Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119998 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #675 Gepost op: 25 juni 2016, 15:14:10 »
Visit of Thursday, June 23th :

Only my second visit in this club too … near to my home  ;D.
 
I met two belgian friends there  :happy.
 
Arrived around 13:00 under a sunny weather and the carpark is already well filled.
 
All deckchairs were busy and it wasn’t easy to find a free chair on the terrace  :pica.
 
Nice musical entertainment gave some animation on the terrace  :035:.

Approximately 30 girls were present and about 50 clients.
 
I did only one session but an excellent one with Victoria.

 
Victoria (bulgarian) :

Service : very pleasant social time at the bar. In the room, the partition was perfect with much sensuality, softness, good sharing and mutual pleasure  :happy. I never felt to fuck only but just to make love with a charming girl  :showtits1. This feeling has no price. Wonderful !!!   

Appreciation : excellent

Price : 50 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 100 %.


Summary of the day :

Thank’s to my friends for this nice afternoon  :111:.
 
Crystal last year and Victoria this year : I don’t think that I’ll stay a long time before going back there  :035:!!!



So long ….

Offline BenGunn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #676 Gepost op: 26 juni 2016, 17:15:34 »
Saturday 25.6

Back in Six Sense to see Bianca again as I totally fall for this lovely girl last week.

I arrived around 1PM to leave just before midnight. The club was not full but I had the impression there were more people, clients as well as girls, than last week.

The meal was excellent and I must admit, I took way too much of it ;D. I spent some time digesting in front of the football match discussing with other clients I knew. Funny thing is that Dutch TV is broadcast upstairs in the veranda and German TV in the bar.

In the evening, some girls were chasing clients and Bianca's friend had the great idea to lose the top. This was really a nice view and it works as she didn't remain alone too much time.

And of course, my two rooms were with Bianca and it was totally amazing! She's very sweet and the connection between us amazes me.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #677 Gepost op: 26 juni 2016, 22:03:30 »
Vandaag weer eens in de SS geweest, rond 13,30 aangekomen en het was erg rustig en qua heren. Eerst maar even een hapje van de lunch genomen en daarna even een rondje gelopen er waren meer dames als heren op dat moment schat ik en dat is volgens mij ook een groot deel van de middag zo gebleven. Vandaar ook dat er iets meer dames als normaal een beetje aan het jagen waren. Daarna nog maar een uurtje in de tuin gaan liggen tot het voor de verandering maar weer eens ging regenen.

Nou ja dan maar voetbal kijken er staat een enorm scherm met bijna bioscoop afmetingen om alle voetbalwedstrijden te volgen. En tussendoor regelmatig maar weer eens de bar opgezocht opvallend was dat er op een gegeven moment een heer en dame samen ten toneel verschenen en dat komt wel eens vaker voor maar dit keer was het veel jonger koppel als de gebruikelijke koppels. De rol van de vrouw bleef me een beetje vaag maar volgens mij heeft haar man wel een kamergang alleen gemaakt op die manier lijkt een vaste relatie me ineens ook wel wat .

Voor de rest eigenlijk weinig bijzonders eten was goed maar, de keus mag voor mij wat ruimer b.v. alleen al door bij ieder avondmaal ook standaard frietjes tussen 17,30 en 20,00 te serveren. Nu was er enkel aardappel purée en daar houd ik dus totaal niet van. Verder alles netjes goede kamergang gehad dus op naar de volgende keer, hopelijk dan wel met iets beter weer maja denk niet dat ik de enige ben voor wie de zomer wel een langzaam mag beginnen.

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #678 Gepost op: 30 juni 2016, 22:00:32 »
Vorige vrijdag...'t was alweer een tijdje geleden na mijn laatste Sixsens bezoek. Meer zelfs, na mijn laatst clubbezoek. Werk nam de bovenhand, maar na weer een tijdje in het buitenland gezeten te hebben, was het weer "hometime". Dus dan maar, op een vrijdagavond, na de wekelijkse meeting, naar SixSens gereden.

Tja, wederom zoals ik het had verwacht, doch véél minder druk. Maar dat zal wel met het EK te maken hebben. De meeste mannen zaten naar voetbal te kijken, terwijl ik de dames met mijn twee balletjes liet spelen. Topschutter van de avond zou ik worden!  8)

Dominika, Veronica (nieuw sinds twee weken) en Dania. Drie kamers die me voldaan naar huis deden rijden rond 1u. Sfeer was top, hopen dames van file pur kwaliteit en drie kamergangen die me weer deden wegdromen in de wondere wereld van de erotiek. Dat alles met een maag die gevuld was met de lekkere zalm die ze daar serveren.

Veronica was een bloedmooi (i.m.o.) slanke grote dame. Ze oogde zo mooi, dat ik me had voorgenomen het een slechte kamer ging worden. Pure opticfuck dus, maar niets bleek minder waar. Tongzoenen zonder remming, beffen, vingeren en neuken in een kletsnatte en hongerige poes. Meer moet je in dat half uur toch niet hebben, nietwaar?  :laughingchick

Sixsens, tot binnenkort. Het was té lang geleden!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #679 Gepost op: 30 juni 2016, 22:48:27 »
Sixsens, tot binnenkort. Het was té lang geleden!
Ik dacht al, waar blijft die Tommy toch?  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #680 Gepost op: 30 juni 2016, 23:39:00 »
Sixsens, tot binnenkort. Het was té lang geleden!
Ik dacht al, waar blijft die Tommy toch?  :lol

Maak je maar geen zorgen, die Tommy "komt" er wel... ;)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #681 Gepost op: 1 juli 2016, 19:23:32 »
Sixsens, tot binnenkort. Het was té lang geleden!
Ik dacht al, waar blijft die Tommy toch?  :lol

Maak je maar geen zorgen, die Tommy "komt" er wel... ;)

Once a beast, always a beast  :lol

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #682 Gepost op: 2 juli 2016, 00:38:50 »
Sixsens, tot binnenkort. Het was té lang geleden!
Ik dacht al, waar blijft die Tommy toch?  :lol

Maak je maar geen zorgen, die Tommy "komt" er wel... ;)

Once a beast, always a beast  :lol
't waren maar drie kamers. Ik heb me nog in gehouden  ;D Maar Stacey kent me aI: Ich ficken dich! Du komst vier maal, nein?"  :lol

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #683 Gepost op: 2 juli 2016, 00:43:02 »
Sixsens, tot binnenkort. Het was té lang geleden!
Ik dacht al, waar blijft die Tommy toch?  :lol

Maak je maar geen zorgen, die Tommy "komt" er wel... ;)

Once a beast, always a beast  :lol
't waren maar drie kamers. Ik heb me nog in gehouden  ;D Maar Stacey kent me aI: Ich ficken dich! Du komst vier maal, nein?"  :lol
Ik heb altijd de illusie gehad dat jij een net manneke was  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #684 Gepost op: 2 juli 2016, 01:37:44 »
Sixsens, tot binnenkort. Het was té lang geleden!
Ik dacht al, waar blijft die Tommy toch?  :lol

Maak je maar geen zorgen, die Tommy "komt" er wel... ;)

Once a beast, always a beast  :lol
't waren maar drie kamers. Ik heb me nog in gehouden  ;D Maar Stacey kent me aI: Ich ficken dich! Du komst vier maal, nein?"  :lol
Ik heb altijd de illusie gehad dat jij een net manneke was  :lol_hitting:
Stille waters, diepe gronden ;)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #685 Gepost op: 3 juli 2016, 22:13:35 »
Zaterdagmorgen koers gezet naar het zuidoosten, voor een clubbezoek. De keuze van club was afhankelijk van de actuele weersgesteldheid. Met de toch voorspelde regen voor het kuuroord in het Lemiers gekozen, Babylon zou een alternatief geweest, maar als je daar niet naar buiten kan, is het mij gauw te klein. ;)
Net voor 12:30 de automobiel op parkeerplaats gezet, welkom geheten door theke Wendy. Achter me staat al een veelpleger, die op een steenworp afstand woont van dit lustoord. Blij dat ik toch op iets meer afstand woon, beter voor je financiën zal ik maar zeggen. ;)
Net na het middag uur is Six Sense aan het ontwaken, de dames druppelen binnen, sommige komen je al met een (tong) zoen gedag zetten. Ook al meerdere (Belgische) stamgasten zijn aanwezig.
De zon schijnt, even buiten genieten, helaas het gaat zachtjes druppelen, en niet veel later valt het hemelwater naar beneden. :wtf:.
Dan maar even een rustmomentje pakken in de oriëntaalse ruimte, alle plekken bezet. Dan maar even aanschuiven, bij de Dominicaanse Sarah, rusten ging over in kroelen, wat weer uitmondde in een zoenpartij. Tijd om een kamer op te zoeken. Op de kamer ging het als volgt: voorspel, seks, naspel, massage wat weer over ging in voorspel, seks en naspel. Resultaat 2 orgasmes, bereikt door 2 cowgirl sessies :amazone, daar waar latina’s bekend om staan :bonken :shakekontje :engel016:. 2 uur later verlaten we moe en voldaan de kamer. :adult
Een aantal dames gaat voor “look at my tits”  :showtits, een paar prachtige exemplaren, maar ook een maatje xxl hangers waren te aanschouwen. Het is gezellig druk, beter gezegd, niet te druk anderen zouden zeggen: te rustig. Even bij een Belgische medebeer info gevraagd over de aanwezigheid van een dame, naar aanleiding van een vraag in het live topic.

Het loopt tegen etenstijd, eens kijken wat de kok ons voorschotelt: gemixte groente, aardappelgratin, kipfilet en hamlapjes, Een degelijke maaltijd. koch
In elke club heb je wel een dame die jou triggert, meestal een dame die onbereikbaar is, of een dame die jou negeert. In dit geval had ik de Bulgaarse Alica, op het oog een dame die thuis hoort in de “milf klasse”. Geprobeerd contact te zoeken, maar helaas, de gokkast was interessanter dan een potentiële klant.  :sign0065:
Maar even rustmomentje pakken in de salon, wat zijn de alternatieven: uit de Bulgaarse hoek Laura en Victoria, uit de Roemeense hoek Natalia en Petra, uit de Dominicaanse hoek Sarah, Daniella en Cindy of de Zuid-Koreaanse/Nederlandse Lin. Het werd Lin, beetje spelen in de kino :censored en daarna een uurtje op de kamer tot tevredenheid vol gemaakt. :censored

Zag vlak voor het verlaten van het pand dat er 2 stelletjes aanwezig waren.
Voorts was er nog een moment dat een “putzfrau” een stevige sneer gaf tegen een medebeer, die in adamskostuum in de salon stond. :mistress

Tevreden rond 21:15 het pand verlaten.

Six Sense tot de volgende keer.
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #686 Gepost op: 5 juli 2016, 22:04:09 »
Sixsens, zondag 3 juli

De dag na de gezellige afterparty in Babylon besloot ik nog een extra relaxdagje te doen in het (regelmatig) zonnige zuiden (lees: Lemiers). Op doktersvoorschift moet ik veel relaxen, hoewel hij niet specifiek gezegd heeft dat dat in een saunaclub moet, maar op dat punt heb ik zelf maar wat ruimte in de interpretatie ingebouwd...

Ik had met Ohhlord voor een ontbijtje afgesproken, waarbij we ongetwijfeld vergezeld zouden gaan worden door Crystal. Ook hasta la pasta en aamu zouden ons in Lemiers vergezellen, zodra ze de nacht in hotel Babylon Elsdorf en het ontbijt aldaar hadden overleefd.

Wederom zonder enige planning kwam ik rond 12:00 uur binnen, voldeed aan de formaliteiten en kleedde me om, om me in de bar bij Ohhlord en Crystal te vervoegen. Eerst wat gezellig keuvelen en daarna dan toch maar met z'n drieën een ontbijtje gaan scoren, waarbij Crystal demonstreerde hoe je een Crystal sandwich moest maken. Nee, niet zo'n sandwich van 2 mannen en 1 vrouw, Sjeufke, maar letterlijk bedoeld, met brood, beleg, mayo, komkommer en volgens mij ook alle andere ingrediënten die er op het buffet lagen. Een soort van sauna-clubsandwich dus... die je dan op z'n deep-throats naar binnen moet werken...

Dit relaxte ontbijtje werd gevolgd door een bezoek aan het terras waar op dat moment de zon met tussenpozen scheen en de heren hasta la pasta en aamu zich hadden gezeteld. De buitenbar werd bevrouwd door Macedonische Gaby, maar echt veel had ze niet te doen. Dat gaf mij de tijd om even met haar bij te kletsen over de tijd waarin we nog regelmatig met elkaar gekamerd hebben. Altijd vriendelijk en behulpzaam en alles met een grote smile, die Gaby. Ook achter de bar dus...

Intussen (door) diverse dames begroet waaronder Laura, Domenika, Alicia, Maya en zo nog een paar meer. Op weg naar de bar
plotseling het idee gekregen om een massage te laten doen en de daad bij het woord gevoegd. Alwaar ik halverwege de massage plotseling een vingertje tussen mijn billen voelde en meteen al wist dat Maya me daar gespot had, de ondeugd! De masseur vond het zelf niet zo heel gepast maar ik verzekerde hem dat ik er geen bezwaar tegen had, zo lang het maar de vingertjes van Maya waren en niet de zijne (waar hij dan wel weer mee moest lachen)...

In de bar uiteraard meteen naar Maya toegelopen om haar even goed de les te lezen, maar op de een of andere manier draaide deze profi het weer zo dat ik een kwartier later met haar op kamer 12 lag. Inclusief een flesje baby-olie waar ze behoorlijk scheutig mee was... succes verzekerd en mijn eerste hoogtepunt was na een opbouwende 45 minuten dan ook een feit...  In de resterende tijd nog gekletst en geknuffeld waarbij Maya me vertelde dat we elkaar nu al zo'n 7 a 8 jaar kenden, te beginnen in Yin Yang waar ze destijds werkte. Ofwel dat dat betekende dat ik haar (en zij mijn) "alte Liebe" was en dat dat nooit kon veranderen, getuige het feit dat we nu na lange tijd toch weer met elkaar op kamer lagen.

Na de kamer met Maya ging ik weer aan de drank en zocht ik het terras weer op waar ik aamu en hasta la pasta vond. Het werd inmiddels tijd voor een hapje eten en het buffet zag er weer prima uit. Twee soorten vlees, de nodige warme groenten en aardappelpartjes, salade en wat toebehoren. We wilden buiten gaan eten maar toen ik op gegeven moment Domenika zag met een bordje ben ik gezellig binnen bij haar gaan zitten (sorry heren, maar de keuze tussen Domenika en jullie is niet zo moeilijk...). Ik weet dat ze niet graag alleen eet en ik had toch nog het nodige met haar bij te praten nadat we elkaar zo'n 9 weken niet gezien hadden.

Na het eten weer richting de bar waar ik Ohhlord met een heel plagerige Crystal tegen kwam. Leuk liggen zeveren en toen ik op gegeven moment tegen Ohhlord zei dat ik alleen nog zou kameren met een dame die haar best zou doen om me te verleiden en dat dat volgens mij niet meer ging gebeuren, kreeg ik twee handen voor mijn ogen en werd ik verrast door Alicia. Die beweerde dat ze nog prima wist hoe ze mij tot een kamertje kon verleiden en ik daagde haar dan ook hiertoe uit... waarna ik een half uur later met haar op kamer 3a lag te rollebollen... Heerlijk intieme sessie met alles d'r op en d'r aan en precies wat ik op dat moment nodig had... Topklasse!

Beneden in de bar gekomen zag ik Ohhlord en Crystal weer zitten (die waren vlak voor mij ook op kamer gegaan) en wat bleek? Zij hadden kamer 3b gehad en dus behoorlijk wat meegekregen van wat er zich in onze kamer had afgespeeld. Crystal moest hard lachen en was er van overtuigd dat ik een heel leuk kamertje met Alicia had gehad en ik kon dat uiteraard alleen maar beamen...

Uiteindelijk ging Crystal een rondje maken en heb ik nog een drankje gedaan met Ohhlord, om rond 23:00 uur afscheid te nemen en uiterst tevreden huiswaarts te keren.


Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #687 Gepost op: 10 juli 2016, 15:01:47 »
Atypisch dagje Sixsens.

Afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst in ongeveer een maand nog eens in Sixsens beland. Tot voor enkele maanden was ik er ongeveer wekelijks te vinden, maar veranderde privéomstandigheden (ten goede) maken dat ik in het algemeen veel minder club en kamer dan voorheen, en dus logischerwijze ook veel minder in Sixsnes beland. Een bezoekje aan Sixsens blijft desalniettemin altijd een beetje als thuiskomen aanvoelen.

Ik had afgesproken met Sjeufke en Sexmachine en zou de eerste 2 uur in de club dan ook samen met hen doorbrengen, echter niet nadat ik me voorzien had van een desperado’s (zwaar tegen mijn gewoonte in zou het de enige van de dag worden :o) en een stevig ontbijtje: een broodje, wat charcuterie ,een omelet met spek en een croissant met boter en confituur. Smaakte heel lekker als altijd.

Eens ik voldoende had bijgepraat met SM en Sjeufke (en laat ik maar eerlijk zijn: uitgekeken was op die 2 lelijke tronies :-P :lol), vond ik het tijd om eens naar de bar te trekken. Ik heb er een half uurtje in het gezelschap van Simona rondgehangen en ben vervolgens terug naar het buitenterras gegaan, om, weerom zwaar tegen mijn gewoonte in, voor de rest van de dag niet meer terug te keren naar de bar. Daarvoor was het de ganse namiddag buiten véél en véél te gezellig.

Ik heb van ongeveer 14u tot 20u buiten rondgehangen in het gezelschap van onder andere Den Docteur, Oudebelg, Waterrat, Eddy_V, SM, JeanK, Sjeufke, Kempie en enkele niet schrijvende ijsberen. We hebben gedronken, gelachen, gezeverd en vervolgens nog meer gelachen en gezeverd. Het was supergezellig. De ideale manier om het weekend in te gaan :)).

Ergens rond 18u was het barbecue time en heb ik me 2 bordjes gevuld met grote frieten met schil, wat groenten, sauzen en vooral véél vlees. Simpele kost, maar het smaakte uitstekend.

Enige minpunt afgelopen vrijdag: in al die uren dat ik buiten gezeten heb, waren er, behalve om te eten, buiten meestal weinig tot geen meiden te zien. De populatie was overwegend mannelijk. Desalniettemin zijn oa Dani, Simona en Domenika me toch even goeiedag komen zeggen en eens komen polsen of er geen kamergang in zat.

Allen moesten ze zwaar ontgoocheld afdruipen, de enige die er vrijdag in is geslaagd me tot een kamergang te verleiden was kleine Sissi.

Ik ben afgelopen vrijdag voor de 3de keer met haar op kamer beland, voor de 3de keer een half uurtje, en voor de 3de keer een heel goede ervaring met een leuke meid die fysiek 100% mijn type is.

Na de kamergang met Sissi en mijn enige orgasme van de dag, heb ik samen met Eddy_V en Waterrat, buiten nog een uurtje nagenoten om uiteindelijk tegen 21u15 Sixsens te verlaten en naar mijn veranderde privéomstandigheden te karren.

Enorm atypisch dagje voor mij: weinig aan de bar gehangen, weinig Desperado’s gedronken, slechts 1 keer gekamerd, slechts 1 orgasme, relatief vroeg huiswaarts gekeerd… en toch heb ik me rot geamuseerd ;D. Ik durf zelfs zeggen dat dit 1 van mijn leukste clubbezoeken ooit was :o. Het is maar wat je op die moment nodig hebt hé.

Sowieso: Sixsens (en collega rakkers). Bedankt. Het was weer top! Ik kom tegen het einde van de zomer ongetwijfeld nog wel eens langs 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #688 Gepost op: 10 juli 2016, 19:13:54 »
Ik was de afgelopen 2 zaterdagen al naar GT geweest in de hoop daar een Duitse studente aan te treffen die ik 2 weken daarvoor ook had getroffen. Tweemaal was ze er niet en kreeg ik v/d teke te horen dat ze er de vrijdag daarvoor wel was. Wie weet was het studiejaar afgelopen en besloot ze door de weeks te werken en de drukke zaterdagen te mijden. Helaas ik had nog geen nummer uitgewisseld dus ik kon het niet weten. GT heeft genoeg mooie en goede dames om me toch wel te vermaken maar beide keren kreeg ik wel het gevoel dat ik wel even genoeg naar de kamer was geweest met mijn vaste dames. Gelukkig was het laatste keer wel heel gezellig. Die keer daarvoor niet en toen ben ik 's avonds zelf naar LR geswitched. Dit weekend kon ik niet zaterdag en had ik eigenlijk een weekendje niet willen clubben. Het bleef echter wel kriebelen haar weer te zien. Ik smeed een plan en nam vrijdag vrij. Ik reed naar venlo en rond 3 uur daar aangekomen belde ik GT of ze er was (vorige keer begon ze na 2 uur). Helaas niet. Ik wou niet weer een teleurstellende dag in GT dus ik had al een back-up plan. Ik reed door naar Sixsens waar ik een maand geleden een top dag had gehad met 4 top sessies met 3 verschillende dames. Ik had in het meeting point al gezien dat 2 forum leden er ook zouden zijn vandaag en 's morgens had ook kanariepiet zich al aangemeld.

Om 16.00 uur arriveerde ik en keek even rond naar de aanwezige dames. Gedurende de dag bleken alle drie de dames van vorige keer er weer te zijn maar ook nog een heel aantal andere dames die ik aantrekkelijk vond. Ik ging snel naar het terras waar ik me voegde bij Den Docteur, Waterrat, Eddy_V, SExmachine, JeanK, Sjeufke, Kanariepiet en enkele niet schrijvende ijsberen. Het was zo goed toeven op het terras dat ik niet snel naar de kamer ging ondanks verscheidene opties. Dit kwam ook een beetje omdat ik wou afwachten of Miryam er zou zijn. Zij zou m'n eerste kamergang worden. Wel enkele keer een rondje gemaakt om te kijken welke dames in de bar waren. Daarbij kennis gemaakt met wat dames die ik aantrekkelijk vond en op het terras eens gevraagd of de heren ervaring hadden met deze dames. Dat kon van alle dames worden bevestigd en alle zouden een uitstekende service leveren. Ik heb dus een aardig verlanglijstje kunnen opstellen. Ik denk dat Linet daarvan het hoogst op m'n lijstje staat.

Alexandra was de enige die ik daarvan heb geprobeerd naar volle tevredenheid. Het zal rond 8-en zijn geweest dat ik een rondje maakte om te kijken welke dames er beschikbaar waren wou eigenlijk nog een half uurtje pauze maar ik werd gewenkt door Alexandra. Ik had haar eerder al zien staan in de deur met een kort strak leren broekje aan. Ze zag er heel sletterig en geil uit. Heerlijk kontje ook. Ik nam bij haar op de bank plaats eigenlijk alleen maar om wat kennis te maken. Het was een heel fijn gesprek. Pre-sales waren dus uitstekend en ik was flink geil geworden dus aan het einde dacht ik ik kan altijd nog wel later of een volgende keer met Lisette naar de kamer gaan. Dus Alexandra de sleutel laten halen voor een heel geil uurtje op de kamer. Tongzoenen doet ze wel met de tong vol in je mond dis niet zo lafjes maar is volgens mij niet haar favoriete onderdeel want ze doet vrij weinig/kort. PZC was echter goddelijk en de sex top. Zeer meegaand, ook in om alle niet zo basic standjes uit te proberen. Top uurtje. Waarmee ze zich voegt bij Vanessa en Jasmyn die ook hoog op m'n herhaal lijstje staan. Herhaling zal zeker vaker volgen.

Toen ik later op de avond klaar was voor een derde kamergang was Linet nergens te bekennen. Die had ik net als andere dames op m'n wensen lijstje al even niet meer gezien. Die gaan blijkbaar vroeger naar huis. Weet ik dat voor de volgende keer. Dan maar Vanessa maar die was wel in de bar maar blijkbaar door een klant de hele avond geboekt om in de bar te dansen en af en toe is mee naar de kamer te gaan. Toen bleef Carmen over was vorige keer een uitstekende sessie maar stond wel onder aan m'n lijstje. Dan staat ze voorlopig helemaal onderaan. Dat werd dus de 3e sessie. Het was allemaal weer uitstekend maar ze begon eerst op een FT aan te dringen maar dat vind ik war duur voor 50 en daarna wel wat snel op sex aan te dringen. Prima dan maar langer sex maar daar begon ze snel aan te dringen dat het tijd was en dat ik moest komen. Nog een beetje gerekt door niet toe te geven maar had het gevoel dat die tijd er nog lang niet op zat. Nadat ik had afgerekend zag ik op m'n telefoon dat we zo'n 40/45 minuten weg waren geweest. Dan had ik het liever tot een half uurtje beperkt en me 50 euro bespaard. Niet slim met haar ga ik niet meer op herhaling.

Nog even wat rondgehangen in de bar. Maar 1.30 toch maar eens vertrokken om 4.15 na flinke rit eens m'n bed in te duiken. Ik sluit me aan bij Kanariepiet. Dit was 1 van die betere club dagen. Het was goed toeven op het terras, erg gezellig het vlees v/d bbq was lekker er waren veel mooie dames aanwezig en ik had weer een paar top kamers. Ook ik wil dames beren en personeel bedanken voor een top dag. Ik zal onthouden voor de volgende keer dat ik de nieuwe dames op m'n verlanglijstje eerder 's middags moet schaken omdat die vrij vroeg weer vertrekken. Het zal toch moeilijk zijn een volgende keer een keus te maken genoeg nieuwe dames maar ook 3 sexy dames waarvan ik weet dat ze top zijn.

Ik weet wel dat ik niet weer een poging ga wagen naar GT te gaan om die Duitse studente te ontmoeten. Zo als het gelopen is mag toch wel duidelijk zijn dat het ook helemaal niet spijtig is dat ik haar niet zag. Ik had een top dag in Sixsens. Misschien kom ik die over een tijdje wel weer eens tegen als ik GT weer eens aan doe. Zaterdag (en voorlopig) geen GT voor mij. Als m'n vrienden niet naar 1 v/d andere clubs gaan die nog op m'n korte lijstje staan ben ik weer in Sixsens te vinden zaterdag.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #689 Gepost op: 10 juli 2016, 23:22:18 »
Atypisch dagje Sixsens.


Enige minpunt afgelopen vrijdag: in al die uren dat ik buiten gezeten heb, waren er, behalve om te eten, buiten meestal weinig tot geen meiden te zien. De populatie was overwegend mannelijk. Desalniettemin zijn oa Dani, Simona en Domenika me toch even goeiedag komen zeggen en eens komen polsen of er geen kamergang in zat.




Dat er de laatste tijd ook met boven gemiddeld lekker weer nog maar een nihil aantal dames in de tuin komt zitten was mij ook al 2x opgevallen. Vind dat zelf meer als jammer en ook een beetje dom van de dames, immers wie heeft er als dan eens de zon schijnt in ons kikkerlandje zin om enkel beneden in een donkere bar te hangen. Jammer en doet toch een beetje afbraak aan het imago van de SS als zomerclub, lekker aan het zwembad een feestje met gezellige dames en heren.

Maar ook de buiten bar is de laatste tijd jammer genoeg vaak gesloten in de zomerperiode, al vermoed ik dat die vandaag op zondag bij 30 graden toch wel open moet zijn geweest.