Auteur Topic: Villa Tinto 43, Andrea (dagshift)  (gelezen 42817 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 43, Andrea (dagshift)
« Gepost op: 27 april 2012, 14:44:39 »
Plaats van tewerkstelling: Villa Tinto Kamer 7 ==> naast het bureel
Naam: Andrea
Nationaliteit: Belgische
Leeftijd: half in de 30
Haarkleur: Blondbruin
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 65
Cupmaat: B - cup
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, vingeren, beffen, tongzoenen, PMC, NMC en alle standjes
Shift: dagshift
Kosten: 50 euro voor 25 minuten

Andrea die ken ik al vanaf ik mijn eerste wandelende pasjes in het kwartier zette. Zij is dus een ervaren vakvrouw die ondanks het ouder worden niets aan klanten moet inboeten. Sterker nog, als je haar voor een open gordijn aantreft heb je hoerenchance en moet je op haar raam afstevenen zo goed is ze.

Helaas voor mij spreekt ze Vlaams maar dat is uiteraard persoonlijk.

Andrea geeft de klant het gevoel dat hij het is, neemt haar tijd, babbelt vlot, is vriendelijk en vooral neukt en pijpt het licht uit elke man zijn ogen. Ze is hygiënisch en wat moet ik nog allemaal zeggen... Ze is van niks vies. Het is werkelijk Fabelhaft.

Andrea steekt mijn 50 euro weg en laat met haar tong mijn amandelen trillen. Wow! Ze lost die niet meer tot we beiden uitgekleed zijn en ik al met een staalharde van jewelste sta. Dan begint ze zonder condoom mijn schacht te likken en maakt me helemaal gek met het oogcontact dat ze hier tentoon spreid. Ze legt haar kutje lekker in mijn gezichtsveld, neemt mijn vingers in haar mond en laat me haar vingeren. Geil, geil en nog is geil.

Voor het echte pijpwerk haalt ze wel een condoom boven en ze begint aan een blowjob zoals alleen de dames dat kunnen die al duizenden kilometers lul hebben gegeten. Ook hier weer een dikke voldoende. Ongevraagd komt ze in een 69 op mij om dan weer van mij af te gaan, in mijn tepels te bijten en me weer binnen te draaien terwijl ze met haar hand al draaiend aan kleine Roberto zat te sjorren op een zeer kalme en lekkere manier.

Ik bestierde haar in de missionaris stand en weer zochten Andrea's lippen de mijnen. Dit was wederom zeer lekker. Dan wilde ze dat ik haar zijdelings neukte en wie ben ik om deze milf dan tegen te spreken? Inderdaad, zij wou zijdelings en het gebeurde zijdelings. Hierbij lagen we zo in elkaar genesteld dat ik de woorden GFE noodgedwongen in de mond moet nemen.

Nu was het tijd om doggy te neuken en masseerde ik die billen van haar, na een tijd stak ze haar geile kop in de matras en ik besloot dat maar met haar lijf ook te doen zodat de Roberto - schildpadstand ook nog even kon worden vertoond.

Door haar inzet, tegenstoten en geile uitstraling tijdens het neuken kon ik niet anders dan het condoom volschieten. Hierna was er geen tijdsdruk ook al stond er nog een andere klant te wachten, ik mocht rustig mijn sigaretje draaien en kreeg nog een waardig afscheid.

Hoewel ik voor Maria was gekomen, heeft Andrea zich niet van haar taak gekweten en Roberto een sublieme fuck geoffreerd!

Dank u wel Andrea en tot binnen een half jaar!
« Laatst bewerkt op: 3 maart 2019, 17:29:40 door bet(d)weter »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 07 Andrea
« Reactie #1 Gepost op: 28 september 2012, 20:25:59 »

 
[box title=ANDREA]
Land:             BELGIË
Taal:              NEDERLANDS, FRANS
Leeftijd:         35-40
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Normaal
BH:                 B cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Blond
Haarlengte:    Kort
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren  Massage
[/box]

[box title=pro en contra]
+Extra's zijn mogelijk.
[/box]

[box title=extra info]
Dame werkt overdag, zij het niet alle dagen.
[/box]

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 07, Andrea
« Reactie #2 Gepost op: 17 juli 2015, 02:01:26 »
Lange tijd geleden dat er over deze dame nog geschreven is; nochtans is zij een gevestigde waarde in SKW.  :111:
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 07, Andrea
« Reactie #3 Gepost op: 18 juli 2015, 04:35:37 »
Over "gevestigde waarden" ::) wordt nu eenmaal minder geschreven dan over "pas gearriveerde " nieuwelingen, dat is en blijft een feit...
Zo zijn er wel meerdere dames in het skw, denk maar aan Yvonne (SS25/1), Stephanie (VT24), Lila (VT18), Anita (VT10), of zelfs Is(t)a (Vingerling 10/2), Rosita (VT37) en Carolina (VT38) :035: , die volgens mij ondertussen ook tot die categorie behoren....
Dat was trouwens ook al het geval voor dames die ondertussen gestopt zijn: ik denk hier b.v. aan Nederlands-Indonesische Maya (VT22) of  Thaïse Linda (op 't laatst in VT op verschillende locaties).
Allen één voor één topdames waar eigenlijk nooit veel over geschreven is....misschien omdat iedereen ondertussen wel weet (of wist) hoe goed ze wel zijn (of waren)...en/of ook omdat hun bezoekers niet actief zijn (of waren) op dit soort fora...  :017:
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2015, 05:43:11 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 07, Andrea
« Reactie #4 Gepost op: 18 juli 2015, 23:20:40 »
Andrea gaat met verlof vanaf 27 juli t.e.m. 20 augustus.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 37/1, Andrea
« Reactie #5 Gepost op: 28 augustus 2017, 20:02:41 »
Antwerpse Andrea is terug uit vakantie en heeft VT7- waar ze ja-a-a-ren actief was- ingeruild voor Schippersstraat 37/1.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 37/1, Andrea
« Reactie #6 Gepost op: 2 maart 2019, 17:21:13 »
Vanaf maandag 4 maart zal Andrea terug werkzaam zijn in Villa Tinto, ditmaal op nr. 43, dus eigenlijk recht tegenover VT07, het raam dat tot in de zomer van 2017 zo lang haar vaste stek is geweest.

*  Adres aangepast.
« Laatst bewerkt op: 3 maart 2019, 17:31:24 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 43, Andrea (dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 27 juli 2019, 19:27:49 »
Vanaf dinsdag 30 juli is Andrea met vakantie. :sign0098:
Als alles naar wens verloopt, zal ze op maandag 26 augustus opnieuw de draad opnemen.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...