Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1737440 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #630 Gepost op: 22 april 2012, 20:02:13 »


Ik ben recensies van Crystal Schippersstraat 24/5 aant lezen en deze meid zegt me wel iets. Als ik het goed lees werkt deze overdag. Ik zal dan maar eens enorme moeite moeten doen om overdag te gaan naar het SKW. Ik ben daar niet echt fan van.



Chrystal ja, dat is overdag. Voor mij persoonlijk een zeer geile (gespeeld uiteraard) slet!


Overdag zitten er trouwens veel meer echte servicebommen dan in de nacht maar goed, ik amuseer me het beste in de nacht!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #631 Gepost op: 22 april 2012, 20:53:58 »
Beiden Foots!
We hebben ons gisteren toch weer goed geamuseerd eh Bema in ons Schipperskwartier! :P
En of !  :)
En op zeer korte termijn voor herhaling vatbaar.  ;)  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #632 Gepost op: 23 april 2012, 01:18:13 »
Ik had het voorrecht om uitgenodigd te zijn op de verjaardag van Bema. Hoewel ik morgen weer zwaar aan de arbeid moet, maak ik toch graag een uitzondering om daar bij te zijn. Dus voor de zoveelste keer zette ik koers naar het Schipperskwartier.


We gingen eerst de line - up bezichtigen waar veel mooie dames aanwezig waren. In de Villa Tinto telden we (helaas) wel 17 verklede venten en rasechte transen. Ella, Bianca en Anita maakten dat echter ruimschoots goed.


In de Schippersstraat stonden net als in de Vingerling- en de Verversrui veel schoonheden maar daar waren we vandaag niet voor gekomen...


Toen Bema in de "Blue Magic" binnen kwam, stond er een heel ontvangstcomité klaar om "Happy Birthday" te zingen... De glazen werden vol geschonken en er werd gefeest en de beste opzwepende beats werden uit de boxen gedrumd.


Na hier wat vertoeft te hebben, en nog nog wat dames te zijn gaan groeten, was het tijd om naar de "Charivari" af te zakken ook hier werd Bema letterlijk en figuurlijk in de bloemetjes gezet en werden de glazen nog iets voller gekapt dan anders het geval is.


En speciaal voor kameraad Bema graag deze song:


Jay Z- Forever Young

Helaas moest ik al naar huis maar het feest gaat natuurlijk onverminderd voort...

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #633 Gepost op: 24 april 2012, 13:54:35 »
Nicole! Geef mij en Bema nog eens wat te drinken! Whiskey "Johny Walker Black Label" twee maal en geef den Elwood een "Brugse Blonde" van mij...

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #634 Gepost op: 24 april 2012, 14:31:18 »
Nicole! Geef mij en Bema nog eens wat te drinken! Whiskey "Johny Walker Black Label" twee maal en geef den Elwood een "Brugse Blonde" van mij...
Neen roberto, voor mij ne platte water; heb de zondagavond te veel dubbele whisky's gedronken !  C:-)

Begon mij achteraf al de vraag te stellen of ik door al die whisky's die transen en verklede venten in VT niet dubbel geteld had  ??? , maar het werd door U geschreven en jij had geen whisky gedronken, dus was het wel degelijk juist. :P

Ik weet dat we komende van de Verversrui in VT volop het tellen waren, en dat ik opeens de tel kwijt raakte, doordat ik er 2 naast elkaar zag zitten rond VT 28/29, mijn hoofd naar links draaide er weer ineens 2 zag zitten. >:D
Van pure miserie zijn we dan nog maar ne goede whisky gaan drinken.  :D  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #635 Gepost op: 24 april 2012, 15:46:51 »
Zo is het gegaan Bema maar toen we uit de Villa Tinto kwamen in de richting van de Schippersstraat zagen we weer transen.


Sommigen met handvat en anderen zonder. Het was dus  :'(  met de blauwe  C:-)  op. Onze lijdensweg was helaas nog niet ten einde want toen we in de richting  van het Falconplein gingen telden we er weer een hele hoop. Je weet wel daar aan de ingang van de Schippersstraat.


Ik heb dus de Theke van Charivari ook om een whiskey gevraagd.


Gelukkig maakte Nicole alles goed zoals jij wel aan mijn gezicht en verhaal kon zien...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #636 Gepost op: 24 april 2012, 16:19:09 »
Zo is het gegaan Bema maar toen we uit de Villa Tinto kwamen in de richting van de Schippersstraat zagen we weer transen.
Sommigen met handvat en anderen zonder. Het was dus  :'(  met de blauwe  C:-)  op. Onze lijdensweg was helaas nog niet ten einde want toen we in de richting  van het Falconplein gingen telden we er weer een hele hoop. Je weet wel daar aan de ingang van de Schippersstraat.
Ik heb dus de Theke van Charivari ook om een whiskey gevraagd.
Gelukkig maakte Nicole alles goed zoals jij wel aan mijn gezicht en verhaal kon zien...
Ik ga deze avond, VOOR ik ook maar iets drink, die transen in VT toch nog eens goed tellen, en als het er weer evenveel zijn dan zondag, tja dan betekent VT voor mij Villa (der) Transen i.p.v. Villa Tinto.  >:(  >:(
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #637 Gepost op: 24 april 2012, 17:53:30 »
Zo is het gegaan Bema maar toen we uit de Villa Tinto kwamen in de richting van de Schippersstraat zagen we weer transen.
Sommigen met handvat en anderen zonder. Het was dus  :'(  met de blauwe  C:-)  op. Onze lijdensweg was helaas nog niet ten einde want toen we in de richting  van het Falconplein gingen telden we er weer een hele hoop. Je weet wel daar aan de ingang van de Schippersstraat.
Ik heb dus de Theke van Charivari ook om een whiskey gevraagd.
Gelukkig maakte Nicole alles goed zoals jij wel aan mijn gezicht en verhaal kon zien...
Ik ga deze avond, VOOR ik ook maar iets drink, die transen in VT toch nog eens goed tellen, en als het er weer evenveel zijn dan zondag, tja dan betekent VT voor mij Villa (der) Transen i.p.v. Villa Tinto.  >:(  >:(

Dan blijft het toch nog steeds Villa Tinto, want het meerendeel van de transen zijn licht getint. :)) >:D

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #638 Gepost op: 24 april 2012, 17:55:52 »
Zo is het gegaan Bema maar toen we uit de Villa Tinto kwamen in de richting van de Schippersstraat zagen we weer transen.
Sommigen met handvat en anderen zonder. Het was dus  :'(  met de blauwe  C:-)  op. Onze lijdensweg was helaas nog niet ten einde want toen we in de richting  van het Falconplein gingen telden we er weer een hele hoop. Je weet wel daar aan de ingang van de Schippersstraat.
Ik heb dus de Theke van Charivari ook om een whiskey gevraagd.
Gelukkig maakte Nicole alles goed zoals jij wel aan mijn gezicht en verhaal kon zien...
Ik ga deze avond, VOOR ik ook maar iets drink, die transen in VT toch nog eens goed tellen, en als het er weer evenveel zijn dan zondag, tja dan betekent VT voor mij Villa (der) Transen i.p.v. Villa Tinto.  >:(  >:(

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #639 Gepost op: 24 april 2012, 18:00:21 »
Nicole! Geef mij en Bema nog eens wat te drinken! Whiskey "Johny Walker Black Label" twee maal en geef den Elwood een "Brugse Blonde" van mij...

Laat hem maar koud zetten. Want ik kom hem deze avond opdrinken.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #640 Gepost op: 24 april 2012, 20:18:43 »
Drink dan nog maar een extraatje elwood want ik geef verstek... :(
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #641 Gepost op: 24 april 2012, 22:26:00 »
Bema en Elwood, er is mij nu al aan de oren gekomen dat jullie vandaag in het straat waren. Geef me dus antwoord op volgende vragen:

1: Heeft een van jullie een whiskey "black label" gedronken,
2: Was Nicole vriendelijk,
3: Waren er veel schoonheden present,
4: Hoe zat het me de transen - bezetting in de Villa Tinto,
5: Was lekkere Sarah present in de Blue Magic maar vooral had ze mij gemist,
6: Nog iets extra te melden?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #642 Gepost op: 25 april 2012, 17:13:28 »
Bema en Elwood, er is mij nu al aan de oren gekomen dat jullie vandaag in het straat waren. Geef me dus antwoord op volgende vragen:
1: Heeft een van jullie een whiskey "black label" gedronken,
2: Was Nicole vriendelijk,
3: Waren er veel schoonheden present,
4: Hoe zat het me de transen - bezetting in de Villa Tinto,
5: Was lekkere Sarah present in de Blue Magic maar vooral had ze mij gemist,
6: Nog iets extra te melden?
Het belangrijkste eerst natuurlijk : Nicole was er.  :)  ;)

Het was kalm gisteren; toen ik rond middernacht nog door VT ging alvorens naar huis te gaan, waren, denk ik, de helft van de ramen gesloten, en daarmede bedoel ik donker, dus geen dame aanwezig. Ook niet veel transen aanwezig.

In de Blue Magic zijn we niet geweest en ik heb enkel plat water en wijn gedronken, Elwood hield het bij zijn "Brugse".  :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #643 Gepost op: 25 april 2012, 18:03:33 »
Bema en Elwood, er is mij nu al aan de oren gekomen dat jullie vandaag in het straat waren. Geef me dus antwoord op volgende vragen:

1: Heeft een van jullie een whiskey "black label" gedronken,
2: Was Nicole vriendelijk,
3: Waren er veel schoonheden present,
4: Hoe zat het me de transen - bezetting in de Villa Tinto,
5: Was lekkere Sarah present in de Blue Magic maar vooral had ze mij gemist,
6: Nog iets extra te melden?

Roberto,

Zoals Bema ook al geantwoord had. Niet echt iets spectaculairs te melden.

Geen Whiskey.
Nicole was redelijk vriendelijk, maar ik heb er niet echt veel aandacht aangeschonken, en zij dus ook niet aan mij. Moet dit toch eens gaan doen. >:D. Want ik val onbewust vaak voor donkerharigen, en nu Nicole zwart haar heeft, trekt ze me meer dan voordien. ::)
De bezetting viel wel wat tegen. Er waren niet zo heel veel schoonheden.
Ook het aantal transen was laag, vooral in VT veel leegstand.
Moet nog eens naar Sarah gaan zien, is het gisteren niet van gekomen.
Niets speciaals te melden. Het meest bijzondere was dat M in de Mallebabbe in een vrolijke bui was, en I pestte door zijn sherry weg te steken.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #644 Gepost op: 26 april 2012, 02:15:08 »
Misschien een beetje in mineur vertrokken, doch het is een "prachtavond" geworden in SKW.  :P

Blue Magic was gesloten, dus maar nr 7de Hemel gegaan, waar onze aller "Freelance Linda" zat.  :))

Haar iets te drinken gegeven, en al gauw dacht zij dat zij Roberto kon strikken voor 100 Euro, doch dit was BUITEN Roberto gerekend, deze is al wat anders gewoon.  8)

Voor de rest een prachtige avond beleefd in ons stamcafé Charivari, ik zou zeggen 1 van de beste van de laatste weken.  :P

Toen ik en Roberto er weggingen rond kwart voor 2, was het nog "vollen bak" in onze stamkroeg, en hebben wij wijselijk de verdere uitbating van onze kroeg overgelaten aan onze beide Thekedames. Wij gaan rusten en morgenvroeg is het "kassa-kassa".  :P  :P  :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !