Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1120014 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #525 Gepost op: 27 december 2015, 12:45:14 »
Het zat niet echt in de planning, maar toen een medewandelaar meldde dat ie op tweede kerstdag naar SS zou gaan, was ik vlug overtuigd om ook te komen.

Toch bleef ik met wat twijfels zitten. De kerst- en nieuwjaarsperiode is niet meteen de drukste periode qua dames in een club. Maar als het tegenviel was er nog altijd de prima wellness en het eten.

De wellness was inderdaad prima. Het zwembadwater was nog altijd lekker warm, de zon scheen, en ik heb dus even gezonnebaad en gezwommen. Op tweede kerstdag…

Het eten vond ik vandaag eigenlijk net iets minder dan op een gewone zaterdag, maar dat komt misschien omdat ik mijn zinnen gezet had op frietjes en steak?

Maar waar het eigenlijk om draait: de dames. De line-up was boven verwachting prima. Ik schat pakweg een 35 dames. Van stunners over nextdoor girls tot plus-dames. Voor elk wat wils. Ook de verhouding dames – heren was dik in orde. Gezellig druk, maar geen zee van witte badjassen, en altijd voldoende dames in de bar en eender waar.

Ik heb geen glazen bol, maar het lijkt me dat wie dezer dagen naar SS trekt niet teleurgesteld zal worden.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
kerstdag
« Reactie #526 Gepost op: 27 december 2015, 16:46:53 »
Dit jaar opende Sixsens voor het eerst op kerstdag.  Daar wou ik bij zijn.  Ik ging op stap met de gedachte dat het leuk zou worden maar dat er allicht maar weinig dames present zouden zijn; wat ook niet zo'n mega probleem voor me was.  Eén goede, erg goede en ik ben al meer dan tevreden.

Omstreeks half twaalf kwam ik aan en tot mijn verbazing stelde ik vast dat er toch al wat auto's op de parking stonden.  Ik was dus alvast niet de enige.  Gelukkig.  Té veel dames voor mij alleen kan ik ook niet aan.

Eens binnen stelde ik vast dat er niet minder dames waren dan dat er gewoonlijk zijn in de vroege uurtjes, zelfs iets meer.  Dat was een goed teken.  Eens de vooravond was aangebroken waren er zelfs flink wat dames aanwezig.  Het blijft moeilijk schatten maar het aantal dames moet om bij de 50 gelegen hebben en was ruim voldoende voor het aantal heren dat aanwezig was.  Ik wil in elk geval de saunaclubs niet te eten geven die op deze dagen niet eens 30 dames kunnen presenteren.  Dat was dus alvast een voltreffer.  Men wil dan al wel eens beweren dat er dan veel freelance dames aanwezig zijn en/of dames die slecht presteren op kamer of er qua looks niet zo best uitzien.  In Sixsens was dat niet het geval.  Verschillende erg goede dames waren aanwezig.  Vele beauty's ook.  Wat namen van deze laatsten die me zo voor de vuist weg te binnenschieten: Linette, Stacey, Emma, Cindy, Nikita, Domenika en Victoria. 

Niet dat je op kerstdag naar een club gaat om de typische kerstsfeer op te snuiven maar dat je Kerstmis dan toch weer terugvindt in de club, is toch leuk en attent van de managers.  Glühwein, kerststronk, typische kerstgebakjes en -koekjes...  Verder zoals gewoonlijk weer al het eten vers en lekker en mooi gepresenteerd, zoals we dat gewend zijn van Sixsens.

Ook de wellness was weer top.  De laatste tijd ook een emmer met geuroliën voor de opgietbeurten!  Heerlijk zwemmen in het verwarmde zwembad bij temperaturen die eerder aan Pasen den Kerstmis deden denken.  Lekker, na een saunabeurt.  Er waren echter nog gekkere mannen aanwezig dan ik die gewoon zonder saunabeurt wat baantjes gingen trekken in het zwembad.  De wellness werd op deze dag dus niet op halve kracht gezet, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Sharks.  Ik heb wel even een extra inspanning moeten doen in de hete Finse sauna omdat een echte saunaliefhebber daar met een flinke opgietsessie begon en een handdoek.  Bij 90° C.  Niet voor watjes.

Op een geven moment kwam er ook een kerstman aandraven.  Ik weet niet of ik het woord nu met hoofdletter "K" moet schrijven dan wel met kleine letter "K".  De Nederlandse spelling schrijft voor dat met een hoofdletter het om 'de sprookjesfiguur' gaat en met een kleine letter om iemand die zich voordoet als.  Deze man deed zich voor maar leefde ook in een sprookje.  Wat moet je daar dan mee?  Hij bracht voor elke vrouw een geschenkje mee, ook een roosje en wat zoetigheden.  Hij trakteerde de dames ook gul met allerlei alcoholische drankjes.  Of het verstandig is op zich om gekend te zijn als eerder sobere man en om dan de sjeik te gaan uithangen is dan weer wat anders.  Hopelijk verschijnt er later geen item in de trend van Joop Slim, maar goed.  Tegelijk zag ik ook een redelijk boze reactie van een dame die zei dat zij nog geen geschenk had gekregen, nog een andere dame vond dat ze te lang op haar zoveelste drankje moest wachten.  Ik heb daar dan mijn bedenkingen bij.  In elk geval viel de man op en ik kan me niet van de indruk ontdoen dat hij dat leuk vond.  Lees ik wel dat hij achteraf van de rekening verschoot.  Tja. 

De sfeer was opperbest in Sixsens vandaag.  Iedereen goed gemutst, dames en heren.  De winkel draaide in alle opzichten goed.  Goede gevarieerde muziek.  Dat wil ik nog wel even speciaal vermelden.  Niet de gehele tijd muziek uit de Balkan.  Beetje trance rond middernacht en natuurlijk de kerstklassieker: wham.  ! No longer available Ook later op de avond bleef de muziek qua volume binnen aanvaardbaar niveau.  Je kon nog tegen mekaar praten zonder in mekaars oor te moeten schreeuwen.  Een DJ was present.  Tijdens de balkandeuntjes uiteraard weer de happy (erotisch) dansende dames.  Altijd leuk om te zien.  Af en toe beetje mee dansen (of is het meer tegen mekaar aanwrijven in de laatste uurtjes... ja eigenlijk).  Niets mis mee toch, in een club als Sixsens?!  Ik wreef ook wat met een dame alleen speelde het niet zo'n rol op dat moment hoe ze heette en kan ik dat hier dan ook niet vermelden.  Ze werkt al langer in Sixsens maar ik had er eigenlijk voorheen nooit echt contact mee.  Nu dus wel.  Plots wordt er wat fruitjenever gemorst op Carla.  Haar vingers plakten en ik moest ze proper likken.  What's wrong with it?  Wat ik niet wist, was dat ook haar billen en kont onder diezelfde jenever zaten en wat ik nog minder kon vermoeden was dat ik ook daarvoor mijn beste tongwerk moest inzetten.  Nu ja, als ik Carla daar een plezier kan mee doen.  Waarom dan niet?  Nadien toch maar effe onder de douche gekropen want ik plakte zowat van onder tot boven.  Moet allemaal kunnen, niet enkel op een kerstdag.  De sfeer zat er écht goed in.  Had ik op voorhand helemaal niet kunnen dromen.  Klein minpuntje was dat enkele dames net iets te veel drank gekregen hadden van de kerstman en het af te raden was om daar mee op kamer te gaan.  Enkele gingen na het dansen op een barkruk zitten en hadden het moeilijk om hun hoofd niet te laten knikken en hun ogen open te houden.  Dat wordt een kater de volgende dag, allicht. 

Behalve dat het een super geslaagde dag was, verschoot ik ook van de terugkomst van Roemeense beauty Isabella.  Ze stelde me voor aan haar zus Karina.  Isabella draagt nu haar haar in een staart, Karina zoals vroeger Isabella.  Beiden zouden inmiddels sinds vandaag hun (tijdelijke) verhuis gemaakt hebben naar een andere Nederlandse saunaclub.  Gezien hun algemene attitude... mja, past daar allicht beter. 

Helaas zal ik op 1 januari niet present kunnen zijn maar de verwachting mag zijn dat dat een zelfde succesdag als vandaag zal worden dus zeker een aanrader.  Voor wie het weten wil, de kerstman heeft beloofd om weer aanwezig te zijn en weer een party-in-een-party te zullen verzorgen (als ie ten minste al bekomen is van drank en rekening).

Bedankt Sixsens voor deze geslaagde dag en voor de inspanningen die dit jaar weeral geleverd zijn om het de klanten naar de zin te maken.    :douchen.             
« Laatst bewerkt op: 27 december 2015, 16:55:15 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #527 Gepost op: 29 december 2015, 14:39:22 »
Gisteren ben ik voor de 39ste en laatste keer in 2015 naar Sixsens geweest. Zondag, op de dag des heres godbetert… moest ik werken, waardoor ik gisteren een vrije dag had. Wegens een morgen voor Duitsland aflopend rijverbod, waren mijn opties om te clubben beperkt: YY of Sixsens. Tja, daar moest ik uiteraard niet lang over nadenken: op naar Vaals!

Ik ben aangekomen om 13u45 en kon dus nog aan het happy hour tarief van 40€ binnen. Ik toverde me snel om tot ijsbeer en trok naar de bar waar ik Radar73, een toffe mede-Vlaming aantrof. Gezellig met hem bijgepraat tot Veronika, mijn date voor 1 dag, in de bar opdook. Nadien zou ik Radar73 wegens kruisende kamergangen niet meer treffen. Moeten we de volgende keer beter regelen maat!

Veronika dus… Ze heeft me zo’n anderhalf uur gezelschap gehouden, eerst aan de toog, vervolgens in een zetel en finaal op het boven terras, vooraleer we op kamer trokken voor een uurtje plezier.

Veronika was er met haar hoofd niet helemaal bij, waardoor dit een mindere kamergang werd dan de 2 enkele dagen eerder, maar niet getreurd, het was nog steeds meer dan voldoende en Veronika ontfutselde mij iets voorbij halverwege de kamergang mijn voorlaatste orgasme in 2015 in Vaals :)). We hebben vervolgens nog een hele tijd gepraat, gezoend en intiem geknuffeld en na een dik uur zat kamergang 1 van de dag er weer op.

Het was ondertussen 17u, nog net te vroeg voor een warme maaltijd dus. Na een verkwikkende douche installeerden Veronika en ik ons dan maar in een zeteltje in de bar vanwaar we de andere aanwezigen overschouwden. Er waren op dat moment een 20-tal vrouwen en ongeveer evenveel mannen in de bar aanwezig. Er hing er rustig en gezapig, maar wel héél gezellig sfeertje. Niemand leek zich te vervelen.

Tegen 17u45 verlieten Veronika en ik de bar en trokken we naar het restaurant. Vreemd genoeg waren daar op dat moment slechts 3 anderen aanwezig. Ik heb mij een bordje gevuld met groentjes, kip krokant met Provençaalse saus en kroketjes. Smaakte heel goed.

Na de maaltijd ben ik samen met Veronika nog even gaan uitbuiken op het dakterras, vooraleer voor de 2de keer met haar op kamer te trekken.

Deze kamergang presteerde Veronika terug op het niveau dat ik van haar verwachtte :)): overvloedig en diep tongzoenen, zalig pijpen waarbij de balletjes niet vergeten werden en de deepthroats niet geschuwd werden, ikke lekker veel spelen met die C-cup en die kloddernatte poes en tweemaal intiem neuken. Ik heb Veronika het merendeel van het werk laten doen en ze deed dat goed. Deze meid weet hoe ze een vent moet berijden :amazone ;D!

Na dik anderhalf uur heb ik de kamer héél tevreden verlaten. Ik heb aan de lockers afscheid genomen van Veronika en ben een laatste keer naar de bar getrokken, waar ik nog tot 21u heb rondgehangen. Bij mijn vertrek iets na de negenen telde ik in de bar zo’n 35 mannen en 15 vrouwen. De bar was gezellig gevuld en er hing een, zeker voor een maandag, heel leuke sfeer.

Voor de geïnteresseerden een kleine greep uit de aanwezige meiden: Kasey, Zoey, Suzanne, Carmen 1 en Carmen 2, Veronika, Cibel, Victoria, Laura, Domenika…

Om 21u15, na zo’n 7,5u in de club, hield ik het voor bekeken. Snel Veronika nog een kusje gegeven en nog eens goed in haar volle billen geknepen ;), 5€ afgerekend voor een Red Bull en met een goed gevoel mijn laatste bezoek in 2015 aan Sixsens afgesloten.

Voor mij was Sixsens dé club van 2015. Ze zien mij er volgend jaar ongetwijfeld vaak terug 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #528 Gepost op: 30 december 2015, 21:34:04 »
Heeft iemand enig idee wat voor line up we kunnen verwachten op nieuwjaarsdag?

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #529 Gepost op: 31 december 2015, 14:41:15 »
Hoi TnA,

ik was er gisteren. De line up was heel behoorlijk, mijns inziens genoeg keus.
Er waren ook vrij veel mannen, waardoor je wel eens moest wachten eer er weer dames vrij kwamen.
Maar ik had genoeg keus voor 3 fijne sessies. En ja, natuurlijk zijn een aantal dames huiswaarts. Normaal in deze periode.

Zo dadelijk maak ik een verslag.
Als een dergelijke line up er Nieuwjaarsdag is, geen probleem.

Gr Johan

Heeft iemand enig idee wat voor line up we kunnen verwachten op nieuwjaarsdag?
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #530 Gepost op: 31 december 2015, 18:41:57 »
Gister de 30e de club bezocht. Uit de recensies op beide fora begreep ik dat er genoeg kans was op een behoorlijke line up en sfeer.
Ik vond dat dat klopte, nu een dag later terugkijkend. Ja, er waren een aantal dames huiswaarts, zo als elk jaar rond deze tijd.
Maar schijnt dat langzamerhand een (groeiend?)deel van de dames juist in Januari weg is. En dus met de feestdagen hier. Prima ontwikkeling, lijkt mij.

Binnenkomst, douchen en omkleden - 'huid verwisselen'. Lunch. Ha, de oudere mevrouw die de lekkere omeletjes maakt was er ook.
Kleine Duitse? broodjes. Smaakten naar behoren. Met soep erbij. En ja.. Nellie was er! Zij zag mij, en zwaaide al.
Beneden aan de koffie, samen met Nellie. Op het groene bankje. Nou ja, dat werd bijkletsen met pre-sales en bijbehorende verleiding. En voor de bijl gaan...Na wat geknuffel en getong haalde Nellie een sleutel. Het werd een van de kleine kamertjes beneden, op geluidsafstand van de bar. Ik had zin in haar, maar deze hokkige kamers vind ik minder prettig dan die in het oude gedeelte.
Maar goed, ik kwam aan mijn zin toe... Zie aldaar.

Hierna had ik zin in sauna'en, dus de 90 graden ingedoken. Lekker.
In de sauna zaten drie ijsberen net als ik hun handdoek vol te zweten. Maar temperatuur was goed. Na het douchen en afdrogen zag ik twee ervan relaxen op de ligstoelen. In 'Wie zit waar wanneer' had ik gereageerd op JP.
Die zou met 007 komen. Bingo: ze waren het.
Leuk kennis gemaakt, loop van de dag mee opgetrokken.

Aan de bar bijkomen en nagenieten van het gezweet. 007 ging naast mij zitten. JP had beet.
Gezellig zitten praten, beiden spotten we... ik zag niets. Ben op gegeven moment boven in de Marokkaanse relax gaan liggen, ik had zin in een dutje. Uitgerust heb je meer energie, die wilde ik nog wel kwijt...-,)
Ik kreeg meteen gezelschap van de gezette Griekse, maar daarna niet meer gezien. Ik heb echt ff geslapen want op gegeven moment lagen beide andere beren er ook. Toen beende de mij onbekende Nicole binnen om te checken of er een heer te scoren viel. "Mooie kont, laat 'r hier komen", dacht ik. En ja, soms moet je geluk hebben want ze kwam weer binnen en zag mij blijkbaar 'als slachtoffer'. Het werd een redelijke kamergang met een intrigerende dame. Zie aldaar.

Beide andere trof ik in het overdekte terrasdeel, in gesprek met een ijsbeer. Dit bleek Forgetskinnyletsgetfatty te zijn. Leuk om ook hem te leren kennen.
Gedrieën hebben we warm gegeten. Het smaakte zoals ik van SS gewend ben naar behoren tot soms zelfs goed. Toen we weggingen stond er een schaal koekjes naast de rauwkostbar op een tafeltje.
Daarna aan de bar koffie... met een paar koekjes van de schaal. Lekker soppen. Doe ik normaal nooit maar was nu wel lekker... :))

Langzamerhand kroop de tijd voort, en ik wilde op tijd de bus hebben dus na twee Bav's ben ik aan een rondje begonnen. Maar na een paar stappen lopen stak een slanke blondine met een rustige uitstraling haar hand uit en trok aan mijn jas... ik bezweek maar  meteen en dacht: Vorige keer in YY gokte ik met Lori. Dat pakte ondanks mijn twijfels goed uit, nu maakte ik dat weer mee: Cathalina. Op mijn verzoek ging zij voor een sleutel van een van de kamers in het oude gedeelte. Dat lukte. Zie aldaar.

Hierna was het tijd om te gaan. Beide beren een hand gegeven, plakje cake mee voor onderweg. Naar de bus. Vlotte terugreis.

Het was net als de vorige keer in deze club leuk om ook nu weer een drietal andere ijsberen te leren kennen. Je praat onderling gezellig, steekt wat van elkaar op, hebt lol. Maakt een dag relaxen net wat completer, vind ik.
Ik heb drie goed sessies gehad. Twee in de kleine hokachtige kamers beneden. Niet zo mijn ding, maar kwestie van smaak?

De sfeer, line up en het aantal bezoekers was gezien de tijd van het jaar voor mij boven verwachting goed.
Is dit iets wat deze club, meer clubs bewust doen? Is mij niet geheel duidelijk. Ik vond het nu wel erg fijn.
SS bedankt. Graag tot een volgende keer.

Johan
« Laatst bewerkt op: 31 december 2015, 18:47:26 door Johan35 »
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #531 Gepost op: 2 januari 2016, 14:29:39 »
De Nieuwjaarsdag heb ik doorgebracht in deze club. Vooraf wist ik dat de line up teleurstellend zou kunnen zijn, maar toch ben ik gegaan. En jawel er was een beperkt aantal dames, hooguit 30 denk ik en niet of nauwelijks naar mijn smaak. Ik heb dus niet gekamerd helaas. IJsberen waren licht in de meerderheid.

Ik zag een dame die later binnenkwam en me wel bekoorde. Niet direct top, maar ze zag er zeker goed uit. Ze verknoeide het zelf, door niet op mijn voorzichtige avances in te gaan. Ik knipoogde eerst, sprak haar aan met hi en zei vervolgens dat ze een mooie jurk aan had. Ze antwoordde een tikkie arrogant met dankjewel en liep meteen door. Hoeveel meer signalen heb je als dame nodig om in ieder geval even een praatje met een ijsbeer aan te gaan?
Sommige dames moet je ongeveer van je af slaan die blijven doorgaan met avances al heb je 3x gezegd dat je geen zin hebt. Ook heb je dames dames die urenlang met een klant doorbrengen op de bank zonder kamergang. Betalen die ijsberen daar voor? Ik blijf me over dat soort dingen verbazen.

Zoals altijd was alles daar prima geregeld. De binnenkomst was direct al goed door een alleraardigste en redelijk knappe thekefrau (niet eerder gezien) die me direct gelukkig nieuwjaar wenste en bubbels aanbood. Ook de bediening in de bar was vlug en vriendelijk. Ook de vlaaien, lunch en avondmaaltijd gingen er weer prima in.

Ondanks dat ik ongepopt de club verliet, hoop ik weer snel terug te komen.






Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #532 Gepost op: 9 januari 2016, 16:17:15 »
Gisteren nog eens naar Sixsens geweest. Het was erg lang geleden, te lang in feite. Normaal gezien ga ik altijd met een aantal collega beren maar helaas kon niemand maar dat hield mij niet tegen. Klokslag zeven uur was ik daar en had mij dan ook snel in het traditioneel berenvel gestoken. Het was heel erg kalm en dat had ik al op de parking waar genomen. Maar goed, dat kon de pret niet drukken. Aan de toog de eerste pintjes naar binnen laten sijpelen gevolgd door enkele sigaretjes. Victoria kwam mij een gelukkig nieuwjaar wensen en stelde voor het nieuwe jaar goed in te zetten met dit jaar meer kamergangen. Ik zag al snel dat er zeker tien nieuwelingen rondliepen en moest haar voorstel ook even weglachen. Ik zei haar misschien tot straks en mijn maag nam me mee naar de keuken. Zoals altijd was het eten goed verzorgd. Aan tafel leerde ik drie andere beren kennen. Gedurende het verloop van de avond hebben we elkaar zo nu en dan wat gezelschap gehouden.

Terug beneden aan de toog had de wijzer de negen bereikt. De geilheid nam systematisch toe met het gevolg dat de hersenen zich minimaliseren. Het gevolg hiervan was dat ik niet echt meer kon nadenken en mijn lul nam mijn lichaam over. Aan de toog verschenen twee knappe nieuwe dames. Ze bestelde iets te drinken en wandelde naar boven. Mijn lul volgde hun. Aan de douchen aangekomen sprak hij hun aan. Linet en de blonde barbie van Duitsland noemde Tamara als ik mij zo een beetje kan herinneren. Ze stelde een heerlijke trio voor en hij knikte onmiddellijk ja. Dus liep ik achter hun aan naar kamer 6. Daar aangekomen vleide ik mij neer tussen deze twee toch erg mooie meiden. Wat heeft die Linet toch een prachtig lichaam, perfecte borsten. Maar wat zou starten als een droom, spatte uit elkaar als een zeepbel.

De vochtige doekjes werden uitgehaald en alles werd grondig schoon gemaakt, ok niets mis mee. Linet begon mij te pijpen en miss barbie zat daar gewoon als een patattenzak. Toen ik haar vast nam om dichter bij te komen gebaarde ze van niet en kussen deed ze niet. Linet onderbrak haar pijpwerk en bevestigde direct dat ze beide niet aan kussen deden. Ik deed teken dat er eventueel van zuigster gewisseld kon worden en hop daar kwamen de vochtige doekjes weer te voorschijn om hem weer grondig te zuiveren.. Terwijl zij mij aan het pijpen was kon ik wat aan Linet haar borsten frunniken terwijl ik haar kon beffen. Zullen we overgaan naar het neuken, werd er in de groep gegooid en een condoom werd aangebracht waarna de blonde op me kwam zitten. Dit voelde uiteraard goed aan en ik ging door met wat beffen. Toen ik voorstelde om te wisselen, werd het condoom eraf gehaald, de doekjes om hem weer schoon te maken en een nieuwe condoom. Hallo? Is dit een trio? Het had meer iets weg van een wissel van zomer naar winterbanden. Wat een gedoe. Volledig teleurgesteld spoot ik dat tweede condoom snel vol en dat was ook een teken voor hun om op te krassen. Na juist 20 min verlieten we de kamer en bij de kastjes durfde miss barbie ook nog om extra drinkgeld te vragen. Aan de bar kun je gratis drinken, was mijn antwoord.

Na een koude douche en bubbelbad kwam ik aan de toog nog een bekende tegen. Hij had er ook juist een erg zwakke trio op zitten met zogezegd Roemeense zusjes. Maar goed dat kon de pret niet drukken en ik zag dat het heel erg druk was geworden. De sfeer zat er weer zoals vanouds in met volop dansende meisjes. Sixsens zoals Sixsens hoort te zijn.
De avond verliep op een leuk drafje met een saunabezoek, Turks stoombad en enkele sessies in het bubbelbad. De pizza's zijn ook sterk verbeterd en er werd ook gretig gebruik van gemaakt. Twee mannen werden aan de deur gezet omdat eentje daarvan strontzat was. Zo te zien heeft het management daar alles in de gaten en zo hoort het ook. De twaalf uur werd bereikt en uiteindelijk nestelde ik mij neer langs een erg mooi meisje wat mij de ganse avond al was opgevallen. Michela was de naam, ex-Anka van Villa Marisol. Wat een prachtig figuur heeft ze en zo een guitig snoetje. Ze lacht altijd en na een korte kennismaking met haar op de kamer getrokken. Dit was een echte gfe-beleving met alles erop en eraan. Hopelijk blijft dit toppertje hier nog een tijdje werken.

Ik moet zeggen dat ik mij kostelijk geamuseerd heb, buiten die tegenvallende trio. Heel wat nieuwe beren leren kennen en ook nieuwe dames. De sfeer was terug prima, op en top gewoon. Sixsens tot binnenkort.

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #533 Gepost op: 16 januari 2016, 20:14:34 »
De ene vrijdag is de andere niet. Vorige week veel dames aanwezig, veel heren en veel ambiance. Gisteren minder dames, minder heren en zo dus ook minder ambiance. Dat wil niet zeggen dat we ons minder geamuseerd hebben want dat doen we altijd als we als collega-beren hier vertoeven. Ik heb mijn eerste kamergang met Victoria erop zitten en dat is zoals we haar kennen altijd in kannen en kruiken. Een andere beer was zwaar onder de indruk van Kelly. Hij zal haar zeker bij een volgend bezoek aan de haak slaan. Maya daarentegen kwam fel te kort bij beer nummer drie. De mooie Linet wou ik persoonlijk na een vorig teleurstellend triootje, een tweede kans geven en had met haar afgesproken om rond half twaalf te kameren. De vogel is echter niet komen opdagen. Rond één uur kwam ze terug de bar binnen maar zag me echter niet meer staan. Ik had mij beter als flik verkleed en haar in de naderende bob campagne op staande voet laten blazen. Maar goed, er komen nog kansen maar dat zal dan pas in februari zijn, helaas helaas.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #534 Gepost op: 17 januari 2016, 00:01:36 »
Gelukkig krijgen de dames niet van iedereen zo weinig kansen als bij mij  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #535 Gepost op: 18 januari 2016, 17:28:01 »
Sixsens am 16.01.16

So alle paar Monate ist Sixsens Pflicht, die Zeit war mal wieder reif.

Hatte mich innerlich schon auf herrliche Sauereien mit den polnischen Sexbestien Camilla und Maya gefreut, doch weit gefehlt: beide nicht da, überhaupt Fehlanzeige i. S. Milfs. Nur eine Exotin, auch nicht sixsenstypisch. Dies erleichtert die Auswahl keineswegs.   Andererseits bietet sich die Gelegenheit, Neues auszuprobieren. Zweifelsfrei ein Nachteil, dass der Club keine telefonischen Auskünfte zu Dl-Anwesenheiten preisgibt.

Line-up bestand am Nachmittag aus rd. 25 Dls, mit Nachzüglerinnen dürften es am Abend um die 35 gewesen sein. Auswahl ganz okay, ohne ins Schwärmen zu geraten. Gesichtet wurden u. a.: Liana/Ex-Villa Marisol, Zoe/u. a. Ex-LR und Ionella/Ex-Samya. Immerhin kristallisierten sich drei oder vier Optionen für mich heraus. Chillige und relaxte Stimmung über den gesamten Zeitraum meines Aufenthaltes bis 23 Uhr. Animationen bleiben für den gelegentlichen Besucher im Sixsens natürlich nicht aus, hielten sich jedoch im Rahmen.

Buchung 1: Lola – Kuba

Lola, die einzige Exotin an diesem Tag. Rassige Cubanita mit kurviger KF 38 und strammen C-Sillis, beim Arsch wurde vielleicht auch nachgeholfen. Es kam dabei exakt das raus, was sich der erfahrene Puffgänger bei Frauen dieses Formats erwartet; Lola hat die Sache dann mehr als gut gemacht.

Überdurchschnittlich gute ZK, das Gleiche gilt für FO. Vom EL kann sie gar nicht genug kriegen, ich auch nicht.

In der Doggy hält sie gut dagegen, tiefes Eindringen und heftiges Stoßen in der Misso, Stellungswechsel, Muschi fingern, alles kein Problem – alles top! Auch wenn sie obenauf ist, ist jede Minute ein Genuss.

Kurzübersicht Lola

CU, 24
Lange glatte mittelblonde Haare, KF 38, C-Cups (getunt)
Ca. 165 cm; etwas Deutsch, Konversation vorzugsweise in Englisch


FO: Aufreizend langsam mit Pornowürze, sehr variabel und mit hohem Zungen- und Spuckeinsatz, schlürfend und sabbernd, absolut top!
EL: Ja, sehr gefühlvoll und ausdauernd
Augenkontakt: Kam vielleicht etwas zu kurz
ZK: Absolut im grünen Bereich
Lecken: Wird geil nass, lässt sich jedoch nicht gänzlich aus der Reserve locken
Fingern: Kein Problem
GV: Doggy, Missio und Reiter; Lola hat Spaß und geht jedes Tempo mit
GF6-Faktor: Niedrig bis mittel
Porno-Faktor: Niedrig bis mittel
Professionalitätsfaktor: 80%
Illusionsfaktor Optik: Rassige Cubanita
Illusionsfaktor Nähe: Absolut gewährleistet

Fazit:
So wünscht man(n) sich das: technisch sehr begabt und mit Engagement bei der Sache. Fast volle Punktzahl in allen Disziplinen.

Zwischendurch Sauna/Whirlpool und nette Plaudereien mit den Thekendamen, zunächst mit Denisa (Ex-Simona) und später mit Ex-Nicole/GT. Letztgenannte verrichtete jedoch nur kurz und vertretungsweise Thekendienst, keine Ahnung, welche Funktion sie ansonsten hat. Denisa ist übrigens nur noch bis Mitte Februar im Club, sie hat „genug vom Puffleben“, schade.

Vorzügliches Abendbuffet ab 17:30 Uhr: Rumpsteak und Seezunge nebst Beilagen, absolut in Restaurantqualität. So gut, dass ich weit über Gebühr zugelangt habe und einige Zeit brauchte, bis sich mein total überladener Magen wieder halbwegs beruhigt hatte und eine zweite Session in Angriff genommen werden konnte.

Buchung 2: Carmen – Rumänien/Portugal

Bildhübsches Gesicht (allerdings mit Unreinheiten) gepaart mit einem 36er-Vorzeigebody. Eigentlich hatte ich bei ihr vorher nicht das beste Bauchgefühl, aber Carmen zerstreute sämtliche Zweifel durch längere Kuscheleinheiten auf der Couch incl. ausgiebigster ZK.

Mit unverminderter Qualität ging’s auf dem Zimmer weiter. Und neben der Herzlichkeit die sie versprüht, die nicht aufgesetzt sondern ehrlich wirkt, bietet sie einen Service, der locker mit der oberen Liga mithalten kann. Hemmungslose, intensive und tiefe ZK bis hinter die Mandeln. Okay, beim FO musste ich sie ausbremsen, ihr heftiges Stakkatogebläse war mir doch zu krass; bereitwillig passt sie sich jedoch den Wünschen an und zeigt sich auch im weiteren Verlauf erstaunlich wandlungsfähig. Von der anschmiegsamen Schmusekatze bis zur wilden Fickstute, alles war dabei.

Fazit:
Fast alles, was authentischen Sex ausmacht. Klare Empfehlung!

Kurzübersicht Carmen

RO/PT, 24
Mittellange schwarze Lockenmähne, KF 36, A/B-Cups (fest)
Ca. 165 cm, Konversation vorzugsweise in Englisch


FO: Anfangs viel zu kräftig, später langsamer und variabler
EL: Ja, ausdauernde Eierschleckerin mit viel Gefühl und Ausflügen in südlichere Regionen
Augenkontakt: Leider nicht sehr ausgeprägt
ZK: Nass, tief und ausdauernd; geschicktes Spiel mit Zunge und Lippen; Kusskanone
Lecken: Hochgenuss, sehr nasses Vergnügen
Fingern: Nicht probiert
GV: Alle Facetten ausgelebt, hochintensiv
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Niedrig bis mittel
Professionalitätsfaktor: 70%
Illusionsfaktor Optik: Hochattraktive portugiesische Rumänin
Illusionsfaktor Nähe: Perfekte Illusionsvermittlerin


Fazit Sixsens:
Ich mag den Club, diesmal kamen neben sowieso besten Rahmenbedingungen auch noch zwei Topnummern hinzu, wobei das Line-up ruhig noch etwas besser hätte sein können.
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2016, 19:13:12 door Rivera »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS: EEN TOPDAG IN EEN TOPTENT
« Reactie #536 Gepost op: 23 januari 2016, 20:59:16 »
Rolly hield het forum recht, bed(t)weter moest blijven uitkijken naar de terugkomst van mijn Dominicaanse schatjes in het skw .... de rest van de forumleiding tekende aanwezig op het feestje van Oudebelg en Knaktuut ....
Foots gaf destijds niet zomaar dit forum de naam "feestforum", en of er wat te feesten viel.
Onze admin Sjeufke ging namelijk zijn 18e verjaardag vieren en Oudebelg huppelde gisteren nog rond alsof hij zijn tweede jeugd had teruggevonden ...
Tekenden aanwezig die dag ....  in willekeurige volgorde van optreden
Carmen  ;D , Kanariepiet, Golfpik, Rivera, Eddy_V, de vs, sjeufke himself, Hyu en nog wat  :017: :111: , satanic surfer, Jeank, Ascari, sexmachine, dhr N, salitos (of was KP nu salitos  :pica22 ;D ), Linet en nog een boel anderen ..... en vooral minstens 50 dames van allerlei pluimage .....
Ik meen toch minstens 20 bekende heren gezien te hebben gisteren


Na de plichtplegingen (naam laten schrappen door Beata, de zeer billijke toegangsprijs betaald te hebben, en me in het wit hijsen) een eerste rondje (lees: een eerste pintje) gemaakt, in de bar beland .....
Ik dacht ..... laat ik me naast sjeufke zetten en kijken of de dames niet denken dat ik Oudebelg ben (ik ben namelijk ook Belg en ook oud)  :111:
Lolita trapte er alvast niet in maar blijkt een erg leuke meid, met een goed geheugen maar daarover hieronder nog meer  ;)


Kom, sjeuf, vooraleer we hier al ladderzat zijn, ontbijten ..... daar zat Jeank al te genieten van een lekkere brunch, en KP liet ons een lekker omeletje roeren, of een roerei omeletteren, 't is maar wat je verkiest ....
Gezellig, er waren al een aantal mannen aanwezig, en verbazend veel vrouwen (het was nog geeneens middag). Dat was in mijn toptijd in LR wel anders, daar moest je zoeken naar een dame voor 13u.


We hadden heel wat te bespreken en hadden daar SS voor gekozen, die club leent daar zich erg goed toe, met name de veranda ..... met het gure en koude weer van gisteren laten de meiden die veranda ook meer "links liggen", daar waar dit toch gekend staat voor de taterende kippen die meiden kunnen zijn als ze aan het bellen slaan.
Ideaal dus als vergaderzaal, met een lekkere frisse pint bier, en na een kwartiertje kwam er al witte rook uit de schoorsteen ...
Ik mag bij deze dus ook melden en ben daar erg tevreden mee ..... Sjeufke en Kanariepiet krijgen vanaf gisteren dezelfde functie als ondergetekende en worden mee eigenaars van Relaxxxboard ......


Maarre, het was het feestje van Oudebelg en Sjeufke, en dat gaat boven alles (bijna alles)  ;D
Het tweede feestvarken was ook al geruime tijd aanwezig en was dartel als een jong veulen in de wei, ik wens hem dan ook nog heel wat spetterende jaren met Carmen1 (niet met mijn Carmen2, ze is ze is van mij, deket)  :-\ :035: 
! No longer available


Een ronde door de club, terug de veranda in met een Lenovo-tablet (ja, IBM) even checken of RB nog leefde, en ja hoor ..... daar zat "de stoot van mijn leven" ..... Carmen ......
[attachimg=1]
[attachimg=2]
! No longer available
[attachimg=3]
[attachimg=5]
[attachimg=4]




Zo, wat was me dat ..... intussen was SixSens al aardig volgelopen met mensen die zich hadden aangemeld en daarbuiten ook bijvoorbeeld satanic surfer, rivera ...... later zou ook onze vriend Raze495 nog toekomen ... altijd aangenaam praten met deze vrolijke Waal .
Er werd gelachen, gedronken, gefeest en vooral veel gekamerd .... vinden wij van RB altijd erg fijn, en de reden is simpel ...
De meeste feestjes in clubs zijn homo-aangelegenheden, waar de mannen meer aandacht hebben voor mekaar dan voor de dames, en dat is niet zo leuk .....
De ene naar de andere verdween naar kamer .... en Kanariepiet kwam dan soms van kamer af, kwestie van interpretatie en opvatting(en)  :lol_hitting: :cheer:


Dik bij geluld met Eddy_V, is voor mij altijd een voordeel, des te meer omdat ik op al zijn schatjes val ..... kwestie van samen mekaar geen aandacht meer te gunnen en beiden de ogen uit te staren naar dezelfde meiden .... of het nu Paula Bab is, zijn Nikita, Sofie (zij dronk ranja met een rietje) .............


! No longer available
.......Carmen of een andere pornospetter is met een hoek af, als Eddy er naar kijkt, roep ik snel Schlussel of Key  :bud


Het was dus de ganse dag oergezellig, zoals een feest hoort te zijn en ik zag enkel lachende gezichten, bij de clubleiding, de dames, de genodigden en beide feestgangers, uitgezonderd 1 meid, die me zelfs gefrustreerd nog iets toeriep (daarover meer hieronder). Het is haar vergeven, het is trouwens haar eigen mooie oerdomme lekkere fout .....


En toen gingen we eten, na al dat gekwetter (wij leken wel een bende viswijven) en al dat geneuk krijgt een mens honger ...
Ikzelf ben niet verder gekomen dan 2 x een zalmmoot .... heeeeeerlijk .... en nog gezond ook .... kan me geen barst schelen, als het maar lekker is toch ...
Na het laatste avondmaal werd er opnieuw gezeverd onder mekaar, en was het tijd voor een tweede slachoffer te vinden.
Ik ga de meid tekort doen, en dat verdient ze niet, dus effe Carmen uit die geile kop van me vooraleer ik verder ga.


Kom ik me daar toch Lolita terug tegen .... ze kende me niet .... haar grootste vergissing van de dag .... kon niet .... we hadden mekaar nog niet eeder gezien ....
Nu heb ik ook al last van hersenvreters, maar ik was er toch vrij zeker van .... erg zeker dat ik om half twaalf aand e bar zat met sjeuf en dat zij toch een kwartiertje tussen ons in zat ....
Verbazing alom in mijn verwarde kop ....
Neen, het kon niet, de eerste keer dat ze me zag .... tot sjeufke bevestigde wat ik dacht ....
Die arme meid droop af, en ze moet gedacht hebben .... kans verkeken bij die ouwe ....
Ze is dus erg sportief ..... gespeeld en verloren .... ik ken er wel een andere (en dat is geen meid)  :kissass


Ach, Lolita is leuk, maar niet mijn ding, het is nog een meiske in mijn ogen ..... en toch had ik zo met het kind te doen .... net omdat ze zo sportief was en ze afdroop .... dat ik haar (BEWUST) een herkansing gaf .
Na Carmen was ik toch toe aan iets rustigere sexxx, beter voor mijn oud hart ...
Achter haar gaan staan, buikje vastgenomen, waarop ze mijn arm vastpakte en met me meewandelde (3 meter). Where you go? To the room with you ..... Wait here for me, I get a key .....
En zo geschiedde, ik de kamer op met een griet die veels te lief en veels te zacht is voor mij.
Het werd een ramp .... van mijn kant .... ik houd helemaal neit van vriendinnetjessexxx, ik wil gepakt worden, en daar heeft net zij het iets moeilijkers mee .
Zoenen? Meer dan ok
Pijpen? Ok
Neuken? 4 standjes
En toch schreeuw ik het niet van de daken, deze sessie, ik heb het dan ook op een halfuurtje gehouden, dat echter zeker met 5 minuten overschreden werd ..... lolita maakte er geen probleem van, ik ook niet, ik heb dan ook 10 percent extra betaald (neen, ze heeft dat niet gevraagd) voor de extra time ..... had ze me 100 euro laten dokken voor de 35 minuten, had ik ook niks in de pap te brokken gehad . Klasse van haar.
Ga ik ooit nog op herhaling met Lolita? Ja, maar ik weet niet wanneer, kan snel zijn, maar er loopt daar nog zoveel moois rond, dat minder lief is, en  at geniet nu eenmaal mijn voorkeur....

! No longer available

Het logische gevolg van deze sessie (voor mij) is dat ik dan terug op zoek ga naar een pornoslet ....
Nadat we ons terug schuldig maakten aan bendevorming aan de bar, had ik me daar toch een geile spetter gespot, en dat bleek Roemeense Sofie te zijn ...... dat is er eentje waar foots en ik nooit zouden vechten, we zouden er zonder pardon samen mee op kamer getrokken zijn .... lange zwarte haren, playboymodel, gebruinde huid, zo Roemeens als ze maar kunnen zijn ..... als ik die in LR zag, riep ik luidkeels Schlussel.
Maar ik stond in net gezelschap .... sjeufke, jeank, golfPIK  :pica22 [size=78%]   , Ryuaaaaaaaaaaaaaa, Eddy_V, ......[/size]
Ik was al gaan vragen hoe ze noemde .... I am Sofie ... I am sexmachine .....
En toen kwam ze voorbij, ik riep een beetje luid WOW, you are beautiful, en vroeg onmiddellijk om een sleutel.
krijgt de domme gans toch het idee om de volgende woorden uit te kramen .... I AM LESBIAN  :017: :o
Ik wist genoeg, ze wou een trio met haar blonde (trouwens ook erg knappe) vriendin. JEank keek me aan en die wist genoeg. Ik vroeg nogmaals of ze met me naar kamer wou, en mejuffer vroeg dan expliciet om een trio ..... ja, ik kan er eentje neuken en de andere haar gleufje gebruiken om de centen in te droppen .... of wat moet ik me daarbij dan voorstellen .... ik vraag de sleutel aan jou, Sofie, ik vraag niet om een trio ...
Ze zag dat het op een sisser ging aflopen, en ze betrok er sjeufke bij toen ze zag dat ik neit wilde toehappen .... you with me ... he with my friend ....
End of proposal, end of a very indecent proposal voor mij .... nu mocht ze nog bloedmooi zijn (en dat was ze) .... dit zou helemaal niks zijn en je kan beter je geld weggooien (of .... neen, ik ga het niet doen, die gaat mijn recensie niet verkloten ha ha)
Ach, dan begin ik nadien Sofie zelf in de gaten te houden, en ze nestelde zich (ze was altijd in de bar geweest, dus nada klanten) bij twee jonge gasten, waar ze gebombardeerd werd tot serveusje met dienst (voor een redbull tien maal naar de bar een cola of twee gaan halen is wel erg goedkoop serveren, laar haar zaak). Na twee uur (Carmen had haar eerste show al gegeven) droop ze af .... en toen ze terug voorbij kwam, dat moet omstreeks tien uur geweest zijn ....
Ik kreeg medelijden met haar, ze kwamdeze keer ook eenzaam en vralten (zonder lesbische vriendin) voorbij, ik pakte haar vast en zei; "Wow, you are so beautiful", in de hoop dat ze deze keer mijn hint wel zou begrijpen.
Dat arme ding keek me kwaad aan met de volgende woorden: "Yes, I know, and i did not made one single room today, what is wrong here" Ze verhefte daarbij erg hard haar stem.
Ik heb haar zachtjes gezegd ..... your attitude ..... en besloot maar te wachten tot een volgende keer SixSens om dan nog een keer te proberen.
Ik probeer hier Sofie niet met de grond gelijk te maken, er zijn altijd wel mannen die uit recensies gaan overbriefen naar de dames .... maak Sofie wijs dat ze het anders moet aanpakken, een bloedmooiemeid die pakken poen kan verdienen met de juiste attitude.


Het bleef vrolijk de ganse avond, de Limburgse taart smaakte erg lekker en de Belgische pralines .... same same ....


Na nog twee geweldige paaldansacts van MIJN Carmen te hebben meegepakt vanaf de eerste rij, na nog lekker bijgebabbeld te hebben met heel wat mannen, na een erg gezellige dag en na 50 maal BITCh en FUCK YOU aanhoord te hebben van een glimlachende Carmen met de glimlach, van zowat iedereen afscheid genomen.


En omstreeks 23u30 rustig met jeank richting Belgenland gebold ..... en vannacht met een zeer goed gevoel in slaap gevallen.


Bedankt Oudebelg en Sjeufke
Bedankt SixSens (Beata, Willy, alle personeel)
Bedankt meiden
Bedankt mannen
Bedankt Carmen, Lolita en ook wel Sofie
.... voor de wel erg erg erg leuke dag .....


Niet enkel Carmen is RelaxxxBoard-approved,maar ook deze zeer geslaagde dag in SixSens, en het zal echt geen maand duren vooraleer mijn volgende bezoekje .... een topdag in een toptent
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #537 Gepost op: 24 januari 2016, 22:35:25 »
Doe Maar somt hier de aanwezigheidslijst van SixSens netjes op vanaf 2min02sec ....  ;D
! No longer available
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #538 Gepost op: 24 januari 2016, 23:41:24 »
Aangename dag gehad zaterdag op de verjaardagsparty van Oudebelg en Sjeufke. Kennis gemaakt met Oude Belg, SexMachine, Rivera, GolfPik, Sjeufke en Vulkaan. Edy,Salitos, Sanatic en last but not least Kanariepiet kende ik al van voorheen. Blijf het toch straf dat ik na wekelijks of toch zeker tweewekelijks per maand Six Sense al 2 jaar nog altijd mensen ontmoet die ook vaak komen maar nog nooit gezien had; vb Sjeufke, Sex machine en Oude Belg. Of misschien zitten jullie zo vaak op kamer bij elk bezoek aan Six Sense dat ik jullie nog nooit in de bar had gespot  ;D

3 goeie kamers gemaakt, lekker gegeten, aangenaam oudehoeren met de relaxxxx bende en de meiden, jaja twas weer een leuk dagje Six Sens.

btw gasten: jullie mogen ook gewoon Ryu zeggen  ;D

Tot de volgende!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #539 Gepost op: 24 januari 2016, 23:45:40 »
Of misschien zitten jullie zo vaak op kamer bij elk bezoek aan Six Sense dat ik jullie nog nooit in de bar had gespot  ;D
Dat zou best eens kunnen kloppen.  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke