Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119911 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1320 Gepost op: 9 oktober 2019, 21:05:43 »
Supertijd in SixSens
22 September 2019

Citaat
Na twijfelen toch besloten om er weer een clubdagje van te maken. Waar dan? Na nog meer twijfelen voor SixSens gekozen en daar gaven de aanwezigheid van dames als Sofia en Marissa de doorslag voor....of wat dacht je


FAZIT
2) neutraal
De Security had wat meer aanmerkingen bij aankomst en vertrek maar dat is hun job en ik hoef het niet leuk te vinden. Dat gezegd zijnde is dat dan gezegd.

3) Positief: Alles: line-up, eten, wellness, ambiance


Kamergangen en overall service

Ik kan zeer tevreden zijn over het service-gehalte des dames. Het speelt een rol dat dit alle herhaalsessies zijn met dames waar ik zelfs onlangs pas mee op kamer ben geweest:

1) SOFIA - Sex met de the100 lookalike

2) MARISSA - Meer pret met mijn favo babe!

3) ISABELLA - Herhaling met verbeteringen

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ****


CLUBVERSLAG
1) Algemene indruk
Na lang twijfelen besloot ik aan de Babylonische ontbijttafel om naar SixSens af te zakken. Het begint duidelijk te worden dat ik vaker deze club frekwenteer: zekerheden worden voorgenomen ten opzichte van avontuurlijkheden. Ik kwam bij de club aan rond half een, de parking was nog niet helemaal vol: dit is een goed uur om aan te komen. Binnen werd in de plastiekzak gekeken met de aanmerking dat die kleiner mocht? Het kan heus allemaal in de locker hoor. Ik kon mijn handdoek en ijsberenvel ter hand nemen en naar de lockers gaan. Aan de inkom werd ik tevens door Gabrieli begroet.

Daarop ging ik eigenlijk vooral wellnessen. Hierna ging ik naar het terrasgedeelte want het weer was erg goed. Ik zag ondermeer Bokito8, Ricardo Banana, Dhr N. zitten en ik schudde na lange tijd weer de hand van streekgenoot Oudebelg en we praatten bij. Hierna ging ik terug naar beneden om de bar te verkennen. Ik zag geen Iris en nog steeds geen Jasmina. Dames die me al snel herkenden waren ondermeer Isa, Stacey, Victoria, Marissa, Iris en Isabella 'McChick' en nog meer dames. Ik begin er behoorlijk bekend te worden want het is dan ook de 6de maal dat ik deze club betreed dit jaar. Dit zal weinig lijken voor velen die dichterbij zitten: voor iemand die langere afstanden moeten nemen, op het budget dient te letten en normaal gezien meerdere andere clubs bezoekt is dat wel meer dan gewoonlijk. SixSens staat nu in de jaarlijst op nr. 1 boven Babylon. Ik heb in gedachten aangevinkt dat ik nog met de Bulgaarse Viktoria wil kameren, ik hoor goede dingen. Ik mistte Jasmina, die is nog steeds niet aanwezig. Ik kan nog lang uitwijden wat er allemaal gebeurd is maar de waarheid is dat ik nu te zeer in herhaling zou vallen. De clubambiance was goed te noemen, niet al te druk en voldoende mooie dames aanwezig, vooral bij deze die me al kennen en dat zorgde voor flink wat keuzestress. Niet al te druk, zei ik, maar toch zijn er wel wachttijden te melden tot een half uur. Als de dame bij je blijft is dat vanzelfsprekend geen straf en kan die wachttijd als presale tijd gebruikt worden. Dames als Iris en Marissa deden dat met mij, het is geen garantie dat die dat met iedereen doen: dat hangt af van hoe goed het klikt. Dames die dat bij mij niet doen, blijven wellicht wel plakken bij andere beren, spreek hen er dus a.u.b. niet op aan mocht het dan niet gebeuren.


2) Korte omschrijvingen
a) Algemene sfeer: De typische SS-Sfeer. + het was lekker zwembadweer!

b) Line-up: Voor mij schitterend met de mij bekende dames en andere dames waar ik lekkerbekkend naar keek. Ik heb echt geen klagen.

c) Drukte beren: Viel mee al zijn er steeds de wachttijden tot een half uur.

d) Club interieur en eventuele veranderingen: Ik blijf die nieuwe muurschilderingen prachtig vinden en ze doen er aan door.

e) In de barruimte: overdaags zeer rustig vanwege warme weertje, naarmate het avond werd drukker en drukker maar nooit storend druk. Publiek viel erg mee.

b) Wellness: Wellness top wie immer, alleen zwembadwater was frisser dan anders maar ik liet het niet na te zwemmen.

c) Restaurant & eten: Heel goed: varkensvlees, frieten en groentes gegeten naar tevredenheid!

d) Contacten bezoekers: Ik had minder contacten met de mij bekende beren die dag, ik was te zeer in de wolken met mijn mooie dames. Later dronk ik nog een laatste biertje bij de banaan en z'n maten. De schoonheid achter de bar moest voor mij zowaar een nieuw biervat openen en ze keek er met een vreemde verbaasde blik in de ogen naar dat die nu al helemaal leeg gezopen was en ik ook....of toch niet echt eigenlijk.

Links van me stond Victoria mooi te wezen. Ach, ach, wat een spijt en m'n budget was op en de tijd was ook op want de volgende dag was het weer gewoon een werkendag  voor deze ijsbeer ;( Moest ik dit schatje nu echt laten lopen? Serieus!? Ja helaas, ik liet ze lopen!!! :o Ik hoop dat het volgende keer bingo wordt.

Ik had gedurende de dag een aangenaam gesprek met een landgenoot die gaarne de Afrikaanse dames bezoekt in hun habitat (geen dvp's). Afrika als continent voor sekstoerisme: dat heb ik nog niet van gehoord maar het blijkt a big thing te zijn, je weet wel wat ze zeggen over dat 'once you go black' enzo...


3) Line-up en kamergangen

Ik heb 3 kamers gemaakt: met Sofia, Marissa en, jawel, Isabella. Die laatste kan als een verassing overkomen want over de kamergang was ik laatst niet zo lovend. Ze bleek voorgenomen een en ander goed te maken en beter te willen doen dan vorige keer en ik beet toe.

Sofia kwam in de bar: ze had een klasse-uitstraling gekleed in die pikante rode jurk en ging recht op me af om me te omhelzen en te fluisteren waarom het zo lang heeft geduurd dat ik weer was. Ze kent haar vak zeer goed, moet ik zeggen...of meent ze het? Wat er ook van zei, ik liet haar de sleutel halen, een kamer met Sofia is steeds een garantie voor geslaagde hete actie. Bovendien is ze plots bij de rij van lookalikes gaan horen, ditmaal deed ze me sterk terugdenken aan een actrice uit the100 serie Octavia vanwege de sterke uitstraling, iets in haar uiterlijk en dan vooral die ogen van haar:

=> SOFIA - Sex met de the100 lookalike


Marissa zag me al de bar binnenwandelen en omhelsde me gelijk. Natuurlijk zou ik op herhaling gaan met haar, ze is de reden dat ik naar hier kwam en niet naar LR. Ze wist me weer lekker geil te maken met die mooie grote borsten en haar ondeugende blik en het werd weer een spetterende sessie. Ik hield het op een half uur en dat heeft alles te maken met de belofte aan Isabella en het feit dat ik al 2u had gekamerd in Babylon. Won ik de lotto maar eens!

=> MARISSA - Meer pret met mijn favo babe!


Gabrieli en ik waren in gesprek over een beer die de wens had dat er een andere ijsbeer mee de kamer op ging om voor voyeur te spelen maar op het laatste moment er vanaf zag. Dit gesprek gebeurde eerder ook in de men's room. Ze vond mij de uitstekende ijsbeer gezien ze me vertrouwt. Ze ging nog eens naar hem toe en Isabella 'McBabe' zag haar kans schoon om naast me te komen zitten en me te verleiden. Ze was echt van zinnen weer een kamer te hebben met me en alles beter te doen dan vorige keer. Er werd een belofte gemaakt dat ik haar die dag die kans ging geven en zo geschiedde. Ik moet zeggen dat ze er nog één verdient al was het maar om dat nieuwe seks standje opnieuw te doen dat me zo goed zicht gaf op haar fantastisch mooie droomlijf! Er moet er nog gewerkt worden aan de communicatie en de klik blijft wat zoek:

=> ISABELLA - Herhaling met verbeteringen


4) Einde van de dag

Ik zei nog gedag aan Oudebelg en de andere Belg aca de Africalover. Daarna kleedde ik me om en ging half gekleed nog een glas water in de wellness halen. Zagen ze dat? Ik mocht alleszins niet even bij zinnen komen omdat ik het even moeilijk had als vorige keer. Ik moest meteen de polsband afdoen en vertrekken. Bizar maar soit die security moet ook z'n job doen maar een valse noot was het wel. Anders heb ik weer supertevreden de SixSens verlaten want ik had die afleiding echt nodig. En of het geslaagd was, alles dankzij de dames en de prachtige setting die deze club bied.


6) Afsluitende video

« Laatst bewerkt op: 9 oktober 2019, 21:16:37 door Vazkor »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1321 Gepost op: 19 oktober 2019, 12:29:07 »
Vazkor schreef: supertijd in Sixsens.
Tja, dat is het voor mij altijd wel. Zo ook op vrijdag 18 okt. Om half 1 mijn contributie betaald. Sofia, Eva en Violetta zaten op het terras. Een 'godverdomme' groet naar Sofia. Snel omgekleed en mij gevoegd bij de lady's! Doch eerst een kop koffie gehaald in de bar. Bij het betreden van het terras stootte ikzelf mijn koffie om. Violetta had koffie in haar oog. Errem kind! Tja, dat moet dan even goed gemaakt worden. Een gezellig onderonsje met de meiden. Gloria kwam er later bijstaan. Die weet een man wel over de streep te trekken. Dat zusje van Eva. Ze zal ongetwijfeld de juiste opleiding hebben genoten bij zuslief.  ;)
Sofia stak 3 vingers omhoog, hetgeen een uitnodiging was voor een trio. Mmmmmm, even getwijfeld! Een trio is met Sofia nou eenmaal een uitbundig feestje. Ik wilde Gloria wel wat beter leren kennen. Normaal start ik met een van de andere meiden, maar Violetta moest een time out inlassen rond 5 uur. Okay, dan eerst met Violetta en ik maakte een afspraak met Gloria om half 6.

Het terras was goed gevuld nu er niet meer gerookt mag worden in de bar. Er zijn werkzaamheden aan de trap van 0 naar -1. Er komt ,of die is er eigenlijk al, een lift voor mindervaliden van -1 naar -2. Top! Ik weet dat er enkele ijsberen niet naar Sixsens afreizen in de winterperiode vanwege de trappen. Die tweede lift is een uitkomst voor deze collega's.

recensie VIOLETTA
Enfin, deze keer niet zo lang zitten ouwenelen en al vrij snel met Violetta naar kamer 3b in de nok voor een potje vrijworstelen. Normaal een GFE. maar ze heeft ook een andere PSE kant. Als ze er voor in the mood is, kan je aan de bak. Topkamertje weer!

Na de 'daad' hebben we samen van het buffet ons best gedaan. Er was diverse cake, diverse vlaai, pasta en sushi voor de inwendige mens tussen de lunch en het avondeten. En voor de veganisten veel verschillend fruit op het terras.
Violetta begon aan haar time out en Sjeuf zocht Gloria op conform eerder gemaakte afspraak.
Ik ken nauwelijks Roemeens, maar Violetta probeerde nog snel mijn voorkeuren door te geven aan Gloria. Daar heb ik een stokje voor gestoken. Laten we maar eens onbevangen dit avontuur aan gaan.

recensie GLORIA
We hebben eerst even in de bar vertoefd. Tijdens het bezoek een week geleden was ze erg knuffelig. Zo ook nu. De presales kort gehouden en op weg naar kamer 7. Gloria weet precies hoe het spelletje gespeeld moet worden. Knuffelen, TZ, PZC en de wip. Het was allemaal van uitstekende klasse. Ze is ook nog eens erg lenig. Ik kon er wel wat mee  :lol Gloria past uitstekend in het rijtje Sofia, Eva en Violetta. Ik ken een niet meer schrijvende ijsbeer die vooral op zoek is naar meiden met dunne armpjes. Daar valt Gloria zeker onder. Alles is dunnetjes eigenlijk  ;D

Veel te lang met Gloria op kamer geweest. Kreeg al berichten van de gebreide broek waar ik uithing. Meteen omkleden en de N278 trotseren. Al die zondagsrijders....zucht!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1322 Gepost op: 27 oktober 2019, 02:18:15 »
WEDERZIEN

Na 3 weken elders te zijn geweest zijn, begon mentholbear zowaar SC ontwenningsverschijnselen te kriigen. Dus krabben waar het jeukt. En waar beter dat te doen dan in Sixsens.
Zodoende op de 3e woendag van de 10e maand richting Lemiers getrokken. Voor aankomst even over de grens m'n stalen ros z'n dorst te doen lessen bij de Esso.

Eenmaal de oprit bleek de parking al wat gevuld. Van alle windstreken leken ze te komen. Zag behalve Nederlandse ook Duitse, Belgische en Franse kentekens.
Eenmaal door het hekje werd ik door de poortwachter staande gehouden. Tasje werden gecontroleerd en m'n zoetigheid werd in beslag genomen. Tevens kreeg ik de mededeling dat een volgende keer er maar 1 tasje mee zou mogen. We zullen zien...

Na omgetoverd te zijn tot ijsbeer me tegoed gedaan aan hun uitgebreide ontbijt buffet en lekker zelf m'n glaasjes prik tappen. En sommigen kunnen die plastiek bekertjes voor kleuters vinden, ik vind ze wel zo veilig en geen tebroken glas in de wellness enzo. Ik zit nu in FKK Sakura en daar mogen volgens mij helemaal ook geen glazen drinken mee. (Hoewel ik iemand met (eigen?) wegwerp bekertjes zag). In SS hebben ze een watertap. Het zijn van die kleine dingen, maar kunnen een verblijf net ietjes prettiger maken.

In de kleedkamer kwam ik een bekend gezicht tegen, maar kon even niet plaatsen wie hij was. Hij herkende mij wel en zag mijn twijfelende blik en zei z'n naam. Nog viel het kwartje niet. Pas toen in de veranda Joker z'n nickname zei, ging er eindelijk een lampje branden. Notabene 2 dagen met de beste man in Frankfurtse fkk's opgetrokken... Shame on me!

Afijn, de dag prima doorgebracht met Joker en Mememoo. Die laatste had de wildste verhalen over Oase. Dat kwam goed uit, want ik overwoog om een SC in Frankfurt nog es aan te doen.

Na een tijdje spotte ik mijn beoogde dame. En toen ze me zag, kwam ze erbii zitten. We hebben elkaar een poos moeten missen, dus het was een leuk WEEDERZIEN met Sofia. Even bijgepraat om vervolgens te kijken of we de gevoeige plekjes nog wisten te vinden. Het werd weer een heerlijke kamergang met deze schat van een meid.

Joker vreesde dat het dringen zou worden in het restaurant, maar dat viel reuze mee. Ook het avondbuffet was prima in orde met wat spareribs, kipschnitzels en ander maagvulsels. Natuurlijk ontbrak het koudbuffet niet.

Zelf nog genoten van wat rondjes wellness en in de darkroom wat kunnen liggen uitrusten. Aangezien het niet zo druk was, kwamen er geen koppels live voorstellingen geven. Ik dacht dat de kino de uitgelezen plek er voor zou zijn. Maar dat blijkt meer de chill hoek te zijn geworden. Dames en heren lagen daar een beetje te relaxen. Enkele dvps probeerden er halfslachtig passanten te verleiden tot een kamertje. Uiteraard tevergeefs...

Mememoo bleek in rook te zijn opgegaan. Of zou ie ondeugende dingetjes op de kamer aan het doen zijn? Joost mag het weten. Na afscheid van Joker te hebben genomen, zelf na een poosje ook beslotrn m'n biezen te pakken.

Het was me weer een mooie dag geweest in SS. Wel is het management een stuk strenger geworden. Zo bleek het ook niet meer toegestaan je eigen handdoekjes of badjas te gebruiken. Het zal wel zo z'n redenenn hebben...

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1323 Gepost op: 30 oktober 2019, 18:29:06 »
Vandaag voor het eerst in 2 maanden in de SS geweest in de winterperiode als je alleen binnen kunt vertoeven bezoek ik saunaclubs minder vaak en wat vaker andere gelegenheden.
Maar ik had begrepen dat een van mijn favorieten van dit jaar terug was dus dat is dan gelijk een goede reden.
Bij de receptie is het idd. wat strenger met tassen en beleid over kapotte polsbandjes etc. maar goed dat zal mij een fuckzorg zijn.
De aangepaste ietwat smalle/gevaarlijke bouwtrap had ik ook nog niet gezien, en voor de rest het nieuwe 1001 nacht behang kon me ook niet zo bekoren maar enfin daar kom ik ook niet voor.

Wat me wel al op de vroege dag rond 12:30 red. kon bekoren waren de reeds aanwezige dames, en het viel me op dat er veel erg aardig en van het hallo en aanspreken waren.
In de zomerperiode had ik dat wat minder ervaren maar goed, maar na met een paar dames een praatje gemaakt te hebben klaagden ze dat er zeker op dat moment meer dames als heren in de club waren.
Iets wat ik niet kan ontkennen maar wel viel het me op dat zo vroeg op de dag de optiek van veel dames erg goed was, afgewisseld met wat oude bekenden dus de concurrentie was hevig voor de dames het aantal heren relatief gering, voor spatjes of arrogantie was dus weinig gelegenheid.

Dat aantal dames met dito optiek zou later op de dag alleen maar meer en beter worden naar een niveau wat in de zomer meestal ver te zoeken was.
Zo rond 15:00 waren er gelukkig voor de dames ook wat meer heren binnen maar van wachttijden voor de kamers zoals in de zomer was nog geen sprake.
Al met al voor mij als mannelijke gast erg positief ik denk dat mijn volgende bezoek dan ook niet nog eens 2 maanden op zich laat wachten mede aangezien mijn favoriet weer terug is.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1324 Gepost op: 9 november 2019, 20:49:19 »
Triodag ;D

Afgelopen vrijdag (8-11) voor de 'afwisseling' binnen gewandeld bij Sixsens. Aan de late kant deze keer. De parking was goed gevuld. Maar met mijn uit de kluiten gewassen fiets met zijwieltjes vind ik altijd wel een plekkie vlak bij de entree. Eenmaal uitgestapt hoorde ik 'Godverdomme' over de parkeerplaats schalmen. Dat kan maar van een persoon afkomstig zijn: Sofia. Die had mijn aankomst geschoten vanuit kamer 7. Na de formaliteiten omgekleed en richting bar. The Queen was already waiting for the man with kingsize balls!

Zo rond 14 uur veel ijsberen binnen. Gezellige sfeer! Gloria en Eva geknuffeld. Niet veel later kwam Sofia van de kamer, die een paar natte lebbers kwam brengen. Een paar wijntjes besteld voor mijzelf, the Queen en Gloria voor de warming up.
Ik had wel zin een trio. Vio/Sofia, Vio/Eva en Sofia/Eva! Alle combi's al eens aan de genotstengel gehad.
Het gekoesterde experiment om met de zusjes Gloria en Eva te knutselen, kan worden vergeten. De zusjes gaan niet samen op kamer. Jammer, maar ik kan mij er iets bij voorstellen. Sofia en Eva wissel ik altijd af. Gloria is daar nu bij gekomen. Eva zou aan de beurt zijn, maar die was voor langere tijd bezet. De volgende in rij is Sofia, maar die was inmiddels weer uit beeld. Dan blijft Gloria over. Pas 1 duokamer mee gehad en die was zeer goed. Dus nieuwsgierig hoe een trio Violetta en Gloria zou gaan uitpakken.

Er was een wachttijd voor de normale kamers. Bij de receptie geïnformeerd naar een kamer met jacuzzi. Ook voor deze kamers stonden er inmiddels drie in de wachtrij. Door Violetta werd nog voorgesteld de darkroom te nemen. Tja, mogelijk maar heeft niet mijn voorkeur. Dan ziet iedereen dat ik lui ben en aan schildpaddenseks doe.
Zeven wachtenden vóór ons, voor de normale kamers. De wachttijd was uiteindelijk 20 minuten. Met de twee beauty's naar kamer 16 op niveau -1. Mijn trio voorkeur is Violetta/Sofia, maar dit trio is minstens gelijkwaardig. Wat een inzet van beide meiden. Het is nog aftasten voor Gloria in het begin. Violetta kent mij echter door en door. Dus kreeg Gloria wat instructies in het Roemeens, dat had ik wel door. Verstond er verder geen klote van. Nou dat heb ik geweten. Gloria lijkt wat verlegen. Maar als ze los komt.........gloeiende gloeiende. De finale werd ingevuld door Gloria. Vuurwerk! Violetta wist natuurlijk dat er nog een plafond gewit zou moeten worden later op de dag. Enfin, 1,5 uur verder en euro's armer, maar het was het dik dubbel waard!

In de bar nog wat vino's besteld voor de meiden. Trof er nog een collega en enkele bekende ijsberen. Om kwart over vijf naar het restaurant. Met Sofia en Violetta de maag(jes) gevuld. Alles weer dik in orde qua diversiteit een smakelijkheid. Voor ieder wat wils.

Alvorens we naar de kamer zouden gaan wilde the Queen nog een quick smoke. Aansluitend op zoek naar een vrije kamer. Nauwelijks wachttijd, slechts één wachtende voor ons. Kamer 5a kwam vrij. Daar neergestreken voor een GFE'tje. Het was nog een hele tour om tot ontploffing te komen. Een te korte recuperatie met de vorige kamer, denk ik. Maar Violetta zou Violetta niet zijn om het uiterste er uit te halen. Weet precies aan welke knoppen moet worden gedraaid. Prachtig wit plafond, al zal ik de volgende keer de hoekjes nog moeten bijwerken.

Na de kamer heeft deze ijsbeer weer de N278 genomen naar de mooiste stad van Nederland. Het was een heerlijk dagje ontspannen in Sixsens!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1325 Gepost op: 17 november 2019, 17:23:17 »
Dinsdag een bezoekje aan SS .
Was 5 min voor 11 al op de parking , maar kreeg nog geen toegang tot de speeltuin .
Even later toch kunnen binnen glippen met een kleine dame , kreeg wel de bemerking dat het nog 2 min te vroeg was maar mocht blijven . Hierna kregen ook de andere wachtende toegang , het viel me op allemaal oudere mannen .
Mijn date was er nog niet , vlug omkleden en douchen , maar tijdens het douchen kwam ze me al begroeten .
Beneden in de kino (vlak bij de kleedkamer van de dames )even wachten op mijn dame .
Samen iets drinken in de bar en op naar kamer 3A , het was er wel koud . Maar het eerste anderhalf uur hebben we daar geen last van , dan verwarmen we elkaaar wel . Weer een fantastische tijd met haar beleefd maar toen begonnen we de koude te voelen .
Eerst iets warms drinken en wat eten en dan maar kamer 7 opzoeken . Dit is mijn favoriete kamer , genoeg licht zodat ik haar mooie blauwe ogen en haar prachtig lichaam kan bewonderen dat maakt me extra geil . Kamer 3A vind ik te donker .
De volgende 2 uren vlogen terug voorbij en waren weer top , maar toen was het tijd om afscheid te nemen , mijn dame had andere verplichtingen .
Heb daarna in de bar nog iets gedronken en Eliza begroet , ze liet me kennismaken met Kinga een mooie blonde dame waarmee ik 9 jaar geleden in YY enkele keren op kamer was waarvan een paar trios .
Maar een trio vandaag zat er voor mij niet in , geen lust meer na de afmattende uren met mijn date in SS .
Dan maar de terugreis aangevat , mijn dame was ondertussen ook al vertrokken .
Nog een kleine bemerking , Pralines of iets meenemen voor je dame is geen probleem , je moet ze alleen in bewaring geven aan de balie bij het binnenkomen en bij het verlaten van de club krijgt de dame ze mee.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1326 Gepost op: 30 november 2019, 23:52:07 »
Afgelopen vrijdag om 13 uur het sodom en Gomorra van Lemiers binnen getreden.
In de achterkop hoe het deze dag zou verlopen na alle commotie op het forum over sauna's, handdoeken, saunahanddoeken, chocolade, boeken, meenemen eigen slippers en zo meer. ::)
Bij binnenkomst werd aangegeven dat de 2 sauna's niet in bedrijf waren wegens een upgrade. De saunahanddoek werd geregistreerd aan het nummer van het polsbandje. De normale handdoek moet worden ingeleverd bij vervanging. Mijn toilettas werd gecontroleerd met eigen slippers erin. Geen probleem! Is dat alles? Ja! Kortom, niets om 'down' van te zijn.

Omkleden en op zoek naar een 'wip'! Twee sauna's zijn afgedekt met een plastic kleed. Stoomsauna en whirlpool in bedrijf.

Er was een party, maar de drukte viel alleszins reuze mee. Veel bekenden een handje gegeven. Kennis gemaakt met één van de jarigen: Tropische verrassing. En natuurlijk die andere jarige Eddy_V. Doch, al snel viel ik in de klauwen van tijger the Queen.
Bakkie koffie er bij en een sofa opgezocht. Gezellig bijkletsen en aan de knuffel. Tja.....de dag kan niet beter beginnen. Gaandeweg ons onderonsje kwam Sofia even buurten. Bladiebladiebla in het Roems.  :014: Nou ben ik inmiddels een paar maanden bezig met een cursus Roemeens, maar ik versta er nog maar weinig van. Maar wie weet kan ik al die 'geheime' info in de toekomst ontrafelen.

Enfin, na al dat gebrabbel kreeg ik ineens zin in een trio. Sofia en Violetta zijn nou eenmaal mijn favoriete trio koppel. Dus zei ik tegen the Queen, zullen we een feestje bouwen? Nou dat was niet tegen een dove gezegd, wat vinokes besteld en meteen naar de kamer  ;D. Vond ik dat erg? Nee! Bij de sleuteluitgifte kreeg ik te horen dat we naar kamer 4 zouden gaan. Niet mijn favoriete room, zonder venster, maar oké het was niet anders. Onderweg naar boven gingen de snotapen ineens naar rechts op de eerste verdieping. Het werd kamer 7. Een lol dat ze hadden!  Sjeuf in de lure leggen.  :lol
Eerst ff douchen op de kamer alvorens Sjeuf op zijn rug ging liggen tussen beide dames voor een potje schildpaddensex.  :trio
Althans dat was mijn idee. Daar dachten die twee meiden, zeker in het tweede bedrijf, anders over. Pffffff........ . Een transpirerende Sofia heb ik nog niet eerder meegemaakt. De defibrillator kon in de koffer blijven...gelukkig. Toptrio! Beide meiden zijn goed op elkaar ingespeeld én ze kennen mij. Gegarandeerd succes.

Na alle overbodige vocht via het putje van de douche te hebben afgevoerd, richting de bar. Oh ja, de vochtige handdoek ingeleverd bij de receptie voor een droge handdoek. Weer een paar vinokes besteld. Het vocht moest ook weer worden aangevuld. Met Violetta een stuk taart genuttigd in het restaurant. Mjammie! Inmiddels was het wat drukker geworden in de bar, maar zeker niet bommetje vol.
Tegen half 6 weer richting restaurant voor het 'diner'. Vakensvlees, rundsvlees, kipspies, zalm, shoarma, friet, broccoli, aardappelpuree, diverse salades, en sushi. Wat kan daar op aan te merken zijn........ :sign0023: ?

Nadat de maagjes waren gevuld even op het terras uitbuiken om vervolgens op te stomen naar room 2 voor een afsluitende date met the Queen (who else?). Deze keer geen plafonnetje gewit. Maar gewoon 'recht op neer' seks. Eens wat anders. Moet er wat meer variatie inbrengen. Goed voor de conditie. Niettemin was het nog een hele toer om die ouwe Sjeuf tot een explosie te brengen, maar Violetta zou Violetta niet zijn  :13:

Na de kamer Lemiers achter mij gelaten. Ik kijk weer terug op een superdagje in Sixsens. En die aanpassingen van de club? Het gaat nergens over. Om in Sinterklaas termen te eindigen: zeurpieten :015:

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1327 Gepost op: 2 december 2019, 04:58:57 »
K3

Na wekenlang uitstel, eindelijk een date kunnen matchen met Sofia. Dus vol beladen en vol goeie moed op de 4e donderdag van de 11e maand richting het onderste tipje van Nederland gereden.
Even 10 minuutjes omgereden voor het goedkoper in Duitsland tanken. Met 1,37 voor e10 tegenover 1,63 in MentHolland en nog meer in Lemiers of de snelwegen.

Rond het middaguur aangekomen en er stonden al enkele wagens op de parking. Maar de rechter parking hoefde nog lang niet open gezet te worden.De entree met happy hour is 50 ipv 60 euro. Samen met het besparen op het tanken, toch alweer een kamertje elders voor kunnen scoren. Tja, je bent een Dagobeer of niet...

Er werd op dat moment volgens mij een nieuwe collega ingewerkt. Na het betalen kreeg ie namelijk van zijn vrouwelijke collega de vraag of ie me al op de hoogte had gebracht van de sauna's die buiten dienst zijn. Uhm, nee dus.Dat is dan effe een domper. Wat handiger geweest om dat van te voren te hebben geweten, voordat ik m'n entree al had betaald. Heel even kwam het idee op om elders m'n vertier te zoeken. Maar een date 'dumpen' is niet zo netjes heh. Bovendien zouden de stoomcabine en whirlpool wel beschikbaar zijn.
Daarna kwam de ontvangstdame nog es met de mededeling dat zowel badjassen als handdoeken boven ingeleverd moeten worden. En meer dan 1 handdoek mee zou niet mogen. Dat ging voor mij niet werken. Ik had er minstens 2 nodig. Ze kwam toen met het voorstel om er een sauna handdoek bij te geven. Fijn dat het personeel een beetje met je mee denkt.

Richting de lockers kwam ik gelijk een sexy zakenvrouw op de trap tegen. Ze had blijkbaar de arreslee al horen landen...Zeer sexy zag ze er uit met haar opgestoken haar en mantelpakje. Na een korte begroeting en mijn business deal bevestigd, ging ik me eerst van tenu omwisselen, opfrissen en daarna even eten. Op een lege maag is het immers slecht zaken doen.
Er lag genoeg beleg. Maar daar had ik niet zo veel zin in. Dan maar de vertrouwde broodje worst.
Even in de wellness uitbuiken. Liep langs de serre en zag daar hare masjesteit op een bankje met een collega kwebbelen. Even een zwaaitje naar elkaar en daarna door naar onderen.
Jammer dat de bio en finse sauna's verbouwd werden. Gelukkig was de jacuzzi lekker warm. Echter doordat de heren ernaast aan het klussen waren en er wat stof vrij kwam, dacht ik mijn toevlucht maar te zoeken in de Turkse stoom sauna. Dacht dus, want die bleek niet aan te staan. Personeel er op gewezen en die zou er voor zorgen dat ie aan zou gaan. Dat kon echter wel een poosje duren, dus maar de bar in om daar wat te liggen lezen op een lounge bank.

Zie ik daar in de verte de koningin statig de trap af komen. Ik m'n aandacht weer terug naar m'n boekje, maar wat bleek. Het koninklijk bezoek kwam bij. Een poosje met elkaar wat bijgepraat, aangezien het alweer 2 jaar geleden was dat we samen waren. Zonder make up zag ze er nog meer uit als the girl next door. Wel leuke afwisseling tussen de soms zwaar opgemaakte dames. En bovendien een leuke meid in de sociale omgang.Het was dus al lang geleden en maar es even gaan kijken of we nog wisten waar de knopjes bij de ander ook alweer zat. Het werd een geweldige kamergang.

Oef, even de verloren zwembandjes er weer bij vreten. Dat ging prima met de pasta in de middag.Nog es bij de wellness polshoogte gaan nemen, maar d'r werd nog steeds ijverig geklust. Dus maar even in de serre proberen te hangen. Dat hield ik met dat gerook en de tocht niet lang vol en dan maar weer de bar in met m'n boekje.

Af en toe even rond scannen of mijn zakelijke afspraak al plaats kon vinden, maar 'helaas' alleen maar ondergoed gezien. Spot ik op een gegeven ogenblik bij het pilaartje schuin tegenover de TV de schattige Eva. Wat ziet ze er toch snoezig uit...
Ze ging naast het scheidingswandje bij een collega staan praten. Na een poosje liep die collega even weg en zag ik mijn kans schoon om haar even aan te spreken. Samen gingen we in een hoekje zitten keuvelen. Ik gaf toe dat ik wel benieuwd was naar de 4e musketier: Gloria.Helaas bleek die in de ochtend alweer te zijn vertrokken naar d'r thuisland. Gelukkig zou ze wel weer terug komen.Heb ik mooi iets om naar uit te kijken :)
Maar hoe nu verder? De wellness kan ik nu niet in. En naast me zit een leuke lieve meid... Maar m'n joker kaart had ik eerder al bij V opgemaakt. Gelukkig heeft een dek kaarten 2 jokers. Zodoende besloten om ook even met Eva de kamer op te gaan. En alsof de duvel ermee speelt, zie ik Sofia opduiken. Ze gunt het me van harte en ging dus mee met Eva voor ook hier weer een geweldige kamergang. We hadden wat lol met Casper het vriendelijke spookje die met de verlichting kwam spelen en overal kloppende en borrelende geluiden maakte.
Geen zorgen, je hoeft niet de Ghostbusters te bellen. Hooguit een electricien. En de geluiden kwamen van het naast gelegen toilet en de whirlpool.

Even een intermezzo na die kamergang kwam me goed uit, want behalve weer even rust, leek het me een goed moment om even voor kerstman te gaan spelen. De meeste dames voor die dag waren denk ik wel ingelogd. Echter mocht de zak met goodies niet mee naar binnen. Jammer maar helaas...

Dan maar overwerken met m'n Roemeense secretaresse. Lekker even bijgekeuveld met Sofia. De voormalige ijskoningin lijkt nu minder koud en kil in de club. Integendeel, ze lijkt me sinds onze 1e kennismaking behoorlijk ontdooid. Doch, ik blijf die combi wel iets mysterieus hebben. Dat donkere haar en die ijsblauwe ogen...We trokken ons vervolgens terug naar een kamer voor een heerlijke sessie.

Alle 3 de dames zijn lekker en leuk op hun eigen manier. Potverdikke, ze moeten die sauna's snel op orde maken. Dat gebrek aan wellness rondjes is niet goed voor de portemonnee ;)
Het was helaas niet gelukt om te gaan kwartetten met Gloria erbij. Maar een ontmoeting zal er vast wel eens van komen in het nieuwe jaar.

Even nog een avond hap, wat prima lukte met frietjes, stukken ham, gestoofde vlees en wat gekookte groente.
Gezien het tijdstip waren de noeste arbeiders braaf naar moeder de vrouw, en besloot ik toch een wellness rondje te wagen. Helaas bleek de Turkse sauna defect. Het benodigde onderdeel zou besteld zijn en de volgende dag binnen moeten komen. Wat resteerde was dobberen in de whirlpool, om vervolgens de rit terug te ondernemen.

Eenmaal in de mentholcave nog even een verslagje afmaken en posten. Een K3tje bleek echter niet zo goed voor de bloedtoevoer naar het bovenste koppie...

https://relaxxxboard.com/index.php/topic,12.msg133245.html#msg133245

Maar het was het meer dan waard :)
« Laatst bewerkt op: 2 december 2019, 05:09:01 door mentholbear »

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1328 Gepost op: 14 december 2019, 17:15:43 »
Gisteren de nieuwe sauna in Lemiers wezen bewonderen, maar heel eerlijk ik maak er toch nooit gebruik van.
Er zou volgens de ontwikkelaar nog meer gaan veranderen in de SS in 2020 dus ik blijf regelmatig inspecteren of het af is voor de zomerperiode  ;)
Een stuk belangrijker de dames, in de vroege middag was het erg rustig qua dames en heren, maar daar kwam in de loop van de middag uiteraard snel verandering in.
Aantal aanwezige dames was goed en de optiek ook maar ik voorspel een flinke afname na komende week ivm. de feestdagen.
Daarom nog even snel mijn Bulgaarse favoriet geschaard en haar vriendin uit de Oekraïne voor mijn eerste trio in de SS.
Want na lang beloven maakt belofte schuld ik heb er geen spijt van gekregen, ik denk dat dit mijn laatste SS bezoek voor het jaar was maar volgend jaar weer een nieuwe ronde.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1329 Gepost op: 22 december 2019, 23:03:25 »
Vierendertigste en vijfendertigste clubbezoek in 2019, Sixsens november en december

November
Na en lange rit van bijna 2,5 uur kwam ik aan bij Sixsens. De parkeerplaats was nog leeg en ik was de eerste.  Al gauw kwamen er meerdere beren en om 11 uur waren we met ons drieën. De deur ging open en gelijk tassen controle. Ik had oa voor een aantal dames een paar kleine Sinterklaas presentjes meegenomen, maar omdat er oa snoepgoed in zat, mocht ik het niet meenemen naar mijn locker, maar moest ik het achter de receptie laten. Ik moest later de dames halen en zij mochten de presentjes alleen bij de receptie uitpakken en daarna moesten ze het daar achterlaten. Ook zij mochten het niet meenemen naar hun lockers.

Sixsens heeft tegenwoordig te veel regeltjes. Kauwgom mag niet, saunaopgietmiddel mag niet, massage-olie mag niet, rugtassen mogen niet, cadeautjes voor de dames moet je afgeven bij de receptie en de dames mogen het alleen daar uitpakken om het vervolgens daar achter te laten. Badjassen en handdoeken moet je weer inleveren bij de receptie, etc. Onderbroeken (letterlijk) in de sauna en jacuzzi mogen blijkbaar wel, want ondanks de bordjes en de camera's trekt het onderbroekenvolk zich er weinig van aan.

Over de dames heb ik geen klagen. Met 3 dames op kamer geweest en deze waren alle 3 zeer goed. Alle 3 vol passie tongzoenen. Pijpen en neuken gewoon zoals het hoort en ze schuwden ook niet een beetje kinky seks.

's Avonds was er weinig sfeer en ik voelde me ook niet erg thuis in Sixsens door 't onderbroekenvolk. Normaal niet zoveel last van, want in Samya lopen ze ook, maar toch een ander slag onderbroekenvolk, hoewel daarvan ook een deel sterke drank zuipende patsers zijn.

Voor 12 uur de club verlaten, want voelde me er niet thuis. Het gemoedelijke van vroeger was er helaas niet.

December
Ook dit keer had ik voor een dame een presentje meegebracht. Geen snoepgoed, maar ondanks dat, mocht ik het presentje niet meenemen naar mijn locker. Had ik dit geweten, had ik het presentje niet in mijn tas, maar in mijn jaszak oid gestopt. Zo goed kijken ze alles niet na ;)

Wederom geen klagen over de dames, hoewel ik het bij 1 dame heb gelaten.

Dit keer ook rond 12 uur weggegaan, maar niet om de reden dat ik me er niet op m'n gemak voelde. De volgende dag had ik 's morgens vroeg nog een afspraak, dus kon niet te lang blijven.

De sfeer was anders dan de vorige keer en dat had voor een deel te maken met het onderbroekenvolk dat er niet was. Die zijn er blijkbaar alleen op vrijdag en zaterdag? Op de vervelende regeltjes na en de afgesloten sauna's, was het toch een leuke en relatief rustige dag. Het gemoedelijke van vroeger was enigszins weer aanwezig.

Beide keren (november en december) was het 's morgens makkelijk om een kamer te bemachtigen, maar tegen de avond beide keren een uur moeten wachten op een kamer. Wachten op een kamer ken ik niet in saunaclubs. Ja, soms 5 of 10 minuten. Wachten op een kamer ken ik alleen van de Pauschalclubs. Daar ook soms meer dan 30 minuten moeten wachten op een kamer, maar nooit een uur. In Bochum wel eens meer dan een uur moeten wachten op dames, omdat die de kans niet kregen om de barruimte te bereiken, want ze werden al bij de dames kleedkamer of onderaan de trap weg gekaaid door de beren.

Negatief over Sixsens:
-de vele regeltjes die ze tegenwoordig hebben;
- wachttijden voor een kamer, vooral 's avonds;
- het publiek dat er tegenwoordig 's avonds komt;
- tijdens 1 bezoek geen sauna's.

Positief over Sixsens:
- de dames;
- het eten;
- in de zomer het buitenterras met buitenbar en uitzicht op de Limburgse heuvels.
- waarschijnlijk de nieuwe sauna's? ;) Ik zal het binnenkort ervaren :)

Sixsens is geen slechte club, maar door al die regeltjes en het te veel toelaten van sterke drank zuipende patserige onderbroeken wordt er niet leuker op.

Résumé 2019:
35 saunaclubbezoeken
34 verschillende dames
vs 19 – 11
vs 10 – 24
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1330 Gepost op: 23 december 2019, 21:22:43 »
 Wat een gedoe daar in ss toch, had in de planning om zaterdag a.s de nieuwe wellness te gaan inspecteren.
De twijfel slaat weer toe, helaas door de weeks zelden tijd om te clubben.
Zie je hoe de verslagen van de rakkers eigenlijk op andere gedachten brengen :-\

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1331 Gepost op: 23 december 2019, 23:26:57 »
Er is veel om te doen. Al die veranderingen in Sixsens.

Die cadeautjes voor de dames, het is al jaren zo dat je die moet afgeven.
De tassencontrole begrijp ik wel. Sixsens wilt geen risico lopen met YY als voorbeeld. Ik zie het als een formaliteit bij binnenkomst naast de betaling en het in ontvangst nemen van de badjas en handdoek.
Het omwisselen van de handdoek. Tja...... . Je kan je er druk over maken. Maar waar gaat het over? Even een handdoek omwisselen bij de receptie. Je moet bij Sixsens je best doen om niet langs de receptie te komen bij een bezoek.
Het inleveren van je badjas en handdoek bij vertrek. Je moet je polsbandje sowieso inleveren bij vertrek. Wat is voor moeite om je badjas en handdoek mee naar de receptie te nemen?
Soms zijn er wachttijden. Voorheen zelden, maar sinds YY dicht is komt het op drukke dagen zeker voor. Dat kan vervelend zijn. Doch, ik gebruik die tijd om met de dame door te brengen. Ik zie het als presales.
Ik kom in Sixsens sinds het begin. Het 'onderbroekenvolk' is er altijd geweest. Zeker op vrijdagen en zaterdagen. Heb je last van hun aanwezigheid of word je onheus bejegend? In de loop der jaren heb ik ook gezien dat er weinig op aan te merken is. Ze klitten wat bij elkaar. Doen wij dat niet? Ik ga naar Sixsens om mij eigen ding te doen. Ik heb geen last van ze. Qua hygiene eens als ze met onderbroek aan de sauna ruimte betreden. Daar mag wat mij betreft wat meer op worden gelet.

Kortom, als ik alle verhalen lees (met name bij de buren) over wifi, roken op het terras, sluiting van het restaurant om 5 uur (pas om half 6 weer open), wachttijden, omruilen handdoek, controle tas enz. enz. enz.. Dan denk ik wel eens, waarom ga je überhaupt nog naar Sixsens als dat zo'n probleem voor iemand is?

@BBZ, Ik ken je als een relaxte Bourgondiër. Ik ben uit hetzelfde hout gesneden. Ik ga naar Sixsens voor een gezellig dagje uit. Ik amuseer me kostelijk. Ik vertrek er met een brede glimlach op mijn gezicht.....!
En ja, ik ben een wekelijkse bezoeker, dus wellicht wat subjectief. Niettemin vind ik dat het nergens over gaat.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1332 Gepost op: 23 december 2019, 23:55:48 »
Taylor=Taylor en Sjeufke=Sjeufke, zoveel is duidelijk.

Overigens heb ik me nog nooit gestoord aan de onderbroekmannen.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1333 Gepost op: 23 december 2019, 23:59:58 »
Taylor=Taylor en Sjeufke=Sjeufke, zoveel is duidelijk.

Overigens heb ik me nog nooit gestoord aan de onderbroekmannen.
Het is geen (tegen)reactie op het bericht van Taylor. Zo zit ik niet in elkaar. Louter bedoeld om de ogen eens te openen. Waar gaat het nou eigenlijk om?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1334 Gepost op: 24 december 2019, 00:22:19 »
Citaat
@BBZ, Ik ken je als een relaxte Bourgondiër. Ik ben uit hetzelfde hout gesneden.

Ja Sjeufke dat weet ik ;)
Kijk taylor schrijft twee verhalen een mindere ervaring en een betere!
Het is ook wat wil men lezen, daar doel ik op met mijn laatste regel!
Maar laat het wel wezen, SS is een top tent !
Soms ga ik naar de club om te kameren en soms voor de relax of beide.
Al die regels is een uitwerking op de situatie nu en zolang ik mijn verzorgingstas en mijn rookwaren kan meenemen is het mij om het even!
Zaterdag ga ik dat uit proberen en wil gewoon die mooie welness zien en hoop nog enkel favo's tegen te komen.
Niet te veel want dan krijgt bbz keuze stress! :lol_hitting: