Forum > H A P P Y  G A R D E N - Oedt

GABRIELA

<< < (2/4) > >>

KanariePiet:
Gisteren heb ik nog eens gekamerd met Gabriella. Ze is mij in de latere namiddag letterlijk van aan het zwembad komen wegplukken.

We hebben het komend anderhalf uur samen doorgebracht: chillen, zeveren, lachen, samen eten (een stukje kip, met pasta in tomatensaus en groentjes: heel geslaagd), strelen, zoenen... alles zoals je dat normaal gezien enkel met een echt vriendinnetje doet.

Het hoeft uiteraard niet verbazen dat ik Gabriella hiervoor beloond heb met een uurtje op kamer. Nou ja, ik haar beloond... eigenlijk heeft zij mij op kamer ook beloond: deze natuurgeile meid is een enorme verademing. Alles gaat zo spontaan en is zo lekker. Tongzoenen, pijpen, droogneuken, pussysliden, neuken... ze doet het allemaal en ze doet het allemaal uitstekend!

Uiteindelijk heeft Gabriella mij tijdens cowgirl simpelweg klaargereden. Ze deed het zo enthousiast en zo goed, dat ik het onmogelijk kon houden en plots het condoom volknalde met nogal wat spermacellen :o. Dat gebeurt me niet vaak!

Na een onvergetelijk uurtje samen, hebben we kamer verlaten, en heb ik met het uitwisselen van de centjes, afscheid genomen van deze leuk GND.

Ze zal me snel terugzien. Herhalingsgevaar is en blijft immers enorm groot!

KanariePiet:
Momenteel in SS.

Taylor:
En weer terug in PHG. Haar gisteren daar getroffen.

KanariePiet:

--- Citaat van: Taylor op  7 mei 2017, 11:41:36 ---En weer terug in PHG. Haar gisteren daar getroffen.

--- Einde van citaat ---

Thanks voor de feedback! Dan laten we haar hier staan 8).

Shakir:
[box title=GABRIELLA]
Land:             Bulgarije
Taal:              Bulgaars/Duits
Leeftijd:         geschat op 26-29
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Normaal/Stevig
BH:                 Malse C-cup  :-P
Kontje:           Lekker
Haarkleur:      Donker bruin/zwart
Haarlengte:    Lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
ALLES! (wat legaal is).
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Uitstekende service, PSE
+ Correct
+ Niet opdringerig
+ Vriendelijk
- Is het Engels onvoldoende machtig
[/box]
[box title=extra info]
Grote tattoos, maar niet storend.
Is eventjes naar huis tijdens de kerstvakantie. Komt waarschijnlijk wel terug.
[/box]

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie