Forum > GOOD TIME

Veronique

(1/2) > >>

hixxa69:
Iemand ervaring met deze dame?

sexmachine:

--- Citaat van: hixxa69 op 19 november 2014, 21:32:43 ---Iemand ervaring met deze dame?

--- Einde van citaat ---
Ik ken club noch naam van de dame, misschien kan jij ons op de goede weg helpen  ;)

hixxa69:
Ze ziet er mij wel pittig uit. Mss er dan toch maar eens langs gaan deze week  :dance:
http://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/sexy-gewillige-dames-verwennen-u-tot-22u-promo.html#cfp-2

sexmachine:
De foto's op de websites vermelden en bevestigen:
- licht volslanke pittige donkerharige dame van 28 lentes....


[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]

hixxa69:
Gisteren dan toch maar eens langs Athena gegaan...
En ik moet zeggen dat ze er in het echt nog mooier uitzag dan op de foto's! :dance:
Denk dat er 6 dames aanwezig waren.. Maar zij sprong er voor mij uit met haar mooie boezem en lange haren waar ik al gemakkelijk warm van wordt..
Heb dan maar een uurtje tantra genomen..
Man man, massage was heel intens en speels zoals ik het liefste heb! Ze is een echte kusser, heeft uitgebreid een massage gegeven met een penismassage die ik al niet meer had gekregen.. word precies niet veel meer gedaan in meeste massagesalons  :-X Ze heeft mij dan uitgebreid een blowjob gegeven(zonder een rubbertje! ook weer een pluspunt!) en dan mij lekker gepakt!! ik ben met een zalig gevoel naar huis gegaan. Zij is mijn nieuw toppertje!
 :laydown

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie