Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119995 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #345 Gepost op: 6 juni 2015, 12:52:30 »

Onbeschrijfelijk mooi, gelijk haar goede hart...
mijn eerste indruk was dat het er eentje is met gebruiksaanwijzing, maar die knopjes zijn ook niet moeilijk te vinden  :blonde ;)
Die eerste indruk is ook helemaal juist! Zeer complex maar wel fascinerend in de omgang.
En de knopjes zijn wellicht niet moeilijk te vinden voor degenen die respect voor haar hebben, maar de draairichtingen veranderen met het uur en soms zelfs met de minuut.
Daarom houdt zij het ook bij een beperkte fanclub om wederzijdse teleurstellingen cq frustraties te voorkomen.



Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #346 Gepost op: 6 juni 2015, 13:47:23 »

Onbeschrijfelijk mooi, gelijk haar goede hart...
mijn eerste indruk was dat het er eentje is met gebruiksaanwijzing, maar die knopjes zijn ook niet moeilijk te vinden  :blonde ;)
Die eerste indruk is ook helemaal juist! Zeer complex maar wel fascinerend in de omgang.
En de knopjes zijn wellicht niet moeilijk te vinden voor degenen die respect voor haar hebben, maar de draairichtingen veranderen met het uur en soms zelfs met de minuut.
Daarom houdt zij het ook bij een beperkte fanclub om wederzijdse teleurstellingen cq frustraties te voorkomen.
Ik heb niet gezegd dat je de knopjes ook eenvoudig kan bedienen  ;D
Gebruiksaanwijzing is dus een encyclopedie, ik dacht het al, lekker lekker  :-P

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #347 Gepost op: 6 juni 2015, 13:50:29 »

Onbeschrijfelijk mooi, gelijk haar goede hart...
mijn eerste indruk was dat het er eentje is met gebruiksaanwijzing, maar die knopjes zijn ook niet moeilijk te vinden  :blonde ;)
Die eerste indruk is ook helemaal juist! Zeer complex maar wel fascinerend in de omgang.
En de knopjes zijn wellicht niet moeilijk te vinden voor degenen die respect voor haar hebben, maar de draairichtingen veranderen met het uur en soms zelfs met de minuut.
Daarom houdt zij het ook bij een beperkte fanclub om wederzijdse teleurstellingen cq frustraties te voorkomen.
Ik heb niet gezegd dat je de knopjes ook eenvoudig kan bedienen  ;D
Gebruiksaanwijzing is dus een encyclopedie, ik dacht het al, lekker lekker  :-P
Je moet zo'n knopje eens een halve slag draaien. Als je een klap in je gezicht krijgt is het van de kou  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #348 Gepost op: 6 juni 2015, 21:52:18 »
Ik geloof dat LL zich daar altijd over beklaagd als ik hem spreek ;)  de club van repel.
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #349 Gepost op: 6 juni 2015, 22:57:17 »
We hebben gezellig gezeverd maar ik werd na een tijdje bevangen door een vervelend gevoel. Er waren voor een vrijdag maar weinig mannen aanwezig in Sixsens en dat zorgde voor een beetje een matte sfeer, terwijl ik net zin had in een feestje. Toen Vendezz en Ketserr me plots via WhatsApp sommeerden om naar Samya te komen, besloot ik om te verkassen. Op zaterdag zou ik immers nog genoeg uurtjes doorbrengen in Sixsens.


Zo kon ik ook nog eens proeven van Julia(na)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #350 Gepost op: 6 juni 2015, 23:01:27 »
Later op de avond nog een half uurtje gekamerd met, ja met wie was dat ook alweer. Muralda, of zoiets. Een dame die door de week als tandarts assistente dienst doet ergens in Duitsland en enkel het weekend afzakt naar Sixsens of YingYang. Het was ook een goede kamergang en nog een leuke babbel achteraf.


Ex-Julia PSR, nu Larissa of Melissa in SS, tenzij er meerdere tandartsassistentes rondlopen in SS  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #351 Gepost op: 6 juni 2015, 23:19:48 »
Later op de avond nog een half uurtje gekamerd met, ja met wie was dat ook alweer. Muralda, of zoiets. Een dame die door de week als tandarts assistente dienst doet ergens in Duitsland en enkel het weekend afzakt naar Sixsens of YingYang. Het was ook een goede kamergang en nog een leuke babbel achteraf.


Ex-Julia PSR, nu Larissa of Melissa in SS, tenzij er meerdere tandartsassistentes rondlopen in SS  :douchen.

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #352 Gepost op: 6 juni 2015, 23:25:05 »
Ben ook afgelopen Zaterdag op het feestje van dit forum geweest, was best gezellig alleen het aantal vrouwen was wel aan de lage kant. Korte sessie gehad met een 21 jarige roemeense, die m'n eerst een whirlpool zimmer wou aanpraten en daarna op kamer wou ze niet kussen, wat kleine zoentje kon er van af en werd er al snel een condoom om m'n half harde/zachte snikkel getrokken en werd er wild aan getrokken. Ik heb het maar even aangezien en toen voor het half uur om was, de sessie afgebroken, haar nog geprobeerd uit te leggen, dat als klant je een beetje service verwacht, dat ze wel erg mooi was en maar misschien deze job niet moest doen als je pijn hebt aan je poesje. En volgens mij zag ik haar even later ook aangekleed en wel in het sjoel hok zitten... sorry collega's, dat was misschien mijn doen, maar jullie hebben niets gemist.


Je kende allicht de naam al niet meer ook van deze dame.  Ik zal je met 100 % zekerheid helpen.  Het was Isabella (Roemeens, slank, lang loshangend zwart haar, bruine ogen, nat. A-cup, heel erg mooi en wat groter dan een gemiddelde lolita.  Zelf was ik er al twee keer twee uur mee op kamer naar alle tevredenheid maar jouw commentaar over haar hoor ik zeer vaak en zij was (omdat ik ze wat beter ken) ook de grote opvallende afwezige na een erg kort verblijf in SS op de party.  Wat heb je toch met haar gedaan?  Jij bent dus de grote schuldige  :lol_hitting:  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mijn indruk nog even over de Relaxxxparty.
« Reactie #353 Gepost op: 6 juni 2015, 23:52:41 »
In zijn totaliteit vond ik het een geslaagd feestje.  Er was blijkbaar minder "te doen" dan beloofd werd maar ik vond het een gezellige boel en dat is het belangrijkste.  Ook werden buiten een aantal forumleden ook enkele dames blij gemaakt met een geschenk.  Best een goede zet want de dames vinden een tombola (duurt altijd lang) doorgaans oersaai en niets aan.  Nu zij ook kans maakten om wat te winnen, kregen we hun volle aandacht.  Ze waren gelukkig.  Voorheen van een aantal dames gehoord wat zij nu hebben aan mannen die een hele namiddag spelletjes spelen.  Ik kan niet weten of er inderdaad mannen waren die een hele namiddag andere spelletjes speelden dan de spelletjes die ik ondertussen speelde met de dames op kamer.
Schijnbaar was het bij de dames vaak onbekend dat er veel meer mannen zouden komen dan op een gebruikelijke zaterdag.  Hierdoor waren een paar mooie bekende gezichten (zoals Lotlita) afwezig.  Eigenlijk waren er minder dames dan de laatste zaterdagen dat ik daar was.  Anderzijds is het ook wel 100 % zo dat ik nog op geen enkele party meegemaakt heb dat het geen homobar was.  Ook 's avonds was het niet echt een probleem om nog op kamer te geraken met de dame van je keuze.  Op geen enkel moment waren er enkel mannen in de bar.  Ik heb dat in andere clubs Rayna en Aca al heel anders geweten.  Ik schat dat er een goed 50 dames present waren en net niet het dubbel aantal mannen.  Voor de dames zou iedere saunaclubdag zo moeten zijn, willen ze wat verdienen maar intussen lukt dat vaak niet meer door de vele saunaclubs die er momenteel zijn.

De organisatie van de party stak goed in mekaar en da's al heel veel.  Is ook vaak anders.  Geen tekorten aan handdoeken, geen lange wachttijden om te gaan kameren, eten altijd snel aangevuld, extra's pizza's tussendoor en 's avondslaat.  Goed gezien van die extra pizza's.  Jammer echter dat ze dit keer niet zelf bereid werden in de keuken maar uit de diepvries kwamen.  Volgens mij toch.  Ook qua hygiëne zat alles nog snor.  De bediening 's avonds aan de bar liet soms wel wat op zich wachten.

Er werden ook salsadanseresjes ingehuurd om de boel wat op te vrolijken.  Deze dames konden best dansen (en nog beter dan Katalina dat kan, die ook een poging waagde trouwens en dat ook mocht) maar twee korte acts tot middernacht.  Dat kon wel wat meer zijn. 

Vaak moet je bij partys de meerwaarde gewoon zoeken bij lange wachttijden op kamer, veel te weinig dames, veel te veel mannen (homobar) en een vuile boel op het eind van de avond.  Alleen al doordat dit hier niet het geval was, was het al meer dan de moeite om aanwezig te zijn.  Het eten is dan vaak weer speciaal op een party, hier was het de (min of meer) gewone zaterdagse kost die altijd erg lekker is op zich en dus ook dik o.k. was.
Dat de zon niet schijnt, daar kunnen we niets aan veranderen maar binnen de zon laten schijnen met sexy latina geklede dames waarom dat niet doorging  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #354 Gepost op: 7 juni 2015, 00:12:03 »
We hebben gezellig gezeverd maar ik werd na een tijdje bevangen door een vervelend gevoel. Er waren voor een vrijdag maar weinig mannen aanwezig in Sixsens en dat zorgde voor een beetje een matte sfeer, terwijl ik net zin had in een feestje. Toen Vendezz en Ketserr me plots via WhatsApp sommeerden om naar Samya te komen, besloot ik om te verkassen. Op zaterdag zou ik immers nog genoeg uurtjes doorbrengen in Sixsens.


Zo kon ik ook nog eens proeven van Julia(na)  :douchen.
Wat schuift dat voor een volgende maal??? Kan hem wel es vaker zo ergens naartoe sommeren ;)
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #355 Gepost op: 7 juni 2015, 09:28:27 »
Afgelopen vrijdag ben ik al weer in Sixsens beland. Ik ben aanwezig geweest van 11u tot 20u.

Ik had een newbie meegenomen, had ter plaatse afgesproken met Vendezz en zou ook (onder andere) Eddy_v, JeanK, Razé en vele mij bekende niet-schrijvende ijsberen aantreffen.

Het was afgelopen vrijdag schitterend zonnig weer, een weertje waarvoor een bezoek aan Sixsens ideaal is. Het moet dan ook niet verbazen dat mijn kameraden en ik, net als de vele andere aanwezig ijsberen, afgelopen vrijdag vele uren in en rond het zwembad hebben doorgebracht.

Het was buiten zalig vertoeven in SS, mede dankzij de aanwezige, topless meiden die afwisselend van de zon genoten of in het zwembad gingen afkoelen (uiteraard heel voorzichtig, zodat hun haartjes niet nat werden... ;)).

De cocktailbar was uiteraard open. Vind ik, ten opzichte van pakweg YY, een absolute meerwaarde :))!

In de vooravond heb ik nog een hele tijd in de bar doorgebracht. Hier waren niet zo veel mannen aanwezig en hing, net als een week eerder, maar een matte sfeer.

Ik heb vrijdagmiddag een lekker omeletje met broodjes gegeten en 's avonds een rijkelijk gevuld bordje van aardappelsalade, groentemengelingen en 2 stukken vlees van de barbecue. Smaakte allemaal uitstekend ;D!

De line-up viel vrijdag een beetje tegen, zowel qua aantallen als qua schoonheid. Veel bekende meiden waren afwezig en de weinige nieuwe gezichten konden me niet echt bekoren.

Uiteindelijk heb je echter maar 1 geschikte meid nodig, en dat was vrijdag voor mij weer Juliana. Ik heb met haar 1 kamertje gemaakt. Dat was, mede door de te warme kamer, iets minder uitstekend dan anders, maar bleef heel goed. Herhalingsgevaar met deze kleine meid blijft héél groot 8).

Het personeel, met Beate op kop, was vrijdag vriendelijk als altijd. Ze doen er echt alles aan om het je naar je zin te maken. Top :))!

Mijn conclusies van dit bezoek: Sixsens is de perfecte club om, bij een stralend weertje als dat van afgelopen vrijdag, te bezoeken. Gevolg van dat weertje was uiteraard wel dat de sfeer in de club maar mat was (maar dat was later op de avond in Samya ook het geval). Met dank aan de kameraden, Juliana en het behulpzame personeel, heb ik me ondanks de matte sfeer, toch weer uitstekend geamuseerd en Sixsens ziet mij binnenkort uiteraard weer terug 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #356 Gepost op: 7 juni 2015, 15:42:03 »
Misschien lag dat eraan dat er de dag ervoor de politie weer eens lekker ouderwets was komen pesten, en de dames weer hun ID moesten afstaan vervelende vragen. Minder tijd om klanten binnen te halen etc. dit heeft soms ook zijn uitpak of dames de dag erna nog eens terug gaan, want donderdag vond ik de line up zeker voor een donderdag niet zo heel slecht.


De line-up viel vrijdag een beetje tegen, zowel qua aantallen als qua schoonheid. Veel bekende meiden waren afwezig en de weinige nieuwe gezichten konden me niet echt bekoren.



Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #357 Gepost op: 7 juni 2015, 16:26:40 »
Bleken al veel dames van rumbul afkomst al met vakantie te zijn. Zelfde probleem in andere clubs...
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #358 Gepost op: 8 juni 2015, 07:48:17 »
Vrijdag 5 juni - een hete dag met veel vuurwerk.

Eerder op de middag al plezier gehad met (ja drie keer raden..) en daarna met KanariePiet en Vendezz wat van de bbq gegeten.
Tip: Ga altijd VOOR Vendezz bij een bbq en niet NA hem...liggen er nog 2 stukken kip..het water loopt me al uit de mond..neemt die gozer gewoon allebei die stukken kip!!
Nou ja..hij moet er nog van groeien, zullen we maar denken.
Tussen 18 en 20 uur lekker in zwembad gedobberd en wat liggen luieren met een glaasje witte wijn.

Om 21uur naar kamer 5b vertrokken, niet één van mijn favoriete maar ok we deden het er maar mee.
Belangrijkste is dat er een raam is dat open kan.
En zo zaten wij in de raamopening te genieten van elkaar, sigaretje en het uitzicht over de velden.

Daar zagen we hem gaan...na een zonnige dag vertrok een bezoeker vanaf de parking in zijn oude schicht.. vvvvrrrrrooooeeeemmmmmm...
Een leuke oude cabrio met een heerlijk motorgeluidje en de berijder met een gelukzalige glimlach hahaha!!
Die had een goede dag achter de rug, dat was te zien!! Een koddig gezicht zo vanuit het venster raam naar buiten glurend.
Mijn kamergenote was niet meer in een allerbeste stemming, maar deze combinatie van gebeurtenissen maakte haar weer blij.
Dus mede namens mijn kamergenote hartelijk dank, haha!

Excuses aan de buren op 5a (2 of 3 verschillende buren als ik het goed gehoord heb in de loop van de avond) voor de eventuele geluidsoverlast.
Zonder onze eigen muziek op de Phone is het niet compleet en voor zover mogelijk laten we die wel zo hard mogelijk klinken, alleen al om de gammele bedgeluiden van 5a te overstemmen.

Afwisselend genoten op bed en voor raam van de aankomende storm met prachtige bliksem flitsen.
Ja..het was een stormachtige dag in Sixsens met windstille periodes ter afwisseling van het vuurwerk.
Nog een paar nachtjes slapen en dan...

(voor de afwisseling eens een kort verslagje)

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #359 Gepost op: 8 juni 2015, 08:26:53 »
De kip was heerlijk eddy_v... zelfs het tweede stukje..


Verder alles Paletti toch ?
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!