Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119962 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #585 Gepost op: 8 maart 2016, 23:40:53 »
En het voordeel van het vertrek van Gina is dat we niet meer op onze woorden hoeven te letten als we in het Nederlands met elkaar praten  ;)

Het zal mij ook een zorg zijn waarom zij tijdelijk danwel definitief gestopt is, maar in het eerste bericht hierover van Sjeufke had dit dan toch gelijk geschreven kunnen worden..? Ben het met Pret eens dat een groots en meeslepend verhaal in kleuren en geuren zou kunnen volgen en dan .... "gestopt"...
Cliffhanger voor zijn verslag heeft zijn effect niet gemist  ;D
En nu terug naar Sixsens.. Nou ja... Morgen zal ik daar meer over bekend maken  :lol_hitting:

Offline biged

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #586 Gepost op: 9 maart 2016, 11:55:39 »
Vrijdag 4 maart 2016

 Vrijdag kon ik genieten van een vrije(wat toepasselijk)dag. De rolluiken optrekkend en kijkend naar buiten.
 Wat een miezerige, regenachtige dag. Nadenkend over de invulling voor deze dag had ik verschillende opties.
 De poetsdoek uit de kast halen en het huis schoonmaken daar had ik niet zo veel zin in.
 Mijn begonnen roman verder uitlezen leek me een interessante optie maar een saunaclub bezoeken kon me het meest bekoren.

 Zo gedacht zo gedaan. Rond 12h30 aangemeld aan de receptie in sixsense. Door de Duitse ontvangtsdame correct maar zakelijk verder geholpen.
 Tijdens het uitkleden in de kleedruimte al enkele bekenden ontmoet en begroet. Deze dag weer met enkele nieuwe ijsberen kennisgemaakt was weer leuk en onderhoudend.

 Maar eerst nog een ontbijtje genuttigd. Weer puik werk geleverd door het keukenpersoneel. Ook later het avondeten was weer lekker en smakelijk en steeds bediend door behulpzaam en vriendelijk personeel. In de eetruimte is het aangenaam vertoeven.

 Tijdens het rondslenteren in het gebouw opgemerkt dat Lana terug present was na een toch langere afwezigheid.
Lana valt al snel op door haar leeftijd tussen al dat jeugdig geweld in sixsense. Aan haar gezicht is zonder moeite het levensstadium af te lezen waarin de rijpheid het gevecht met de jeugd heeft gewonnen.
 Dames uit deze leeftijdscatogorie kunnen normaal gezien bij mij op maar weinig belangstelling rekenen. Lana is daar een uitzondering op.
 Haar fysieke uitstraling doet mijn seksueel verlangen, vreemd genoeg, verhogen wat leidt tot een zekere opwinding.
 Toen ik haar zag in de oriëntaalse ruimte probeerde ik verbaal in contact te komen met haar. Maar het gesprek vlotte niet en toen ze na een tijdje opstond en vertrok leek het precies de omgekeerde wereld.
 Ik heb belangstelling voor een vrouw en zij beantwoordt dit niet. Meestal is het andersom.

 Toen ik mij neerlegde in de kino op een van de bedden kwam al snel Sara zich naast mij neerleggen.
Sara heb ik half januari de eerste keer ontmoet toen was ze maar net begonnen in sixsense. Deze jonge Roemeense beschikt over een mooi slank lichaam met een paar stevige borsten C of misschien wel D-cup.
 Maar het was vooral haar vriendelijkheid dat mij charmeerde en na wat geknuffel beloofde ik haar een kamergang nadat ik mij eerst zou gaan opfrissen.
 Zo gezegd zo gedaan en we vertrokken naar kamer 2 een kamer met douche.
 Na wat getongzoend te hebben begon ze mijn penseel te pijpen.Sara is overtuigd dat een goede pijpbeurt betekend zeer intensief te werk gaan. Gevarieerd en met gevoel pijpen is niet zo haar overtuiging.

 Sinds ik mijn ervaringen in saunaclubs deel op verschillende fora heb ik nog nooit expliciet een naam vermeld van een dame wanneer ik vond dat het naar mijn overtuiging wat schortte met de persoonlijke en of intieme hygiëne van de dame.
 Ditmaal doe ik het wel. Wanneer ik mij bij Sara naar de onderste regionen begaf verspreidde haar vagina een walgelijke geur die mij maar net niet in een kokhals stadium bracht.
 Dit voorval zorgde bij mij voor een complete afkoeling waar verder van een zekere intimiteit geen sprake meer kon zijn.
 Voor mij moet het daar beneden bij een dame ook niet naar lavendel ruiken een natuurlijke geur is best ok maar dit was mij te garstig.

 Enigszins vreemd en tegenstrijdig vond ik het ook wat tijdens het pijpen gebruikte ze veelvuldig de doekjes uit de Kleenexdoos om haar speeksel er in te laten verdwijnen.
 Na het pijpen gebruikte ze dadelijk mondwater om haar mond te spoelen ook haar handen heeft ze gedesinfecteerd.
 Maar de geur uit haar vagina was niet te harden. Ik ben wel benieuwd of anderen ook dezelfde ervaring hebben meegemaakt.

 Ik heb de sessie afgebroken na een tiental minuten. Mijn opwinding was compleet verdwenen en haar toch in de mate van het mogelijke subtiel gevraagd als ze de volgende keer met een klant naar de kamer vertrekt ze best eerst een douche neemt.

 Terug in de barruimte heeft Linet nog uitbundig gesolliciteerd naar een sessie gebruikmakend van al haar verleidingskunsten maar na het voorval met Sara had ik het gehad voor vandaag.

 Na het avondeten afscheid genomen van de collega hobbyisten en huiswaarts vertrokken.

 Dit kan altijd gebeuren als men nieuwkomers een kans gunt. Als men selectiever te werk gaat en enkel dames uitnodigt die hun sporen verdient hebben zijn deze teleurstellingen natuurlijk kleiner.

 Nieuw bezoek nieuwe kansen

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #587 Gepost op: 9 maart 2016, 12:05:27 »
Ik kan enkel over mijn eigen kamergang met Sara spreken en toen rook en smaakte ze heel fris, ook tussen haar beentjes. Ik kreeg toen de indruk dat het een heel hygiënische meid was.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #588 Gepost op: 11 maart 2016, 19:45:03 »
Maar de geur uit haar vagina was niet te harden. Ik ben wel benieuwd of anderen ook dezelfde ervaring hebben meegemaakt.

 Ik heb de sessie afgebroken na een tiental minuten. Mijn opwinding was compleet verdwenen en haar toch in de mate van het mogelijke subtiel gevraagd als ze de volgende keer met een klant naar de kamer vertrekt ze best eerst een douche neemt.

Persoonlijk heb ik het nog niet meegemaakt maar nu is toch mijn vraag als je dus na tien min. de sessie hebt onderbroken door het niet fris rieken van haar lentebloesem, heb je haar dan ook betaald?


Offline biged

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #589 Gepost op: 13 maart 2016, 07:44:05 »
Ja ik heb haar vijftig euro betaald doe ik ook niet moeilijk over. Uiteindelijk heb ik de sessie ook afgebroken.
Het is voor mij trouwens ook de eerste keer dat ik een sessie afbreek om deze reden.
Ik heb al sessies afgebroken omdat de service niet aan mijn verwachtingen voldeed maar een overmatige slecht ruikende vagina nog nooit.
Nu kom ik al meer dan tien jaar in saunaclubs en na honderden dames is dit de eerste keer om nog maar eens te onderlijnen hoe uitzonderlijk dit voor mij was.

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #590 Gepost op: 13 maart 2016, 08:25:40 »
Omdat mijn afspraakje om een milfparty te bezoeken niet doorging, spoorslag maar naar ss getrokken. Eigenlijk op een tijdstip 2100 op vrijdag is dat niet mijn ding. Ik had me voorgenomen om vandaag eens af te wijken, op verzoek van een collegabezoeker, (babylon niet mogelijk ivm gps verbinding in auto) van mijn gebruikelijke dames crystal en Emma. Crystal zou er sowieso niet zijn en Emma wel. Al snel kwam zij naar me toe en gaf haar te kennen dat er wellicht later op de avond een kamer in zat maar niet direct. Dit werd volgens mij niet geheel op prijs gesteld. Los van de voor mij verschrikkelijke muziek die ook hard gedraaid werd was het gezellig. Niet te veel jagende dames gezien ofschoon ik wel al de indruk heb dat ze weten dat ik daar niet van hou. Eerst een lekkere massage.
daarn kwam ik in de gang een kleine blonde opdonder tegen, stacey. Ik had in dit forum van alles gelezen dus ik denk kom straks wel aan de bar kijken. Effe checken wie dit is en de recensie was goed. Dus om weg naar de bar en helaas bezet. Dan wat rond de bar gehangen. Emma doet geen moeite om met mij aan te pappen maar nadrukkelijk wel met andere. Een rondje lopen en al eerder was me dat blonde meisje met een volledig, naar afloop blijkt, wit kanten rompeltje. In verleden al vaker gezien maar nooit tot kamergang gekomen. Ze had blijkbaar in de gaten dat ik haar vaker bekeek. Ik weer wandelen en richting pool. Ik zie ze in mijn ooghoeken achter me aankomen. Boven bij de masseur spreekt ze me aan. Spontaan was ze en ik wist al dit wordt kameren. Ik heb haar naam gevraagd maar eigenlijk niet goed verstaan. Een leuke kamergang volgt voor een uurtje. Haar naam was volgens met katharina uit Roemenië, blond 1,65, hangende borsten, komt 3 maanden en is dan een maand weg en zit altijd aan de kant van de bar waar ook de lange bank onder de tv is.
ik denk aan cathalina, en heb daar mijn erväring beschreven

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #591 Gepost op: 13 maart 2016, 09:52:28 »
Naar aanleiding van mijn bezoek afgelopen woensdag samen met Toetebel en een stukje van Sixsens debutant bjorncoupe op een ander forum, hierbij mijn reactie en ervaringen van een aangename woensdag middag en avond;


 Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk bericht

tegen een uurtje of 18 heb ik en mijn kameraad en trio aangeboden gekregen,
van een mooie bulgaarse jongedame voor 100 euro voor 30 minuten (Trio dus)
Echt hoog GFE gehalte , alles er op en er aan

Nu geen uur later wou ik het mooie meisje in de witte lingerie .
Helaas na verschillende pogingen oogcontact deed ze totaal geen moeite .
En sorry maar een Dame van plezier , moet van beiden kanten komen.
Namen moet ik eens navragen bij mijn medeijsbeer die kan beter onthouden als ik


Mijn geheugen voor namen is ook niet altijd al te best, maar in Sixsens kan ik inmiddels wel een paar namen onthouden..
Was aangenaam kennis maken en zo te zien hebben jullie je wel vermaakt.
De Bulgaarse dame was Domenika (tot mijn verbazing overigens dat zij een trio doet met twee mannen ipv met één van haar vriendinnen).
Meisje in witte lingerie..dat kunnen er drie geweest zijn afgelopen woensdag maar voor 90% vermoed ik dat dit Paula was. Een meisje met een mooi kontje maar helaas meestal erg chagrijnig mondje...

Zelf heb ik mij met Roemeense Christina vermaakt en met Sibel.
Christina was in Marokko al brutaal en speels en zoiets trekt mij meestal wel aan. Leuk type in kort spijkerbroekje en navel T-shirt..
Na bubbelbad en lekkere Vlaaipunten op het terras heb ik gevraagd of het roldoek van het zwembad geopend kon worden.
De zon scheen, buitentemperatuur 7 graden, matige wind en zwembad temperatuur van 27 graden.
Dat voelde aan als een warm bad toen ik mijn badjas en extra grote handdoek op een stoeltje had gelegd.
Een klein half uurtje in het water gedobberd, waar het lentegevoel al helemaal naar boven kwam.
Toen de schaduw van het Sixsens pand over het zwembad kwam er weer uit (over een paar weken staat de zon al hoger en komt er geen schaduw meer tot zonsondergang).
De wind was flink toegenomen. Snel de grote handdoek om mij heen geslagen en via de nooduitgang achter de zomerbar naar binnen gerend om zo via -1 bij de douches te komen. Dat was een tegenvaller! Deur bleek wel van binnenuit als nooddeur geopend te kunnen worden maar niet van buitenuit... Er werd in tegenstelling tot in de zomer natuurlijk nog te weinig gebruik van gemaakt.
Dan maar weer terug naar boven en een sprintje getrokken naar de achteringang waar Meggy mij lachend aankeek. Zij is tegenwoordig weer aardig en niet meer zo stug als vroeger.

Na het profiteren van deze zonnestralen en het warme zwembad was ik klaar voor Christina. Op het terras bij haar gaan zitten en één van haar handen bleek zij niet in de hand te hebben..
Boven een halfuurtje plezier gemaakt. Zij doet haar best en oraal was het helemaal prima. Nog een paar standjes en uiteindelijk voorover tegen het bed op z'n hondjes afgerond. Douchen op de kamer en klaar voor het diner!

Maatje Toetebel bleek zich ook aan onze diner afspraak gehouden te hebben. Frietjes met kip en nog wat andere hapjes lieten wij ons smaken voordat we weer naar de jacuzzi gingen om onze ervaringen uit te wisselen.
De avond afgerond met cappuccino en Sibel. Een rustige dame, die meer in zich heeft dan je op het eerste oog zou vermoeden.

Een geslaagde dag voor 140,- Euro. Ik heb het niet vaak voor nog minder gedaan!
Op 19 maart weer terug voor het verjaardagsfeestje van Pret en Vazkor.
Heb er zin en hoop op wederom een lentedag met veel gezellige bekenden.

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #592 Gepost op: 14 maart 2016, 16:53:05 »
donderdag 10 maart 2016 nog eens naar deze club geweest:
 - na een rit van meer dan 1.5u, daar aangekomen, berenpak aangedaan, effe rondgewandeld, een van mijn favos gespot in het resto : Denisa, dan doucheke en jaccuzi.
 - babbel met mede-ijsbeer Guglio in de jaccuzi
 - tijd voor de jacht, roemeense Elena (zwart haar, b-cup of mss c-cup (echt), 165cm), een leuke kamergang met haar
 - daarna een van mijn favos - poolse Maya gespot in het resto samen met ander ijsbeer
 - tijd voor jaccuzi en babbel met Guglio
 - nieuwe dvp - Aurore (slank, zwart haar 34j, silicons, 155), heel goede sessie met haar
 - tijd voor een jaccuzi en een drankje, waar ik werd geroepen door Maya
 - uiteraard volgde er een fantastische sessie met haar! thanks poolse blonde maya!

 algmene indruk bezoek :
 - verschillende van mijn favos aanwezig : Denisa, Maya, Nina, Lolita
 - leuk babbels gehad met mede-ijsbeer
 - leuke kamers met 2 dvps waar ik nog niet mee gekamerd had

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #593 Gepost op: 17 maart 2016, 23:35:52 »
Afgelopen weekend nog eens Sixsens bezocht. Eerste maal dat ik een ganse Zaterdag aanwezig was.

Doel 1: lekker relaxen. Dit is zeker gelukt.
Doel 2: één/twee/drie lekkere dame(s) scoren. Dit was iets minder deze keer. Vond niet echt mijn ding.
Doel 3: lekker eten. Dit was ook weer prima in orde.

Wat betreft de dames. Uiteindelijk met 1 dame gekamerd. Nadia was haar naam. Leverde een matige sessie op.
Licky Luck nog de hand geschud in de sauna en de dance moves van Hasta La Pasta bewonderd. Prettige kennis- of toch bijna kennismaking.
Wel heb ik Kinga eens diep in de ogen gekeken maar ze was steeds bezet en (door mijn eigen getreuzel) deze dame mislopen. Hier moet ik zeker nog eens voor terug.

Later op de avond kwamen er wat jongere gasten binnen en deze zorgden toch wel voor een verrasing bij sommige dames. Ze waren op zoek naar een trio en dan niet
van het VMV type maar van het MMV type.
Sommige dames hebben dan ook een aardige duit verdient want dat is 2*50 voor een half uurtje.

Offline jaeger-lecoultre

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #594 Gepost op: 18 maart 2016, 12:00:58 »
Par défaut



Sixsense last week, there was change.

 The outdoor area is cleaned and all new furniture. I have two beautiful meetings.
Sarah is new for several days already. She said she worked in Switzerland.
 Her service is very correct, a great experience.
 Margeritta which is new for several days. she comes from the living room .... a beautiful face but a body is no so nice.

 Many bears ... lots of girls
 Can not wait for the spring

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #595 Gepost op: 20 maart 2016, 22:55:57 »
Vrijdag de 18de, eindelijk een moment gevonden om naar deze (zeg maar mijn favorieten) club te trekken, ik wist dat Lana er was, dus verheugde me op een blij weerzien.
Toen ik om 12u30 aan de kassa passeerde met 50€ in de hand vroeg de dame me 55, op de vraag wanneer het voordeel tarief nu stopte verontschuldigde ze zich met de smoes dat ze meestal de avond deed en rekende m 40 € aan, zoals het moet.
Ik had op de parking reeds gemerkt dat het nog rustig was in het huis, dus meteen na het omkleden naar het restaurant voor een lekker omelet en wat lekkere bijspijzen. Meteen een leesijsbeer gesproken hij zat te ontbijten met Crystal, nu eerlijk, er zijn minder prettige zaken in het leven. Crystal zou ik de rest van de dag nog amper zien, meestal was het bij het binnenbrengen of afhalen van een sleutel, en ook eens bij het avondeten.
Dus na het eten even op verkenning in de bar, Lana hing aan de toog koffie te slurpen en maar meteen mijn pijlen op haar gericht, zij wist net als ik dat we op kamer zouden belanden, en dat was ook zo, maar ben er nog even tussenuit geglipt op te gaan douchen, was ik vuil, neen hooguit wat bezweet van de rit, maar je gaat toch fris met een meid naar de kamer.
Over de date zelf ga ik kort zijn, hoe gek ik ook op Lana ben, het was niet wat het moest zijn, ik denk dat de verwachtingen te hoog waren en ik kwam niet op dreef, uiteindelijk was de sessie dan ook korter dan gewoonlijk, maar ik kan jullie gerust stellen het lag niet aan haar,.
Wat me opviel was hoe rustig het op deze vrijdag was. Volop genoten van de welnes wou ik het rustig houden, met de eerder reeds tegen het lijf gelopen schrijfbeer nog wat staan praten over de vrouwen des huizes, en dat er toch flink wat vers bloed in het huis aanwezig was. Op de vraag wie nu Linet was antwoordde hij dat hij me ze zou aanwijzen. Toe ze een tijdje later de trap op kwam, op weg naar een sleutel, zij hij daar is ze, wel echt het soort meid waar ik op val, ik zou mijn pijlen op haar richten, zo dacht ik. Jammer zou het anders uitdraaien.
Uiteindelijk liep ik ook Victoria tegen het kleine lijfje, vriendelijk en lief als altijd wou ze me verleiden, maar ik was sterk en kon haar met de smoes dat ik nog moe was toch wel even afwimpelen, weet kje, ik had mijn zinnen op Linet gezet.
Linet was zelden te bespeuren, nog minder dan crystal, dus na een tijd toch maar bij Victoria gaan “aanbellen” na wat bla blaa naar de kamer getrokken en met hetzelfde gevoel als bij Lana terug gekomen…..  zou dat de drang naar Linet kunnen zijn?? Nu ja het was goed maar niet super, en het lag ook dit keer niet aan haar. Verdomme Zeppos je wordt oud, ja net zo oud als het jaar waarin ik ben geboren.
Toch genoten van het huis en zijn lekker eten, ook het gebak is een paar niveaus gestegen en van klassiek gebak is het nu echte “patisserie” geworden, lekker tot zeer lekker maar ook zeer calorierijk.
Linet was niet te vinden, ik kreeg oogcontact met een oudere vollere meid, aan de praat geraakt en ze bleek half Nl half VL te zijn maar toch we meer NL aan haar taal te horen. Misschien bood ze wel goede service maar er zaten wat teveel “rondingen” aan, sommigen zouden haar te MILF noemen, maar dat zijn diegenen die de betekenis MILF niet kennen en die geven aan vrouwen die wat dikker zijn. Een MILF is een MOEDER want dar staat de M voor, bon…… goed, neen dus niet met haar. Bleek haar eerste dag in dit huis te zijn en eerder uit noodzaak. Ze had ergens een privé huis maar geraakte aan geen meiden en maar klagen en zeuren, en dat ze dringend geld nodig had want dat ze door haar budget heen was. Kort ze moest poen hebben want haar zaak draaide niet. Ze stopte nog een kaartje in mijn hand, en toen ze begreep dat ik niet de klant was die ze zocht verdween ze tussen de rest. Het kaartje is ’s nachts gewoon in mijn badjas blijven zitten.
Wat mle op deze vrijdag opviel was de rust die in de club heerste, vrijdagen zijn meestal drukker, het feestje van zaterdag zal daar misschien wel voor wat tussen zitten. Hoewel je kon er geen lijn in trekken, op een gegeven moment, zo tussen 18 en 20u30 was het dan weer heel druk. Rare avond toch.
Linet kreeg ik niet vast, ze was constant bezet, net als Crystal, en Victoria daarentegen zat vaak met de vingers te draaien, dat is ook ooit anders geweest.
Na nog een nog wat verstoppertje te hebben gespeeld  door wat uit te rusten in een verborgen hoekje, zo rond 22 uur nog eens naar de bar getrokken. Lana zat weer op dezelfde plaats als bij het begin van de dag, met haar staan kletsen, maar ik wist wat zijn niet wist, het zou de eerste keer zijn dat ik geen twee keer met haar op kamer ging, ik zocht Linet weet je. Maar Lana is een verstandige vrouw waar je, net als met crysrtal trouwen, ook een zinnig gesprek kan voeren, dit keer ging het over de Letse en Europese politiek, en geloof me, ze weet waar ze het over heeft. Uiteindelijk geen date-2 met Lana deze keer.
Hey wie zit daar, Linet, samen met een paar andere meiden lol te trappen, in de omgeving gaan vertoeven en oogcontact gezocht, lukte voor geen moer, ze hadden teveel pret en waren teveel met zichzelf en mekaar bezig, nu weet ik uit mijn lange carrière dat je die meiden dan beter  links laat liggen. Ik had makkelijk op haar kunne afstappen, en we zouden op kamer zijn gegaan, maar of het dan nog een topsessie zou worden, mmmmmm die kans is dan wel zeer klein. Dus geen Linet vandaag.
Nog wat verder kletsen met Lana nog een stukje Pizza, en dan naar huis was het plan. Maar op de dansvloer dacht men er ander over. Een blonde meid met halflang krulhaar en een bril dacht er anders over. Ze sprak vlotjes Nederlands met een accent dacht ik, maar wat belangrijker was, ze wist me zo geil als wat te maken daar in de bar. En als een man geil is, dan zakt zijn verstand naar zijn pik. Ze had iets in haar blik dat ik eerder had ervaren bij Anna Maria, het is niet te beschrijven maar wie ooit in haar ogen keek, weet waarover ik het heb. Ik dacht nog even, daar loop je toch geen tweede keer in, maar ondertussen had ze de sleutel al.
Dus ik met die onbekende naar de kamer, boven, die smalle trap op. Net voor me ging Crysrtal samen met een andere beer en deze laatste brabbelde nog Crysrtal en haar zus is er ook, ik vroieg haar zus? Ja niet echt, maar bijna tocht. Later zou blijken dat dit op 1 zaken sloeg, 1 de bril, 2 de service.
Op kamer leek ik de juiste keuze te hebben gemaakt, geil heet en toch lief een vleugje porno maar ook tederheid, diep tongzoenen, onophoudelijk pussy glyden, pijpen als de beste, laat alles toe, de beste sessie sinds lang. Het leek dat ik dit nodig had, wat niet was bij mijn fovo’s was er nu wel.’t Jonge als ik er aan terug denk, word ik weer…… . (k Zou zo terug gegaan om deze sessie te herhalen. Goed, ga da voorlopig niet doen!!! Maar één ding is zeker, als ik over een paar weken terug ga, zal ze me niet ontsnappen…..

PROBLEEM, ik weet niet wie ze is …. Oei.
1-   Ik dacht Petra te hebben verstaan maar ben daar absoluut niet zeker van
2-   Ze zegt dat ze uit Maastricht komt, maar haar Nederlands klinkt anders
3-   Ik denk dat ze buitenlands is, maar ben daar absoluut niet zeker van.
Als het kan helpen, ze is groter dan de doorsnee “Roemeentje” ik schat haar zonde hakken 1m60 a 1m65.
Ze heeft een zeer kleine A cup met bruine vrij grote tepels.
Ze was perfect glad geschoren, geen stoppeltjes.
Wie plakt hier de juiste naam op ????







Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #596 Gepost op: 20 maart 2016, 23:21:03 »
PETRA, geen twijfel!  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #597 Gepost op: 20 maart 2016, 23:52:44 »
PETRA, geen twijfel!  ;D
Ik snap niet hoe je die naam ooit kan vergeten als je met haar hebt gekamerd  ;D :017: :-\
Volgens mij stopt ze geheugenvretertjess in dat lekker kutje van haar, eerst Zeppos, dan ik .....  :pica22 :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline aachen61

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #598 Gepost op: 21 maart 2016, 07:11:12 »
PETRA, geen twijfel!  ;D
Ich habe Petra, Rumänin, aus Maastricht mehrfach zusammen mit Franceska, gesehen.
Franceska lebt in Belgien und hat teilweise italienische Wurzeln. Erkennbar war sie am Samstag an einer schwarzen Corsage, topless  :movingtits , und schwarzen Overknees. Sie trägt eine Brille und hat kurzes, schwarzes Haar.
Sie war wohl erst den 2. oder 3. Tag im Sixsens. Wiedereinstieg nach ca. 8 Jahren Pause. Früher war sie wohl im GT.
Sie hat Tattoos auf der rechten Schulter "live your dreams, love your life" und auf beiden Füßen sowie im Nacken.
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2016, 11:54:32 door aachen61 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #599 Gepost op: 21 maart 2016, 11:26:41 »
PETRA, geen twijfel!  ;D
Ich habe Petra, Rumänin, aus Maastricht mehrfach zusammen mit Franceska, gesehen.
Franceska lebt in Belgien und hat teilweise italienische Wurzeln. Erkennbar war sie am Samstag an einer schwarzen Corsage, topless, und schwarzen Overknees. Sie trägt eine Brille und hat kurzes, schwarzes Haar.
Sie war wohl erst den 2. oder 3. Tag im Sixsens. Wiedereinstieg nach ca. 8 Jahren Pause. Früher war sie wohl im GT.
Sie hat Tattoos auf der rechten Schulter und auf beiden Füßen.


Kijk, zelfs ik ben niet snel verrast .... ik was er wel 100 percent zeker van dat ze ZEER ervaren was, ondanks dat ik haar slechts 22 of zo kwa leeftijd inschatte ..... "Petroesjka" vertelde mij dat ze (bijna) 28 is .....
De Duits, Turk, Roemeen of welke gast haar ook al die jaren in huis heeft gehad .... die weet verdomme hoe hij met geile sletjes moet omgaan en die heeft verdorie goed werk verricht ... wat een lekkere geile stoot ... wat een toewijding ....


Het kan niet missen, de kenmerken op de voetjes, schouder, en het unieke aan haar ... the way she walks .... ga, ik denk dan maar dat ze gereïncarneerd is in SixSens om ons te plezieren .... na 8 jaar pauze, nu 8 jaar ons gek maken .... ik ben een zeer gelovig men namelijk, 8 magere jaren, 8 vette jaren toch  ;D


Bedankt voor de info, Aachen61  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal