Forum > G O L D E N    T I M E - Brüggen

FICKFABRIEKVERHAALTJES

<< < (99/99)

HellaHolla:
Twee weken geleden zat ik al op het randje om weer eens naar Bruggen af te zaken maar zag daar toch van af omdat ik het niet vertrouwde met de drukte op zaterdag. Ik heb GT hoog zitten en het was al een maand of 6 geleden dat ik er voor het laatst was. Veeeeeelste lang geleden dus, hoog tijd voor een herhaling! Mijn agenda kreeg ik maar niet vrij op een donderdag maar toen was daar ineens de oplossing voor het probleem: het Coronavirus.

Ik moet zeggen dat het geniaal is om te zien hoe hysterisch de maatschappij reageert op iets waar van ik overtuigd ben dat we het in een land als Nederland of Duitsland makkelijk kunnen handelen. Ik maak me er niet zo druk om en luister liever naar mijzelf dan dat ik mij laat gek maken door wat men op het nieuws zegt. Buiten rond lopen kan zonder Coronavirus ook dodelijk zijn met van die gezellige mensen zoals Gokhan T of hoe heet die malloot die in Utrecht een tram wilde uitroeien.

Mooi bruggetje van Gekkie T naar GT, Golden Time dus in Bruggen. Gisteren besloot ik het er dan toch echt op te wagen. Een aantal grote favorieten in bijv. Babylon zijn even naar huis dus ik had weinig smoesjes voor mijzelf om niet te gaan. Rond 14u30 begon de pret toen ik de Heidweg op kwam rijden. In geen velden of wegen was een parkeerwacht te bekennen en ik kon zo de parking oprollen bij de club. Dat is mij tijdens mijn 4 bezoekjes vorig jaar nooit gelukt. Zo wat voor de deur geparkeerd en door de op een kier staande deur zag de manager mij al aan komen lopen waardoor 1x wijzen naar de klingel genoeg was om de poort te doen ratelen.

Eenmaal binnen snel 60 euro afgetikt en de telefoon afgeplakt om daarna samen met de badjas en sloesel de kleedkamer in te verdwijnen. Even later in tenue de bar betreden en wat ik zag was echt geniaal. Bijna alleen maar vrouwen. Verhouding denk ik 80/20%. Het leek wel een donderdagmiddag, wat een rust. Maar ook echt lijp aan de andere kant. Gesprekken met verschillende dames gedurende de dag leken er toch echt op te wijzen dat veel gasten het laten afweten vanwege de Corona hysterie. Vorig weekend was het ook al pet schijnbaar. Vrijdag was helemaal een ramp geweest. Geen van de dames die ik deze dag heb gesproken is van plan om vanwege het virus weg te blijven. Net als ik vonden ze al het gedoe zwaar overdreven.

Maar dit hele gebeuren was een godsgeschenk voor mij en alle andere ijsberen die gisteren wel op zijn komen dagen. Het was overal prima toeven. Als eerste opgewarmd met een kop koffie in de eettent en langzaam eens rondgekeken wie er allemaal aanwezig waren. Ik was dus al een hele tijd niet meer geweest en ik denk dat ik ongeveer 50% van de dames kende van gezicht en de andere helft was voor mij nieuw. Tijdje later zat ik in de sauna waar ook zo nu en dan een dame te bewonderen valt als deze door de ruimte loopt richting kino. Genoeg keuze voor iedereen weer.

Toen ik onder de douche af stond te koelen met mijn gezicht richting de muur schalde er ineens “OEH LA LA!” door de ruimte. Het was een stem die ik herken uit velen. Ik draaide mij om en keek recht in de snoet van Alexandra! Ik stond echt aan de grond genageld. Bij mijn laatste bezoek in september schitterde ze door afwezigheid waardoor het in totaal bijna 9 maanden geleden was dat ik haar had gezien. “Hello nice guy” zei ze met haar schelle ondeugende stemmetje. Brrrr wat een meid.

Ik me snel afdrogen en aankleden om niet veel later naast haar te zitten in de bar. Beetje bij zitten kletsen. Ondanks dat het rustiger is was er bij haar in ieder geval geen reden tot stress zei ze. Komt allemaal wel goed. En zo is het maar net! Tijd voor actie zo werd besloten. Ze was binnen 30 seconden terug met de sleutel. Voor mij part komt er vanaf nu elke week paniek en hysterie in de media waardoor alle schijnheilig aards thuis blijven. Kunnen wij lekker snel kameren. We moesten ook niet eens naar buiten toe maar konden zo kamer 4 op.

Ik heb al een aantal keer over deze dame geschreven en dit keer was het minstens net zo goed als de twee vorige keren. Een van de leukste vriendinnetjes om mee op de kamer te zijn. Super! Uurtje later tevreden afgesloten en “on to many more times” afscheid genomen. Engeltje is het.

Het was even na 17u00 toen ik weer in het openbaar verscheen en met een flesje bier weer eens aan het overdenken was hoe mooi het leven toch is. Hierna werd het tijd om een hapje te eten. Er stonden voornamelijk burgers van de grill op het menu. In allerlei soorten en maten. Volgens mij kon je ook nog ander vlees krijgen en spaghetti. Zelf geopteerd voor een cheeseburger. Het kon er mee door. Niks bijzonders maar het smaakte. Tijdens het wachten op de bestelling raakte ik aan de praat met een dame die wilde weten wat het verschil was tussen de twee BBQs die we zagen staan. Met de nodige schunnige humor van haar kant maakte ik kennis met Cindy. Na het uitreiken van het eten scheidden onze wegen maar zij is zeker een optie bij een volgend bezoek. Leuke chick!

Na de hap weer naar binnen om even in de bar te kijken. Het was wel wat drukker met kerels geworden maar van een volle tent was bij lange na geen sprake. Ik raakte in gesprek met Vanessa, een Nigeriaanse dame die in de weekenden bijklust in GT. Sinds een jaar ongeveer aldus zijzelf. Was wel chill met haar en het gesprek kwam uit op het onderwerp muziek waarover we echt een lange tijd hebben zitten/liggen praten. Ze stelde ook op geen enkel moment voor om meer te gaan doen en ik vond het ook wel even best zo. Terwijl we er zo een beetje bij hingen kwam er een ander bekend gezicht binnen: Laura aka “de onbereikbare”. Altijd gezien, nooit gekregen is een beetje samengevat hoe het tot dan toe was gegaan tussen ons. Steeds achter het net gevist. Maar vandaag moest het er toch echt van komen. De nieuwsgierigheid overheerste en ik besloot dit ook netjes tegen Vanessa te zeggen die hier geen enkel punt van maakte en tegen me zei dat ik er vooral voor moest gaan. Haar wel toegezegd dat we op een ander moment gaan kameren. Toffe dame, rustig karakter, mooi lichaam.

Laura dan. Ik ben op haar afgestapt en het was binnen de minuut wel geregeld. Ook de sleutel zelf was binnen de kortste keren boven water en voor de tweede keer deze dag konden we binnen blijven. We trokken naar een kamer vlakbij de afslag naar de kino vanaf de receptie gezien. Service was goed maar denk niet dat er veel herhalingsgevaar is voor mij. Komt vooral door haar nogal zakelijke en commerciële houding. Zo wilde ze heel graag haar “werknummer” aan me geven zodat ik in de toekomst “vooraf een afspraak kan maken”. Ook moesten we na een uur van de kamer af omdat er een ander klantje met afspraak onderweg was naar GT en die moest onthaald worden. Allemaal leuk, niet aan mij besteed verder. Ze was zeker aardig en lief. Haar service was ook gewoon echt goed. Maar of haar werkwijze in een saunaclub past vraag ik mij af. Daar is ze overigens niet uniek in. Zeker niet in GT.

Uurtje later de kamer verlaten en na een douche in het bubbelbad plaats genomen. Daar raakte ik aan de praat met twee Nederlandse mannen die voor het eerst te gast waren in GT en een Ier die zich afvroeg waar het zwembad was. Nou daar zitten we nu in vriend zei ik. Maar vooral met die twee Nederlanders was het wel leuk praten. Ze waren zelf vooral bekend in YinYang voor de sluiting en waren ook eens in Oase wezen kijken maar dat was helemaal niks. Ik legde hun een beetje uit dat ze vandaag met hun kont in de boter waren gevallen qua drukte en dit best uitzonderlijk is om alles zo voor het uitkiezen te hebben. Daar waren ze blij mee en gedurende de avond kwamen we elkaar nog een paar keer tegen in de bar. Veel tijd om te praten had ik toen niet meer….

Want toen ik na een douche weer in m’n jassie zat liep ik terug de bar in. Nadat ik wat de drinken had genomen nam ik plaats op een sofa. Het zal een uur of 9 zijn geweest op dat moment. Binnen de kortste keren zat er een dame wel heel opzichtig naar mij te kijken en te seinen. Nu gebeurt dat wel vaker in een club dus ik besloot er niet te veel aandacht aan te geven omdat ik zelf net van de kamer was. Maar mevrouw liet er geen gras over groeien en kwam bij me zitten. Ze begon rustig maar gezellig te kletsen en stelde zich voor als Leona. Ergens ging er wel een belletje rinkelen van hé, die naam heb ik wel eens gehoord of gelezen. Maar verder dan dat kwam ik niet. Inmiddels had ik door dat in omringd was door een stuk of 5 dames die allemaal naar mij zaten te kijken alsof ik een heel belangrijk persoon was. Ik bleek midden in een pre-birthday bash van Leona te zijn beland. Ze was om middernacht jarig en wilde vooral veel plezier maken. Normaal ben ik niet van de feesten en partijen. Maar alles was vandaag anders. Golden Time was knus en fijn deze dag. Mijn zin in het leven vloeide te over en dit was het moment om te leven!

Leona liet een paar flessen champagne aanrukken voor haar en haar vriendinnen, ik nam nog pilsje tot mij. Ze begon langzaam maar zeker te teasen en mij in te fluisteren dat ze wilde dat ik haar grootste fan zou zijn deze avond. Toen de muzikale beat er goed in kwam stond ze recht en oh my god wat een figuur. Dit ging ik niet meer laten liggen dus ik stond ook maar op.

Wat volgde was een ongeveer 3 uur durende sessie van dansen, teasen, strippen, zoenen en weet ik veel nog wat. En dat allemaal in de bar. Ik liet haar gewoon haar gang gaan en het over me heen komen. Soms letterlijk. Een tweetal keren hoorde ik op de achtergrond anderen beren passeren en dingen mompelen als “lucky bastard” en “bofkont die kerel”. Ik besef me nog steeds maar half wat me is overkomen maar het was echt zo vet. We werden ook nog getrakteerd op een paaldans act van een dame die ik vaker heb gezien maar de naam bij mij niet bekend is. Een donkerharige krullenbol was het. Ook dit was een hoogstandje, letterlijk en figuurlijk. Haar haken stonden tegen het plafond terwijl ze ondersteboven aan de paal hing.
Op een gegeven moment was het moment daar dat Stevie Wonder met Happy Birthday opgezet werd en de manager met nog een fles Moët inclusief fonteintje naar ons toe kwam als cadeautje voor Leona. Ook deze fles werd gekraakt. Iedereen had plezier en er werd vol op gelachen. Ik had ook de indruk dat de winkeltjes van de dames toch nog wel redelijk aan het draaien waren ondanks alles.

Waar ik eerder die avond twijfelde of er nog een derde schot in zat was daar na de komst van Leona geen twijfel meer over mogelijk. Wat wil je na bijna 3,5 uur presales. Rond half 1 heb ik haar maar eens gevraagd of ze zin had om te kameren. Had namelijk de indruk dat ze misschien alleen maar fun wilde blijven maken in de bar en dat is haar goed recht. Al zou ik me dan wel een beetje een zak voelen omdat ik al zoveel tijd met haar had doorgebracht. Gelukkig was dat geen enkel probleem en rende ze zowat om een sleutel. Dit keer wel buiten maar we konden wel wat verkoeling gebruiken na uren in de warme bar te hebben gefeest. Blokhutje 12 met haar betrokken om daar nog eens even anderhalf uur afterparty er tegen aan te knallen. Wat een enorme stoot deze meid en wat een inzet nog na zoveel uren onafgebroken plezier. Het was echt geniaal. Wat een avond heeft ze me bezorgd en ook ik werd uitvoerig bedankt voor mijn tijd. Pleasure was all mine natuurlijk. Ik wist niet dat ik het nog in me had. Ik ben echt wel een beetje een ander persoon geworden door de saunaclubs. Wow wow wow die Leona!

Om 2 uur keerden we terug in een lege en uitgestorven club. Nadat ik haar de verdiende beloning had overhandigd wenste ik haar nog veel plezier toe op haar verjaardag. Snel even onder douche en weer in het burgerpak gesprongen. Achter iemand van de security aan kwam ik de kleedkamer uit en klonk het sein “letzte” toen ik de sleutel aan de theke gaf. Het licht ging uit en de deur dicht.

Een volgend bezoek aan GT zal nu geen 6 maanden meer op zich laten wachten. Ik heb echt zin in de lente en zomer met al het moois wat de wereld aan ons te bieden heeft. Maar voorlopig kan ik nog even teren op het avontuur van gisteren. Het was puur GOUD!

 :039:



TAFKAP:
Another One Bites the Dust

Am Sonntag gegen 00.20 Uhr wurden Feuerwehr und Polizei zu einem Brand in Brüggen auf dem Heidweg gerufen. Bei Eintreffen stand der dortige Saunaclub "Golden Time" bereits in Vollbrand. Nach ersten Erkenntnissen ist der Club geschlossen, so dass sich keine Person im Gebäude befand. Das Objekt befindet sich in Alleinlage, eine Gefahr für angrenzende Gebäude bestand somit nicht. Es wurde niemand verletzt. Die Feuerwehr war mit annähernd 90 Kräften im Einsatz. Die Ermittlungen zur Schadenshöhe und zur Brandursache dauern an. Die Kriminalpolizei hat die Ermittlungen aufgenommen.

Veel mooie herinneringen aan GT.

vanKees:
War es das dann endgültig mit dem GT ?

vanKees

Zapzarap:
Erg jammer... Had deze club nog weleens willen bezoeken...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie