Auteur Topic: PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)  (gelezen 62855 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)
« Reactie #75 Gepost op: 3 augustus 2023, 15:05:29 »
LIve:
Anka, noch etwas schlanker, ist zurück. Schaut TOPP aus und ihre Performance wie gewohnt gut!
Schon wieder eine Neue da, heißt Valentina.

VanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)
« Reactie #76 Gepost op: 3 augustus 2023, 15:21:22 »
Elli, blonde Bulgarien, ist aus Urlaub zurück (und nicht im AcaG!)
Führt gerade ihre Freundin, schwarzhaarig, herum und zeigt ihr alles.

VanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)
« Reactie #77 Gepost op: 12 augustus 2023, 12:59:18 »
Gestern Abend der Schocker des Tages:

die deutsche Leonie in zivil gesehen. Wurde Sie etwa wieder in Gnaden aufgenommen?

Dafür heute gleich kurz nach 11.00 ein sehr erfreulicher Blickfang, unsere Tänzerin vor der Getränkezapfanlage ist für kurze Zeit im Club.
Elena!!

VanKees

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)
« Reactie #78 Gepost op: 14 september 2023, 00:01:43 »
IJSBAD

Nadat Captain Star Wanker met pensioen was, kon ie wel een relaxt club dagje gebruiken. En aangezien het de 14e van de 8e mooi weer zou worden, waar beter naar toe te gaan dan Penelope?

Rond openingstijd aangekomen en betaald voor een badjas en entree tot de club. Even opfrissen en de voederbakken aanvallen. Die waren weer prima voorzien van allerlei lekkers. Vooral de ongezonde snacks in de middag konden deze veelvraat bekoren. De sauna was er flink heet. Het zwembad leek dan weer meer een ijsbad. Wel weer lekker om na een sauna rondje in af te koelen. DDWW...

Kwa dames waren er in de middag een stuk of 7 te bekennen en kwa heren zeker het dubbele. Later op de dag nam dat aantal wel toe naar een stuk of 25. Het aantal mannen deed daar niet voor onder, maar er viel altijd wel iets te scoren in de bar. Die was zoals gewoonlijk weer zo donker als m'n reet.
Een hoop mollen klagen dat het er te donker is. En sommige zouden stralen bij meer licht. Maar van sommigen zie je op het terras de dikke plamuurlagen en de oneffenheden op hun huid, dus ik kan me ergens wel indenken waarom het er donker gehouden wordt.
Met alle respect, want het zijn ook maar mensen. Want waarom is het zo rood in de red light districts, en hangen er niet een paar bouwlampen? ;)

1 van de jongedames stond me wel aan, maar ze had vreemd genoeg kenbaar geen trek in deze fris geschoren en geboende beer met een pepermuntje in de muil. In dat opzichte herken in me enigszins in het commentaar elders over dat er toch ook wat mindere dames tussen zitten.
Gelukkig is het niet allemaal kommerenkwijl, want ene Roemeense Michaela beviel me ook wel en heerlijk van elkaar genoten. Een GOSC girl, zoals we die het liefst zien rondfladderen.

De rest van de dag me volgevreten, rot gezweet en een rillen als een rietje in het voormalige kikkervijvertje.
Tussendoor en voor vertrek nog even op hun 1e verdieping een dutje gedaan. Hoewel het grote bed is verdwenen zijn er genoeg bankjes voor in de plaats gekomen waar je even op kunt liggen. Nadeel is wel dat je de muziek vanuit de bar kunt horen en er continue dames en heren heen er weer wandelen. De kamers en de douche ruimte voor de dames zijn immers op dezelfde verdieping.

Doch, op een warme zonnige dag vind ik Penelope een leuke afwisseling op de andere clubs, door hun billijke entree prijs, aanwezigheid van goeie sauna en zwembad (onverwarmd, vandaar alleen op een zonnige/warme dag) en hun prijs/kwaliteit buffet. Hopelijk komt het er dit jaar nog eens van...

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)
« Reactie #79 Gepost op: 29 september 2023, 15:08:16 »
Live aus dem PdL:
Was für ein servicestarke LU schon jetzt um 15.00!
Anna, Corinna, Deliah, Elena, Isabel, Jaclyn, Nia, Sami... und jetzt kommen erst die Frauen für den Abend. Zwei Neue auch gesehen. Der "Zauberstab der Liebe" ist schon kräftig am Ausschlagen!

VanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)
« Reactie #80 Gepost op: 30 september 2023, 00:29:22 »
Live:
Ein ruhiger Abend im Penelope. Frauen ca. 40, Männer wenige. Frauen feiern seit 2 Stunden eigene Party. Bin auf Oktoberfest-Party gespannt. Werde in Tracht kommen und mit Kumpel feiern, da meine Fav. verhindert ist.

VanKees