Auteur Topic: JAMILA  (gelezen 7812 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JAMILA
« Gepost op: 7 maart 2012, 20:37:06 »

[box title=DIENSTEN]

(*)= extra - meerprijs
[/box]
« Laatst bewerkt op: 7 maart 2012, 21:31:22 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
JAMILA
« Reactie #1 Gepost op: 27 april 2012, 20:38:38 »
Maandag 22/4 waren wij afgesproken om 13u45 in Babylon , na haar 2 weken te hebben moeten missen , omdat mijn duifje was gaan vliegen naar de zon voor een welverdiende verlof .
Doordat het verlangen naar mijn langbenige schoonheid zo groot was , heb ik me dubbel ingespannen zodat ik een half uur te vroeg op onze afspraak was .
Maar gelukkig op de parking zag ik haar rode bolide al staan , vlug naar binnen waar de theke me al direct mededeelde dat Jamila er was ,  naar de kelder me omkleden ,slippers zoeken ( de slippers dit kan nog beteren in Bab ) en op naar de douches .
Daar lag ze , mijn duifje op haar buik op de massagetafel terwijl Jo met zijn beide handen haar rug en ledematen aan het kneden was , haar gezicht was getrokken van de pijn maar een glimlach en een kus wierp ze me toe , terwijl Jo zijn massagekunsten op haar  botvierde haalde ik nog vlug een koffie .
Hierna met Jo afgerekend ,waarna ik een geradbraakte maar herboren Jamila in mijn armen kreeg .
De 2 weken vakantie hadden haar goed gedaan , haar wit velletje was al iets bruiner en blijkbaar was ze niet  topless in de zon geweest want haar bikini stond mooi afgetekend op haar borstjes en heuveltje .
We namen samen een koffie zodat mijn duifje even kon recupereren na de massage .
Al vlug zaten we elkaar te zoenen en te strelen , we zochten de kamer aan de lockers op en dan liet Jamila me voelen wat ik in die 20 dagen gemist had , volop tongzoenen  , en ze kan blazen als geen ander  , met veel speeksel , afwisselend diep en daarna draaiend met haar tong rond die eikel wat ze er allemaal mee aanvangt weet ik niet , maar het heeft een ongelooflijk goed gevoel waarbij ik mijn genotskreten niet kan onderdrukken en als ze dan ook nog mijn tepels begint te bewerken dan weergalmt het in de kelder, af en toe moet ze wat gas terugnemen en komt ze op me zitten zodat ik haar zalig poesje en clitoris eens grondig kan likken nu is het haar beurt om te kreunen van genot , na enige tijd komt ze schokkend boven me klaar en moet ze even bekomen van het intense genot , ze gaf als uitleg dat het zo lang geleden was (????).
Na deze verwenbeurt zoenen we elkaar volop , totdat ze mijn gaffel terug in haar mond neemt om verder te gaan met haar blaaskunsten , ze komt op me liggen en wrijft haar lichaam tegen me aan , mijn harde pik voelt duidelijk haar poesje tegen me aanvrijven ,terwijl ze zich een beetje terugtrekt brengt ze het condoom aan waarna ze op me komt zitten en mijn pik langzaam in haar spleetje laat verdwijnen waarna ik mijn bekken in beweging breng om met zachte halen diep in haar te stoten, ze voelt nauw aan rond mijn harde pik het heeft een zalig gevoel en mijn genotskreten weerhalmen in de kamer , ze brengt haar bekken ook in beweging zodat ik echt diep in haar kan en langzaam begint ze ook te kreunen , we zoenen elkaar volop en als ze met haar duim en wijsvinger mijn tepel bewerkt drijven we het tempo op, ik voel mijn zaad opkomen en de decibels weerhalmen in de kamer terwijl ik langdurig schokkend in haar klaarkom en de stroomstoten door mijn lichaam sidderen .
Samen bekomen we in elkaars armen van deze stoeipartij en dit heerlijke weerzien ondertussen vertelt ze me haar ervaringen van tijdens haar verlof .
Als het uur om is begeven we ons samen naar de barruimte en nemen we wat te eten om het zittend aan de toog te verorberen . We nemen een kleine pauze , tanden wassen na het eten en een douche waarna we terug een kamer opzoeken , meestal is de 2de sessie met mijn duifje een trio maar daar onze toppers Lena en Maya niet aanwezig zijn , besluiten we het met ons tweetjes te doen .
We nemen nu de grote dubbele kamer boven , maar eerst werpen we nog een blik in de kinoruimte alles is er afgebroken het is een grote lege ruimte .
Op kamer hebben we terug stomende sex en uiteindelijk mag ik klaar komen in haar mondje terwijl ze alles  tot de laatste spermadruppel opzuigt .
Na een korte pauze volgt ook nog een derde sessie met mijn duifje met een zelfde scenario als de vorige , hoe speelt ze het toch klaar om deze oude rakker in zo een korte tijd drie maal zijn zaad te ontfutselen . Ondertussen is het 18 uur en tijd om de heimat terug op te zoeken .
We nemen afscheid van elkaar en spreken af voor donderdag zelfde plaats en uur .

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
JAMILA
« Reactie #2 Gepost op: 15 mei 2012, 14:03:47 »
Voor Jamila heb ik een grote zwakte .
Maar bij mijn laatste samenzijn met haar in PSR op donderdag 3 mei heb ik met haar afgesproken dat ik maar terug naar haar toe  zou komen als ze me eerst een bericht  via mail of GSM zou sturen .

Het is namelijk zo we kennen elkaar nu al 2 jaar en ik heb  nu al 120 maal samen met haar in een club geweest maar nog altijd wil ze me geen GSM nr of email adres van haar geven , we spreken met elkaar af via de club manager .
Ik bel naar Babylon of PSR naar gelang de tijd die ik heb en vraag hun om Jamila van mijn komst op de hoogte te brengen en dit werkt goed , mijn duifje is altijd op de afspraak .
Maar soms wil men na 2 jaar iets meer  en heb ik haar voor de keuze gesteld ze geeft me een seintje of anders geen GW  meer .
Nu wacht ik al 12 dagen op een bericht van haar , maar nog altijd niets. Mijn email en GSM kontroleer ik konstant .
Jamila is overtuigd dat ik zo bij haar terug kom en haar zal opzoeken zonder dat ze me een bericht heeft gestuurd .
Ze zou kunnen gelijk hebben , maar zeker is krijg ik vandaag nog een bericht  dan ben ik zo vlug mogelijk bij haar .
Wie zal dit spel winnen ??

Een ding is zeker GW zal altijd een winnaar zijn

Ben ik te zwak en wacht ik  niet langer om een afspraak met haar te maken dan heb ik mijn Jamila terug .
Ben ik sterk en Jamila zwicht uiteindelijk voor mijn chantage , dan heb ik Jamila ook terug en ondertussen wat euros uitgespaard en een overwinning geboekt bij mijn duifje .
Ben ik sterk en Jamila zwicht niet voor mijn chantage  , dan ben ik mijn duifje kwijt , geraak ik waarschijnlijk af van mijn verliefdheid voor haar , die me voor het ogenblik duidelijk parten speelt en spaar ik vele euros uit . Jamila zou wel haar belangrijkste sponser verliezen  .


 

 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JAMILA
« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2012, 18:49:04 »
Ik zal haar zaterdag eens poken, GW  ;) :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
JAMILA
« Reactie #4 Gepost op: 21 mei 2012, 02:07:31 »
@GW : ze was zaterdag niet aanwezig !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
JAMILA
« Reactie #5 Gepost op: 26 mei 2012, 17:23:49 »
Voor Jamila heb ik een grote zwakte .
Maar bij mijn laatste samenzijn met haar in PSR op donderdag 3 mei heb ik met haar afgesproken dat ik maar terug naar haar toe  zou komen als ze me eerst een bericht  via mail of GSM zou sturen .

Het is namelijk zo we kennen elkaar nu al 2 jaar en ik heb  nu al 120 maal samen met haar in een club geweest maar nog altijd wil ze me geen GSM nr of email adres van haar geven , we spreken met elkaar af via de club manager .
Ik bel naar Babylon of PSR naar gelang de tijd die ik heb en vraag hun om Jamila van mijn komst op de hoogte te brengen en dit werkt goed , mijn duifje is altijd op de afspraak .
Maar soms wil men na 2 jaar iets meer  en heb ik haar voor de keuze gesteld ze geeft me een seintje of anders geen GW  meer .
Nu wacht ik al 12 dagen op een bericht van haar , maar nog altijd niets. Mijn email en GSM kontroleer ik konstant .
Jamila is overtuigd dat ik zo bij haar terug kom en haar zal opzoeken zonder dat ze me een bericht heeft gestuurd .
Ze zou kunnen gelijk hebben , maar zeker is krijg ik vandaag nog een bericht  dan ben ik zo vlug mogelijk bij haar .
Wie zal dit spel winnen ??

Een ding is zeker GW zal altijd een winnaar zijn

Ben ik te zwak en wacht ik  niet langer om een afspraak met haar te maken dan heb ik mijn Jamila terug .
Ben ik sterk en Jamila zwicht uiteindelijk voor mijn chantage , dan heb ik Jamila ook terug en ondertussen wat euros uitgespaard en een overwinning geboekt bij mijn duifje .
Ben ik sterk en Jamila zwicht niet voor mijn chantage  , dan ben ik mijn duifje kwijt , geraak ik waarschijnlijk af van mijn verliefdheid voor haar , die me voor het ogenblik duidelijk parten speelt en spaar ik vele euros uit . Jamila zou wel haar belangrijkste sponser verliezen  .

Uiteindelijk heeft Jamila dit spel gewonnen , mijn verlangen naar haar was te groot .
Heb het eenmaal met een ander geprobeerd tijdens deze drie weken celibaat , maar dat was een totale mislukking  , mijn gedachten waren voortdurend bij haar ,meer gebabbeld met de dame over Jamila dan iets anders , ze gaf me de raad  mijn vlam op te zoeken  en realistisch te zijn om geen verwachtingen te koesteren daar ben ik me zeer goed van bewust en zeker met Jamila die zo rechtlijnig is en me geen duimbreed vij spel geeft

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
JAMILA
« Reactie #6 Gepost op: 26 mei 2012, 18:53:33 »
Volharden in 'met andere dames variëren' is de enige verstandige weg, GW, want Jamila zal in je hoofd blijven zolang je gevoelens voedt middels contact of denken aan het volgend contact moment. Je staat voor de keuze of je jezelf beetje bij beetje pijnigt totdat je je weer vrij en verlost voelt of vroeg of laat van Jamila uit een erg grote klap te verwerken krijgt. De keuze is aan jou....

Voor Jamila heb ik een grote zwakte .
Maar bij mijn laatste samenzijn met haar in PSR op donderdag 3 mei heb ik met haar afgesproken dat ik maar terug naar haar toe  zou komen als ze me eerst een bericht  via mail of GSM zou sturen .

Het is namelijk zo we kennen elkaar nu al 2 jaar en ik heb  nu al 120 maal samen met haar in een club geweest maar nog altijd wil ze me geen GSM nr of email adres van haar geven , we spreken met elkaar af via de club manager .
Ik bel naar Babylon of PSR naar gelang de tijd die ik heb en vraag hun om Jamila van mijn komst op de hoogte te brengen en dit werkt goed , mijn duifje is altijd op de afspraak .
Maar soms wil men na 2 jaar iets meer  en heb ik haar voor de keuze gesteld ze geeft me een seintje of anders geen GW  meer .
Nu wacht ik al 12 dagen op een bericht van haar , maar nog altijd niets. Mijn email en GSM kontroleer ik konstant .
Jamila is overtuigd dat ik zo bij haar terug kom en haar zal opzoeken zonder dat ze me een bericht heeft gestuurd .
Ze zou kunnen gelijk hebben , maar zeker is krijg ik vandaag nog een bericht  dan ben ik zo vlug mogelijk bij haar .
Wie zal dit spel winnen ??

Een ding is zeker GW zal altijd een winnaar zijn

Ben ik te zwak en wacht ik  niet langer om een afspraak met haar te maken dan heb ik mijn Jamila terug .
Ben ik sterk en Jamila zwicht uiteindelijk voor mijn chantage , dan heb ik Jamila ook terug en ondertussen wat euros uitgespaard en een overwinning geboekt bij mijn duifje .
Ben ik sterk en Jamila zwicht niet voor mijn chantage  , dan ben ik mijn duifje kwijt , geraak ik waarschijnlijk af van mijn verliefdheid voor haar , die me voor het ogenblik duidelijk parten speelt en spaar ik vele euros uit . Jamila zou wel haar belangrijkste sponser verliezen  .

Uiteindelijk heeft Jamila dit spel gewonnen , mijn verlangen naar haar was te groot .
Heb het eenmaal met een ander geprobeerd tijdens deze drie weken celibaat , maar dat was een totale mislukking  , mijn gedachten waren voortdurend bij haar ,meer gebabbeld met de dame over Jamila dan iets anders , ze gaf me de raad  mijn vlam op te zoeken  en realistisch te zijn om geen verwachtingen te koesteren daar ben ik me zeer goed van bewust en zeker met Jamila die zo rechtlijnig is en me geen duimbreed vij spel geeft

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
JAMILA
« Reactie #7 Gepost op: 29 mei 2012, 10:44:09 »
Citaat
Volharden in 'met andere dames variëren' is de enige verstandige weg, GW, want Jamila zal in je hoofd blijven zolang je gevoelens voedt middels contact of denken aan het volgend contact moment. Je staat voor de keuze of je jezelf beetje bij beetje pijnigt totdat je je weer vrij en verlost voelt of vroeg of laat van Jamila uit een erg grote klap te verwerken krijgt. De keuze is aan jou....

Picasso heeft volkomen gelijk.
Maar wat wil je als ik met een andere dame ben dan kan ik alleen maar aan Jamila denken .
Tijdens mijn drie weken celibaat heb ik een dame opgezocht een mooie Griekse met de naam Elena aan de bar hadden we een aangenaam gesprek  er was een klik en we gingen op kamer na wat liefkozen en zoenen begon ze me te pijpen , wat ze met veel overtuiging en kennis deed  , maar mijn kop zat bij Jamila.
Ze voelde dat er iets scheelde , ik heb haar verteld van mijn vaste dame in de saunaclubs en mijn gevoelens voor haar en we hebben dan nog een uur zitten praten , deze dame had vroeger in Zurich in Globe gewerkt daar had ze ook zo een klant ze hebben nog altijd kontakt met elkaar maar geen sexuele handelingen meer , ze raadde me aan mijn dame terug op te zoeken geen verwachtingen te koesteren maar er verstandig van te genieten .
 Het  heeft geen zin het nog te proberen met andere dames , vorig jaar heb ik het ook geprobeerd in Freude en het was ook een grote flop  .
Het gevaar voor een grote klap van Jamila uit te verwerken krijgen , begrijp ik niet goed .
Wat is het verschil met nu te stoppen met haar , haar niet meer op te zoeken en mezelf beetje bij beetje te pijnigen .
Het liefste zou ik hebben dat ze me op een dag verteld " ik heb een vaste vriend en ik stop met deze job , dit is onze laatste ontmoeting" , dan hoop ik voor haar dat ze een goede vriend heeft die haar gelukkig kan maken zodat ze definitief met deze job kan stoppen . Dit zou me dan ook gelukkig maken .
Dan kan ik terug proberen andere dames op te zoeken en weet ik dat Jamila niet meer bereikbaar is .

Picasso bedankt voor je oprechte goede raad en je medeleven met mijn verliefdheid voor een DVP .

Groeten GW
.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
JAMILA
« Reactie #8 Gepost op: 29 mei 2012, 23:12:55 »
Je hoeft er inderdaad niet abrupt mee te stoppen want dan haal je alleen maar naar voren wat vroeg of laat uiteindelijk wel gaat gebeuren. Je kan echter wel werken aan afbouwen. Tijdsduur tussen ontmoetingen steeds langer laten oplopen en ipv ondertussen aan haar te denken jezelf een kans geven om ook van andere dames te kunnen genieten. Steeds meer spreiden die aandacht en steeds minder focussen op één.
Bijkomstigheid kan overigens zijn dat Jamila plotseling wat meer interesse voor je gaat tonen (vrouwen hè) en het mooie daarvan is dat dat vreemd genoeg vaak helpt in het verder afnemen van jouw interesse.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JAMILA
« Reactie #9 Gepost op: 29 mei 2012, 23:43:57 »
Mag ik jullie erop wijzen dat verliefdheid iets heel raars doet met een schepsel dat in onze termen "man" heet.
Wij zitten helemaal anders in mekaar dan vrouwen, en ik vind de uitleg van Pica ook verhelderend en duidelijk, maar ik ben dan ook een half wijf  ;)


Het is gewoon moeilijk iemand die verliefd is de ogen te openen, ik heb dit zelf enkele malen tot eigen schade en schande moeten ondervinden.
MAAR toen ook stond Pica me met raad en daad bij, en het heeft geholpen.
Dus ik laat het verder aan Pica over en bedankt hem voor de raad en de bezorgdheid voor.


Ik nomineer hem dan maar in dit topic. Geef Pica wat hij verdient, een vrijkaartje Noelle, of eentje Blanche, want hij zal daar uit zichzelf nooit mee gaan, maar die griet, daar ben ik zeker van, dat die ook de laatste sappen uit Pica kan persen, en hoe  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
JAMILA
« Reactie #10 Gepost op: 21 juli 2012, 11:27:01 »
Donderdag weeral genoten van mijn duifje .
Om 2u aangekomen , ik zag ze met haar kleren nog aan wuiven naar mij van in de dameskamer .
Vlug naar de lockers waar ik supermario zag die me dag zegde en hem proficiat gewenst met zijn nederlandstalig bericht op het forum , een grondige douche genomen en toen kwam mijn duifje mij al ophalen .
 De kamer beneden in de kelder was vrij , ze haalde me een glas water en zonder in de bar te zijn geweest doken wij al de kamer in voor een fantastische sessie van een uur , en Jamila had er ook zin in ,zoenen , droogneuken , beffen , pijpen , en andere dingen die we graag hebben om uiteindelijk te neuken in diverse standjes , in doggy mijn zaadcellen in het zakje gedeponeerd terwijl ze me geil aankeek in de spiegel en mijn genotskreten in het gebouw weerhalmden ,  Jacqueline kon het niet nalaten om mijn naam luidop misprijzend te roepen van achter de gokkast boven , waarop we beiden in een lach uitschoten en de copulatie onderbraken . Wat is dit toch leuk  na zoiets moois begrijp ik waarom deze zot voor enkele uurtjes zo ver rijd om dit meisje op te zoeken .
Mijn duifje heeft nu een normale job in het leven en zal nog maar zelden in een club te vinden zijn , voor mij zal ze nog wel af en toe een uitzondering maken en eindelijk na 27 maanden heb ik een GSMnr van haar.
Hierna trokken we naar boven om wat krachten op te doen ,wat eten en drinken , al vlug waren we aan het flirten in de zetel in de bar .
Vlug nog een douche genomen waarna we terug onze kamer beneden opzochten , maar juist voordat ik naar beneden vertrok zag ik nog een uitnodigende blik van Laura die me glimlachend smeekte om mee te mogen .
Op kamer nog eventjes gevraagd aan Jamila of ze dit niet zag zitten , maar ze wou liever mij alleen voor haar hebben .
Ik was een beetje bang dat een 2de sessie zo kort na de eerste wat moeilijker ging lopen maar mijn kleine Gw was in de korste keren terug strijdvaardig  en na ons volledig gamma te hebben doorlopen  kwam ze op me rijden en onze stoten gingen gelijktijdig in elkaar op waarna we samen heftig en schokkend klaar kwamen  , zalig was het en voor zeer vele herhalingen vatbaar .
Als ik even later alleen in de bar zat , zag ik Maria zitten , ze zag er weer zeer mooi uit met haar visnetkousen aan , ze heeft een prachtig lichaam en iets uitdagend sexie in haar gezicht dat me aanspreekt . Onze blikken kruisten elkaar en plots glunderde ze volop ze zag haar kans om met deze geilaard die zo veel  met haar (vriendin) Maya op kamer was ,
te kameren.
 Het is ongelooflijk hoe die gezichten kunnen veranderen ze straalde volop me hoopvol aankijkend en precies overtuigd dat ze zou slagen in haar opzet ze wachtte alleen nog op een teken van mij , maar toen kwam mijn duifje en mijn aandacht ging naar haar en opslag verwaterde het gezicht van Maria in een bedrukte stemming en triestig keek ze naar mij wetende dat het voor een andere keer zou zijn maar toch precies overtuigd dat het eenmaal zal lukken en die kans zit er dik in denk ik.
Toen was het tijd om te vertrekken uitgebreid afscheid genomen van Jamila afgerekend bij de theke .
Maar bij mijn thuiskomst had ik nog een verassing toen ik even aanlogde op de website van Babylon , Jamila stond aangemeld voor vrijdag en mij had ze verteld dat ze moest werken , een onrustige nacht volgde weinig slapen en om 11u belde ik met Babylon maar Jacqueline vertelde me dat ze zich had vergist dat ze Jamila verkeerdelijk op vrijdag  zette in plaats van op donderdag maar als ik vandaag terugkwam zou ze Jamila wel opbellen om haar te vragen maar ik bedankte vriendelijk .