Auteur Topic: MERCEDES  (gelezen 3198 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16215
    • Bekijk profiel
MERCEDES
« Gepost op: 7 maart 2012, 22:23:22 »
[box title=DIENSTEN]

(*)= extra - meerprijs
[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
MERCEDES
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2012, 21:27:14 »
Naam : Mercedes

Nationaliteit/taal : Duitse/Duits

Leeftijd : +/- 23

Haarkleur/lengte : Zwart/ Tot voorbij schouders

Lengte : +/- 1.75m

Postuur/Cupmaat : Slank/ B-cup

Tatoeage/Piercing : Ja/Ja

Service : PZC, NMC, ,heftig zoenen, beffen,vingeren,

Deze Duitse Deerne was al een paar keer komen polsen voor wat spass en tijdens haar laatste poging overtuigde ze me door een toegevoegde waarde ;).
Zulk een sessie heb ik als groentje ;Dnog niet meegemaakt.Mercedes doet TZ waarbij ze je tong bijna uit je mond zuigt :P
Pijpen is haar hobby,waarbij ze heftig te keer gaat maar niet van die aard dat het onaangenaam wordt...
Deze keer heb ik niet geneukt maar gebeukt 8)
Dit had te maken met een toegevoegde waarde waar ik uit respect voor de dame niet meer kan over schrijven.Laten we het houden op 'what happens in Babylon,stays in Babylon" C:-)
Beuken in alle mogelijke posities en Mercedes stelde voor om effie een champiter aan de bar te drinken en dan verder te gaan.Na deze kleine pauze wederom gebeuk waardoor ik niet alleen pijn begon te krijgen ;)
Mama mia,zo kon ik nog uren doorgaan zonder te komen en daarom met de hand effie zelf de controle genomen en terwijl ze me loedergeil aankeek haar body volgespoten.Na afloop was mijn kleine Dolfie zo rood als een tomaat ^-^en Mercedes zelf gaf aan dat haar kutje ook genoeg had.
Met deze geile meid is een herhaling een must!

Grtz,Dolfie


Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
MERCEDES
« Reactie #2 Gepost op: 20 maart 2012, 18:34:47 »
En na deze geweldige sessie stond het mooiste meiske in haar vrijetijdskloffie bij de receptie en zag een zwaar teleurgestelde Foots deze prachtige Rolly dame de zondenpoel Babylon helaas vroegtijdig verlaten :'( .


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.