Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119961 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #465 Gepost op: 2 november 2015, 00:26:37 »
Nondensju, een nickname om over te struikelen.  :017: Heeft die naam nog enige betekenis? Die je overigens hier niet MOET delen, het mag!

Welkom op Relaxxxboard! Ik wens je veel plezier toe!
 :welcome:

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #466 Gepost op: 2 november 2015, 07:02:26 »
Thx :).

Ryu Hayabusa is de protagonist van het Japanse videospel "Ninja Gaiden".   :035:

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #467 Gepost op: 2 november 2015, 10:07:38 »
Thx :).

Ryu Hayabusa is de protagonist van het Japanse videospel "Ninja Gaiden".   :035:

Gezondheid!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #468 Gepost op: 3 november 2015, 11:26:00 »
Hoi allemaal,

 Goed om te lezen dat we de kans en ruimte hebben om onze ervaringen over deze club hier neer te zetten. Ook met speciale gelegenheden. Gedrag van mensen: het blijft een discussiepunt. Zolang we het binnen het redelijke kunnen houden, prima. Laat iedereen zo veel mogelijk in zijn waarde. We zijn allemaal gewone mensen, met praten kom je er bijna altijd uit.

 Ik heb net van een paar dagen uit genoten, daarom nu nog een verslag van mijn boek aan deze toch mooie club op 25 oktober.

 Kwart voor twee was ik binnen. Ik vergeet steeds dat je niet meer kunt pinnen voor je entree, dat kon toch eerst wel?
 Net als de toegangsbandjes: dat waren eerst papieren? De nieuwe vaste vind ik trouwens wel een verbetering. Ze zitten vaster om je pols. Schuiven niet steeds zo heen er weer dat je de hele dag dat ding opnieuw loopt vast te maken. (Of verwar ik het nu met die van YY? Enfin...)
 Ik kreeg wel van een man in grijs trainingspak een hand: hij bleek de eigenaar te zijn. Leuk.
 Douchen en omkleden: een jagende dame terwijl ik net aan het douchen was, de eerste druppels waren nog onderweg van de douchekop naar mijn lijf... Vriendelijk afgewimpeld. Startklaar. Eerst lunchen.
 Hé, ze hebben verse rauwe haring, met uitjes uiteraard. Het moet gezegd: blijkbaar goed aangevoerd in dit verre zuiden van Zuid Limburg want hij smaakte zeer naar behoren.
 Broodjes en kaas, soep en wat rauwkost. Een kort gesprek met een andere ijsbeer die ik later weer trof.
 Op het laatst schoof de Tsjechische Jessie aan tafel voor een kop soep. Ik merkte dat ze me op het oog had, en ach... ik had haar nog niet gehad besefte ik me. Ze had de prettige versierstand van een oudere DVP, met een aardig GFE-gehalte. Daar had ik wel zin in. Zo heb ik de lunch laten zakken. Hmmmm.
 Eerst in de wellness; in de jacuzzi. Daar had ik een leuk kort gesprek met Licky Luke. Weer een gezicht leren kennen.
 Ik kwam hierna aan de bar aan de praat met de Belgische Rudie. Daarna ontspon zich een leuk gesprek met de twee Nederlandse ijsberen die aan de andere kant van mij zaten; waaronder die die ik met de lunch had gesproken. Dat werd een gezellig tafelen gevieren met het avondeten. Volgens mij hebben we wel drie kwartier( was het een uur?) aan tafel gezeten. Kijk: ook voor dit soort gezelligheid kom ik naar een club. Een leuk gesprek onder elkaar werkt ook ontspannend.
 In de sfeer van een ontspannen saunaclub: de sfeer die er opgebouwd is, hoe de dames zich gedragen, en hoe je als bezoeker kunt genieten van het totaalpakket van de betreffende saunaclub, als dat goed is gedaan. Moet gezegd: dat vind ik bij SS momenteel prima. En de line up is al een tijdlang goed. Beide sessies die ik had waren naar volle tevredenheid. Tenslotte de aanleiding om het saunaclubgebeuren te gaan bezoeken. En te waarderen!

 Wie is ook al weer de dame: blond, vaak een wat zuur gezicht, pukkel als ik 't goed heb linksboven de mond, ik heb een keer eerder met 'r gekamerd, nu dus ook weer, maar ik vergeet haar naam. Komt krachtig over, kneep me nu een keer gemeen in mijn neus, klaagde over 'de bekende vage pijntjes' daar uiteraard wel naar geluisterd want wie ben ik, en werkt er al een tijd, Roemeens...

 Goed, de tijd deze zondag ging weer snel voorbij. En de bus voor de terugreis kwam snel in zicht.
 Alweer een toppertje waar ik geen tijd meer voor had. Oftewel: terugkomen heeft alweer een reden. SS bedankt.

 Johan
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #469 Gepost op: 3 november 2015, 19:10:17 »
Is dat niet Diana, kan een beetje kinderlijk doen en is iets gezetter???

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #470 Gepost op: 8 november 2015, 21:46:13 »
Gisteren nog eens een bezoekje gebracht aan Sixsens.  Alles was weer tip top.  Weer een dagje heerlijk geamuseerd.

Wellness:

- heerlijk stoombad
- zalige biasauna
- Finse sauna heel goed op temperatuur
- HWP, nog steeds één van de betere in de saunaclubs
- lekker verwarmd buitenzwembad, waar gisteren nog veel liefhebbers voor waren bij 20 graden Celcius buitentemperatuur en ook het zoute water is een stuk aangenamer om in te vertoeven dan al dat chloor.

Verbouwingen:

Sixsens blijft de goede ideeën verzinnen.  De parking is men aan het asfalteren en de grasweide volop aan het aanleggen om volgende zomer de dames wat plaats te gunnen om in de zon te zonnekanonnen. 

De muziek:

Overdag bekende beats.  's Avonds een ideale mix tussen moderne dansmuziek en wat oudere nummers, R&B en het Balkangenre waar je de dames sexy mee in het rond kan doen huppelen.  Het volume stond ideaal, zowel overdag als 's avonds.

Ambiance:

Perfecte verhouding tussen gemoedelijkheid en gekdoenerij, vrolijkheid en uitgelatenheid.  De meeste dames laten je begaan.  Het zijn altijd dezelfde dames die naar nieuwelingen toestappen of er op jagen.  Dames waarmee je eerder al kamerde komen altijd even gedag zeggen en een praatje maken.  De gesprekken bleven niet altijd hangen bij seks of small talk maar ik praatte ook over de Roemeense politiek.  In meer of mindere mate toch weeral wat halve afspraakjes vastgelegd bij de dames voor de volgende keren.  Uiteraard even stil blijven staan bij de jarige dame gisteren.  Het is een schatje en weet geschenkjes en verjaardagswensen flink te appreciëren.  De line up was bijzonder goed.  Het aantal dames was uitstekend in verhouding tot het aantal mannen.  Net iets meer mannen dan vrouwen, zeker 's avonds.  Het was gezellig druk in de bar.  Nog enkele dames die zo door mijn hoofd schieten: Adelina, Nikita, Julia(na), Andrea, Mara, Carmen en zus en die andere twee zusjes, Paula, Angel (we kennen mekaar nu ook beter), Isabella, Daniella, Veronica, Gaby, Emma, Katalina, Larissa, Domenica, (net als Carmen in een sexy rood-zwart tenuetje), Laura, Jessy, Nadja, Monica, Janina en Sarah.

Eten:

Alles smaakte weer lekker en vers.  Niet alleen de vers gebakken biefstuk met frietjes, de tiramisu maar ook de marsepeinentaart en de brunch.

Een geweldige dag dus weer.  Dat doet verlangen naar meer.  Vandaag alvast op mijn tanden gebeten  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #471 Gepost op: 11 november 2015, 21:29:05 »
Allons, pour finir ma tournée d'anniversaire, ce fameux dimanche me voit débarquer au Sixsens, et surtout ma petite Simona, qui me fera la fête, ça tombait bien ( oui, je sais, elle a changé de club, )

On me souhaite la bienvenue, accueil impeccable et free entry, comme de bien entendu.

Rien à redire, le Sixsens est un chouette club, bonne soirée, et j'ai eu la bise de Angie, la jolie roumaine qui est passé par le Living Room, le Ying Yang etc etc et qui a maintenant atterri là.
East Tripper

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #472 Gepost op: 15 november 2015, 17:52:11 »
Gisteren weer genoten van een heerlijk dagje Sixsens.  Zoals altijd naar alle tevredenheid de club verlaten.  Het tegendeel zou me erg verbazen.  Het is er altijd genieten.  De sfeer is losjes zonder vulgair te zijn.  Op enkele dames na wordt je hartelijk ontvangen door hen en kunnen er meer dan twee woorden af, ook al kamerde je al een tijdje niet meer met hen.  Een beetje uitgebreidere gesprekjes, met soms ook wat meer diepgang, kwamen ook aan bod.  Het was zo een blij weerzien met Deborah.  Zo heb ik de leuke aangename lieve kant van Angie ontdekt.  Eigenlijk alleen daarom kon mijn dag al niet meer stuk.  Hoewel enkele vaste beauty's op het appel mankeerden, bleef de line up meer dan behoorlijk.  Een dame die gisteren mankeerde (en wie ik miste) was bijvoorbeeld Nikita.  Verder gisteren vernomen dat twee dames op het punt staan om definitief afscheid te nemen van het clubleven.  Voor hen het allerbeste in de toekomst gewenst.  Onnodig te vermelden dat de kwaliteit van het eten weer super was, de service van de medewerkers top was en het wellnessgebeuren weer compleet was (en het heerlijk zwemmen is in het verwarmde buitenzwembad, met dampend water en druppelende regen bij stormwind; onder water trek je je daar toch helemaal niets van aan).  Ik Sixsens voel ik me altijd een beetje zo

[attachimg=1]

 :douchen   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #473 Gepost op: 15 november 2015, 19:35:03 »
Mmmhhh ... doet me ook wel aan Fata Morgana in de Efteling denken...  ;)  ;D

En andersom trouwens ook... als ik met mijn kids daar vertoef en in het bootje zachter door die Arabische wereld dobber, moet ik altijd aan Sixsens denken, vooral als ik weer langs de harem daar kom ... da's dus elke keer weer flink op mijn tong bijten...

[attachimg=1]

En laatst merkte ik dat dit op anderen ook een bepaald erotiserend effect had...

[attachimg=2]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #474 Gepost op: 19 november 2015, 11:54:43 »
De voorbije weken heb ik mijn favoriete club en favoriete meid ‘bedrogen’ met bezoeken aan oa Villa Venus, Villa Marissol en Samya en de meiden aldaar.

Heimwee naar dat mooie clubje overmande me de voorbije dagen echter meer en meer, dus besloot ik gisterenmiddag toch nog maar eens richting Vaals te tuffen.

Ik ben aangekomen om 13u45, nog goed op tijd voor het happy hour tarief van 40€, en begaf me snel naar de lokkers beneden, waar ik in eerste instantie ontvangen werd door Hasta la Pasta, BigEd en Toetebel en in 2de instantie door mijn pocket Bulgaartje. Om de één of andere reden deed de 2de ontvangst me meer plezier ;). Sorry mannen 8). Later op de dag zouden Eddy_V en dhr N ons bonte gezelschap nog vervoegen.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam als altijd. Achter de bar stond een meid die ik nog niet eerder had gezien. Ik heb niet de kans gehad het haar te vragen, maar ik meende haar te herkennen als DVP uit een andere club. Sowieso: ook deze meid voerde haar taken uitstekend uit.

De sfeer was gisteren eerder mat. Er was niet zoveel volk aanwezig in de club. De bar oogde nooit doods (behalve om 17u30 wanneer het avondeten  klaar was, maar dat is altijd zo), maar bruiste zeker ook niet van het leven.

Ik heb gisteren enkel ‘s avonds gegeten: gehaktballen in champignon saus met frietjes en groentjes. Simpele kost, maar het smaakte me uitstekend.

De line-up was oké. Ik schat dat er voortdurend een 30-tal meiden aanwezig waren, een gevarieerde line-up met voor ieder wat wils. Oa aanwezig: Nikita, Laura, Crystal, Domenika, Anna-Maria, Kali, Cibel, Janina, Julia, Victoria, Miruna, Larissa, Celena, Helena… Ook weer een paar nieuwe gezichtjes, maar daar heb ik geen kennis mee gemaakt.

Zelf heb ik gisteren 3 keer gekamerd, 3 keer een ‘uur’ met mijn pocket Bulgaartje. Tja, wat kan ik daar nog van zeggen… Dat blijft elke kamer nog beter, intenser en geiler worden. Ons laatste kamertje gisteren gaat sowieso de analen in als 1 van mijn beste kamers in de P6 ooit :o. Wat we gisteren allemaal op kamer uitgespookt hebben… dat is echt niet voor publicatie vatbaar ;).
Maar … opgelet voor geïnteresseerden: je zal een heel goede klik (en voldoende kamergangen) nodig hebben om dergelijke service van Julia te krijgen.

Conclusies na mijn bezoek van gisteren: ik heb weer een super dagje gehad in Vaals met dank aan het immer vriendelijke personeel, mijn collega rakkers ( sorry mannen dat ik zo weinig beschikbaar was voor een potje zeveren) en uiteraard mijn pocket Bulgaartje dat me de best denkbare P6 seks heeft gegeven.

Sixsens: tot snel 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #475 Gepost op: 19 november 2015, 16:28:32 »
Ik heb 2 vragen voor KP:
Ge hebt het over analen,is dat anaal neuken?  :017:
En was mijn schatje er niet?  ::)
Bedankt voor de moeite.
you only live once

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #476 Gepost op: 19 november 2015, 16:54:27 »
En was mijn schatje er niet?  ::)
Bedankt voor de moeite.

U heeft zoveel schattekes...d'r is er altijd wel één  :lol_hitting:

Ps Carmen zag er prachtig uit

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #477 Gepost op: 19 november 2015, 17:02:31 »
Ik heb 2 vragen voor KP:
Ge hebt het over analen,is dat anaal neuken?  :017:
En was mijn schatje er niet?  ::)
Bedankt voor de moeite.

What happened in the room, stays in the room ;).
En ik heb Carmen niet gezien, maar Eddy blijkbaar wel!? :017:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #478 Gepost op: 19 november 2015, 17:24:14 »
Ik heb 2 vragen voor KP:
Ge hebt het over analen,is dat anaal neuken?  :017:
En was mijn schatje er niet?  ::)
Bedankt voor de moeite.

What happened in the room, stays in the room ;).
En ik heb Carmen niet gezien, maar Eddy blijkbaar wel!? :017:

Ach, oudebelg zegt ook nooit wat ie op kamer doet...

En Carmen? Nee, die heb ik ook niet gezien gisteren...
Maar ik was er dan ook niet bij in SS...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #479 Gepost op: 19 november 2015, 17:38:24 »
What happened in the room, stays in the room ;) .
Ach, oudebelg zegt ook nooit wat ie op kamer doet...
Ach, de vulkaanspesjalist ook niet  :017:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal