inclusief  trio hoor.
ja setjes showen dat doet ze graag
Toffe meid, maar vermoeiend. Anyway haar vertrek zal een groot verlies voor Sixsens zijn.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #889 Gepost op: 3 mei 2017, 14:18:41 »
Sixsens, dinsdag 2 mei
(of was het nou toch een maandag?)

Ik zat in de 3 dagen tussen 2 vakanties in (hoe slecht kun je het hebben?) en zat nog geheel in de vakantiemodus, waar ik het idee (en de goesting) kreeg voor een extra mini vakantie(dag) in Lemiers. Kolder in de kop, noemen ze dat ook wel. Erg rustig op het werk dus ik kon ongegeneerd spijbelen. Zo gezegd, zo gedaan.

Rond 16:00 uur tegelijkertijd met Ohhlord (ja, Crystal was weer gearriveerd) de parkeerplaats opgereden en ons samen bij Meggi aan de receptie gemeld. "Aaahh, Ihr zwei wieder?" was haar begroeting en de bijbehorende glimlach deed me alweer thuis voelen. De parkeerplaats zag er erg kalmpjes uit en zo bleek het ook toen we in berenvel de bar betraden voor een welverdiend (?) biertje. Meerdere malen op die dag hoorde ik van dames dat het meer op een maandag leek dan op een dinsdag.

Ook qua dames vielen er behoorlijke gaten in de kwantiteit van de line-up, waar mij dan voornamelijk de Bulgaarse afwezigheid meer opvalt (en boeit). Gisteren was een groot deel van de Bulgaarse garde afwezig. Geen Domenika, Laura, Viktoria. Geen Melissa 2 of Yasmin. Geen Maria, Julia, Veronika, Simona, Dani, Zoey, enzovoorts. Wel Crystal die haar eerste dag terug was. En verder Vicky, Stacey (die vandaag dan weer ook naar huis is), Nadia, Bulgaarse Andrea. Meer volgens mij niet maar ik kan het mis hebben. Andere nationaliteiten ken ik niet allemaal maar beide Carmens waren er (eentje vóór en eentje achter de bar), Kinga, Linet, en zo meer.

Echter, zoals ik altijd zeg, je kunt aan één dame al genoeg hebben voor een heel fijne avond. Kort nadat Ohhlord en ik ons eerste biertje hadden laten smaken werden we aan de bar vergezeld door Crystal en kort daarna nestelde Vicky zich naast mij. Het bijpraten met Ohhlord kwam wederom in gevaar en werd door beide dames al heel snel in het uitstelhoekje geduwd. Moeilijk ook om te kiezen tussen vakantiefoto's uit Rome en twee mooie hertjes die niet eens vrij rond huppelen maar direct bij je op schoot komen zitten.... duh...

Na samen wat drankjes genuttigd te hebben hoorden we een vreemd gebrom en geknor, hetgeen uit de (lege) maag van Crystal bleek te komen en signaal was om het restaurant dan maar te gaan opzoeken. Met zijn vieren gezellig gegeten en gekletst, en samen een beetje uitgebuikt in de bar. Waarna het dan toch tijd werd om eens de afzondering op te zoeken, in mijn geval met Vicky op kamer 2 in de nok van het oude gedeelte, met (dat wist ik nog niet) toegangsraam tot het dakterras waar op termijn een cocktailparty voor genodigden en intimi zal worden georganiseerd. Nu echter viel de regen met bakken naar beneden dus het raam ging enkel op een kier voor wat frisse lucht en romantisch achtergrondgeluid (waarbij ik gelukkig niet aan Rob de Nijs moest denken, bedacht ik achteraf).

In de 2 uren daarna volgende sessie van hoog GFE niveau zoals ik ze graag heb, waarbij (zo had ik stellig de indruk) van beide kanten werd genoten en zoals ik wel vaker zeg, als het gespeeld was deed ze het uitermate goed en dat is ook prima. Ik heb er in ieder geval van genoten en dat op meer vlakken dan de seks alleen. Een vriendinnetje pur sang en het wordt met elke kamer beter. Gevaarlijk voor de portemonnee dus... maar o zo lekker...

Na onze kamer heb ik in de zeer rustige bar nog een tijdje met Vicky en Crystal gekletst en wat gedronken en zonder verder kamerplannen heb ik me rond 22:30 uur uiterst tevreden naar huis begeven. Dit zijn de avonden waar ik de dag erna nog van kan nagenieten...


Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Een dagje pannenkoeken met mijn koningin op koningsdag
« Reactie #890 Gepost op: 4 mei 2017, 19:31:28 »
Het was eindelijk zover, koningsdag. Niet dat ik zo koningsgezind ben of dat ik graag wil feesten in bijvoorbeeld Amsterdam, maar ik had wel speciale plannen die dag. Ik had het er al een paar keer met Dani over gehad, om haar eens voor een hele dag te boeken en koningsdag leek mij de perfecte dag om mijn koningin een hele dag te gaan bezoeken.

Ik had afgesproken om rond 12 uur er te zijn, maar ondanks dat ik vroeg vertrokken was, kwam ik net iets na 12 uur aan in Sixsens. Onderweg had ik veel vertraging. Veel files en wegopbrekingen.

Met mijn rugzakje kwam ik zoals gebruikelijk binnen en elke keer wordt deze even gecontroleerd, maar nu was de eigenaresse ook aanwezig en zij probeerde me er van te overtuigen dat mijn rugzak niet in de lockers zou passen. Ik gaf aan dat ik niet voor het eerst in Sixsens was en overtuigde haar dat de rugzak zeker in de lockers past en ook nog ruim ;) Gelukkig mocht ik verder met rugzak.

Snel omkleden en kijken waar Dani is. Overal heb ik gekeken, in de bar, in het restaurant, de “moroccan room”, het wellnessverblijf, de relaxruimte buiten, weer in de bar, maar geen Dani. Wel kwam ik onderweg Stacey tegen die mij vriendelijk groette. Ik ging maar aan de bar zitten en bestelde me een koffie. Op het moment dat ik de koffie kreeg, kwam Dani aanlopen. Ze had van een aantal dames gehoord dat ik inmiddels was gearriveerd. Ik moet zeggen dat Dani er vandaag bijzonder goed uitzag. Ze had haar haar leuk in een staart en haar make-up was perfect. Niet te veel of te overdreven, maar precies goed.

We hebben aan de bar even wat bijgekletst onder het genot van een kop koffie en zijn daarna naar het restaurant gegaan voor een ontbijtje. Daarna wat relaxen in de relaxruimte buiten en daarna nog even in de bar, waar Andrea zich bij ons kwam voegen. De dames praatten onderling wat in het Bulgaars en af en toe in het Duits/Engels om mij er ook wat bij te betrekken. Andrea spreekt niet zo heel goed Duits of Engels, waardoor de communicatie wat lastig is. Tis wel een erg gekke en grappige meid en van horen zeggen schijnt ze ook goed op de kamer te zijn.

Op een gegevens moment vroeg Dani aan mij of ik later op de dag zin had in een trio met haar en Andrea. Ik twijfelde en zei dat ik er over na zou denken en dat ik er later op terug zou komen. Uiteindelijk het aanbod niet geaccepteerd. In het verleden wel eens een triootje gedaan met dames, maar altijd met dames die ik goed kende. Met Andrea was ik nog nooit mee op kamer geweest en ik zag het niet gelijk zitten om een triootje te gaan doen samen met Dani. Daarnaast wilde ik exclusief met Dani de dag doorbrengen en alleen alle aandacht aan haar besteden. Met een triootje wordt dat wat lastig en ik denk dat ik er ook niet echt van genoten had, als we wel een triootje hadden gedaan.

We zijn die dag 2 keer op kamer geweest, maar wel een zeer lange periode (lees beide keren om en nabij de 4 uur). Tijdens de kamergangen hadden we uiteraard geweldige seks, maar ook een klein beetje kinky. Oa werd de “riem” van mijn badjas gebruikt om mijn handen vast te binden. Ja, Dani ziet er uit als een lief meisje, maar ze heeft ook wel haar donkere kant ;) Het was een leuke GFE met af en toe een kinky twist.

Tussen de kamers door hebben we een paar keer een saunaatje gepakt en een tijdje lekker gerelaxt in de jacuzzi. Dani maakte zich in het begin nog een beetje zorgen over haar make-up, maar voor mij is vaak een vrouw mooier zonder make-up (of weinig) dan met overdreven veel make-up. Om eerlijk te zijn vond ik Dani op haar mooist tijdens het RB-feest vorig jaar, zeker na de wet-T-shirt-contest, toen ze door het waterfestijn helemaal geen make-up meer op had :)

s'Avonds hebben we samen gegeten in het restaurant. De eerste keer dat ik met een dame in Sixsens samen heb gegeten. Het eten smaakte prima, alleen kregen Dani, maar Andrea later op de avond last van hun buik. Met Dani toen maar even rustig op het bed in de bar gelegen om even bij te komen.

Helaas gaat zo'n dag zeer snel voorbij als je plezier hebt. Ik heb me geen minuut verveeld met Dani en doordat we heel lang bij elkaar waren en veel met elkaar gesproken hadden, hebben we elkaar nog beter leren kennen. Na onze laatste kamergang hebben we samen met Andrea een laatste drankje genomen aan de bar. Het was toen al uitgestorven. Dani nam met een paar sensuele (tong)zoenen afscheid van me. Het was bijna 1 uur en Sixsens ging sluiten. Ik nam nog gauw even een laatste douche en zorgde dat ik me met name achter m'n oren goed afdroogde ;D ;)

Jammer was wel dat het weer niet zo geweldig was, waardoor we de gehele dag binnen hebben gezeten. Ik had met Dani nog wel een duik in het zwembad willen nemen, maar Dani is een meid die van lekker warm water houdt, dus dat zat er niet in.

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¾/5

Oja, een dame die ik ook nog zag vandaag was Gabriëla uit PHG. Ik heb haar kort even gegroet. Ik herkende haar eerst niet, want ze zat goed in de make-up, maar toen ik haar getattoeëerde arm zag, wist ik gelijk wie ze was.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #891 Gepost op: 7 mei 2017, 21:03:13 »
Proloog. Noem me gerust een kwezel: in Sixsens gebruik ik altijd locker 133. Dat is mijn persoonlijk bijgeloof: locker 133 brengt me een goede kamer. Enig bijgeloof mag wel in deze Russische roulette dat ijsberen heet.

Afgelopen zaterdag (29/04) ben ik nog eens afgezakt naar het heuvelachtige Lemiers. Geen tweedaagse clubtour deze keer, want Sixsens is voor mij zowat de enige club die haalbaar is voor een dagtripje. Neen, het leven van de westelijke ijsbeer is niet altijd gemakkelijk. Om je een idee te geven: reistijd is even lang als clubtijd. Goh ja, ik ben al blij dat ik niet in Frankrijk of Zweden woon. Hoe lang ben je dan niet onderweg voor een wipje?

En toch, met bijna 160 km vogelvlucht verwijderd van mijn hometown, voelt Sixsens aan als thuiskomen. Een club met zijn eigen typische geluiden, zoals het constante gebonk van die dekselse high heels op de trap (=pure overlast!), het borrelend geluid van de jacuzzi. Of wat dacht je van deze: vanop het terras hoor je het typische knarsend geluid van de toekomende auto's die over de kleine steentjes van de parking rijden. ("Kapers op de kust" denk ik dan). Ik sta er weer!

Na de zoveelste keer Sixsens is het nog moeilijk om een puntig tekstje te schrijven. Toch leert de ervaring dat je uit alles in een club een stukje kunt puren. Van gesprekken met een lege doos, over slechte jaagtechnieken, tot die slappe lul op de kamer.

Als broekventje onder de ijsberen was ik voor het eerst getuige van openbare actie (eigenlijk ook al in GT vorige zomer, maar dat was vanop afstand). Shakir die genadeloos zoveel mogelijk mokkels bij elkaar ramt, moest toch wennen aan het beeld van een zoutzak dat op een wijf ligt. "Ben ik nu een kneusje als ik daarvan wegkijk?" Vroeg ik me dan af, "Of toch maar toekijken?", "Ja ok, maar hoe dan?" Altijd eens interessant om andermans neuktechniek te analyseren. Nu even serieus: was dat eigenlijk nog wel neuken te noemen :017:? Een tamme patattezak die maar wat op en neer beweegt? Bij mezelf: kort en krachtig, met een grote verticale amplitude (dat is pas neuken!).

Maar goed, nu terug naar de les. De line up. Van oudsher is de visuele kwaliteit van de dames in Sixsens eerder matig. Ik heb me het afgelopen jaar te veel vergaapt aan Samya-girls, en dan is het toch weer even aanpassen in Sixsens. Het overkomt me hier veel dat ik na 2-3 uur nog geen zicht heb op kameropties, en dan ben ik nog chagrijniger dan een uitgehongerd roofdier. Oppassen geblazen voor de volgende syndromen:

* Het verre-ijsbeer syndroom. De druk om te moeten kameren neemt toe, omdat je van ver komt.
* Het cobra syndroom. De dame beslist om te gaan kameren. Opgelopen in Samya (bij de Hongaarse slangenbezweerster). Symptoom: slappe lul op de kamer. En de lul liegt nooit!
 
Onder de dames zag ik een opvallend duo: twee oermoeders die meestal bij elkaar zitten (een blonde met een bril, en eentje met lang zwart haar). Vooral die zwartharige had ik vorige keer al in de gaten. Waarom sprak ze me zo aan? Omdat ze zo rond en vruchtbaar op me overkwam?

[attachimg=1]

Bij nader inziens was ze me toch iets te veel een Italiaanse mama. Ik laat ze liever over aan forgetskinnyletsgetfatty.

Zoals gewoonlijk kwam Koreaanse Lin de sterkte van mijn fluit opmeten. "We moeten maar eens op de kamer kerel, want ik ben geil!" Ja, met Lin heb ik al geregeld goed bijgepraat, maar kameren? Nope. En dan nu de geslaagde anticlimax: Lin "En, eerste keer hier?" :huh: Ach ja, dit wereldje staat dan ook bol van de illusie en het bedrog. Onder het vernis van de blitze clubs en goedkeurende dames gaat een hemeltergende leegte schuil (precies dat wat ik zo interessant vind).

Larissa

Mijn keuze was het gevolg van een mix van bovengenoemde syndromen. Na enkele tegenvallende kamers van het vorig neukweekend ben ik meer op mijn hoede. "Kerel, jij denkt te veel na. Zal ik de sleutel gaan halen?" Waarom niet? Larissa zag er goed uit ... in het donker. Eens boven aan de balie bleek ze acne putjes te hebben. Niet dat het een maanlandschap was, maar toch.

Eigenlijk moest ik me schamen, ik lijk wel een verwend rotjochie dat zit te krijsen omdat hij zijn snoepje (lees: "perfecte Samya-girls") niet krijgt. Afin, ik ga mijn toon moeten milderen, want ik ben alweer de dames verticaal aan het klasseren omwille van hun uiterlijk. De Vrouwenraad zou me lynchen.

Aan een goede inzet op de kamer was zeker geen gebrek. Ik zou ze eigenlijk niet mogen afkraken, en de acne putjes vind ik heel erg voor haar. Desalniettemin hing de slappe lul weer boven het hoofd. Ik moest moeite doen om klaar te komen, en dan ben je eigenlijk fout bezig.

Begrijp je nu waarom ik altijd zit te zeiken op het gebrek aan daglicht in veel clubs?

Jasmin

Interessant wild, deze pittige dame van het Bulgaarse kliekje. Deze temperamentvolle dame had ik al eerder op het oog. Geen supermodel, het zijn eerder de kleine imperfecties die haar schattig maken (dat kleine spleetje tussen haar voortanden ;D).

Deze stille Vlaamse beer was weer naarstig op zoek naar een goedkoop openingszinnetje, en het werkte! Alle lichten stonden nu op groen! Sleutel gaan halen en pif-poef-paf! Ons liefdesnestje was in de hoogste kamer van het bovengedeelte, net onder het dak (de pannen van het dak geneukt!). Ideaal voor daglichtneukers zoals ondergetekende want daar kunnen de ramen wagenwijd open. Neuken met zicht op de heuvels.

Na de lichte teleurstelling met Larissa wist Jasmin mijn onbevredigde trouwe vriend weer kracht en energie te geven. Misschien niet het allermooiste meisje van de klas, maar in seks blinkt ze echt uit! Kruid was al binnen de 10 minuten verschoten. Gedaan met de slappe lul, en de slechte of onvoldoende orgasmes van de laatste weken.

"But, Baby, you come 20 minutes too early". Geen probleem, ik geef de dames dan meestal nog een massage à la carte (light, medium of hard). Ze koos voor de harde aanpak. Dat was geen verrassing, neen ;).

Na 10 jaar Oostblokinvasie weet ik het nu wel zeker: de Bulgaarsen zijn de besten!

Conclusie. Het was al bijna een jaar geleden dat ik Sixsens nog met een tevreden gevoel verliet. Locker 133 bracht me eindelijk nog eens geluk!
« Laatst bewerkt op: 7 mei 2017, 22:06:53 door Shakir »

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #892 Gepost op: 7 mei 2017, 23:51:16 »
Citaat
Onder de dames zag ik een opvallend duo: twee oermoeders die meestal bij elkaar zitten (een blonde met een bril, en eentje met lang zwart haar). Vooral die zwartharige had ik vorige keer al in de gaten. Waarom sprak ze me zo aan? Omdat ze zo rond en vruchtbaar op me overkwam?



Bij nader inziens was ze me toch iets te veel een Italiaanse mama. Ik laat ze liever over aan forgetskinnyletsgetfatty.


Beste Shakir,

Heb je er ook namen bij?  :lol_hitting:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #893 Gepost op: 8 mei 2017, 00:10:51 »
Citaat
Onder de dames zag ik een opvallend duo: twee oermoeders die meestal bij elkaar zitten (een blonde met een bril, en eentje met lang zwart haar). Vooral die zwartharige had ik vorige keer al in de gaten. Waarom sprak ze me zo aan? Omdat ze zo rond en vruchtbaar op me overkwam?



Bij nader inziens was ze me toch iets te veel een Italiaanse mama. Ik laat ze liever over aan forgetskinnyletsgetfatty.


Beste Shakir,

Heb je er ook namen bij?  :lol_hitting:

Ik vervul even de rol van Shakir. Het betreft hier Selina en Analise (/Anaïs) en hoewel ze beweren Spaans te zijn zijn ze Roemeens

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #894 Gepost op: 8 mei 2017, 00:12:32 »
Citaat
Onder de dames zag ik een opvallend duo: twee oermoeders die meestal bij elkaar zitten (een blonde met een bril, en eentje met lang zwart haar). Vooral die zwartharige had ik vorige keer al in de gaten. Waarom sprak ze me zo aan? Omdat ze zo rond en vruchtbaar op me overkwam?



Bij nader inziens was ze me toch iets te veel een Italiaanse mama. Ik laat ze liever over aan forgetskinnyletsgetfatty.


Beste Shakir,

Heb je er ook namen bij?  :lol_hitting:

Ik vervul even de rol van Shakir. Het betreft hier Selina en Analise (/Anaïs) en hoewel ze beweren Spaans te zijn zijn ze Roemeens
Wil jij beweren dat die twee dames liegen?!?!?!?

Ongehoord !

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #895 Gepost op: 8 mei 2017, 00:26:50 »
Wil jij beweren dat die twee dames liegen?!?!?!?

Ongehoord !

Dan zwijg ik nog over het vermeende feit of het nu wel of niet zusters zijn  ;)


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #896 Gepost op: 8 mei 2017, 00:42:50 »
Moeder en dochter........ik weet het zeker. Moeders had meer ervaring, maar de dochter is 'gummi'.  :lol
« Laatst bewerkt op: 8 mei 2017, 00:50:02 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #897 Gepost op: 10 mei 2017, 17:19:16 »
Di  9 mei
Na enige weken, k denk een stuk of 8 ,  terug in ss geraakt.   
De parking was halfvol, om  13,30 het voordelig inkomsticket afgehandeld, het vel aangetrokken en gaan ontbijten.
Bij terugkomst aan de receptie was er enige discussie tussen een klant en een DVP, natuurlijk ivm de betaling.   Door de uitbaters werd dit afgehandeld en de klant en zijn vriend konden/moesten de zaak verlaten.     

De sweet Vicky verwelkomde mij in de bar,  Jasmine.bu was opdringerig.   Deze laatste jaagde bij de ganse namiddag tevergeefs bij de klanten. 
Ik heb mij gewaagd aan twee nieuwelingen mn.   Sylvia.ro , volgens haar was er een 6 maand geleden ook al.   De kamer met haar was prima en herhalingswaardig.     Daarna met haar kleinere vriendin  Melana.ro,  zij is een brildrager , ook een goede kamer.

De tijd ging vlug voorbij, door de goede kamers door het plagen van Jasmine en Mara , die nog steeds volgens haar zeggen verliefd is op mij... me to.
 
Verder gezien en gesproken : Lilly uit Kenia of Brazilië ,  ze is nog tot eind volgende week present.
Christal  was veel bezet,  Tatiana uit Moldavia  , Mary (ex GT) , .... k ben niet zo goed in namen onthouden.

De barruimte was bij momenten leeg, maar voor een dinsdag is dit eerder normaal.   Ik hou niet zo van de drukte en voor mij is dat relaxing, t is hier trouwens een relaxxx forum.   
Het zwembad was heerlijk.

Nog wat ervaringen uitgewisseld met een  Frans talige bezoeker ivm de nieuwe prostitutiewetgeving in Duitsland, in gaand op  1 juli.

Een mooie dag gehad, meer moet het niet zijn.



Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #898 Gepost op: 17 mei 2017, 07:02:13 »
Freitag der 12.05.
Nach vielen Wochen und Dank Lellebel stand ein Besuch im SS bei Monika auf dem Plan.
4 Stunden Arbeit und knapp 4 Stunden Fahrt erreichte ich noch in der HH-Zeit das
Ziel meiner „Begierde“.
Nach Duschen und Kleines Frühstück war erstmal relaxen am Pool angesagt. Und wen sehe ich da? Monika mit einem Gast.
So früh am Tag?
Kurzes Hallo mit den Augen und auf später verabredet. Es wurde vieeeel später.
Doch am Schwimmbad in der Sonne war angenehm zu entspannen und die wenigen mal gut, mal schlechten „Anbagger-Versuche“ habe ich erprobt und charmant abgewimmelt.
Da kam Sie: in einem sehr schönen Bikini, mit ihrem bezaubernden Lächeln, doch ich merktegleich dass Sie heute auch etwas bedrückt.
Es war Abendessens-Zeit und da es Garnelen gab, war auch großes Gedränge im Speisesaal.
Wir hielten uns an Fleisch, Gemüse und Salat und verzogen Uns dann wieder auf die Terasse zum Reden und Rauchen.
Jetzt aber aufs Zimmer. Es fing schmusig an, Wir verwöhnten uns erstmal mit Streicheleinheiten.
Monika's BJ ist gut und Sie weiß auch wie ichs mag. Sehr fliesend war Sie dann in Reiter auf mir und ihr Körper fühlte sich gut an. In Missio kam ich dann zum Absch(l)uß und Wir kuschelnden die restliche Zeit.
Das zweite Zimmer mit ihr war dann etwas aktiver und Sie konnte sich doch noch entspannen und genießen.
Leider fehlte es diesmal an der Leidenschaft und dem Genuß am Sex wie ich es beim letzten Mal mit ihr erlebt habe. Vllt ist hier auch mit weniger Einsatz der gleiche Erfolg zu erzielen.
Denke aber, Monika hatte nur einen nicht so guten Tag.
Fazit zum Club (Freitag abend!):
Die Begeisterung kann ich nicht teilen, es waren sehr wenig Frauen da die optisch gefallen konnten.
Es wird stundenlang mit Mobile phone gespielt um dann mich mit 5xBaby und Schatzi anzusprechen. Der nächste Satz ist: Gehen wir auf Zimmer ficken. Das soll mich animieren?
Essen gut, Getränke gut. Doch wenn ich wegen der besseren Luft abends im „Wintergarten“ meine Zeit verbringen will wird es ein ständiges Treppauf/Treppab.
Für mich ein Novum im Sixsens, ich habe schon wieder weit vor Mitternacht meine Zelte dort abgebrochen.
Vllt mal in größerer Gesellschaft. Mal gucken

vanKees

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #899 Gepost op: 24 mei 2017, 01:26:42 »
Vorige week noodgedwongen droog gestaan. Dus er moest wat ingehaald worden.
Deze week twee momenten om de 'hengel' uit de kast te halen: maandag en vrijdag. Lang gedubd over wanneer naar Sixsens en wanneer naar Babylon. Ik wist dat Kinga maandag aanwezig zou zijn in Sixsens. Sinds november niet meer met Kinga de lakens gedeeld. Het werd weer eens tijd. Bovendien was mijn laatste bezoek aan Sixsens al weer 4 maanden geleden.

Om 11 uur op de parkeerplaats, alwaar vriend Licky Luke een paar minuten eerder was gearriveerd. Samen naar binnen, bij Maggy ingecheckt en het feestje kan beginnen.
Eerst een spiegeleitje, salade, broodje en beleg.....om goed van start te kunnen gaan.

Uitstekend weertje, dus het zwembad werd opgezocht. Een 30-tal dames en een 20-tal mannen tot mijn vertrek om 18 uur. Een relaxte sfeer. Weinig kameracties en de dames leken er vrede mee te hebben, want die trokken met regelmaat een baantje in het zwembad en sloegen een balletje. Leuk om te zien welke capriolen ze uithalen om hun kapsel droog te houden.
In tegenstelling tot eerdere berichtgeving is Kinga niet komen opdagen. Jammer! Ik had me er op verheugd na 6 maanden. Anders was ik 2-3 uur onzichtbaar geweest in een of andere jacuzzikamer.  ;)

YASMIN
Het leek er op dat ik deze dag ongepopt het pand zou verlaten.
Doch, het liep anders. Yasmin lag naast mij aan het zwembad allerlei kunstjes te vertonen met Licky Luke, die mij wel aanspraken. Een date geregeld en douchen. In de bar met Yasmin wat nader kennis gemaakt. Yasmin kende ik wel, maar tot een kamer kwam het nog niet. Met Yasmin naar boven in de nok van Sixsens. Een prima kamer met deze kleine Bulgaarse. Zeker voor herhaling vatbaar.

Na de kamer met Licky Luke samen gegeten in het restaurant. Het was weer prima verzorgd!

Ik moest helaas zonder geldig alibi op tijd naar de gebreide broek.
Kreeg thuis wel de vraag waarom ik zo'n rooie kop had. Er was meer verbrand.......! Gelukkig kon ik een werkgerelateerde smoes neerleggen. Moet ik ook nu al alibi's gaan verzinnen als ik bij een erotische tempel in de zon lig.....  :lol

Illusion Plopp!

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke