Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119981 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #420 Gepost op: 21 september 2015, 09:07:48 »
Afgelopen vrijdag stond er initieel een bezoek aan Van Goch gepland, maar door autoproblemen viel dat bezoekje in het water en zou ik uiteindelijk (weer) in Sixsens belanden.

Ik heb het merendeel van de tijd met mijn pocket Bulgaartje: Julia doorgebracht (uitstekende dienstverlening zoals steeds), dus veel over de club zelf kan ik niet vertellen.

Toch 2 puntjes het vermelden waard:

-de line-up was heel sterk. Bijna alle toppertjes tekenden present en er waren nogal wat nieuwe meiden aanwezig. Daar zaten enkele absolute pareltjes tussen.

-Zowel Willy, Beate als de theke hebben me vrijdagavond gevraagd of de muziek niet te luid stond. Ze hadden blijkbaar meerdere klachten gekregen over de te luide muziek en hebben het probleem daarop onmiddellijk aangepakt. Het volume van de muziek was afgelopen vrijdag tip top in orde.


Het was vrijdag weer een topavondje in Sixsens. Ze zullen me er snel terug zien 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline jaeger-lecoultre

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #421 Gepost op: 21 september 2015, 23:41:30 »
After a good busy morning in NRW,  back home ... but that's how not to think of our clubs

 Samya, not too early and I went there a few days
 Eden, not my last visit did not leave me a good experience
 Bab, certainly not
 GT, it s for october
 Briefly, here I am near Aachen ....

 A good massage at my favorite thai, not  today.
 And popol propose to take direction Sixsense.
 He pulled his head, did not understand that I may hesitate to go to club simply.
 We have a discussion until the parking of Sixsense, about 5 star service that I love and that is not available in any club.

 The tekefrau, pretty , greets me with a beautiful smile.
 I must note that there are already at least 40 bears, and about thirty girls running the club ...
 The club has not changed since my last visit, everything is ok.

 However, the bears are regulars, many francophones
 The girls are beautiful, the service is correct, the price is respected.
 Good afternoon fuck (lolita, Simona, ??) that popol liked

 NB: no divine beauty but beautiful girls

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #422 Gepost op: 24 september 2015, 23:20:38 »
Vandaag maar eens Sixsens aangedaan en Carmen's zus is daar vandaag gearriveerd.
Korte voorstelling:
_Rosrood halflang haar,24 jaar,10 cm groter dan Carmen,ietsjes voller dan haar zus,grote echte c-cup die last heeft van zwaartekracht.
_Mooi? Als ge Carmen mooi vindt ja,verdere info:naam Lucy,komt van Oceans.Blijkbaar geen TZ in haar pakket,de rest is
voorlopig? onbekend.Meer info heb ik niet,echt niet licky luke,van Carmen wel maar dat is een ander verhaal.
Recensie volgt later. ;D  :-P
« Laatst bewerkt op: 24 september 2015, 23:58:03 door oudebelg »
you only live once

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #423 Gepost op: 25 september 2015, 09:51:50 »
Vandaag maar eens Sixsens aangedaan en Carmen's zus is daar vandaag gearriveerd.
Korte voorstelling:
_Rosrood halflang haar,24 jaar,10 cm groter dan Carmen,ietsjes voller dan haar zus,grote echte c-cup die last heeft van zwaartekracht.
_Mooi? Als ge Carmen mooi vindt ja,verdere info:naam Lucy,komt van Oceans.Blijkbaar geen TZ in haar pakket,de rest is
voorlopig? onbekend.Meer info heb ik niet,echt niet licky luke,van Carmen wel maar dat is een ander verhaal.
Recensie volgt later. ;D  :-P

Dat TZ moet ze dan maar snel leren. En anders een zusjestriootje  :trio
Btw, de zusjes hadden (hebben) onenigheid met elkaar.....! Schijnbaar is die vete bijgelegd.  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #424 Gepost op: 25 september 2015, 10:41:37 »
Vandaag maar eens Sixsens aangedaan en Carmen's zus is daar vandaag gearriveerd.
Korte voorstelling:
_Rosrood halflang haar,24 jaar,10 cm groter dan Carmen,ietsjes voller dan haar zus,grote echte c-cup die last heeft van zwaartekracht.
_Mooi? Als ge Carmen mooi vindt ja,verdere info:naam Lucy,komt van Oceans.Blijkbaar geen TZ in haar pakket,de rest is
voorlopig? onbekend.Meer info heb ik niet,echt niet licky luke,van Carmen wel maar dat is een ander verhaal.
Recensie volgt later. ;D  :-P

Dat TZ moet ze dan maar snel leren. En anders een zusjestriootje  :trio
Btw, de zusjes hadden (hebben) onenigheid met elkaar.....! Schijnbaar is die vete bijgelegd.  ;)
Ik heb zwaar getwijfeld om een zustertriootje te doen,toch maar niet gedaan,vanwege geen TZ bij Lucy.
Alles is weer koek en ei tussen de zusjes,allee voorlopig toch. ;D  :happy
« Laatst bewerkt op: 25 september 2015, 10:58:55 door oudebelg »
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #425 Gepost op: 25 september 2015, 12:54:53 »
Afgelopen woensdag alweer voor de dertigste :o keer of zo dit jaar in Sixsens beland.

Thuis vertrokken om 10u15 en omwille van het gure regenweer en verschillende wegenwerken pas om 12u aangekomen te Vaals, uiteraard nog ruimschoots op tijd voor het Happy Hour (40€).

Ik werd ontvangen door een uiterst vriendelijke receptiedame. Nog voor ik mijn ijsbeerspulletjes had ontvangen, stond ook Beate naast me voor een aangenaam gesprekje. Ik voelde me als gast uiteraard enorm gewaardeerd na zo'n super ontvangst door 2 hele lieve dames :))!

Maar ik kwam uiteraard niet speciaal voor deze dames naar de club, dus snel naar beneden, waar ik Toetebel aantrof. Ik kleedde me om en we begaven ons samen naar het restaurant, waar we ook Seksenfun troffen.

Onder een lekker ontbijtje praatten we bij en wisselden we alvast wat info uit over de meiden waarmee we recent in Sixsens gekamerd hebben. Altijd handig!

Na een deugddoend ontbijt trokken we naar de bar. Op enkele kleine emailcheckintermezzo's na op het boventerras, zou dit de komende uren weer mijn natuurlijke habitat zijn.

Het zijn in de bar enkele heel gezellige uurtjes geworden: er waren woensdagnamiddag niet heel veel mannen aanwezig, maar toch voldoende om een aangename sfeer te hebben. De line-up was meer dan oké: Victoria, Laura, Domenika, Andrea, Simona, Julia, Carmen, Lolita, Selena, Kasey, Maya, Elena, Anna-Maria... noem maar op. Ook weer enkele mooie, nieuwe meiden (oa Cubaanse Lola, met wie het eergisteren tot mijn grote spijt net niet tot een kamergang is gekomen). Anderzijds waren een paar interessante nieuwe gezichtjes die ik vrijdag gespot had, woensdag niet (meer?) aanwezig.

In de uren dat ik met Toetebel aan de bar hing, kregen we regelmatig gezelschap van 1 of meerdere meiden. Allen moesten echter ontgoocheld afdruipen. Hoe gezellig ik het allemaal ook vond, mijn lust  bleek ver zoek. Uiteindelijk trok Toetebel met Julia op kamer (hij vond het een goede kamer zonder meer, het tongzoenen en pijpen vielen wat tegen), maar ik, nee, ik was nog steeds niet aan neuken toe.

Ik heb in afwachting van Toetebel zijn terugkeer dan maar een rondje welness gedaan. Daarvoor is Sixsens, zelfs bij regenweer, ook altijd een geschikte club. Ik heb, ondanks dat regenweer, een paar ijsberen btw gebruik zien maken van het buitenzwembad :o. Zij deden de naam 'ijsbeer, maar dan in die andere betekenis, alle eer aan!

Na mijn welness rondje trok ik terug naar de nog steeds gezellig gevulde bar, waar Toetebel na een tijdje terug opdook. We hebben weer een uurtje of zo gekeuveld tot Julia een zoveelste subtiele poging ondernam om me op kamer te krijgen. Dit keer gaf ik toe en niet veel later bestegen we de trappen op weg naar kamer nummer 1, één van de weinige kamers die ik ondanks de vele bezoeken aan Sixsens, nog niet gebruikt had. Een mooie, ruime kamer moet ik zeggen. De lange tocht naar boven waard ;).

De kamergang met Julia zou 1 van onze minste, sinds we elkaar kennen, worden. Mijn lust stond nog steeds op een laag pitje en ook Julia was niet in grote vorm. Niet getreurd: het was weer gezellig met mijn pocket Bulgaartje. Bij het verlaten van de kamer kreeg ik wel een paar klappen tegen mijn achterhoofd omdat ik de kamergang afsloot zonder een orgasme, maar ik beloofde Julia dat dat later op de dag nog wel in orde zou komen 8).

Na een verfrissende douche trok ik terug naar de bar, waar nu (zal rond 19u geweest zijn) nog ietsje meer mannen aanwezig waren, zonder het daarom druk te kunnen noemen.

De komende 2 uur heb ik weer aan de bar doorgebracht in afwachting van een nieuwe kamergang met Julia. Eerst weer een tijdje met Toetebel gezeverd (tot die op kamer trok met Domenika voor een heel geslaagd pleziertje), daarna met enkele Vlamingen en Walen. Het blijft btw opvallend hoe makkelijk je in Sixsens contact met andere ijsberen kan maken.

Om 21u20 had ik al weer even het gezelschap van Julia gekregen. Knuffeltjes, kusjes, met die slanke poep op mijne schoot kruipen... Ik voelde al snel dat het ondertussen goed zat met mijn lust, dus we trokken voor de tweede keer die dag op kamer. Opnieuw kamer 2. Zo kom je er eerst nooit, en dan plots 2 keer op 1 dag ;).

Deze kamergang was terug zoals ik het gewoon ben met Julia: langdurig diep tongzoenen, een zalige pijpbeurt, waarbij ze me altijd zo geil aan kijkt met die grote ogen ;D en heel intiem neuken in alle mogelijke standjes. Ik ben op minuut 50 klaargekomen met een oerknal. Tijdens hondjes, mijn favo standje? Nope. Tijdens een stevige missio, waarbij ik Julia haar beentjes diep naar achter mocht leggen. Zalig ;D.

We hebben nog 10 minuutjes nageknuffeld en ik heb de kamer heel tevreden verlaten. Hand in hand wandelden we naar beneden om aan de receptie te mogen horen wat een mooi koppel we toch zijn. Mja, bezweet en uitgeput als we daar stonden, weet ik niet of mooi de goede beschrijving was :-P.

Ik nam afscheid van Julia, pakte me weer een verfissende douche en trok naar de bar, waar ik nog een klein uurtje met Seksenfun zou napraten. Voor de pizza was ik te laat :o. Klote, want het avondeten had ik overgeslagen. Ach ja, had ik mijn kamergang met Julia maar beter moeten timen...

Om 23u45, na een leuk gesprek met Seksenfun en na genoten te hebben van de loungie sfeer in de gezellig gevulde bar (de muziek stond qua volume btw perfect), vond ik dat het goed was geweest, nam ik afscheid van mijn collega ijsbeer, en verliet ik niet veel later Sixsens voor een autorit die veel vlotter zou verlopen dan de heenrit.

Mijn conclusies van dit bezoek: het was top als altijd. Een mooie club met uitstekende faciliteiten, super vriendelijk en behulpzaam personeel, toffe ijsberen, een goede line-up en een mooie meid die precies weet hoe mij te verwennen. Wat kan een mens meer wensen? Misschien dat hij het avondeten en de pizza niet vergeet en niet met een hongergevoel naar huis moet gaan ;) :lol_hitting:.

Sixsens: tot snel!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #426 Gepost op: 25 september 2015, 13:17:12 »
Dit keer gaf ik toe en niet veel later bestegen we de trappen op weg naar kamer nummer 1, één van de weinige kamers die ik ondanks de vele bezoeken aan Sixsens, nog niet gebruikt had.


....dus we trokken voor de tweede keer die dag op kamer. Opnieuw kamer 2. Zo kom je er eerst nooit, en dan plots 2 keer op 1 dag ;).

.. beetje in de war, Kanariepiet?  :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #427 Gepost op: 25 september 2015, 13:56:17 »
Dit keer gaf ik toe en niet veel later bestegen we de trappen op weg naar kamer nummer 1, één van de weinige kamers die ik ondanks de vele bezoeken aan Sixsens, nog niet gebruikt had.

....dus we trokken voor de tweede keer die dag op kamer. Opnieuw kamer 2. Zo kom je er eerst nooit, en dan plots 2 keer op 1 dag ;).

.. beetje in de war, Kanariepiet?  :lol_hitting:

Grmmmbl. Blijkbaar wel :017:. Ik was tijdens het schrijven waarschijnlijk te hard aan het nagenieten van Julia haar kleine kutje :-P. We heb dus beide keren gebruik gemaakt van kamer 1.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #428 Gepost op: 25 september 2015, 20:11:12 »
Over de pizza moet je al niet inzitten.  Het waren witte broodjes belegd met salami  :111:  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #429 Gepost op: 25 september 2015, 20:21:57 »
Over de pizza moet je al niet inzitten.  Het waren witte broodjes belegd met salami  :111:  :douchen.

Witte broodjes met salami :-\!? En dat heb ik gemist voor een beetje topseks met een mooie griet :banghead:!? Hoe stom kan ne mens soms toch zijn he ;) :-P :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #430 Gepost op: 25 september 2015, 21:01:39 »
Ge wou het weer goe maken hè, 'k had voor da broodje en haar gezicht gekozen...  :lol_hitting:  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #431 Gepost op: 27 september 2015, 18:53:43 »
Donderdag 24/09/15 nog maar eens naar Vaals afgezakt,aankomst iets na de middag,hartelijk ontvangen door de theke,betaald en op of af naar de lockers.Bij het verlaten van de lockers opgevangen door Mara en Betty,enkele kusjes gekregen en Betty nog even gesproken ivm een misverstand vorige keer,soit haar kamer beloofd vandaag.Even naar de bar en daar zat Carmen in gezelschap van haar zusje Lucy,ex Oceans,ze wenkte me en stelde ons aan elkaar voor,vandaag heb ik niet gekamerd met mijn schoonzus. ::)
Even later moest ik gaan ontbijten met de zusjes,er zijn ergere dingen in het leven,erna terug naar de bar,even relaxen en de meiden lieten me alleen,
Lucy wilde een andere outfit,ik mocht niet mee,ik had het nog zo mooi gevraagd.Er waren al wat meiden en enkele mannen aanwezig,gedurende de dag liep het aantal meiden toch op tot rond de 35,gokje en evenveel mannen.
Rond 14h moest ik toch even mee met Carmen,een zustriootje zat er wel in maar ik bedankte,ik dacht dat de aanwezigheid van haar zus zou wegen op de service van Carmen.Het werd een topkamertje,heel relax en geil,nog samen een douche gepakt achteraf en terug even trappen aflopen.
Daarna even relaxen in de veranda en terug naar de bar,even Betty gesproken,wat geduld please ok zei ze maar een kwartier later gooide ze al haar troeven in de strijd om me mee te krijgen.Ik zei haar,we gaan na het eten en ze stapte dan toch op,nog wat dames op visite gehad dankzij een mij bekende Duitser,die er een spelletje van maakte meiden te roepen en hen dan bij mij te dumpen,crazy man.
Vroeg gaan eten,kroketten met allerlei groenten met varken en kip,ok maar niet geweldig,beetje zelfde verhaal als ge er te vaak gaat.Mara en Betty zaten er ook en na het eten op naar de veranda,ik kwam 5 min.later en meldde me braaf bij Betty,klaar voor de dienst.Ze negeerde me compleet,ik keek vragend naar Mara,die haar schouders ophaalde,ok ik nam dan maar haar hand,maar dat was niet naar de zin van juffrouw,ze snauwde me toe:wat wilt ge van mij?Ik begreep er niets van,ze gingen en Mara vroeg of ik ook naar de bar kwam later,ok doe ik straks wel.
Kwartiertje later naar beneden en het was erg rustig qua werk voor de meiden die samentroepten elk in hun werkomgeving,een man werd vakkundig
door 2 meiden gepijpt in de hoek,een stagiairke keek geboeid toe.Ik bleef aan de bar en Mara deed teken dat ik naar Betty moest,ik dacht er nog niet aan,moest zij nu maar naar mij komen,Carmen bleef uit de buurt,ik had ze gebrieft dat ik een date had.Een kwartier later stapte ik maar op Carmen af en troonde haar mee in een zeteltje,ze keek verrast,en uw date?Trek het u niet aan,mijn liefje wil niet met mij,gij wel denk ik,tuurlijk zei ze,er is hier niets te doen,Betty passeerde en keek me boos aan?
Halfuurtje later met Carmen,ja wie anders,gaan flikflooien voor een uurtje dat weer voorbijvloog,nog ff ons afgespoeld en af voor de welverdiende gage.Nog even vaarwel gekust,haar doen beloven dat ze me niet ging bedriegen met een ander en mijn gewone kleren aangetrokken.
Bij het opklimmen van de trap nog even Betty ontweken voor ze me naar beneden duwde,wat had die gekke meid toch,maar niet gevraagd.
Nog even de theke gegroet en op naar Belgenland,SS(Carmen) tot de volgende keer,het was goed geweest,weer geen damesrecensie,dju toch. ;D  :-P
« Laatst bewerkt op: 27 september 2015, 19:20:26 door oudebelg »
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #432 Gepost op: 28 september 2015, 12:56:20 »
Op 26/09 stond er een bezoek aan ACA Gold ingepland. Ondergetekende wou 's morgens echter eerst 3 bomen in zijn tuin rooien. Doe niks waar je niet goed in bent, zei mijn grootvader zaliger altijd, en hij had overschot van gelijk, want de eerste boom lag nog niet tegoei tegen de grond of deze kluns had zijn rug al bezeerd :017:.

Een pijnlijke rug... Een verstandig man zou dan braafjes thuis blijven en rusten, maar KP is niet verstandig... De rit van 180km naar ACA Gold zag ik niet zitten, maar die 98km naar Sixsens moesten wel te doen zijn. Om 16u15 sprong ik dus iets minder gezwind dan anders (die pijnlijke rug, remember) mijn auto in en ongeveer een uurtje later stond ik al in Vaals.

Ik heb 55€ afgetikt, heb me omgetoverd tot ijsbeer en ik ben richting bar getrokken, waar ik een pintje wou drinken om de pijn in mijne rug te verdoven. Dat was echter buiten Julia en Simona gerekend, die me eerst vakkundig af(ver)leidden en me daarna meesleurden naar het restaurant voor een warme maaltijd.

Om 17u45 zat het restaurant goed vol, maar we vonden toch nog enkele vrije plaatsjes bij Kasey, Lisa en Cibel. Ik heb een lekker stuk kipfilet in Provençaalse saus met frietjes en groentjes gegeten. Smaakte me heel goed!

Na de maaltijd trok ik samen met mijn Bulgaarse vriendinnetjes terug naar beneden om te belanden in een rustige baromgeving. Er waren weinig mannen en vrouwen aanwezig. Het zou tot een stuk later op de avond duren eer het gezellig druk werd.

Voor mij echter geen enkel probleem: ik had in eerste instantie het gezelschap van Julia en al snel doken er ook enkele mij bekende niet-schrijvende en schrijvende (seksenfun, davedv, NeverEnough...) ijsberen op. Zo werd het aan onze kant van de bar toch weer heel gezellig.

Ik amuseerde me uitstekend aan de bar en had nog niet zo direct de intentie om te kameren, maar Julia had (wegens niet veel mannen aanwezig) nog geen kamertje gemaakt en ze had haar zinnen gezet op een gezellig samenzijn met ondergetekende. Ze smeet al haar troeven in de strijd en uiteindelijk haalden haar grote, bruine Bambi ogen (ze had haar blauwe lenzen niet in) de overwinning weer binnen.

Op naar een kamer dus, maar net als een kamertje enkele dagen eerder, zat er geen schwung in. Het viel me zelfs zo hard tegen, dat ik na een half uurtje besloot eieren voor mijn geld te kiezen en tot Julia's grote verbazing wou ik terug naar de bar gaan.

Julia ging in de bar onmiddellijk op zoek naar een andere klant en zou die al snel vinden. Na een lange pre-sale vertrok ze op kamer en ze zou er de daaropvolgende uren niet meer af komen.

Ondertussen had ik me aan de bar geïnstalleerd en amuseerde ik me met mijn kameraden, wel enigszins gefrustreerd door mijn fout gelopen kamergang. Lange tijd had ik geen zin in een kamertje met een 'nieuwe' meid (en aangezien Julia aan het pannekoeken was, kon ik met haar niet herkansen), tot ik Crystal plots alleen zag zitten.

Ik aarzelde om me naast Crystal te zetten, maar toen Davedv me daartoe vakkundig aanspoorde (ga nu toch gewoon :o ;)!!!), hief ik me van mijn luie kruk, trok ik mijn stoute schoenen aan en plaatste ik me naast Crystal, die er met haar brilletje en jeans topje geil uit zag als tijd.

Crystal was enorm verbaasd dat ik met haar op kamer wou gaan. We kennen elkaar immers al sinds haar eerste dagen in Sixsens en zijn ondertussen een beetje bevriend geraakt, maar een kamergang samen? Nee, dat leek er nooit van te komen. Tot eergisteren dus.

Eens Crystal over de grootste schok heen was, verlieten we de bar en trokken we richting kamer. En wie had ondertussen net haar kamertje afgerond en kwamen we onderweg tegen? Julia natuurlijk... Eerst keek mijn pocket Bulgaartje verrast, daarna leek ze boos te worden, maar uiteindelijk hield ze het gewoon heel beschaafd en wenste ze Crystal en mij veel plezier :o.

En een plezier zou het worden. Al het goede dat ik al over Crystal gelezen en gehoord had, bleek waar te zijn. Deze mooie Bulgaarse tongzoent heel diep en lekker. Ze smijt haar mooie lichaam perfect in de strijd. Pijpen was uitstekend. En neuken was een lust. Ik had hoge verwachtingen over een kamertje met Crystal en ze heeft die verwachtingen probleemloos ingelost.

1 probleempje: mijn rugpijn speelde tijdens de kamergang af en toe op, waardoor ik er zelf een beetje de rem heb moeten op houden. Jammer, maar dit was hoe dan ook een heel goede ervaring en een herhaling met Crystal zal er ongetwijfeld wel eens van komen!

Na dit uurtje plezier te hebben afgerekend, pakte ik me een frisse douche en trok ik terug richting bar, waar het nu, zoals eerder al geschreven, heel gezellig druk was geworden.

Ik had me nog maar net naast Davedv geïnstalleerd of Julia kroop al op mijn schoot. Ik wist niet goed wat te verwachten. Ging ze mij een klap voor mijn kop geven of ging ze doen alsof het kamertje met Crystal nooit gebeurd was. Het is een mix van beiden geworden. Ze speelde het spel nu vooral heel subtiel en slim om mijn interesse in haar terug op te wekken en ik had al snel door dat ik een nieuwe kamergang met haar niet ging kunnen vermijden.

Toen Davedv ons dan plots ook nog verliet voor een kamertje met Sasha, keek ik een laatste keer in Julia haar schitterende ogen en gaf ik toe: op naar een kamer.

Tijdens deze kamergang heeft Julia nog eens alle registers opengetrokken. Wat een verschil met die eerste kamer van de dag :o. Onnodig details te geven: laat ik het er op houden dat het ondanks rugpijnen een memorabel kamertje is geworden.

Herhalingsgevaar: als Julia dit niveau aanhoudt: keer op keer op keer. Vraag is nu natuurlijk of ze dat niveau kan/zal aanhouden.

Na mijn kamer met Julia was het al 2u30 voorbij. Ik betaalde mijn pocket Bulgaartje aan de lockers, waar Davedv zich net aan het omkleden was. Ik besloot dat het voor mij ook goed was geweest. Ik nam afscheid van Julia, praatte nog snel na met Davedv, kleedde me om en verliet Sixsens.

Ik had een zoveelste topdag achter de rug in Vaals en reed goedgemutst en nagenietend naar huis. Zoals steeds verliep de terugrit voorspoedig tot op 3 kilometer van mijn thuis.

In de verte ontwaarde ik plots blauwe lichten. Oh oh, een politiecontrole... Ik was er quasi zeker van dat ik niet teveel alcohol gedronken had, maar ik had toch geen zin om een risico te nemen. Ik besloot dus domweg om mijn wagen om te keren en een alternatieve weg te pakken...

Dat was echter buiten de politie gerekend. Een wagen stond verdekt opgesteld langs de kant van de weg. Ik was nog maar net omgedraaid of deze wagen zat al achter me en maakte me met zijn zwaailichten duidelijk dat ik me aan de kant moest zetten

Ik kreeg (uiteraard) een uitbrander voor het terugdraaien, mijn documenten werden gecontroleerd en ik moest blazen. De politieagent wachtte triomfantelijk op een positieve ademtest, maar nee hoor: ik blies Safe. Oef! Ik sloeg mezelf op dat moment uiteraard voor de kop voor dat domme terugdraaien, maar bon: eind goed al goed. Ik kreeg mijn documenten terug en kon de laatste 3 kilometer naar huis aanvatten.

Om iets na de vieren kroop ik na een bewogen dag doodmoe maar voldaan in mijn bedje. Over de alcoholcontrole heb ik gelukkig niet gedroomd, over mijn laatste kamertje met Julia des te meer!!! :))

Sixsens (en Julia): tot snel maar weer 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #433 Gepost op: 28 september 2015, 16:17:06 »
Zaterdag 26-09

Pas laat in de middag viel de beslissing waar ik de zaterdag ging doorbrengen, in eerste instantie wilde ik naar LR trekken, maar ik had weinig zin in de verjaardagsdrukte. Vervolgens opperde Kanariepiet Acapulco wat me ook nog wel ok leek, maar uiteindelijk werd het sixsens waar de praatgrage Belg dit maal niet tijdelijk impotent was, maar wel weer andere lichamelijke gebreken vertoonde. Na binnenkomst rond 8 uur even een drankje gedaan en eerst maar gaan eten waar ik Domenica tegenkwam in het restaurant. Ik denk dat we onze laatste kamergang beiden heel anders hebben ervaren, want waar ik totaal geen interesse had in een herhaling bleef zij heel lang nog om me heen draaien om me te 'verleiden'.

Soit, na het eten zette ik me weer in de bar naast KP om bij te praten en wat biertjes te drinken. Ondertussen namen we de line-up en allerlei zaken door. KP was om de een of andere reden bijzonder onder de indruk van de zus van Carmen, ikzelf veel meer van Carmen zelf. Ook Sasha werd aan mij voorgesteld en kwam een praatje maken. Tenminste, Sasha begon te praten en is daar eigenlijk nooit mee gestopt. Dit ging eigenlijk een tijdje zo door tot Victoria plaats nam in de bar, na oogcontact werd ik gesommeerd bij haar te komen zitten en na een praatje werd ik meegenomen naar de bar om wat te drinken en roken. Een beetje keuvelen, een beetje zoenen en het duurde niet lang voordat we richting kamer vertrokken. Dit onder commentaar van KP, die tegen Victoria riep dat 15 minuten op kamer meer dan genoeg waren.

De 15 minuten werden ruim een uur en net als de vorige keren was het super. Nu ja, haar reputatie (?) spreekt voor zich, natuurlijk is het voor ieder verschillend, maar voor mij is dit eigenlijk precies zo'n beetje wat het moet zijn. Van begin af aan een goede klik en dan elke kamer nog weer net een tikje beter. Ik ben benieuwd wat een volgende keer weer gaat brengen  :))

Na de kamer nog even gauw een hapje gegeten voor het buffet opgeruimd werd en toen weer richting bar voor gezever met KP, pintjes en onnodige aandacht van Domenica. KP was ook zo vriendelijk me regelmatig heel onopvallend op de hoogte te houden van waar Victoria zich bevond in de bar zodat we elkaar in het oog konden houden.  Het was ondertussen redelijk vol gelopen, het was in ieder geval drukker dan de zondagen die ik recent ben geweest, al was het nog altijd niet echt vol. Schijnbaar is het altijd druk op de dagen dat ik er niet ben  ;D

Ondertussen zat KP nog altijd te klagen dat hij geil was en op kamer wou maar niet wist met wie. Toen uiteindelijk Crystal alleen in de bank tegenover ons zat spoorde ik hem aan (volgens mij zei ik iets in de trend van 'ga nou toch eens neuken man') om met haar te gaan praten en kameren. Toen hij genoeg moed had verzameld nam hij naast haar plaats en ging eindelijk weer op kamer.

Voor mij een moment dat ik een beetje in de welness heb rond gehangen en even in de orientaalse ruimte heb gelegen, even opladen voor een afsluitende kamergang. Terug in de bar bracht KP mij op de hoogte van zijn situatie met het Bulgaarse contingent, een bijzonder verhaal weer en niet al te veel later kwam Julia ons ook gezelschap houden. Tenminste, ons....... Vlak daarna kwam ook Sasha erbij staan en relatief snel wist ze me tot een kamergang te verleiden. Ze zei tegen KP dat ze met mij op kamer ging, waarop Julia zei dat hun dan ook maar op kamer moesten.

Met hun eventuele kamergang heb ik me maar niet bemoeid en ik heb me gericht op Sasha. Deze 33 (?) jarige Servische is een knappe verschijning, alleen zie je spijtig genoeg wel een beetje dat de jaren gaan tellen. Absoluut geen schande en voor haar leeftijd is ze nog steeds mooi, maar in een dergelijke competitieve omgeving valt het wel op. Dit doet echter niets af aan haar service op de kamer, gewoon top. Iets meer de PSE richting op, maar er is een boel mogelijk als ze zich comfortabel voelt bij je. Een klein puntje is dat je haar ietwat moet afremmen soms in het praten, maar buiten dat geen kwaad woord over haar. Leuk wijf, lief ook en met de ambitie om eind dit jaar uit het wereldje te stappen. Ik hoop voor haar dat het lukt.

Ook met Sasha een uurtje op kamer geweest en na het afhandeling ben ik nog even in de bar wat wezen drinken waar ik Victoria nog tegen het lijfje liep. Samen nog even gezeten en wat gedronken voor ik rond half 3 besloot om op huis aan te gaan. In de kleedruimte liep toevallig net KP binnen met z'n pocket-Bulgaartje. Tot mijn verrassing en hilariteit weigerde ze vervolgens z'n briefjes van 20 te accepteren (sjah, met al dat kleingeld zit dat tasje natuurlijk veel te snel vol) en heb ik hem maar uit de brand geholpen door te wisselen. Toen was het echt tijd om op hotel aan te gaan, tevreden stapte ik naar buiten, genoeg volk voor een gezellige drukte, aangenaam gezelschap, genoeg interessante vrouwen, twee kamers naar tevredenheid.....ik heb slechtere avonden gehad. Ongetwijfeld tot binnenkort  :))

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #434 Gepost op: 28 september 2015, 17:40:48 »
Citaat
Tot mijn verrassing en hilariteit weigerde ze vervolgens z'n briefjes van 20 te accepteren (sjah, met al dat kleingeld zit dat tasje natuurlijk veel te snel vol) en heb ik hem maar uit de brand geholpen door te wisselen.

Ik had eigenlijk gewoon moeten zeggen: Ha, je weigert mijn geld? Geen probleem. Tegen een gratis neuk zeg ik geen nee ;) :-P.

Maar even serieus: ik had me ingesteld op ACA Gold en daar ben je beter af met twintigjes dan met vijftigjes (40€/half uur, 80€/uur). Als je dan last-minute toch naar een andere club gaat, zit je plots met de 'verkeerde' briefjes hé...

Nu, wat de meiden betreft: de meesten verkiezen 'grotere' briefjes. Ik heb al vaker meiden zien mopperen omdat hun klant geen vijftigjes bij had. Zoals davedv zegt: waarschijnlijk hebben ze schrik dat hun handtasjes gaan uitpuilen, als ze teveel tientjes en twintigjes hebben...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum