Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119948 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #630 Gepost op: 15 april 2016, 14:24:12 »
Dat deket zich in eerdere berichtgeving vergiste over de aanwezigheid van Cupido is tot daar aan toe.
Maar dat hij de persoonsverwisseling met dhr N. dan nogmaals schaamteloos kopieert is toch wel een, hoe zal ik het netjes zeggen...?
Belgenstreek ?  :lol_hitting:
Dat is domweg omdat hij slecht is in het editen van tekst, en niet alle Belgen zijn dom, Eddy_V  ;D


sexmachine - oerdom  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #631 Gepost op: 16 april 2016, 19:57:56 »

Donderdagavond ll om 19h stopte de" live-zanger" met spelen,alsof de flikken erop gewacht hadden,met een 12-tal kwamen ze in burger controle doen.Twee ervan meenden me te moeten bevelen,hen beleefd geantwoord en ze hadden het begrepen,zij ook beleefd.Ik zat toch niet ergens in een of ander illegaal hok,ik was in een saunaclub.Alle meiden(55) werden gecontroleerd,een bar zonder meiden en zonder peuk,met een 15-tal mannen,vreemd gevoel.Er waren 2 meiden bij,maar niet gevraagd om te kameren om geen gezeik te krijgen.Toen ik na nog een kamertje met Carmen 1 vertrok om 21h30 stond er nog steeds een flik in burger bij de in-uitgang.Hij bekeek me en ik hem,geen reactie,dank u mijnheer.
you only live once

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #632 Gepost op: 16 april 2016, 21:53:09 »
Sixsens vrijdag 15 april 2016
Live music intermezzo

Nieuwsgierig geworden na de verhalen van o.a. Eddy_V op donderdag, heb ik op vrijdagmiddag wat uurtjes vrij kunnen maken om zelf eens poolshoogte te gaan nemen. Er was die twee dagen een live zanger in de club aanwezig die het heel goed moest doen, dus daar wilde ik het fijne van weten. Hij had schijnbaar op de donderdag al wat dames bij zijn programma betrokken, in de vorm van karaoke, waarbij er verrassend zangtalent onder enkele dames scheen te schuilen.

Zelf was ik niet helemaal fit en fris, dus ik had geen kamerplannen. De nodige dames dachten daar anders over maar ik heb me kunnen verweren tegen de doorgaans onweerstaanbare avances van dames zoals Domenika, Stacey, Laura, Sibel, en als verrassing: Kelly!

Om 13:00 uur binnen gekomen, kort met Beata en Willy gesproken, Maggy een klein presentje gegeven en gedurende het inkomtafereel al welkomstzoenen gekregen van Stacey en Sibel. Toe maar, wie volgt, vroeg Maggy?

Naar beneden, omkleden, door Crystal welkom geheten, en weer naar boven om samen met Stacey wat te eten. Echter, echte trek had ik niet dus liep ik naar terras waar de dames aan de tafels zaten te eten. Blijkbaar bevalt dat beter dan de tafels in het restaurant?

N.B. Enkele dames uit de vaste Bulgaarse kliek niet aanwezig, waaronder Simona, Julia en Alicia (deze laatste is momenteel thuis op verlof).

Willy kwam al snel aangeven dat ik naar de bar moest, want om 13:30 uur begon daar de zanger waar ik voor kwam. Heel goede performance, alle soorten muziek en in alle talen, met (op dat moment) het genre dat bij de gemiddelde leeftijd van de meeste ijsberen past. Ofwel duidelijk muziek voor de heren en even geen rumbul hotju voor de dames. Gemoedelijk en easy, soms wat meer up tempo, en je zag dat menige jonge dame zich toch wel in die muziek kon vinden. Zelfs achter de bar werd mee geswingd met de populaire deuntjes die de zanger ten berde bracht. Af en toe liep hij door de bar om contact met publiek te zoeken (en te krijgen). Hij paste zelfs on the fly een romantisch lied aan op de naam van Domenika, die er een rood hoofd van kreeg maar het stiekem ook wel heel erg leuk vond. De zanger had duidelijk een oogje op haar en wie kan hem dat kwalijk nemen?

Het werd een relaxt middagje sixsens, met veel socializen met zowel dames als heren. De meeste dames namen de tijd om wat te kletsen maar waren regelmatig ook op zoek naar klandizie, echter altijd op een prettige en niet agressieve manier.

Ik trof Biged nog en heb ook gezellig met hem wat bijgekletst. Hij was daar om bijna dezelfde reden als ik, namelijk om het "normale" leven even te ontsnappen en in een relaxte omgeving wat bij te komen van de alledaagse stress. Kamerplannen had hij ook niet, hij keek wel wat er gebeurde. Exact hetzelfde als ik dacht, echter dat duurde voor een dame als Stacey dan weer te lang dus die kwam gewoon tussen Biged en mij op mijn schoot zitten. Gezellig natuurlijk, we hebben haar een beetje bij het gesprek betrokken maar ik heb haar ook duidelijk gemaakt dat een kamertje er (nog) niet in zat. En toch bleef ze er gezellig bij zitten, totdat ze door Crystal voor een onverstaanbare Bulgaarse kwestie even weg moest...

Ik greep mijn kans om dan maar even een soepje te gaan eten om daarna in de bar terug te keren en bij Domenika te gaan zitten smoezen. Waarna ik plots Stacey weer zag die zei dat ze me aan het zoeken was... Tja, opgestaan, plaats vergaan, zeg ik dan maar... Maar alles gemoedelijk en de live muziek paste daar precies bij. Misschien was die gemoedelijkheid ook wel het effect dat de muziek op enkele dames had, wie weet..

Eigenlijk had ik Sjeufke nog verwacht, die had volgens mij aangekondigd op deze vrijdag naar Sixsens te komen, maar helaas heb ik hem niet meer tegen het lijf gelopen. En dat terwijl zijn reisdoel (Kinga) al van iets na 15:00 uur in de bar zat en ik haar zo had kunnen schaken...

Op gegeven moment wilde ik een stoombad en een saunaatje gaan doen en heb ik Domenika daarvoor tijdelijk aan de bar achtergelaten. Tijdelijk, althans dat dacht ik. Helaas (stom stom) checkte ik mijn telefoon nog even in de kleedkamer en zag ik dat mijn (zakelijke) aanwezigheid elders zeer dringend noodzakelijk was... dus moest ik Sixsens veel te vroeg gaan verlaten om nog voldoende van alles te kunnen genieten...

Vlug even in de bar afscheid genomen van Domenika, Stacey en Sibel, in de kino nog de lokroep van Kelly weten te weerstaan en ook daar snel afscheid genomen, om vervolgens rap omgekleed bij Maggy uit te checken.

En de zanger waar ik voor naar Sixsens ging? Die mogen ze wat mij betreft herhalen, zeker als hij zo interactief met gasten en dames blijft om gaan. Ik ben sowieso benieuwd naar zijn repertoire voor de avonduren. Wat mij betreft een geslaagd experiment!

Volgend weekend heb ik dus wel weer iets in te halen...


« Laatst bewerkt op: 16 april 2016, 22:39:12 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #633 Gepost op: 16 april 2016, 23:32:19 »
Citaat
N.B. Enkele dames uit de vaste Bulgaarse kliek niet aanwezig, waaronder Simona, Julia en Alicia (deze laatste is momenteel thuis op verlof).

Simona werkt (tijdelijk?) in een andere club. Julia is sinds vandaag terug aanwezig. Pocket Bulgaartje gaat donderdag wel naar huis.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #634 Gepost op: 17 april 2016, 17:00:35 »
Gisteren twee sessies met Paloma beleefd. Mooie, hele sexy en vriendelijke meid  voor mannen die van rondingen houden. Met haar kun je uitgebreid een gesprek hebben zonder dat de sleutelvraag ter sprake komt. Ze weet je toch heel slim subtiel tot een kamergang te verleiden, zonder dat irritante pusherige wat  al die rumbul meisjes hebben. Als je overigens nee zegt, is het haar ook best. Waarschijnlijk omdat ze toch wel genoeg klanten heeft .
 Ze gaat in juni op vakantie en denkt  erover om dan definitief terug te keren naar haar geboorteland. Dus mannen  nog snel even naar Sixsens voor het zover is.

Offline Billy07

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #635 Gepost op: 17 april 2016, 20:58:22 »
onlangs was ik de gelukkige winnaar van de hookers-tombela en had ik de kans om sixsens een keer te ontdekken. Dit was slechts de 2de keer dat ik een saunaclub bezocht, enkele weken op voorhand had ik een bezoekje gebracht aan Golden Times. Ik heb dus weinig ervaring in dit soort zaken en kan niet echt vergelijken.

Ik had geluk dat ik een weekendje ardennen geboekt had, anders had ik 2u heen en 2u terug moeten rijden, nu lag het ongeveer op men route. Spijtig genoeg beperkte dit wel de tijd die ik aanwezig kon zijn.

Hetgeen me direct opviel was dat dit een knappe club was. Groot, verschillende sauna's, mooie bar. Ik vond het knapper dan GT. De bar in GT is niet zo knap uitgewerkt als degene van sixsens, maar daar heb je wel het voordeel dat je de dames beter kan zien. Bij sixsens zaten ze in verschillende hoekjes of uit het zicht aan de andere kant van de toog. Dit is natuurlijk leuker als je bij een dame zit, maar op de moment dat je nog moet kiezen, behoud ik toch liever het overzicht.


Er waren verschillende dames die direct naar me toekwamen om zichzelf aan te bieden. De meeste mannen vinden dit waarschijnlijk leuk, maar als verlegen man vind ik het niet leuk om de dames af te wijzen. Ik kies liever zelf een beetje welke dames ik naar me toe laat komen. Een paar dames bleven zelfs moeite doen nadat ik al zei dat ik geen intresse had. Dit stoorde me een beetje, maar ik denk dat dit voor de meeste mensen niet echt een probleem is.


Toen ik aankwam waren er vooral iets vollere dames, terwijl ik eerder op zoek was naar slanke meisjes. Later begon het aanbod van slanke dames wel te stijgen. Bij GT was het aanbod wel meer hetgeen ik zocht, maar ook dit schilt van man tot man.

De eerste damen waarmee ik naar de kamer ging was Katerina (of Katelina?), een knappe slanke blonde dame. Op de kamer bleek wel dat haar BH een beetje een bedriegelijk beeld gaf, zonder bleken haar borsten iets minder strak te zijn. Maar voor de rest was het zeker het type van dame dat ik zocht. We moesten een eindje wandelen naar de andere kant van het gebouw, maar hier kregen we een mooie grote kamer met douche. Ik voel me meestal nogal onwennig op de kamer, maar Katerina stelde me snel op mijn gemak. We hebben een leuk half uurtje beleeft. Pijpen en de sex was zeker de moeite.

nadien heb ik de verschillende sauna's en jacuzi getest. Leuk dat je de keuze hebt tussen verschillende sauna's.

Hoewel ik eerder op de slankere types val, was er toch een dame met grote borsten die men aandacht trok. Maar spijtig genoeg had ze dit effect op meerdere mannen waardoor ik niet de kans heb gehad om met haar naar de kamer te gaan. Tijdens het wachten tot ze terugkwam kwam er een andere dame  naast me zitten. Ze noemde Maria, maar ik moest haar niet vernoemen op de websites, want er waren veel Maria's die hier werkte zei ze... Normaal zou dit niet het meisje zijn waar ik zelf naartoe zou stappen, maar ze kon me toch overtuigen, aan de bar begon ze al kusjes te geven en te voelen wat ik te bieden had. Blijkbaar genoeg want ze deed moeite om me mee naar de kamer te krijgen. Van het GF-gehalte van aan de bar bleef weinig over toen we op de kamer kwamen. Toen begon het allemaal wat meer op automatische piloot te lijken. Maar ze had een fantastisch figuur en kon zeer goed pijpen, dus had ik hier weinig problemen mee. Het pijpen was zelfs zo goed dat het bij pijpen bleef, zonder dat ik dit spijtig vond.

Ik had nog wel goesting om met een andere dame naar de kamer te gaan, maar spijtig genoeg had ik geen tijd meer. Ik heb nog snel een beetje pasta gegeten in het restaurant voor ik vertrok. Deze was zeer lekker gemaakt en smaakte me goed.

Ik ben van plan nog wel eens een bezoekje te brengen aan Sixsens, zeker als ik daar in de buurt moet zijn. Maar als ik de keuze heb, verkies ik toch om volgende keer nog eens naar GT te gaan, of misschien een andere club te ontdekken.

Offline biged

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #636 Gepost op: 17 april 2016, 23:38:00 »
Vrijdag 15 april 2016

 Na een aantal stressopbouwende weken zowel professioneel als privé zocht ik wat decompressie. Weg met de verplichtingen en dagelijkse sleur noem het maar escapisme.
 Waar kan dat beter dan in een besloten kring van een saunaclub dus besloot ik nog vrij laat om me naar Sixsense te begeven.
 Sixsense blijft voor mij een interessante club enerzijds door de korte verplaatsing en anderzijds beschikt het over een uitgebreide en uitstekende welnessgedeelte wat altijd goede mogelijkheden biedt, voor mij, om een inkleding te geven aan een saunabezoek.

 Met een instelling van niks moet en alles kan vertrok ik naar Vaals heb me nog moeten haasten om van een verlaagd inkomtarief te kunnen genieten. Ik had niet veel overschot toen de deurbel werd ingedrukt.

 Na afhandeling van de formaliteiten en transformatie tot ijsbeer begon ik met mijn studieronde in de club. Buiten Licky luck en een tweetal niet schrijvende beren weinig bekenden gespot.
 Het damesaanbod blijft zwaar Roemeens en Bulgaars getint. Laat ze vertrekken en de club loopt leeg. Een betreurenswaardige trend, van de laatste jaren, als men niet voor een specifieke dame komt en van diversiteit houd.

 Een uitzondering op deze trend maakt steeds de verschijning van Kinga de vrijdag al iets na 15h00 gespot in de club voor haar doen snel meestal begint ze haar eerste dag altijd wat later.

Kinga

 Kinga stond al lang op mijn verlanglijstje maar door allerlei omstandigheden heb ik haar steeds misgelopen.
 Maar de vrijdag zat ze alleen aan de bar en voor het grijpen. Een kennismaking was niet nodig wat we hebben mekaar al vaak gesprokken door de jaren heen.
 We vertrokken al snel naar een kamer om na een twintigtal minuten de kamer terug te verlaten. Ik heb de sessie voortijdig beëindigd.
 De discrepantie tussen mijn verwachtingen op seksueel gebied en de dienstverlening die Kinga mij bood de vrijdag was simpelweg te groot.
 Nu heb ik de recensies met betrekking tot Kinga gisteren nogmaals doorgenomen. Ze wordt als het ware bedolven onder de lofbetuigingen een kritische noot is zo goed als niet te bespeuren.
 Nu wil ik niemands recensie over Kinga in twijfel trekken want uiteindelijk is mijn ervaring ook maar een persoonlijke impressie en geen vaststaand gegeven.
 Maar toch kan ik het moeilijk plaatsen omdat de dames die goed "scoren " op het forum ook vaak mij kunnen bekoren maar Kinga dus niet.
 Om voor mijzelf haar performance te toetsen heb ik geput uit mijn nu jarenlange ervaring en dan scoort ze eerder middelmatig.
 Nu Kinga houd meer van een rustige aanpak met veel geknuffel waar ik meer een stevigere aanpak prefereer. Maar als bezwaar kan dit ook niet gebruikt worden want bijvoorbeeld met Nicole uit Acapulcogold ook een dame eerder van een rustige aanpak kon ik het wel altijd goed mee vinden.
 Het was vooral de beperking die ze mij oplegde dat mij stoorde. Ik moogt haar wel beffen maar wanneer mij vinger haar vagina naderde werd prompt mijn hand weggeleid. Het klokkenspel werd uit eigen beweging ook niet verwend. Het was precies of ze op de rem stond bij alle handelingen wat er voor zorgde dat ik niet opgewarmd raakte en mijn erectie wegviel na een tiental minuten.
 De volgende tien minuten brachten geen verbetering wat mij deed besluiten de sessie af te breken.
 Kinga heeft mij vroeger eens op mij vraag, hoe haar dienstverlening eruitziet, geantwoord dat zij dat bepaald uiteindelijk verkoop ik mijn lichaam waren haar woorden. Dat respecteer ik maar een herhaling zal er niet meer komen simpelweg omdat andere dames beter mijn verwachtingen kunnen inlossen.

 Na deze teleurstelling was ik niet meteen zinnens snel terug te kameren.
 Mijn belangstelling concentreerde zich vanaf nu meer op het wellnessen totdat een dame mij subtiel maar aangenaam begon te verleiden en deze dame was Aida

Aida

 Aida is een dame waarvan ik eerlijkheidshalve moet toegeven indien ze passief gedrag zou vertonen ik haar niet meteen zou aanspreken. fysiek niet meteen behorend tot mijn doelgroep.
 Haar presales hadden natuurlijk als doel om een sessie te versieren. Waar ik overigens geen bezwaar tegen heb ik hou wel van aangename interactie.
 Haar inspanningen waren zo goed dat ik mij heb laten verleiden tot een sessie met haar.
 Aida is oprecht bekommerd om een klant te behagen en tegemoet te komen aan specifieke wensen van de klant die passen in haar mogelijkheden en dat is al veel waard in de wereld van betaalseks.
 De sessie met Aida was voor mij over de hele lijn geslaagd te noemen. Voor de liefhebbers ze heeft ook anale seks in haar repertoire.
 Aida is ook oprecht eerlijk over mijn vraag af ze ook houd van anale seks was haar antwoord " nee ik doe het enkel om meer geld te kunnen vangen"

 Gestart met een valse noot uiteindelijk tevreden sixsense verlaten door onder meer Aida. Ik heb toch genoten van een namiddag en avond zonder verplichtingen.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
donderdag 21 april
« Reactie #637 Gepost op: 22 april 2016, 11:53:03 »
Een zonnige dag, ideaal voor te genieten in Nederlands Limburg.
Hoe meer ik de Nl grens naderde hoe hoger te temperatuur, voor  14 H inchecken bij Beate, eerst  een aperitief aan de bar.
Daarna een maaltijd en een douche.

JeanK ontmoet, zijn 4 wieler stond bijna in de gang.  Het was een weerzien na ongeveer 4mnd.    Ik heb dan een Fransman op weg geholpen omdat zijn Caisy reeds enkele weken in GT werkt, hij liep er wezenloos bij.  Na horen van dit nieuwtje stuifde hij van de parking....

Bij toeval plaatste ik mijn 2de lege pint naast een meid op de bar.  Een glimlach, redelijk goed Engels om mee te communiceren, een klik, het was Issabeleen  25 jarige Hongaarse.    Hiermee heb ik een goede tijd meegemaakt op kamer,  herhalingsrisico is aanwezig.

Magdaleine uit Kirgiziê is verhuist naar een andere club, mn  volgens de laatste berichten in ze vandaag in  Planet Eden.

Ik had de indruk dat bij momenten kalm was,  er waren nogal wat meiden die wat samen te keuvelen waren  in de Maroc Room.
Buiten was het nog te koud voor de 'chicks', sporadisch heb een meid gezien op het terras.   

De kleine deksele Mara ,die nb  4 mnd in Roemenië was,  had mij in de gaten.   We belanden op een kamergang,alhoewel ik een kamer boven gevraagd had.   Zo is Mara dan, ze doet wat eigenzinnig.      In het verleden heb ik meermaals gekamerd met haar, ik ken haar fratsen.     Een kamergang die juist geen half uurtje geduurd heeft, het  herhalingsrisico  is aan het dalen.

Het weer deed deugd, het terras en het lauwe zwembad doet een mens goed.   Het gezelschap in de bar was aangenaam, JeanK en Seufke.    Deze laatste had een 'Termin'  met Kinga,  zo heb ik ze ook kunnen begroeten.
Seuf overtuigde mij om te registreren en te schrijven.

Tijdens het aanschuiven aan de self service merk ik  Eddy  V  Queen op, de begroeting was hartelijk. 
Met Nikita heb ik aangename GFE momenten beleefd in de bar en in de kamers.    Deze keer was het niet anders, wat kan die meid kussen.

Het was Chrystal  laatste dag, vnd vertrekt voor een break van 3 weken,  het was de eerste keer dat ze mij aansprak om te kameren, normaal  is ze eerder afwachtend.

Afscheid genoemen van een afgepeigerde Seuf, ik was er niet veel beter aan toe na  Issabel en Nikita, I hit the road back.


SS tot wederziens.

Dendocteur





Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #638 Gepost op: 22 april 2016, 20:00:27 »
Vandaag weer voor het eerst in 2 maanden in de SS geweest het was een typische vrijdagmiddag toen ik rond 13.30 aankwam was het gezellig druk qua heren de verhouding dames/heren was rond de 50%
Eerst een lekkere lunch genomen die was gewoon goed zoals altijd, daarna verder een rondje club gemaakt het was vandaag iets kouder en minder zonnig als gisteren maar toch even in de tuin gaan kijken. Tot mijn surprise zag deze er alles behalve zomer klaar uit, ook de van een uitbreiding zou moeten worden is nog niks terecht gekomen en ligt er als een stuk braak liggend bouw terrein erbij beetje jammer maar het was gelukkig nog net een paar graden te koud om buiten te liggen, maar ik hoop wel da ze er snel werk van maken want ik vind SS vooral in de zomer in de tuin met een bbq het leukste. In de bar was ook alles in orde en hoe later het werd hoe meer dames binnen stroomde. na 15.30 liep het aantal heren zoals bijna gebruikelijk op vrijdagmiddag terug, verder hoop ik ook dat SS weer op het oude gebak en vlaai terug stapt want de diepvries taart die nu alweer een tijdje word aangeboden vind ik flink minder. Ik ben rond 17.30 vertrokkenen er liepen toen toch wel weer wat leuke dames rond vooral de Poolse Nina heeft mijn dag helemaal goed gemaakt.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #639 Gepost op: 23 april 2016, 02:41:50 »
Normaal gesproken ga ik onbevangen naar Sixsens en zie ik wel met wie ik op kamer ga.
Afgelopen donderdag (21 april) doelbewust afgereisd voor een pannenkoekkamer met Kinga.

Ik arriveerde rond half drie. Van Maggy ontving ik de clubattributen en kreeg groen licht om af te dalen naar de kleedruimte. Omgekleed, een douche genomen en aansluitend richting restaurant voor een broodje. De lunch was er deze middag bij ingeschoten.

Geen Wendy achter de bar om even gezellig mee te kletsen. Ik kreeg al snel bezoek van een dame met een bos zwarte krullen. Ze sprak me in het Duits aan, maar ik had al snel door dat het een Nederlandse moest zijn. Een dame met Surinaamse roots of iets wat daar tegen aan zit?! Ik dacht dat ze onder de naam Jessica schuil ging, maar dat weet ik niet zeker. Nog weinig saunaclubervaring. Voorheen escort. Het was haar derde dag in Sixsens. Ze heeft ook een paar dagen in YinYang gewerkt. 23 Lentes jong. Met deze dame lang gekletst.

In de bar trof ik JeanK en dendocteur. dendocteur was voor mij tot dat moment een onbekende. dendocteur heeft de daad bij het woord gevoegd. Sinds vandaag lid van RB!. Een kerel met humor en een prima neus voor vrouwelijk schoon. Bovendien een frequent bezoeker van Sixsens.

Het aantal dames in Sixsens is vanwege de vele ruimtes moeilijk te schatten, 30-35? De superslanke Roemeense Mara is weer terug van een lange vakantie. Ze zag er weer patent uit. Zo uit de losse pols miste ik Ida, Alicia, Aida, Linet, Simona, Emma en Larissa. Crystal maakte haar laatste dag. Normaal gesproken is ze weer terug na 2-3 weken.
Ik heb nog een babbel gemaakt met Sibel. De vorige keer heb ik niet zo'n beste kamer gehad met Sibel. Ondanks dat heb ik de kou uit de lucht gehaald, want we lopen elkaar toch regelmatig tegen het lijf tijdens mijn bezoekjes aan Sixsens.
In de periode in afwachting van Kinga heb ik huwelijksaanzoeken gehad van Selena, Stacey, Mara, Petra en een onbekende kleine blonde dame met zeker een D-cup! Helaas dames..... .

Rond 17 uur werd ik subtiel op de schouder geklopt. Ik keek achterom, Kinga in the house! Ik was op dat moment aan het praten met JeanK. Helaas voor deze gezellige kerel, maar mijn testosteron dwong mij mijn kruk 180 graden te draaien. Kinga zag er weer verrekte goed uit. Vragen wat ze wenst te drinken hoeft niet meer....Chivas met cola. Twee stuks dan maar. Na een half uurtje presales zijn we naar een kamer met jacuzzi getogen alwaar zich een uitstekende pannenkoeksessie voltrok.

Na de kamer hebben we kort na gekletst. Mijn alibi zat er rond 20 uur op. Op weg naar de kleedkamer werd ik opgehouden door de Belgische Suzanne. Een rijpe icoon in Sixsens die ik al lang niet meer heb gezien. Ze werkt niet meer in het weekend en nog slechts een paar dagen per week.
Tijdens het uitchecken was Maggy in een super goed bui. "Du wars lange auf Zimmer!", met een glimlach  ;D 
Mijn jacuzzikamer en Whiskey's afgerekend. Met een big smile naar de gebreide box!


Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #640 Gepost op: 23 april 2016, 13:02:59 »
Gisterenavond in SixSens beland. Ik was eergisteren aan het twijfelen om te clubben aangezien mijn laatste meeting eindigde om 18u op vrijdag. Toen ik gisteren in mijn auto stapte toch beslist richting SixSens te rijden. Het was immers al een tijdje geleden.


Ik drukte op de SixSens bel om 19u30. De parking was eigenlijk nog vrij leeg. Hoop en al een 10 auto's. Ik werd vriendelijk ontvangen en kreeg mijn kostuum aangeboden. Het is toch al zeker een dikke maand geleden en héél veel nieuwe gezichten voor mij. Altijd leuk om nieuw vlees te ontdekken!


Even douchen en direct naar het buffet getrokken. Varkensvlees in een sausje met frieten, broccoli en nog wat tomaten en olijven erbij. Lekker! Ik heb er twee volle borden van verorberd. Dan maar direct naar de bar, want mijn zak stond op ontploffen. Ik bestelde een cola'tje en ik kreeg het gezelschap van Dominika. Ze herinnerde mij nog van vorige keer en ze begon direct over vanalles te babbelen. Een totaal andere Dominika dan de vorige keer. Toen was het direct verleiden en boem boem, nu nam ze ruim de tijd om wat te praten en al te beginnen tongzoenen in de bar. Na een dik kwartier vond ik het tijd om naar de kamer te gaan. Het was een zeer goede sessie. Veel beter dan mijn eerste met haar vorige keer. Recensies weer in de desbetreffende topics.


Na de sessie nam ik plaats in de veranda om even een work call te doen. Deze duurde een kwartiertje en ik was dus weer klaar om mijn volgende slachtoffer uit te gaan kiezen. Ik kwam weer aan in de bar en heb even genoten van de sfeer. De plaatselijke DJ draaide leuke nummers en de sfeer was zeer los. Heel veel vrouwen en ook heel wat rakkers. Maar de rakkers waren allemaal nogal moe, zag ik. Van de mannen zag je niet veel beweging. Ik was aan het rondkijken en plots zie ik een klein fijn meisje dansen aan de paal. Ze had een zwart jurkje aan (zonder slip) en danste geil. Super geil zelfs. Plots raakten haar en mijn ogen in verbinding en mijn geilheid schoot de lucht in. Het was Simona. Haar haar was in een gevlochten paardenstaart. die griet heeft, voor mij toch, een hoog porn star gehalte. Het duurde niet lang of we stonden te zoenen en we gingen naar de kamer. Héél goeie sessie. Ik kwam méér dan voldaan buiten.


Toen ik van de trap kwam, richting Kino, kwam ik een blonde, iets oudere, stoot tegen die me tegen hield en haar tong in mijn mond stak. Jakkes, viezerik!!!  ;D :lol Ik vroeg haar naam en die luidde 'Maya'. Fuck seg, wat is dat een geile slet! Ze had van die panty's aan en een kort zwart jurkje zonder slip. Ik hou daar wel van, van die slanke geile milfjes. Ik zei haar dat ik eerst wat ging bekomen van de sessie daarnet en ze me na een half uurtje mocht komen halen. Ze volgde me mee naar de bar en hield me vanop afstand steeds in het oog. Ze zag dat mijn cola'ke op was en stormde naar mij, greep mijn had vast en nam me mee naar de kino. Ik was zo geil om die moment dat Maya me zo ver kreeg om te 'ficken' in de Kino. Er zaten er al andere te neuken, dus dan was het 'genante' voor mij wel minder. Dit doe ik normaal nooit. Tongzoenen, beffen, vingeren, neuken. En HARD neuken! Die griet is niet te doen. In doggy tot een spetterend orgasme gekomen! Wat me vooral aantrekt bij Maya is het feit dat ze, gisteren toch, heel de avond goedgezind en met een glimlach op haar gezicht rondloopt. Trekt me altijd aan. 

Wat een afsluiter seg! Moe en voldaan om 1u de auto ingestapt. Ik was kapot van de werkweek. Ik ben nu al op verschillende dagen naar SixSens geweest, maar een vrijdagavond blijft, qua sfeer, toch nog altijd het beste voor mij.


« Laatst bewerkt op: 23 april 2016, 13:29:33 door Tommy80 »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #641 Gepost op: 1 mei 2016, 12:46:16 »
29 April Sixsens: Poolse dag!

Op deze vrijdag maar weer eens afgereisd naar mijn stamclub. Mijn club autootje om 11 uur op een nog nagenoeg lege parkeerplaats in het fietsenrek geparkeerd en mij present gemeld bij Wendy.

In de bar trof ik een oude bekende: Melody van AG! De enige dame die op dat moment acte de précence gaf in de bar. Dus natuurlijk ff bijpraten. Verdomme, nog een extra optie voor een voorgerecht ;D . Voorgerecht? Ik zou haar reputatie tekort doen. Melody behoort zeker tot de categorie hoofdgerechten. Topkwaliteit!

Er kwam al snel een tweede dame binnen en nam plaats naast Melody. Ik wist niet wie het was. Een naturelle beauty, een beetje verlegen zo leek het. Mijn ogen keken regelmatig langs Melody.
Kort later bleek het Kelly te zijn. Had mij Licky Luke daar niet over getipt?

De dames druppelden langzaam binnen. Ik heb nooit lijstjes, maar had wel wat namen in gedachten. Onder andere Mara, Ida of Laura! Nog nooit met deze dames op kamer geweest. De enige zekerheid vandaag was Kinga.
Het liep anders. De Poolse Maya kom ik vaak tegen in Sixsens tijdens mijn bezoekjes. Van een echt contact was nooit sprake. Dames kiezen ook hun klanten en gaan niet met iedereen op kamer. Bij Maya heb ik altijd het gevoel gehad dat ik niet op haar lijst voorkwam. Tijdens het langslopen trok ik haar naar mij toe en begroette haar. Op een of andere manier sloeg er een vonk over, waarop een innig gesprek volgde. Haar verleidingstechniek was niet mis, want kleine Sjeuf wist ze op subtiele wijze te activeren. Doch eerst een lichte Brunch bij Emanuel.

Maya
Na de brunch een douche genomen en op zoek naar Maya die ik achter een speelautomaat vond. De speelautomaat werd gelaten voor wat het was. Maya is een prima tongzoenster. Vanuit de speelautomatenhoek verdwenen we naar kamer 11! Spiegeltje spiegeltje aan de wand.........! Maya maakt de Poolse reputatie qua service helemaal waar. Een uitstekende kamer met alles er op en er aan! Kamer 11 heeft een douche waar we ons samen hebben opgefrist.

Het is goed te merken dat de elk jaar terugkerende winterdip weer achter de rug is. De bar was goed gevuld met dames én heren. Gezellig druk! Het draaide als een tierelier! De meisjes maakten hun kamertjes wel!
Er was weer een aantal nieuwe gezichten onder het damespotentieel. Twee dames vielen daarbij op qua uitstekende looks. Zeker een 50-tal meisjes van diverse origine. Voor ieder wat wils.
Een aantal nieuwkomers probeert je uiteraard tot een kamergang te verleiden. Niet storend en er waren zeker een paar opties bij.
Veel Vlamingen en Walen aanwezig waar het gezellig mee ouwehoeren was.
Melody nog maar een keer gezien tijdens mijn aanwezigheid. Met Kelly kort gesproken toen ze even vrij was. Inderdaad een verlegen meisje en ontzettend lief. Lijkt mij een echte GFE girl. Ik hoop dat ze nog even blijft..... .
De Roemeense Carmen(1) zag er weer patent uit. Is gewoon aanwezig tijdens het reces met orthodox Pasen. Tja, Lina.... . Ik krijg geen hoogte van dit meiske. Al meerdere keren mee gesproken, een warhoofd?
Opvallend afwezig was Alicia, waarvan ik heb begrepen dat ze niet op vakantie is. Eindelijk eens kennis gemaakt met Laura. Typisch een GND!

Kinga
Kinga kwam rond 15 de bar binnen. Ik stond op dat moment met een onbekende dame te praten. Dat gesprek meteen afgebroken, want het leek erop dan ik niet de enige was die op haar aan het wachten was. Oogcontact en daar werd zomaar een Whisky-Cola gevuld voor deze beauty! Na een klein half uurtje knuffelen aan de bar was het de beurt aan kamer 5. Geen kamer is hetzelfde met Kinga. Een niet uit te putten toverdoos! Twee uurtjes dolle pret in een ongedwongen sfeer! Dat is nou het mooie van Kinga!

Er was deze keer een zanger aanwezig. Al vroeg in de middag was het genieten van zijn muziek uit de tachtiger en negentiger jaren! Wat mij betreft mag hij vaker de muziek verzorgen.

Ik kijk nu toch echt uit naar mooi weer, een vol terras en een cocktail  :))

Samengevat:
-Uitstekende sfeer; veel bezoekers
-Dames van diverse nationalieiten; voor ieder wat wils
-Wellness uitstekend
-Eten en drinken verzorgd, voldoende en lekker
-2 Poolse kamers: Maya en Kinga (Ik begrijp Teiresas steeds beter)

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #642 Gepost op: 1 mei 2016, 16:43:10 »
Het was weer vrijdag en ik had zin in vis. vrijdag is in sixsens vis dag en me bolide was voor 11 uur gereed van zijn jaarlijkse APK. dit keer een hogere uitgave als andere jaren dus kwam de korting van jaarwel 15 euro als je voor 14 uur binnen ben mooi uit . er stond file een ernstig ongeluk bij Heerlen en me garmin stuurde me over Duitsland  . ik dag even dat de navi in de war was en me op de 29 al NA LR wilde begeleide ma garmin deed goed zijn werk en wees me de weg via achen  . zo 20 km voor sixsens begin  me auto te piepen geen brandstof meer . gelukig beschik ik over 2 brandstof tanken een voor de LPG en 1 voor de benzine op een 3 km van sixsens kom ik langs een pomp die ook LPG verkoop . gelukig me lpg tank vol geblazen  en me weg hervat . om 13.40 sta ik in de file gelukkig dit keer ben ik al binnen. de file staat voor de incheck balie van sixsens. Wendy werk alle mannelijke gasten die in de rei staan vlug af . tot dat ik aan de beurt ben .ze loop met mijn de helle procedure door gelukkig ik krijg groen licht . ik daal af zo 2.5 meter onder het maai veld na de kleed kamer . dit keer neem ik locker 139 de lockers in sixsens zijn ruim en dat vind ik een plus punt . gauw me kleertjes uit en handboek om badjas en badslipers aan en weer 2.5 afgedaald ik zit nu op 5 meter onder het maaiveld in de bar van sixsens en bestel me een melk koffie . in me oog hoeken zie ik voor mijn een bekende dame Lydia   voor mijn een muts voor het oog en op de 29-04 de mooiste dame van sixsens Lydia heeft echter een andere deat ma ik heb geduld . hard lopers zijn dood lopers is mijn moto . eerst ma van een voortreffelijk ontbeid genoten na het ontbeid kom er ook niks van van een kamer met Lydia ma de moed zak me niet in de schoenen geduld word vaak beloond na het avond eten is me een ander persoon voor en rond 19.45 stap ik weer op haar af ze heeft echter andere verplichtingen en pak me bij de hand richting een stil plekje ze kan pas na 20.30 weg ze wil even bij haar vriendinnen blijven een van hen is jarig . om 20.45 sta ik boven op de balestrade de bar in te kijken en Lydia geef een gebaar dat ze er klaar voor is . wat ben ik op dat moment blij  dat sixsens zoveel trappen heeft  en nog meer treden . wat heeft deze dame toch een lekkere kond  . bij de balie aangekomen krijgen we een kamer 2.5 boven het maaiveld gelukkig met raam  . Lydia gaat zich doesen het raam staat op een kier en waait plots open Lydia kom weer terug en ik heb een geweldige 30 minuten ze vind me ma een dooie vis ma daar is ze zelf schuld aan op e rug lig ik te genieten van een voorstedelijke PZ langzaam kom ze omhoog en begin met mijn te tong worstelen ze draait zich na 69 en deze mossel kan ik niet over slaan heerlijk lik ze aan ma ballen heerlijk sabbel ik aan haar klit en lippen ze kruip in couwgul op mijn en we eindigen in misjonairs

Het is me deze keer bij 1 kamer gebleven reden deze kamer overtref geen 1 dame helaas heb ik me niet aan me spel regels kunnen houden en heb ik pas na 0.00 uur sixsens verlaten  :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 1 mei 2016, 18:40:38 door de vulkaan spesjalist »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #643 Gepost op: 1 mei 2016, 18:01:10 »
en we eindigen in miljonairs



Hoe doe jij dat? Laat me dat even weten, want dat wil ik ook wel!  ;D :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #644 Gepost op: 1 mei 2016, 18:25:44 »
en we eindigen in miljonairs



Hoe doe jij dat? Laat me dat even weten, want dat wil ik ook wel!  ;D :lol
Toch even moeten googelen om het te begrijpen  ;D


Eerst dacht ik aan het miljonairsstandje  :-\
[attachimg=3]


Maar dat in een club, neen, dus vond ik dit
[attachimg=2]
Maar WE eindigden in miljonairs kan enkel dit zijn .... ik wil de volgende keer ook die kamer op in SixSens  :lol



[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal