Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119998 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1350 Gepost op: 1 juli 2020, 09:23:02 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1351 Gepost op: 3 juli 2020, 01:32:09 »
Sixsens 2 juli 2020

Corona! Wie had zich een jaar geleden voorgesteld dat we daar mee te maken zouden krijgen.
3 maanden niets mogelijk wat mijn hobby zo lief maakt.
Op 24 juni de persconferentie van 'onze' Mark Rutte. Niets blijft in Nederland geheim wat politiek betreft. Enkele dagen voor zo'n persconferentie weten we al wat er wordt verkondigd. Op 22 juni kreeg ik nog allerlei berichten toegespeeld (ja ik heb mijn ingangen  ;) ), dat de prostitutie nog niet zou worden toegestaan. Ik stond dan ook genageld aan de grond toen ik tijdens de persconferentie vernam dat vanaf 1 juli prostitutie weer werd toegestaan. Verrassing niet alleen voor mij, maar ook voor sommige meiden die ik goed ken.

Een blije Sjeuf die dan in zijn winkelkarretje afreist naar het heuvelland! Mijn puptenjte opslaan voor de toegangspoort op 30 juni werd het niet, 1 juli meerdere afspraken. Maar de dag er na koers gezet richting Lemiers. Mijn clubkarretje geparkeerd op mijn vertrouwde plekkie naast de ingang. Het was net voor elven. Een wachtrij van zo'n man of 15 voor de toegangsdeur. Ik had wel wat bekijks van de mannen in de rij daar. "wat is dat voor een armoedzaaier", moeten sommigen hebben gedacht....aan die blikken te zien.

Ik werd opgewacht door Hasta la Pasta die alreeds aanwezig was. Samen naar binnen op 1,5 meter afstand. Bij binnenkomst handen desinfecteren en een temperatuurmeting. Vervolgens inchecken. Een hartelijk welkom! "Wat leuk dat je weer bent!" De dame achter de receptie wist nog precies wat ik altijd vraag. Bandje niet te strak en een extra saunahanddoek.

Veel van mijn medebroeders net na opening tegelijk omkleden. Beata kwam iedereen tot de orde roepen, dat mannen 1,5 meter afstand dienden te houden. Daar werd gehoor aan gegeven. Ik heb even gewacht tot het wat rustiger werd.
Mat Hasta la Pasta eerst een kop koffie gedronken.
Sixsens heeft in de Lockdown periode veel geïnvesteerd in de club. Het restaurant is totaal veranderd. Nieuwe wandbeschilderingen, losse tafels en stoelen. Het oude meubilair was soms wat krap. Het is een absolute verbetering. Tafels en stoelen zo gepositioneerd dat mannen 1.5 meter afstand van elkaar kunnen houden.
De receptie ken je niet meer terug! Een make over. Modern en strak! Veel ruimte voor de receptie! Het overdekte terras geheel vernieuwd. Geen plastic wand meer. Bij slecht weer kan het binnenterras worden afgesloten met glazen deuren. Het buitenterras als van ouds. Het zwembad was open, zo ook de bar. Al moest die op een gegeven moment worden gesloten als gevolg van een hevige regenbui.

In de bar op -2 is ook een en ander veranderd met de tafels. Meer ruimte gecreëerd. De glazen wand van het voormalige rookhok is verwijderd. Er zijn plastic schermen geplaatst bij de sofa's langs de wand. Daar waar de 1,5 meter niet kan worden gehaald!

Kortom, de club is helemaal in control voor wat betreft de corona maatregelen. Maatregelen die ook in het openbare leven buiten de club van toepassing zijn. Met de dames mag je uiteraard wel contact hebben, omdat de dames vallen onder de zogenaamde contact beroepen.

Met de gedachte dat geen van de musketiers aanwezig zouden zijn, zou ik mijn bezoek deze keer aan het toeval overlaten voor wat betreft de meiden. Echter, de verrassing van de dag was, dat Eva ineens voor mijn neus stond. Ze kon niet lang blijven! Maar ja....kort of lang......Als je een blije Sjeuf wilt zien, dan was het op dat moment wel.
De date was binnen 1 minuut geregeld. Maar eerst met Hasta la Pasta en Eva van de brunch genoten! Je moet toch iets in je maag hebben met deze hobby!

Een aantal bekende ijsberen kwam de elleboog schudden. Ik hield ze een beetje af, wetende dat Eva maar beperkte tijd had. Na een tijdje op het terras wat te hebben bijgekletst ging ze kijken voor een 'key'. En warempel kwam ze de daar aanzetten met de sleutel van room 7! Een van mijn favorooms. Nieuw is het toegangspoortje als je naar de kamer wilt in het oude gedeelte van Sixsens. De Dame moet met haar sleutel toegang geven. 

Het hoeft geen betoog dat ik weer heb genoten van Eva. Een Musketier die weet hoe het 'heurt'! Niet alleen haar service maar ook haar attitude! Een prachtdame!
Na de kamer nog even kort nagenoten op het terras. Iets na 3 uur moest ze helaas gaan met tegenzin..... .

Tijd voor de sociale contacten na lange tijd van afwezigheid. Uiteraard met clubvriend Hasta la Pasta. Tja en dan Badslippers. We hebben meer gemeen dan ik dacht. Zo ook met Agronymus1. Pannekoekers als het nodig is hahahaha! We hebben de tijd al lang achter ons gelaten dat je elke club van binnen moet hebben gezien en met elke dame even van bil te zijn geweest. Dus ik heb medestanders gevonden. Het moet even worden gezegd......voor diegene die we de standaard etiquette geweld aan doen.

Ik heb best wel lang met JohnnyFontane gekletst in het restaurant.
Verder JeanK gesproken. Forgsetskinnyletsgofatty gezien, zo ook onze Mentholbear (de rust zelve). Afsluitend met Hasta la Pasta en de niet schrijvende Vlaming T de intieme geneugende dingen van het leven de revue laten passeren. Leuk om hem weer eens te treffen. Toffe gast!

Oh ja, toch nog een extra regel.....OMG ik zie de reacties al weer verschijnen na pepsi, matrassen, koffie, handdoeken en zo meer.
Voorheen moest je je extra gemaakte kosten (kamer met whirlpool of sterk alcoholische dranken) afrekenen bij vertrek. Nu is het zo dat je vooraf een bedrag op je 'polsband' moet 'storten' en dus vooraf betalen. Bij vertrek krijg je het openstaande bedrag uiteraard terug. Zo...weer wat om over te zeuren.

Rond 6 uur Sixsens verlaten. Ik heb weer genoten van mijn stamclub 'naast de deur'!

En zoals altijd weer:
Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1352 Gepost op: 3 juli 2020, 20:07:51 »
Vandaag eerste keer SS sinds het begin van het corona tijdperk, het was rond 12:00 al behoorlijk druk en met name met heren.
Bij binnenkomst ook verplicht handen ontsmetten een temperatuur controle een corona gebedje met regels en blabla, enfin daarna de club even kort opnieuw doorgelopen en het is ruimer geworden ( bij de receptie en het restaurant dan )

Het restaurant is dus iets groter en in een informele stijl ingericht ( door dezelfde persoon als die de restyling bij de YY heeft gedaan maar daar werd iets meer op luxe uitstraling gericht )
Echter vind ik het informele speelse karakter van de andere kant wel beter bij de club SS passen, kwaliteit van het ochtend/middag eten was goed en op dat gebied geen heel grote veranderingen.
In de tuin was nog genoeg plaats vroeg in de middag, in de bar zag het echter behoorlijk wit van de heren en toen nog weinig dames.
Later op de dag werd het in de tuin ook nog best druk, het zonnetje liet zich af en toe zien en de buitenbar ging weer open, ook waren er na 15:00 ineens een stuk meer dames in de club.

Ik schat dat het een verhouding was van 60% heren tegen 40% dames zo tegen 17:30 het moment dat het avondeten begon, helaas geen bbq vandaag en het restaurant gedeelte sluiten ze al rond 16:30 +/-
om de voorbereiding van het diner te maken.
Dus toen ik van de kamer boven terug kwam moest ik de stijle stenen wenteltrap naar beneden voor mij niet echt een probleem maar voor dames met hakken van 20 cm en (sommige) oudere heren, of lichtelijk beschonken heren/dames best gevaarlijk naar mijn mening!

Enfin dat is een punt voor de clubleiding of wachten dat het eens mis gaat, ik ben nog even gebleven voor het avondeten want ja als je er toch nog bent...
Dat was in het restaurant in een file te krijgen volgens nieuw (corona) protocol moet dit opgeschept en uitgeserveerd worden door personeel van de club vandaar misschien de rij.
Het was alsof er iets meer keuze was als normaal wat alleen positief is, maar dat kan ook komen omdat ik de club al een paar maanden niet meer bezocht heb.
Al met al blij dat we weer mogen zeker nu nog in de zomer mijn favoriete tijd om saunaclubs te bezoeken.

Offline jantje 12345

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1353 Gepost op: 5 juli 2020, 14:52:39 »
Heerlijk na bijna 4 maanden weer terug te zijn in de vernieuwde club op donderdag 2juli.
Zoals ik natuurlijk wel kon verwachten, was de club overvol met vele bekende heren. Het aandeel vrouwelijke schoonheden was nogal beperkt.  En....vele oude bekende ladies ontbraken. Nog, hoop ik. Daardoor geen contacten kunnen maken, het was wachten, wachten enz. Misschien dat reizen vanuit bepaalde locaties nog erg beperkt is, of problemen met communicatie met de mij bekende schatjes. Ik hoop dat een aantal daarvan dinsdag as hun stoel weer hebben opgepakt. Het zou in mijn leven weer veel meer spanning brengen dan de laatste maanden. :bud :ff :movingtits

Offline jantje 12345

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1354 Gepost op: 5 juli 2020, 17:08:02 »
Ik maakte een schrijffout, ik bedoelde dat mijn oude liedjes hun stiel ipv stoel weer zullen oppakken. Stiel wil zeggen hun oude beroep

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1355 Gepost op: 5 juli 2020, 18:25:47 »
Ik maakte een schrijffout, ik bedoelde dat mijn oude liedjes hun stiel ipv stoel weer zullen oppakken. Stiel wil zeggen hun oude beroep
En stoel wil zeggen hun barkruk  ;D
En je oude liedjes wil zeggen je oude ladies  :-\ :-\ :-\ :-\
Sjeuf, jantje zegt dat je musketiers oud zijn  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1356 Gepost op: 5 juli 2020, 21:36:01 »
Ik maakte een schrijffout, ik bedoelde dat mijn oude liedjes hun stiel ipv stoel weer zullen oppakken. Stiel wil zeggen hun oude beroep
Sjeuf, jantje zegt dat je musketiers oud zijn
Misschien is Jantje de ideale voorzitter voor de sollicitatie commissie. Een voorzitter moet eerst alles hebben 'geproefd' om een vierde en laatste musketiers te kunnen aannemen  :douchen
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1357 Gepost op: 11 juli 2020, 14:20:44 »
Vrijdag 10 juli Sixens
Rond 12:00 kwam ik aan bij sixsens en bij binnenkomst werden de corona regels uitlegd, iedereen nu wel bekend.  :))
De linkerparkeerplaats was helemaal vol trouwens, voor het eerst heb ik rechts geparkeerd. Het was binnen ook druk met heren. De dames leken iets in de minderheid maar helft liep rond of was nog niet in gesprek met een heer. Op de trap kwam ik een mooie dame tegen, we lachten naar elkaar en zeiden gedag maar volgens mij ging ze net naar een kamer met de man die achter haar liep  :o. Op het terras was het aangenaam en met een zonnetje werd het nog beter ook. Zwambad was open en sommigen waagten zich erin. Na lunch en ontspanning op het terras toch maar even naar de bar beneden gegaan om contact te maken. Na zo'n 5 minuten op de bank kwam er een slanke dame naast me zitten en stelde zich voor als Angela. Na wat kletsen vroeg ze of ik naar een  kamer met haar wilde. Ik twijfelde en vroeg hoe oud ze was. Ik mocht raden en schatte haar qua leeftijd rond de 23 en zei dat ze qua persoonlijkheid richting 30 was. Ze vertelde binnenkort 34 te worden en Roemeense te zijn. Dat had ik haar echt niet gegeven! Haar leeftijd gaf me wel de doorslag om het met haar te proberen... Naar de kamer lopend zag ik een aantal aantrekkelijke dames die ik daarna wel wilde ontmoeten, mocht de kamergang kort worden. Op de kamer kon ik haar hele lichaam goed bewonderen. Een slank rank lichaam zonder dat er iets hing, een mooi strak klein kontje en een cup a/b. Later bleek dat ze silicone borsten had. Heel mooi, net even om ze niet te laten hangen. We begonnen met tz en de rest van het programma volgde daarna. Alles ging heel relaxed en er werd niet een vast programma afgewerkt. De tijd hield ik niet in de gaten en uiteindelijk zijn we 2 uur op de kamer gebleven.  :lol Tijdens de kamer gang kon ik steeds beter zien hoe mooi ze is. Mooie ogen, mooie tanden en mooie lippen, haar gezicht heeft een vriendelijke uitstraling. Een heel puur en mooi koppie. Om 3 uur weer gedouched en moest weer op huis aan. Ik had me die dag meer kamergangen voorgesteld maar één topsessie is eigenlijk ook goed. Qua service vond ik het vergelijkbaar met Sofia. Gek dat ik niks van haar kon vinden op RB. Ze schijnt er al 1,5 jaar te werken. Binnenkort maar weer eens kijken wanneer ik richting Vaals kan voor we in een tweede lockdown komen.

Online mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1358 Gepost op: 14 juli 2020, 00:58:51 »
FIRST TIME

Nee, dit gaat niet over het eerste bezoekje aan Sixsens sinds de Corona sluiting. Integendeel, het was m'n laatste bezoekje aan de club voor de lockdown.

Ik was namelijk in de olijke tuin wakker geworden met een heerlijke warme kruik in m'n armen.Getwijfeld wat te doen. Kinga stond lange tijd op mijn wenslijst. En nu was ze er eindelijk weer eens.

Dus besloten om er nog een dagje aan vast te plakken. De rit was niet kort, maar ook weer niet zo lang als vanuit Mentholland.Dus ruim voor happy hour bij SS aangeklopt. Op het terrein stonden al wat auto's, maar de 2e parking hoefde nog niet open.

Centjes bij de theke afgetikt, badjasje en handdoekjes mee, en hop de trapjes af om me om te kleden en op te frissen.Vervolgens bovenlangs de bar gelopen om beneden even te gluren. Daar was nog niet veel volk. En hop door naar het restaurant voor een brunch. De chef maakte weer een heerlijk omeletje. Op de achter grond hoor ik volgens mij een paar ijsberen onderling keuvelen. Whatever, gauw m'n vreten naar binnen schokken en de bar in, voordat het straks dringen wordt bij Kinga met al die bronstige beren in de tent.

Na m'n bord opgeruimd te hebben en me proper te hebben gemaakt hop het jachtterrein op.Gluren op de veranda geen Kinga gespot. Althans, volgens mij niet, want ik weet niet meer goed hoe ze eruit zat. Had alleen een vage indruk van toen een keer Sofia met d'r benen over me heen zat en Kinga schuin tegenover me.In de tuin was er ook weinig te volk bekennen. Dus dan maar de bar in.

Oh crap... Normaal zou ik een sprongetje van geluk maken wanneer ik Eva tegenkwam. Maar voor die dag had ik dus Kinga in gedachte.Echter maakt belofte schuld. De vorige keer was ze namelijk eerder vertrokken dan ik had verwacht en zei tegen Gloria dat ik de volgende keer met haar zus zou gaan. Dat was haar blijkbaar ten gehore gekomen.Dus toen ze vroeg of we de kamer op gingen, kon ik er moeilijk onderuit. En eerlijk is eerlijk. Het was nou ook weer niet bepaald een straf om met zo een snoezige troeteltante de kamer op te gaan. Integendeel. Heb van een heerlijk kamertje genoten.

Terug de bar in en nog geen dame gespot die me aan Kinga deed denken. Begrijpelijk ook wel, want het is een veel en lang geboekte dame. Dus wellicht zou het er vandaag niet van komen.

Na een spionne ingeschakeld te hebben, kwam ik eindelijk achter wie Kinga was. Hmmm, goeie zet, want m'n gedefragmenteerde geheugen gaf me een iets ander beeld. Zou haar niet zonder hulp herkend hebben.

Enfin, er op af toen zich de kans voor deed. Helaas bleek madame geboekt te zijn. Dus zelf maar lekker een wellness rondje te doen. Dat ging weer prima in SS met hun complete verzameling aan stoomcabine, bio sauna, finse sauna en een jacuzzi. Na afgekoeld te zijn weer de bar in, en opnieuw de kans wagen.Maar bij de 2e poging kwam het haar weer niet goed uit. Ik had al gehoord dat ze haar klanten uitkiest, dus wellicht miste ze de klik met me. Dat zou jammer zijn. Enfin, ze was weer weg. Dus ik besloot m'n troost maar te zoeken aan het buffet. Where else...Daarna weer een wellness rondje gedaan, om vervolgens in de bar weer op de uitkijk te gaan. En verdraaid daar was ze weer. Ik er op af, kort praatje aangegaan, maar ik was nog niet genoeg afgekoeld van de sauna. Meestal doe ik dat op m'n gemak in de buitenlucht. Nu blijkt haastige spoed zelden goed, want nu kwam het mij slecht uit en zweette als een otter.Ik excuseerde me en zou het later op de avond nog es proberen.

Doch, ze was de ganse avond bezet. Maar... de aanhouder wint!Want op een gegeven ogenblik toen ze weer even alleen was weer aangesproken en ze was eindelijk beschikbaar. Gauw opgefrist terwijl zij een sleutel ging halen.Een kamer boven. Dat betekent flink wat traplopen, maar de rust was het me meer dan de moeite waard.Op de kamer was het wel wat onwennig. FIRST TIME samen. Voor beiden nieuw. Niet wetende wat te verwachten, wat de ander lekker vind, etc.
Bovendien voelde ik me ook een beetje ongemakkelijk, doordat ik dus die dag meerdere keren door d'r was 'afgewezen'.Doch, na een kort praatje kon de fun beginnen. Ik liet het initiatief helemaal aan haar over. En jeetje, wat een ervaring was dat...Je hebt van die als een zak zand gaan afwachtend gaan liggen, je hebt d'r die d'r gelijk een jasje overheen doen, je hebt d'r die als een vriendinnetje met je omgaan, je hebt d'r die als zich als een wervelwind over je heen razen met een tong twister waar je ogen van achterste voren raken, etc etc.

Ik deel geen precieze kamerdetails meer, en elke ervaring kan elke keer anders zijn, en kan ook voor ieder anders zijn. Maar als ik de ervaring met haar zou omschrijven was dat een spel van verleiding. Het deed me denken aan een spionnenfilm, waarbij zij, de spionne, heel slinks en doch sensueel, soepel en vloeiend haar skills uitoefende. En ik langzaam, beetje bij beetje, verloren raakte. Haar voorwaarde is dat kameren vanaf een uur gaat. Halve uurtjes doet ze niet aan. Maar ze weet de spanning zo goed op te bouwen dat het prima daarin past.
Wat een topwijf, die weet wat verleiden is en zo skill-vol tewerk gaat. Een echte professional in de positieve zin van het woord. Ze varieert, let op de reacties van je lichaam, past zich aan je aan, kortom ik lag daar op mijn rug heerlijk van haar te genieten.
Nogmaals, ik realiseer me een ervaring voor ieder anders kan zijn, en ik wil ook geen torenhoge verwachtingen neerzetten. Maar voor mij was dit een unieke perfecte kamergang, zoals ik die niet eerder mee maakte.
En hoewel mijn besluit niks afdoet aan de kwaliteiten van een geweldige meid elders, heeft deze ultieme kamergang mij zo vroeg in het jaar (niet wetende dat het SC jaar van 2020 een stuk korter zou worden dan normaal...), al doen besluiten dat voor mij Kinga miss ijsbeer 2020 wordt.

Na de sessie leek ook zij wat meer ontspannen en praten we nog wat na en leerde haar nog wat beter kennen. Leuke dame en ik kan me voorstellen dat de pannenkoekers aan haar een goeie hebben.

Nadien even opfrissen, klein hapje eten, wellness rondje en even liggen bijkomen, voordat de reis terug ondernomen moest worden. Moe, maar zeer voldaan lag ik die avond aan bed.

Onverwacht, dat zo een dag ineens onvergetelijk wordt voor deze vergeetachtige beer...
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2020, 01:11:16 door mentholbear »

Online mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1359 Gepost op: 19 juli 2020, 02:16:57 »
POST

Onverwachts nieuws. Ik kon m'n oren niet geloven. Ik dacht het eerst niet goed gehoord te hebben. Maar het was toch werkelijk waar. Vorige maand bracht de messias het verlossende woord. Per 1 juli mochten sekswerkers weer aan de slag. Op de vraag of er nog beperkingen zijn met mondmaskers of standjes, was het antwoord ontkennend. Grappig hoe de gebarentolk dit allemaal weet te vertalen... Weliswaar zonder straight face ;)
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200625_05000912

Het nieuws ging online natuurlijk als een vuurtje. Zou Yin Yang misschien dan dus ook weer open kunnen. Zou Sixsens de deuren open doen, of flikken ze ons misschien een Finca-tje?En als ze weer open gaan, zouden er wel meiden zijn, of wordt het een Theo's sfeertje?

Ik zat erg te twijfelen. Het is best een pokke eind rijden voor me. Bovendien zal het vast super druk worden en is het nog niet eens zeker dat ze open gaan. Dus ik overwoog om die week maar een gewone sauna te bezoeken. Maar wat bleek, menig sauna bleef nog dicht!En nadat op 1 juli er daadwerkelijk ijsberen binnen waren geweest, en dan niet alleen voor een rondleiding, de knoop doorgehakt en op 2 juli richting Lemiers vertrokken.

Tegen openingstijd stond er al een rij van circa 15 man en 1 dame. Omdat de bank vrij was, besloten om daar op te gaan zitten wachten tot de hek open zou gaan. Onbedoeld zo voorgedrongen, maar met zo een korte rij kwam iedereen uiteindelijk natuurlijk gewoon binnen. Niet dat ik iemand plek om binnen te komen in had genomen.1 Kale kneuter voor me leek me bekend voor te komen. Wie het was, wist ik niet zeker. Ook omdat hij mij niet na oogcontact niet aansprak. Wellicht dat ik me vergist had. Hij en z'n kameraad liepen als eersten naar binnen. Per 2 mocht er namelijk binnengekomen worden. Z'n makker was snel klaar en naar beneden. Ik kreeg van de portier de instructies te horen. Eerst handjes wassen aan de desinfectie zuil, temperatuur meting, afstand houden, en bij de balie aanmelden. Dat zag er goed uit. De balie is meer naar achteren geschoven, zodat voor de balie nu meer ruimte is gecreëerd. In de wand lagen handdoeken, badjassen en slippers allemaal netjes in vakjes. Ik denk allemaal ten koste van de opfrisruimte van dames achter de receptie.

De kale kneuter draaide net om voor richting de locker en ik zag het schot door z'n oor, en kreeg toen het vermoeden dat dit wel es Jonhny Fontana kon wezen. Enfin, first things first. 5 tientjes voor Happy Hour afgetikt (die goeie ouwe tijd...), badjas, handdoek en sauna handdoek mee, en omkleden en opfrissen maar. Gare handdrogers wilden maar niet aan, ondanks dat alle knoppen ingedrukt waren en zelfs het lampje van stroom brande. Wat bleek, ze blijken nu een sensor te hebben. Sommige malloten schijnen blijkbaar een föhn vergeten uit te zetten dat deze overgang nodig is??? Net als dat ze niet door hebben dat de douches niet vanzelf uit gaan...

Maar goed, uiteindelijk droog en wel het restaurant opgezocht. Ik miste gelijk de spaghetti vreters aan de muur. Dat oubollige vond ik wel leuk. Maar wat ze nu gedaan hebben zag er ook prima uit met wat plakplaatjes aan de muur. En natuurlijk de nieuwe tafeltjes en stoeltjes, ter vervanging van de banken. Vast om te voorkomen dat er mensen dicht op elkaar gaan zitten. Dat doen ze maar op de bar en in de kamer moeten ze gedacht hebben...

Ik had verwacht dat er iemand klaar zou staan om mijn bestelling aan te nemen of voor me op te scheppen. Niets van dat alles. Ik was er zo door overrompeld dat ik zelfs vergeten was die dag om een omeletje te bestellen. Kun je nagaan ;)Maar het ontbijt was als vanouds goed. Ik meen de haring te missen (doch de weken erop bleken ze wel weer in het assortiment te zitten), maar verder was er weer van alles. Inclusief het soeppannetje en stoompannetje met worst.Na het ontbijtje, even een wellness rondje gaan doen. Daar trof ik die kale vent in de jacuzzi. Even erbij gaan zitten. Dat mocht, want op het trapje stond een sticker met 3. Op de sauna's 4. Die gaven het maximale toegestane aantal personen.En warempel, blijkbaar blijft er sporadisch toch wat hangen in die waardeloze grijze massa van me. Gezellig even bijgebabbeld met JF. Daarna de sauna ingedoken om even lekker op te warmen.

Na opgefrist te zijn, scheiden onze wegen. Glaasje fris gehaald en vervolgens richting de tuin. Op de veranda spotte ik Sjeufke en Eva (van voormalig K3). Sjeufke wuifde nog maar me, maar ik zweette als een otter en wenkte dat ik de tuin in ging om af te koelen. Het zonnetje scheen, maar er was ook een lekker briesje. En zo een poosje liggen afkoelen. Oef, wat heb ik dat gemist zo een sauna rondje...
Toen ik uit m'n roes ontwaakte waren de pannenkoeker en zijn leenliefje in geen velden of wegen meer te bekennen. Verder die dag volgens mij ook niet meer gezien. Jammer, had graag weer even met Sjeufke een babbeltje willen maken en weer es met Eva te kameren. Hopelijk komt het er nog van en krijgt ze haar presentje later alsnog.

Dan maar de bar ingedoken om op jacht te gaan. Er waren best aardig wat meiden. Ik schat zo tussen de 25 a 30. Maar kwa mannen werd dat wel zo het 3 voudige, als het al niet meer was.
Doch, omdat het toen nog relatief vroeg was, waren er best behoorlijk wat dames beschikbaar. Een paar bekende gezichten gezien. De bar ruimte zag er redelijk hetzelfde uit. Wel was er tussen de bankjes waar geen 1,5 meter gehouden kon worden, net als je bij sommige terrassen ziet, plexiglas geplaatst. Nee, zonder glory hole...(Een week later waren ze na een controle alweer verwijderd, en vervangen door 'aerosolen filters'... Zonde dat zo iets soms niet van te voren goedgekeurd kan worden. Soms wordt er bij een controle pas aangegeven wat er allemaal niet door de beugel kan).

Me na een rondje in een hoekje genesteld met m'n e-reader. Onder tussen met een half oog de toestroom aan dames in de gaten houdende.
Komt daar na een poosje ineens een dame op me af. Niet zo eentje in lingerie, maar met broek en een norse blik. Het bleek de bardame te zijn. Dat ik niet met dat ding hier mocht zitten. Ik probeerde haar gerust te stellen dat dit een e-reader is en geen smartphone of tablet. Niks mee te maken. Nieuwe regels, en het mag alleen nog maar in de veranda, tuin en restaurant.Balen, want hier had ik niet op gerekend en derhalve geen tijdschrift ofzo meegenomen.Er zijn dus vanwege corona nog behoorlijk wat regeltjes bijgekomen, bovenop de oude regels. En then some...Maar blijkbaar is het allemaal nodig om de tent draaiende te houden, en dan maar gewillig mee te gaan. Veel andere keus is er momenteel niet...

Dan maar beetje de ruimte in zitten staren. Een dame waar een paar keer oogcontact mee was geweest en die eerder op de dag vroeg waar ik naartoe ging (naar m'n ontbijt), kwam naast me zitten en stelde zich voor als Sofia uit Hongarije. Ze bleek in GT Wenen gewerkt te hebben. Daarover beetje gebabbeld en proberen uit te vogelen of ze ook in Duitsland heeft gewerkt. Dat leek niet het geval te zijn, aangezien heel veel clubs niet kende en 1 enkele in Frankfurt alleen van naam kende, omdat een vriendin daar gewerkt had.
Hoewel ze kwa postuur niet helemaal mijn type was, heeft ze een leuk snoetje en de klik was er ook, dus ik besloot de sprong te wagen. Ik ging me gauw opfrissen en daarna een lekker kamertje gehad met deze nieuwe meid.

Na me weer opgefrist te hebben, tegoed gedaan aan de lunch. Ook hier was het ieder voor zich en het heeft me weer goed gesmaakt.Voor het relaxen probeerde ik de mens room, maar daar was het me wat te benauwd...Dan nog maar een wellness rondje. Ik moet zeggen dat het me daar eigenlijk ook wat warm was. Ik snap niet waarom ze niet de deur naar de trap open hadden staan. Er bestaan manieren om die brandveilig open te kunnen hebben. (2 weken later stond de deur eindelijk wel open, wat zeker ten goede kwam van de ventilatie).

Na weer afgekoeld te zijn nog maar es de bar ingedoken voor ene drankje. Het leek er intussen inderdaad beetje een gay tent geworden. Het wemelde van de badjassen. Zo nu en dan was er nog een dame te spotten.Ineens kwam daar een slanke donker harige meid binnen die ik eerder op de dag al gespot had. Ze zag er verleidelijk uit, maar ik was die dag al op de kamer geweest. Zou ik een joker kaart trekken? Nee joh, geniet met mate, gebood het engeltje op m'n rechter schouder. Screw that, zei het duiveltje op m'n linker schouder, de lockdown is net voorbij! Lang leve de vrijheid!En zo besloot ik op haar af te stappen. Ze leek me te herkennen van een andere club. Dat zou heel goed kunnen, want ik kwam daar wel es over de vloer. Na een leuk praatje besloten me op te frissen en haar alvast een sleutel te laten halen, aangezien er wachttijden waren.Boven op een bankje zitten wachten. Ik weet nou niet of het die 1e of 2e week was, maar net toen ik met de DVP mee ging, sprak een ijsbeer me aan. Ik verstond zijn naam, niet en tijd om even te kletsen was er niet. Sorry daarvoor!

Maar goed, ik dus achter Roemeense Bella aan en genoten van een geweldige kamergang.

Nadien het restaurant ingedoken voor het avondmaal. De entree was vanuit de receptie. (Later werd dat de entree en richting de receptie was de uitgang, ten behoeve van het 1 richtingsverkeer).En nu werd er inderdaad door personeel voor je opgeschept. Bestek was wel weer zelf graaien uit de bakken. (Later werden die netjes in een servertje voor je gerold en overhandigd). Na een hapje, lekker wezen uitbuiken in de bar.
Ik spotte nog een hele mooie slanke blondine. Super lief koppie, maar ze had al een nummertje in d'r handen. Boven ging ze uiteindelijk haar sleuteltje halen, ik vroeg aan haar tijdelijke minnaar hoe het engeltje heet. Ramona blijkt haar naam te zijn. Die gaat op het dansboekje. Ze bleven echter heel lang weg.Goed teken, maar gemiste kans voor me.

Ik besloot nog wat wellness rondjes te maken en daarna kwam mijn eerste POST corona lockdown bezoek ten einde.

Heb echt genoten van de dag. Zowel de wellness als de DVP erg gemist. En Sixsens weet die 2 prima te combineren.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1360 Gepost op: 19 juli 2020, 12:15:52 »
Vrijdag 18 juli

Met een paar clubmaten afgesproken, waarvan er één mij een parkeerplaats toewees. Tegen twaalven waren nog enkele plekken vrij vlak bij de ingang, al was P1 al goed gevuld. Geen rij voor de deur. Ik kon meteen naar binnen. Na de formaliteiten bij de receptie, omgekleed en richting bar. In de bar met de nodige knuffels onthaald door Vanessa, Eva1, Eva2, Vicky (Bul) en Violetta. Even later nog wat gebabbeld met Roxana (Diana ex bab). Ik zou haar zo voorbij hebben gelopen, met haar donker blonde kleurtje. Leuk om haar weer eens te zien. Tanja niet gezien overigens. Ondanks dat ik nog nooit met Vicky op kamer ben geweest, blijft ze altijd vriendelijk en geeft ze aandacht. Wie weet waar het nog van komt.

Met the Queen naar het Terras waar ik met twee clubmaten de nodige lol heb gehad. Probeer een discussie met de Queen maar eens naar je hand te zetten  ;D
De Bulgaarse Vicky kwam nog een duit in het zakje doen. Die kan er ook wat van heb ik nu ervaren.

Met Violetta stond al een kamer al gepland. Maar ja Eva.... . Met Eva en Violetta in overleg in welke volgorde er zou worden gekamerd. Nee......geen trio dames ;)
Het werd op poleposition Violetta en met Eva op plek 2 na dinnertime.
Met Vio nog even overlegd voor zo'n cabine bij de massage. Daar hebben we een paar maanden geleden veel fun gehad. Het werd 'm uiteindelijk toch niet. Rond half 3 met Vio naar -2. Mooi dat volkslied uit Sjengencity, nadat de race was gewonnen. Sjeuf verliet deze kamer weer met een brede glimlach.

Na de kamer een paar vinokes en 43', waar de meiden van genoten. Werkt perfect zo met een vooruitbetaald betaald bedrag op je polsband.
Prima temperatuur om op het buiten terras te vertoeven. Buitenbar geopend! De maatregelen in relatie tot Corona worden strikt gehandhaafd. Zitplaats nemen bij een H. Bij een D, mondkapje op of moven, tenzij je een Dame bent  ::). Simpel toch?, maar het werkt prima. Leuk om Das, de hotelmanager, weer eens te zien.
Met Mooiejoke had ik vooraf onze herkenbaarheid gedeeld. Elkaar toch gemist. Kenmerk 'open badjas met saunahanddoek om' werd 'm niet deze vrijdag. Bij binnenkomst kreeg ik twee dezelfde handdoeken. Eén handdoek omgeruild, maar dat bleek geen saunahanddoek te zijn zoals ik gewend ben. Een vierkant geval. Kreeg het niet om mijn 'smalle' taille en het hing op mijn voeten. Vond het wel prima zo en maar gelaten voor wat het was.

Tegen etenstijd liep het terras leeg. We lieten de grote meute maar voor gaan, want we hadden geen zin om een kwartier in de rij te staan. Rond kwart over zes konden we zo doorlopen. Zoals altijd, kan je uit veel soorten vlees en vis kiezen. Een ruim assortiment aan salades en groenten, Frites en aardappelgratin. Voor ieder wat wils. Op het terras met de meiden en de maten ons het eten heerlijk laten smaken. Tja....als je op een D zit met mondkapje op, is het moeilijk eten is gebleken.
Eva sloot zich aan op het terras en nam alvast plaats naast Sjeuf. De wisseling van de wacht. Er werd nog een triovoorstel gedaan. Toegezegd, maar wordt iets voor komende week. Misschien woensdag al.

Eva had tussentijds een sleutel gescoord voor een kamer op +1. Op voorhand al vast afscheid genomen van mijn clubmaten en van Viooltje die het deze vrijdag voor gezien hield.
Want je weet vooraf nooit hoe lang Eva mij op de kamer weet te houden. Enfin, ook deze kamer was er weer een van, zoals het 'heurt'!
Een 'onverwachte' Musketiersdag liep ten einde. Badjas en handdoeken netjes ingeleverd bij de receptie. Kreeg nog wat eurootjes terug die op mijn polsbandje stonden.
Sjeuf worstelde zich in zijn winkelwagentje. Via de N278 richting Sjengencity!
Een dag zoals die moet zijn in Sixsens! Topclub!

Illusion Plopp
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Online mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1361 Gepost op: 20 juli 2020, 01:22:04 »
KNIKKEBOLLEN

Mijn vorige bezoek aan Sixsens was me prima bevallen. Ondanks de drukte kon ik prima afstand houden en een rustig plekje vinden om me even terug te trekken, gebruik maken van de wellness, etc.

Dus dat was voor herhaling vatbaar en vertrok ik de 2e woensdag van de 7e maand wederom richting enige geopende SC.

Ruim voor openingstijd aangekomen was er al een kleine wachtrij van 10 man ofzo. Bij de deur stond de man met z'n pistool weer klaar.

Vervolgens handen desinfecteren, maar ho ho, nieuwe regel. Overal waar een H staat mag je als Heer plaatsnemen, overal met een D is voor dames. Maar waar moet Her dan gaan zitten vraag ik me af...

Enfin, 5 tientjes aan Happy Hour af mogen tikken, badjasje en handdoekjes mee en opfrissen maar.
En dan gauw hop hop richting het restaurant. Dit keer laat ik me niet in de war brengen. Ook niet door de H's of D's en bestelde als eerst gelijk maar het omeletje voordat ik het zou vergeten. Verder lekker worstje genomen. Dat vind ik altijd wel lekker bij het omeletje. Nog 1 of ander broodje genomen. Glaasje prik en attack!

Na de inwendige mens tevreden gesteld te hebben, even een wellness rondje gedaan. Oei, balen. De finse sauna was defect. Dat is een tegenvaller. Vind die juist het lekkerst van de 3.
Dan maar de stoomcabine in en vervolgens lekker buiten afkoelen.
Vervolgens werd het tijd mijn afspraakje voor die dag op te zoeken. De bar ingedoken kwam ik tot de heugelijke ontdekking dat de berichten kloppen en er een hoop dames zijn bijgekomen. 50 of 60 zou best wel es kunnen kloppen. Het aantal heren deed daar zeker niet voor onder. Wat me opviel was dat de plexi schotten waren verwijderd. Hiervoor in de plaats waren aerosool filters geplaatst in de vorm van een DVP. Tussen de H's voor heren zat een D voor DVP.
Mijn date na niet al te lange tijd gespot en Bella kwam naast me om even bij te praten. Hoe d'r eerste week was verlopen enzo. Maar tja, praatjes vullen geen gaatjes...
Dus een kamertje opgezocht om dat goed te maken. Genoten van een heerlijke sessie.
Dusdanig dat ik nog meer wilde, maar even een pauze nodig had. Zodoende met haar afgesproken dat we in de avond op herhaling zouden gaan.

Op de terugweg weer langs die attractie poortjes. Hinderlijk, maar blijkbaar nodig dat beren niet zonder dame zich boven begeven. Wat ik alleen niet snap is waarom ze er staan bij de meuk hokjes. Vorige week zat er een dame achter gevangen. Ze wilde er blijkbaar niet onderdoor kruipen en bleef wachten op verlossing...

Na het opfrissen dook zij de bar weer in en ik de wellness. Lekker eerst rustig opwarmen in de bubbelende jacuzzi, om vervolgens de bio sauna in te duiken. Dat is het toch net niet. Navraag leerde dag de Finse sauna en dag eerder al defect was geraakt, maar dat reperatie pas morgen zou plaatsvinden. Dat lijkt me toch sneller te moeten kunnen...

Enfin, na de lunch de bar ingedoken met een tijdschrift, aangezien e-readers daar beneden verboden zijn. Dat ging em echter ook niet worden. Het is er namelijk veels te donker.
Jammer. Ik vond het altijd wel fijn om wat te lezen, onderwijl de line up in de gaten te houden.
Dan maar de trappen op naar de serre. Kom ik daar ineens die schone blondine van vorige week tegen bij de lockers. Ik zou niet 100% zeker zijn geweest, ware het niet dat ze hetzelfde aparte setje aan had.
Dus ik keek haar vragend aan en vroeg Ramona? Ze keer op haar beurt mij verrast aan. Ja, uhm... Kennen wij elkaar.
Nee dat niet, maar je bent beroemd in de club.
Dat deed haar blozen. En d'r vriendin die erbij stond draaide met haar ogen en zuchte Ramona, Ramon, allways Ramona...
En we moesten er om lachen. Ik legde uit dat ze me vorige week was opgevallen, maar dat ze toen al een sleutel ging halen. Aan haar klant vroeg ik hoe ze heet en zodoende was d'r naam me bekend.

Ze bleek echter al een klant te hebben. Maar wanneer ze vrij was, zou ze naar me toe komen.

Ik intussen wat zitten lezen, gegeten, nog maar een wellness rondje gedaan, en de bar ingedoken. Na een poosje kwam ze eindelijk te voor schijn en kwam bij me zitten onder de digitale nummer plaat. Gezellig kennisgemaakt met deze Hongaarse schoonheid. Aangezien er een wachtrij is ontstaan, besloten haar een nummertje te laten trekken, terwijl ik me opfrisde. Terug onder het nummerbord keuvelden we verder en haalde ze een drankje voor ons.
Eindelijk was ons nummertje aan de beurt en konden we mooi een kamer boven nemen.
Wat een lieve zachtaardige meid is dit toch. Sensueel en teder gaat ze te werk. Geen gehaast, maar alle tijd van de wereld. Time flies when you're having fun. Voor ik het goed en wel doorhad was er al een uurtje voorbij.
Heb genoten van een heerlijke kamergang.

Met pijn in het hart nam ik aan de lockers afscheid van haar en met nog meer pijn afscheid van m'n 100 euro.
Ik besloot me gauw op te frissen en mijn verdriet weg te vreten in het restaurant. Het smaakte allemaal extra zout door m'n tranen die erin vielen ;)
Alle gekheid op een stokje, het smaakte weer prima. Ook nu werd het avondmaal voor je opgeschept. Nu werd echter ook het bestek netjes in een servetje opgerold en aan je uitgereikt ipv dat je het zelf mocht pakken.

Eenmaal verzadigd lekker van de wellness genoten. Ik was best wel op die avond.
Maar belofte maakt schuld. Ik had nog een ronde te gaan met Bella. Ik zat nog even te twijfelen of ik af zou zeggen. Maar nee, ik hou me liever aan m'n belofte.
En zo een poosje gewacht totdat Bella weer op dook. Ze kwam weer bij me zitten en na even keuvelen ons teruggetrokken voor wederom een heerlijk kamertje.

Na afscheid genomen te hebben nog een laatste wellness rondje en toen was het hoog tijd om te vertrekken.

Achteraf gezien had ik me niet zo veel moeten kameren. Vermoeid als ik namelijk was geworden, zat ik te KNIKKEBOLLEN achter het stuur. Dat was niet handig. Bij een benzinestation langs de snelweg nog even een tussenstop gemaakt om niet helemaal in te sukkelen, maar een volgende keer toch beter rekening houden met de eigen grenzen.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1362 Gepost op: 20 juli 2020, 13:27:49 »
Da werden die Biertrinker weinen!!!!!!!!



vanKees

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1363 Gepost op: 20 juli 2020, 14:47:05 »
Ik heb geluk, ik drink enkel wodka van 't vat  ;D ;D ;D

En ach, als ik echt zin heb in een frisse pint, mogen ze dat gerust van mijn armbandje afhalen, ik ga namelijk voor de dames '(en gezellig te leuteren met de heren), al de rest is luxe toch en heel verantwoord.
Drinken gaat niet samen met rijden, dus daar een prijsje voor betalen kan geen kwaad, dan krijg je ook geen zatte toestanden meer  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline jontree

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1364 Gepost op: 21 juli 2020, 15:14:18 »

Bij voorbaat mijn excuses voor het vreselijke Nederlands, ik ben geen native speaker en gebruik een vertaler. MAAR ik hoopte dat sommigen van jullie mede-ijsberen een idee konden geven van het soort vrouwen bij Sixsens? Ik geef de voorkeur aan bochtige en dikke vrouwen persoonlijk. Ook niet tegengesteld aan de bimbo / siliconen look. Maar van wat ik het meest hoor, zijn dunne Oost-Europese meisjes. Kan iemand providers bevestigen en mogelijk aanbevelen die bij mijn stijl passen in Sixsens?

En als laatste, als er providers bekend zijn die anaal doen, zou dat ook nuttig zijn. Dank u!