Auteur Topic: Verliefdheid van een klant op een DVP !  (gelezen 42505 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verliefdheid van een klant op een DVP !
« Reactie #60 Gepost op: 23 augustus 2011, 10:18:44 »
Mijn Favo dame is nu gestopt met werken in PSR , ze komt er alleen nog  als ik er kom en dan heeft ze alleen maar tijd voor mij , we zijn dan meestal samen , ik betaal haar inkom en alleen de tijd dat we samen zijn op kamer betaal ik aan de normale tarief .
......
ze heeft me graag maar ook niet meer , en ze houd haar prive en werk volledig gescheiden dus geen tel nrs . uitwisselen .

Hoe spreek je met haar af?

Zeer eenvoudig ,  ik telefoneer met PSR dat ik kom op die bepaalde dag en vraag hun om mijn schatje te verwittigen en ja iedere keer 5 min voor 11u komt ze de parking opgestoven met haar bolide , maar meestal spreken we bij elk bezoek al af voor een volgende date meestal op donderdag .
Man man man, van eenvoudig gesproken...
Rijd toch gewoon naar PSR en er zitten er genoeg die je voor 50 euro kan neuken, zonder een ingewikkelde procedure te moeten volgen  ;D
Mannen die verliefd zijn zijn zo zot als "Leuven Foor"  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
Verliefdheid van een klant op een DVP !
« Reactie #61 Gepost op: 23 augustus 2011, 15:13:36 »
Mijn Favo dame is nu gestopt met werken in PSR , ze komt er alleen nog  als ik er kom en dan heeft ze alleen maar tijd voor mij , we zijn dan meestal samen , ik betaal haar inkom en alleen de tijd dat we samen zijn op kamer betaal ik aan de normale tarief .
......
ze heeft me graag maar ook niet meer , en ze houd haar prive en werk volledig gescheiden dus geen tel nrs . uitwisselen .

Hoe spreek je met haar af?

Zeer eenvoudig ,  ik telefoneer met PSR dat ik kom op die bepaalde dag en vraag hun om mijn schatje te verwittigen en ja iedere keer 5 min voor 11u komt ze de parking opgestoven met haar bolide , maar meestal spreken we bij elk bezoek al af voor een volgende date meestal op donderdag .
Man man man, van eenvoudig gesproken...
Rijd toch gewoon naar PSR en er zitten er genoeg die je voor 50 euro kan neuken, zonder een ingewikkelde procedure te moeten volgen  ;D
Mannen die verliefd zijn zijn zo zot als "Leuven Foor"  ;D ;)

Toch een leuk verhaal !  Laat ze maar zeggen en geniet ervan !

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Verliefdheid van een klant op een DVP !
« Reactie #62 Gepost op: 23 augustus 2011, 15:57:02 »


;D ;)
[/quote]
 
Toch een leuk verhaal !  Laat ze maar zeggen en geniet ervan !
[/quote]

Genieten met haar doe ik zeker , alleen jammer dat Lohmar-Keulen  zo ver is , iedere keer 5u onderweg , waar zijn we toch mee bezig vraag ik me dikwijls af , maar als ik terugkom van ginder dan begrijp ik waarom deze beer zo zot is .
Het samen zijn en de sex met haar is het mooiste en heerlijkste dat deze beer al heeft meegemaakt .

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verliefdheid van een klant op een DVP !
« Reactie #63 Gepost op: 1 april 2012, 03:26:44 »
Heren,


Er is een dame uit het Schipperskwartier op mij verliefd geworden. Het is een zeer mooie blonde Bulgaarse die helemaal voldoet aan de Roberto - norm. Ik ken haar al een dik jaar en vanaf het begin had ik met deze dame al een zeer goede klik.


Elke keer dat ik haar bezocht, ging het verder en verder en was ik steeds langer en langer binnen. Zij vertelde mij dat ik voor haar speciaal was en ben, dat ik anders was dan die andere hoerenlopers en dat ze met mij absoluut verder wilde. Ze vond rust en echte liefde bij mij...


Ik ben voor haar gezwicht en ben zeer content. Ik weet dat het een moeilijke relatie zal worden maar ik wil ze alle kans geven. Het is niet nodig dat jullie me komen redden want ik weet dat ze het goed met mij voorheeft en dat ze niet uit is op mijn centen.


Ik zal dus minder tot niet meer wandelen in het kwartier. Uiteraard zal ik nog steeds op het forum komen kijken, welke vunzigheden de andere rakkers nog uitspoken...

Wens me dus allen veel geluk!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verliefdheid van een klant op een DVP !
« Reactie #64 Gepost op: 1 april 2012, 03:38:35 »
Dezelfde dame is verliefd op mij Roberto  >:D
Mooi zo voor ons, volgend jaar op 1 april een roemeense?  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verliefdheid van een klant op een DVP !
« Reactie #65 Gepost op: 1 april 2012, 03:40:04 »
Dezelfde dame is verliefd op mij Roberto  >:D
Mooi zo voor ons, volgend jaar op 1 april een roemeense?  ;)


Haha, jammer dat je het doorziet, ik had graag van rakkers wat felicitaties willen ontvangen! ;)  Had wel lachen geweest!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verliefdheid van een klant op een DVP !
« Reactie #66 Gepost op: 1 april 2012, 03:43:12 »
Dezelfde dame is verliefd op mij Roberto  >:D
Mooi zo voor ons, volgend jaar op 1 april een roemeense?  ;)


Haha, jammer dat je het doorziet, ik had graag van rakkers wat felicitaties willen ontvangen! ;)  Had wel lachen geweest!
Nu heb ik Stella voor mij alleen? ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verliefdheid van een klant op een DVP !
« Reactie #67 Gepost op: 1 april 2012, 03:45:23 »
Zolang je haar inkomsten voor jou alleen hebt, moet je je nergens druk over maken! ;D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Verliefdheid van een klant op een DVP !
« Reactie #68 Gepost op: 1 april 2012, 03:48:50 »
Dezelfde dame is verliefd op mij Roberto  >:D
Mooi zo voor ons, volgend jaar op 1 april een roemeense?  ;)
Van harte gefeliciteerd Roberto


Haha, jammer dat je het doorziet, ik had graag van rakkers wat felicitaties willen ontvangen! ;)  Had wel lachen geweest!
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Hanau - Wilhelmsbad
« Reactie #69 Gepost op: 13 april 2012, 22:03:21 »
Ik zal het hier maar plaatsen zeker.

Ooit (in een ver verleden) beging ik een stommiteit.  De liefde voor een hoer overviel me en ik was niet sterk genoeg om er tegen te vechten.  Het zal me nooit meer overkomen.  Ik ben er immuun voor geworden.  Zeg echter nooit, nooit.
Op een avond stond ik op een treinperron tussen Darmstadt en Hanau.  ’s Avondslaat, geen groot treinstation.  Het was er kalm.  Niemand te bespeuren op het perron waar ik moest zijn.  Er stonden enkel twee treinen.  Geen mensen te zien.  Was dit in scène gezet?   
Ik wandelde naar de trein die ik moest hebben, op mijn gemak.  Ineens hoor ik hakken achter mij.  Mijn saunaclubinstinct zegt me dan dat omkijken vaak meer dan de moeite loont.  Zonder er over na te denken, keek ik even achterom.  Wat ik daar zag!  Een jonge griet die 200 % mijn type is.  Klein, rank en fijn lolitatype met lang zwart haar en bruine ogen, vooraan in de twintig geschat, pittig gekleed en Aziatische trekjes.  Pfoe…!  Ik kreeg er bijna het zweet van.
Ik zat op dat moment in de reële wereld, niet in een saunaclub dus keek enkel maar heel even om en stapte op mijn trein.   
Op de trein was ook niemand te bespeuren.  Geen mens, zover ik kon zien en inschatten (zonder de hele trein door te lopen natuurlijk).  Moest hier iets gebeuren gaan?  Die jonge griet, zal waarschijnlijk toevallig wel die andere trein moeten hebben zeker.  Voor alle zekerheid nam ik mijn prints van de reisweg er nog even bij om te verifiëren dat ik wel degelijk in het juiste station was, op het juiste perron, op de juiste trein, op het juiste uur en op het juiste moment, gelukkig (?) moment, zou later blijken.
Ze stapt op.  Ook op die trein waar ik op zat en waar verder precies niemand op zat.  De traditionele treinindeling van zetels op deze trein.  Twee keer twee tweepersoonsplaatsen over mekaar zodat je gezellig met vier aan weerskanten van de trein kan gaan zitten.  Ik zat op de tweede rij, in de rijrichting van de trein, op de linkerplaats.  Zij komt mijn wagon binnen en gaat op de eerste rij zitten, in tegengestelde richting van de rijrichting van de trein op de linkerplaats ook.  Het is bijna een raadsel, misschien moeilijk op te lossen.  Ik zou ook gewoon in verstaanbare taal kunnen zeggen dat ze schuin tegenover mij kwam zitten.  Het zal wel niet zijn om meer te willen van ‘zonen ouwe vent’ (voor haar).  Ze zocht natuurlijk gewoon wat veiligheid nabij mij op die akelig lege trein.   
Het begon met een glimlach en goedenavond, wat blablabla… even stilte en ze verontschuldigde zich omdat ze een dringend telefoontje moest doen.  Ha, die moet haar vriend zeggen waar ze zit, hoe veilig ze is, wanneer ze weer thuis zal zijn etc..  Dat dacht ik toch.  Ik had het verkeerd.  Blijkbaar moest ze nog een afroeptaxi bestellen aan het station waar ze van de trein moest stappen.  (Een afroeptaxi is een mini-taxi die tegen het tarief van het openbaar vervoer de mensen ophaalt en afzet aan de halte van tram en bus op de erg rustige uren.)
Ze sprak niet vlot Duits, hoorde (zelfs) ik.  Ze woonde dan ook nog niet zo vele jaren in Duitsland, vertelde ze me later.  Het hield wat voeten in de aarde vooraleer ze de man of vrouw aan de andere kant van de lijn verstaanbaar kon maken dat ze een afroeptaxi moest hebben aan het station Hanau-Wilhelmsbad.  Inderdaad, niet de eenvoudigste naam om uit te spreken maar ik zal de naam nooit in mijn leven nog vergeten. 
Op een gegeven moment antwoord ze op een vraag, die allicht iets moet geweest zijn van ‘met hoeveel personen’, dat het slechts voor één enkele persoon is.  Ze kijkt me tegelijkertijd regelrecht in mijn ogen.  Ze vroeg precies om mijn spontane roep dat het eventueel ook voor twee personen mag zijn.  Ze corrigeert onmiddellijk aan te telefoon.
Ik ging naast haar zitten.
Zo ver moesten we niet meer rijden.  Mijn station was nog maar enkele haltes verder en zij moest afstappen het station voor het station waar ik oorspronkelijk gepland had om af te stappen.  We praatten en grapten wat met mekaar.  Ik vroeg haar: “wat nu”?  Waarop ze antwoordde dat ze liever gezelschap in huis heeft dan alleen op haar appartement te moeten zijn.  We zouden gezellig wat t.v. kunnen kijken, ze zou me een drankje uitschenken, wat zoute krakertjes serveren….
Ik voelde mezelf wel lekker zo met zo’n mooi jong grietje op schok.  Ik dacht niet verder na, over de (zeer) (nabije) toekomst of zo.  Ik dacht eigenlijk enkel aan seks.  Nog eens sekservaring buiten de betaalsekswereld.  Hmmm….  Zo dikwijls per jaar valt dat niet voor.  Tenminste niet als je nog een nuchter wijfie wil vinden.  Vaak verteren ze je geld en dan bay bay, het was leuk (en soms nog nen merci).
Aangekomen op haar appartementje verliep alles zoals ze voorstelde.  We lagen echter in de lange leren sofa al snel erg dicht tegen mekaar aan.  Ze vond dat gezellig, leuk.  Ze genoot ervan.  Ik zat al een stap verder in mijn gedachten.
Natuurlijk had ik haar op de trein verteld dat ik dan wel wou overnachten bij haar want dat ’s morgensvroeg of ’s nachts nog gaan uitstippelen hoe ik weer op mijn overnachtingsplek zou geraken, dat ik daar geen zin in had.  Een beetje lachend vertelde ik haar dat.  Ze antwoordde daar erg spontaan en direct op dat ik gerust bij haar kon slapen maar dat ze maar één tweepersoonsbed heeft en maar één slaapkamer en dat ik niet op de sofa moest slapen.  Ze lachte nog dat ik wel braaf moest zijn.  Ja, nog zo één en Pasen staat morgen al terug voor de deur.
Ongeveer half drie werd het tijd om onder de lakens te kruipen en wat er bij niet-samenwonende of niet-getrouwde personen meestal onder de lakens gebeurt, gebeurde hier natuurlijk ook.  Ik was helemaal van de kaart van haar en had dus nog geen moment nagedacht over met wat ik nu eigenlijk bezig was.  Ik had haar wel laten weten dat er een wekker zou moeten gezet worden want dat ik iets voor het uur dat ik normaal zou ontbijten op mijn overnachtingsplek, ik wel terug daar zou moeten zijn.  Dat leek me toch het beste.
Een wekker moest er niet gezet worden want die nacht hebben we alle twee geen oog dichtgedaan.  Ik heb mogen ondervinden dat de beste seks in een saunaclub met een hoer nog altijd niet te vergelijken is met seks met een vriendin.  Een uitzondering hierop is natuurlijk de uitspattingen die je soms kan begaan in een saunaclub, zoals ik die onlangs nog beging met Sara in Palace te Frankfurt.
Onder de morgen, vooraleer ik weer vertrok naar mijn overnachtingsplek (waar ik inderdaad aankwam net voor het uur dat ik afgesproken had om te ontbijten maar o ramp, te laat om ongemerkt binnen te kunnen komen; maar goed, hebben ze ten slotte geen zaken mee, ik ga zo lang op stap als ik wil), vuurde ze nog wat pertinente vragen op me af.  Vragen die ik liever niet gekregen had en die ik ook niet eerlijk heb beantwoord.  Het moeten niet altijd hoeren zijn die liegen.  Ik maakte haar wijs dat ik voordrachtgever was over de opwarming van de aarde in scholen en dat mijn werkgever de milieubewuste lijn doortrok en daarom tickets betaalde voor vliegtuigen, treinen… in plaats van een firmawagen.  Het kwam overtuigend over bij haar.  Je moet het ter plekke maar verzinnen.  Ik voelde gewoon aan dat ze me nog meer wou zien.  Ik kreeg haar telefoonnummer, zij mijn telefoonnummer.  Het afscheid was een rare ervaring.  Ik trilde een beetje op mijn benen.  Hartstochtelijk, adembenemend, aandoenlijk….  Wat had ik toch?
Die dag was ik helemaal ondersteboven en helemaal niet geil, ook niet in de club.  Ik was helemaal in de war.  Ik begon na te denken over wat ik deed, waar ik mee bezig was, wat ik nog zou doen….  Ik stapte op weg naar de club af aan het verkeerde station.  Een halfuur wachten in de kou. Daarna moest ik nog een lokale tram nemen en stapte ik weer een halte te vroeg af.  Ik dacht de club wel te kunnen bereiken via een binnenweg maar kwam hoe langer hoe meer op een industrieterrein dat nergens naar leidde.  Dan maar terug, de volgende tram afwachten en de volgende juiste halte afstappen.
 
Gelukkig kwam alles weer op zijn pootjes terecht eens in de club.  Het gaf wel een raar gevoel.

Wanneer ik in de club even aan het rusten was in een relaxsofa of in de sauna zat, of in de HWP of….  Elke keer zat ik met haar in mijn hoofd.  Hoe zou het nu verder moeten.  Ze vroeg of ik de volgende avond (vanavond dus in het verhaal) weer zou langskomen.  Dat wou ik zeker wel maar was praktisch onmogelijk regelbaar op een deftige manier.  Ik moest de morgen daarop immers al vroeg weg op mijn overnachtingsplek om weer richting België te trekken.  Die mensen waren zo vriendelijk om ontbijt voor mij te serveren, ook op het vroege ochtenduur dat ik gepland had.

Ja, hoe moet het nu verder, zat ik steeds te overwegen in de club.  Zij had mijn telefoonnummer, ik had haar telefoonnummer en adresgegevens.  Mijn adresgegevens heeft ze niet gevraagd op die eerste avond en dat was maar best ook.  Dan had ik wat moeten uit mijn duim zuigen.  Zin in een vaste relatie heb ik niet (en had ik dus ook niet), dus te veel privacy prijsgeven… nee, bedankt.  Voor mij was het na die ene slapeloze nacht meer dan genoeg.  Een gewone one night stand, ver van huis.  Zij wou echter duidelijk meer.

Wat nu?  Mijn saunaclubbezoekjes zijn bijna altijd ruim op voorhand gepland.  Tickets aangekocht, overnachtingen geboekt.  Dat is allemaal niet gratis dus dat allemaal in de vuilbak smijten (als het ware)… dom idee.  Ik zou gewoon niets meer van mij kunnen laten horen, bijvoorbeeld.  Ik zou wat ergs kunnen verzinnen.  Ik zou…. 
Het draaide echter anders uit.

Wat dacht je?  Zij belde mij op.  Al de eerste avond dat ik in België was.  Leuk, leuk, leuk.  Het deed me weer branden van verlangen naar haar.  Ze deed ook voorstelletjes in die richting.  Niet mis te verstaan!  Ik had niet de gehele controle over mezelf.  Ik wist dat het beter zou zijn om wat te verzinnen, om haar nooit meer weer te zien.  Ik koos toch voor de bijna onmogelijke weg.  Thuis gaan werken, thuis zijn om familiale verplichtingen als het moet, mijn saunaclubplannen niet laten varen én bij haar zijn.  Ik wist dat het een heel geplan zou zijn.  Ik besefte pas achteraf dat het aan me wrat.  Wat een geregel.  Wat een druk, gepland, leugenachtig leventje.  Het moest wel foutlopen. 

Veel vakantiedagen, overuren… zijn opgenomen, nu al, zo in het begin van het jaar.  Elke extra mogelijke dag om richting Duitsland te kunnen trekken, nam ik te baad.  Concreet kwam het er op neer dat ik de dagen voor en na mijn saunaclubdagen zorgde dat ik bij haar was.  Een hectisch leven, amai! 

Net toen ik vond dat alles vlotjes liep maar tegelijkertijd besefte dat ik dit niet kon volhouden en toch zou moeten breken met dit leventje met haar, begon het zaakje te sputteren.  Zonder dat ik het opmerkte, begon mijn leven ongeloofwaardiger en ongeloofwaardiger te worden voor haar.  Blijkbaar. 

Misschien het feit dat ik altijd al in de voormiddag bij haar stond na de laatste saunaclubdag.  Misschien had ik beter tot in de namiddag de stad wat verkend?  Ik wou echter zo snel mogelijk bij haar zijn.  De seks was zo goed, intens en zo heel anders en veel echter dan in de betaalsekswereld.  Ik genoot er van. 

Op een voormiddag kwam ik bij haar appartementje aan, zoals afgesproken.  Ik belde aan.  Ze antwoordde aan de parlofoon… niet als anders.  Al snel wist ik het.  Ze zei dat ze mij had laten volgen (shit, shit, shit, snik, snik, snik, een beetje toch).  Ik had en begon blijkbaar vele fouten te maken.  Deze hoorde daar zeker bij: ik sprak met haar af in de namiddag, voor heel even, een vluggertje misschien (jawel).  Dit was tussen een saunaclubbezoek door.  Je kon enkele uren uit de club verdwijnen om dan weer zonder betalen je saunaclubdagje voort te zetten.  Ja… toen had ze me laten volgen.  Ik had uiteraard niets in de gaten.  Wie verwacht nu zoiets?  Een persoon die je volgt.  Te voet, op de tram, te voet.  Ik dacht dat dat enkel in spionageromans gebeurde.

O.k, daar stond ik dus voor  haar appartement.  Met wat weemoed zou ik vertrekken.  Mijn vertrek werd plots versneld genomen toen uit het raam een man begon te roepen naar mij.  Ik weet nog steeds niet wat die gezegd heeft.  Zo snel nam ik de benen.  Het was een man met donkere huidskleur en een tiental jaren ouder dan zij.  Te jong in elk geval om haar vader te zijn.

Mijn hart bonsde bijna uit mijn lijf.  Schrik dat ik uitstond.  Wantrouwig dat ik overal was.  Van op het lokale openbaar vervoer tot ver onderweg op de ICE-trein weer naar België.  Gelukkig had ze buiten mijn telefoonnummer (mobieltje) geen gegevens van mij. 

Op de treinrit spookte er van alles door mijn hoofd.  Waar was ik nu weer aan begonnen?  Wat had ik nu weer gedaan?  Kan ik dan niet gewoon een zat lief in de vroege uurtjes op café in Antwerpen gaan versieren voor een gewone one night stand vlakbij huis?  Ach, als je er in zit, gebeurt iets gewoon.  Al doende leert een mens.

Mijn gsm-nummers ben ik nu allemaal kwijt.  Van bijna iedereen.  Zonder nadenken gooide ik mijn gsm weg, in het water.  Ik begon me van alles in te beelden.  Zouden ze met veel goeie wil, gedrevenheid en de nodige kennis mij niet kunnen opsporen via mijn gsm-gebruik?  Wat was de reden dat ze na al die ontmoetingen nooit gevraagd heeft naar mijn adresgegevens?  Wie mocht die man uit het raam van het appartement dan wel zijn?  Had die mij niet gewoon in koelen bloede kunnen afknallen.  Het klinkt als lezer misschien allemaal absurd, ver gezocht en weet ik wat nog allemaal maar als je er in zit, spookt het allemaal door je hoofd.  Je wil het fijne weten en je weet eigenlijk helemaal niets.  Ik weet nog steeds niet wie zij was, trouwens.  Ja, wie is zij?  Wat was eventueel haar geslepen plan op (middel)lange termijn?  Wat was haar job?  Bureau’s kuisen in de late uren.  Dat zei ze maar waarom had ze dan steeds vrij als ik afkwam?  Och, ze kon net zo vlot als ik dagjes verlof nemen.  Ik weet niet hoor? 

Misschien is ze een DVP?  Wat wou ze dan aan mij verdienen en wanneer?  Ik weet het niet.  Het is een bizarre periode in mijn leven.  Ik wil het zo snel mogelijk vergeten maar zal het nooit meer vergeten. 

Het zal nog wel even duren eer ik om en rond de Frankfurtse saunaclubs gerust ga rondlopen.  Toch wil ik ook niet toegeven en eigenlijk weet ik ook wel dat ik de zaken veel te ver aan het drijven ben.

Nu stond ik angsten uit, na de pret.  Toen ik verliefd was op die dame uit een club indertijd, stond ik angsten uit, voor de pret.  Ze zou met Kerstmis met haar twee kinderen naar mij thuis komen.  Ik zou haar ophalen met een huurauto.  Toen ik aankwam op haar adres, zag ik dat ik in een vuile wijk terecht kwam.  Voor de ingang van haar appartement liepen gure mannen rond te dwalen.  Ach, het was allemaal niks maar ik was toch niet erg gerust.  Zou ze mij kwaad doen?  Wanneer ik haar terug afzette, gebeurde er ook iets vreemds.  Ze kreeg telefoon en sprak niet in haar moedertaal maar in het Engels.  Ineens moest ik vrij snel weg en langs een parkje, samen met haar.  Het was duidelijk dat ze iemand verachtte.  Ik kon aan de telefoon nog net opvangen dat ze 'hem' gezegd had dat het vermoedelijk 'wat later zou worden' die bewuste dag dat ik haar na de kerstdagen weer thuis afzette.

Misschien kom ik ze binnenkort tegen in een saunaclub.  Hopelijk kunnen wij (vooral zij) dan eens goed lachen.

Een nieuwe vriendin, voor niets goed.  Mijn eerstkomende trip is gelukkig ver weg van Frankfurt.  FunGarden en mijn vertrouwde huis, PSR  ;)

Eind, al goed, zeggen ze dan zeker (allé da hoop ik toch).     
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verliefdheid van een klant op een DVP !
« Reactie #70 Gepost op: 13 april 2012, 23:26:16 »
Duidelijk een hoer en die vent is niet haar vader. Seksenfun is niet te plukken, hij gooit nog liever zijn mobieltje in het water.
Seksenfun, een goede raad van iemand die zich ook altijd laat vangen, en ik heb die van iemand die zich ook laten vangen heeft:
NEEM NOOIT EEN TELEFOONNUMMER VAN EEN HOER AAN EN GEEF AL ZEKER DE JOUWE NIET.


En nu over je mobieltje, als je bang bent getrackt te worden, dat is ook erg simpel, je kopieert je gegevens naar je telefoon, gooit de kaart in het water, en je haalt er even de batterij uit tot je een paar honderd kilometer verder bent.
Een telefoon zonder batterij is niet te tracken, eentje zonder SIM daarentegen wel.


Ik zit dus niet te lachen, ik dacht echt dat er iets met je was gebeurd, en het tweede ergste wat je kon overkomen is dus ook gebeurd...het ergste bespaar ik je liever en wens ik enkel mijn allergrootste vijanden toe  ;D


Eind goed, al goed. Ik denk dat je, indien je je adresgegevens had gegeven, dat haar 'oudere broer' wel eens je kot zou kunnen leeggehaald hebben als jij zijn 'jongere zus' ging neuken.


Met hoertjes en vrouwen in het algemeen kan je niet voorzichtig genoeg zijn, ik vrees dat ze gewoon niet te vertrouwen zijn.


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verliefdheid van een klant op een DVP !
« Reactie #71 Gepost op: 14 april 2012, 02:02:43 »
En hier horen nog wat plaatjes bij, het favoriete plaatje van seksenfun incluis  ;D








En wat hebben we geleerd? Dat de trein altijd een beetje reizen is  8) ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Verliefdheid van een klant op een DVP !
« Reactie #72 Gepost op: 14 april 2012, 19:52:31 »
Ach, zoveel moeite gaan ze nou echt niet voor een 'klant' nemen. Zeker niet als die ook nog eens ver weg woont. Gewoon het contact volledig verbreken volstaat. Telefoon had je gewoon kunnen houden.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verliefdheid van een klant op een DVP !
« Reactie #73 Gepost op: 14 april 2012, 20:33:00 »
Ach, zoveel moeite gaan ze nou echt niet voor een 'klant' nemen. Zeker niet als die ook nog eens ver weg woont. Gewoon het contact volledig verbreken volstaat. Telefoon had je gewoon kunnen houden.


Een 'klant'?  Een liefje op de trein ha ha  :o ;D
Ik verbaas me steeds meer over de manieren die die hoertjes bedenken om iemand te plukken.
Ik snap nog steeds niet dat ze SEF vertelt dat ze hem heeft 'laten volgen'. Onbegrijpbaar dom, ze had er zoveel meer kunnen uitslaan als ze zich had laten 'betrappen' met hem in haar slaapkamer. SEF was waarschijnlijk zo bang dat hij al zijn bezittingen zomaar zou afgegeven hebben dan.


Ik weet echter niet hoe ver sommige meiden gaan, let toch goed op, dit is niet de eerste keer dat iemand zijn kot is leeggehaald terwijl hij een hoertje lag af te stoempen.
Ze wist dat SEF met de trein reist, en van het moment dat ze hem bij haar heeft, hebben haar 'broers' uren tijd om zijn kot leeg te halen, dus hoe verder van het slachtoffer weg, hoe makkelijker en hoe veiliger ze te werk kunnen gaan.
Ik geef een dom voorbeeldje, spreek met SEF af om 8 uur 's avonds, en als hij toekomt domweg een smsje van 'ga je gang'.
Als ze dan het 'verliefd meisje' speelt, is hij een nacht onder de pannen en nooit thuis voor de volgende dag 's middags.
Ze kunnen dan zelfs een volledige 'verhuis' organiseren, ha ha  >:D


Maar goed, dat zijn veronderstellingen. Ik ben blij voor SEF dat de schade beperkt is gebleven tot wat 'waterschade'  ;D :P
En zijn verliefdheid was sneller over dan ze kwam, denk ik.
Eigenlijk zijn verdiende straf, naar "je liefje" gaan tussen twee saunaclubbezoeken/kamergangen door, ha ha  :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Verliefdheid van een klant op een DVP !
« Reactie #74 Gepost op: 14 april 2012, 22:33:26 »
Ik ga het nooit doen maar ergens is er toch de lust om haar te gaan interviewen.  A la Jambers.  Wie is ze, hoe leeft ze, hoe (of hoe was het ook weeral)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man