Auteur Topic: Villa Tinto 14, Lora (Roe / Dagshift)  (gelezen 79547 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Lora (Roe / Dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 28 oktober 2019, 17:55:24 »
Lora heeft al een hele tijd VT14 als vaste locatie.

*  Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Lora (Roe / Dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 1 september 2020, 13:24:10 »
Aha, ok. Want die andere Lora zie ik niet meer.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Lora (Roe / Dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 1 september 2020, 14:46:48 »
Mij gisteren nog eens lekker laten pijpen door deze Lora , ze nadien nog eventjes geneukt maar me dan laten aftrekken door haar kundige handjes. Jongens zo goed als haar kan ik het zelf niet eens ! écht genoten van mijn bezoekje aan haar.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Lora (Roe / Dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 1 september 2020, 14:59:57 »
Werkt ze effectief in VT 14 ?
Hoe ziet dit geiltje eruit ? Iemand een kleine beschrijving om me toch niet te vergissen  ;)

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Lora (Roe / Dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 1 september 2020, 15:16:13 »
Lora staat nog steeds op VT 14. Savonds heb ik ze al elders in de VT zien staan.

Lora heeft een zonnenbankbruine huid , middellang haar en ze heeft geregeld een strakke zwarte latex broek aan met een wit topje. Ik schat ze tussen 1m60-1m65 met een A cupje. Moest je twijfelen of het wel degelijk Lora is die je voor je hebt maak dan een praatje met haar aan de deur. Ze spreekt een vreemde mengeling tussen Engels en Duits en zo kan je ze direct herkennen. Héél vriendelijke dame die zéker een bezoekje waard is.

Als je in een lamme tamme bui bent leg je dan neer en geniet van haar pijp en trekkunsten. Je zal het je niet beklagen !

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Lora (Roe / Dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 1 september 2020, 18:20:33 »
ok thanks,
Donkerbruin tamelijk lang krulloos haar en vaak met een e-sigaret in haar mond ( ik bedoel zo een vapor)?
Ik denk dat ik weet wie het is nu, ze lacht altijd vriendelijk, toch naar mij  :-P

En het zal neerliggen worden, want ik ben van nature lam en tam !  :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 1 september 2020, 18:36:42 door candyshoplifter »

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Lora (Roe / Dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 1 september 2020, 18:39:47 »
Ja je hebt de juiste voor. Ze lurkt inderdaad geregeld aan zo'n e-sigaret. Dat is een teken dat ze dringend iets anders in haar mondje wil dan zo'n vapekaske  ;).

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Lora (Roe / Dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 1 september 2020, 22:14:24 »
Ze lurkt inderdaad geregeld aan zo'n e-sigaret. Dat is een teken dat ze dringend iets anders in haar mondje wil dan zo'n vapekaske  ;).
Ze wil een e-lul in haar mond???

 :lol_hitting:

Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Lora (Roe / Dagshift)
« Reactie #23 Gepost op: 10 september 2020, 15:29:54 »
Ze lurkt inderdaad geregeld aan zo'n e-sigaret. Dat is een teken dat ze dringend iets anders in haar mondje wil dan zo'n vapekaske  ;).
Ze wil een e-lul in haar mond??? Ben er vandaag ook geweest. Gemoedelijke sex gehad dan bedoel ik Easy going romantic sex

 :lol_hitting:

Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Lora (Roe / Dagshift)
« Reactie #24 Gepost op: 26 oktober 2020, 15:45:34 »
Lora nog eens bezocht, is toch nen hete donder amaai. Lekker gebeft, ze heeft lekkere grote schaamlipjes, daarna heeft ze me lang gepijpt tot ik bijna kwam, snel overgeschakeld naar doggy en heerlijk klaargekomen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Lora (Roe / Dagshift)
« Reactie #25 Gepost op: 15 juni 2021, 13:56:38 »
Nu alles weer netjes legaal open is, ook de benen van onze SKW-meisjes, wordt het tijd dat ik uit de kast kom. Bijna 8 maanden heb ik gedaan alsof ik heel braag de codex van de Ranzige volgde en grote schrik had van de meisjes, terwijl ik in werkelijkheid om de paar weken mijn fiets ruilde voor Lora, om er stiekem op te zitten bij haar thuis.  ;D

Ik heb met Lora deze winter bangelijke momenten doorstaan. Seksen op een bed dat nauwelijks die naam waard was, in haar duurbetaalde maar erbarmelijk ingerichte flat, en in het putteke van de winter was mijn fluit bijna verbrand van haar elektrisch blazertje (de enige verwarming...), terwijl op datzelfde moment mijn gat bevroor.

Maar Lora kon me telkens weer bekoren. Die leuke A-tietjes, een jongemeisjeskontje, echt een petite meisje waar je steeds op een vriendelijke manier ontvangen werd. Meer recent ruilde zij noodgedwongen haar flat (wordt eindelijk gerenoveerd) voor een deftige (maar weer duurbetaalde) woonst waar het daten toch wel ineens nog een stuk aan waarde won.

Het zal de lezer dus niet verwonderen, dat ik nu, bij de heropening, uitkeek naar VT14, haar normale vaste stek gedurende toch al heel wat tijd. Ik had haar al gesproken, maar door tijdsgebrek (de vriendin he, in liefde investeer je tijd...) kon ik haar toen niet bezoeken. Gisteren was ze door omstandigheden niet aanwezig maar vandaag wel. Dus was het bingo. Ik heb Lora tijdens de sluitingsperiode thuis bezocht met hele lange dates, met gewone dates, en met dates van een 1/2 uurtje. Altijd kwam ik er met een goed gevoel buiten. Vandaag heb gekozen voor de standaarddate.

Misschien interesseert het weinig wandelaars, maar mij interesseert het van uit mijn relatie des te meer: hoe gaat het met de buisiness? Lora heeft me daar altijd heel open en eerlijk de dingen in verteld zoals ze zijn. Met ups, maar ook met downs. En wat Lora bijzonder siert, is haar eenvoudige tevredenheid. Als je sommige meisjes eens 150 euro geeft, verwachten die bij de volgende date ook 150 euro. Lora kan je zonder problemen de ene keer meer geven, de andere keer minder: zij blijft altijd even dankbaar en tevreden. Nooit een blik van 'oei, deze keer maar 50?'. Die houding alleen al, maakt voor mij een meisje 'mooi'.

Hoe Lora eruit ziet, is in dit topic al in detail beschreven. Zij is in niets veranderd. Haar teasing (met de nageltjes) is subliem, haar A-tietjes zijn eens iets totaal anders dan de mooie hemelse boezem van mijn vriendin en ik word daar best geil van. Haar kontje laat zelfs homopaters een stijve krijgen. En een leuk gezichtje. Een strakke poes ook, wat niemand zal verwonderen als je haar petite lichaamsbouw in beschouwing neemt. Het is een meisje voor gewone seks. Verwacht geen kinky toestanden. Eerder een pure GFE stijl.

Voor mij uiteraard een 'aanrader' voor de liefhebber van leuke meisjes die lekkere gewone seks geven. Likken, pijpen, neuken, strelen, massage (niet zo maar wat gewrijf), noem maar op, zij doet het.