Auteur Topic: Suikerei van Oompje  (gelezen 9475 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Suikerei van Oompje
« Reactie #15 Gepost op: 4 februari 2018, 21:57:08 »


Dames naaien je enkel letterlijk in Bab, niet figuurlijk .....  bij ieder drankje dat ze je 'ontfutselen' moet jij aan de bardame je kleedkamernummer laten zien

Maar idd: case closed, dank je sjeuf, heb net hetzelfde gedaan (IP check) ..... suikeroompje en zijn ei

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Suikerei van Oompje
« Reactie #16 Gepost op: 4 februari 2018, 22:02:32 »
Hmmmmm....dus op dit forum geldt dat je alles over een saunaclub mag schrijven behalve kritiek. Heb je kritiek dan wordt je gelijk in het verdom hoekje gezet.
Iemand die terechte kritiek heeft op een club is direct een "verdacht persoon" en wordt "in de gaten gehouden" en met een ban bedreigd.
Op dit forum moet je dus blijkbaar niet zijn voor eerlijke info.
Ik was al gewaarschuwd door meneer Pret die ondertussen dit forum ook gedwongen heeft moeten verlaten.
En ja, mijn bevindingen in Babylon berusten wel degelijk op waarheid en dat weet iedereen die deze club ooit wel is bezocht. Maar het mag niet worden opgeschreven hè anders wordt meneer Sexmachine boos en heb je een ban aan je broek.
Nou, succes ermee jonges :PDT_Armataz_01_37:

Normaal gesproken schrijf ik niks meer op deze forum, omdat de gang van zaken hier mij niet bevallen. Maar goed daar zal ik niet op ingaan.

Ik wil enkel bij deze meedelen dat ik Suikeroompje niet ken. Tevens heb ik met niemand een gesprek gehad zoals door Suikeroompje in het citaat  is vermeld. Het spreekt dan ook voor zich dat ik nergens toe gedwongen ben.

Offline Suikeroompje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Suikerei van Oompje
« Reactie #17 Gepost op: 4 februari 2018, 22:04:10 »
Citaat
Ik ga er verder niet in op detail. Erg zielig dat 'je' zo te werk gaat! "Doe 'het' op eigen kracht" zonder de poten onder de stoel van de ander weg te zagen.
Inmiddels ook begrepen hoe jouw gedrag was in Babylon. Zo kom je er wel! Succes!

cryptisch wellicht voor de leden......, de suikeroom weet wel beter!

Hoe heb ik mijn dan gedragen in de club Sjeufke? Verklaar je maar even nader. Hang het maar aan de grote klok jonge. Iedereen mag het weten wat jij zogenaamd over mij te weten bent gekomen. Ik heb niets te verbergen!
Wel erg dat een schrijver die op een eerlijke manier bericht over een club bezoek op deze manier wordt weg gezet op dit forum. Maar zoals reeds geschreven, ik was een gewaarschuwd mens dankzij meneer Pret die op dit forum ook het onderspit heeft mogen delven. Had ik maar beter naar hem geluisterd.
Dit alles typeert dus Relaxxxboard. Je mag alles over een club schrijven zolang het maar positieve reclame is voor de club. Dit forum pretendeert een gezellig forum te zijn maar is alles behalve dat. Het is een forum waarop de moderatoren met ijzeren hand regeren en waar leden elkaar naar het leven staan.
Ook dat is helaas de waarheid.
 

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Suikerei van Oompje
« Reactie #18 Gepost op: 4 februari 2018, 22:13:12 »
Hmmmmm....dus op dit forum geldt dat je alles over een saunaclub mag schrijven behalve kritiek. Heb je kritiek dan wordt je gelijk in het verdom hoekje gezet.
Iemand die terechte kritiek heeft op een club is direct een "verdacht persoon" en wordt "in de gaten gehouden" en met een ban bedreigd.
Op dit forum moet je dus blijkbaar niet zijn voor eerlijke info.
Ik was al gewaarschuwd door meneer Pret die ondertussen dit forum ook gedwongen heeft moeten verlaten.
En ja, mijn bevindingen in Babylon berusten wel degelijk op waarheid en dat weet iedereen die deze club ooit wel is bezocht. Maar het mag niet worden opgeschreven hè anders wordt meneer Sexmachine boos en heb je een ban aan je broek.
Nou, succes ermee jonges :PDT_Armataz_01_37:

Normaal gesproken schrijf ik niks meer op deze forum, omdat de gang van zaken hier mij niet bevallen. Maar goed daar zal ik niet op ingaan.

Ik wil enkel bij deze meedelen dat ik Suikeroompje niet ken. Tevens heb ik met niemand een gesprek gehad zoals door Suikeroompje in het citaat  is vermeld. Het spreekt dan ook voor zich dat ik nergens toe gedwongen ben.
Thanks!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Suikerei van Oompje
« Reactie #19 Gepost op: 4 februari 2018, 22:14:08 »
Hmmmmm....dus op dit forum geldt dat je alles over een saunaclub mag schrijven behalve kritiek. Heb je kritiek dan wordt je gelijk in het verdom hoekje gezet.
Iemand die terechte kritiek heeft op een club is direct een "verdacht persoon" en wordt "in de gaten gehouden" en met een ban bedreigd.
Op dit forum moet je dus blijkbaar niet zijn voor eerlijke info.
Ik was al gewaarschuwd door meneer Pret die ondertussen dit forum ook gedwongen heeft moeten verlaten.
En ja, mijn bevindingen in Babylon berusten wel degelijk op waarheid en dat weet iedereen die deze club ooit wel is bezocht. Maar het mag niet worden opgeschreven hè anders wordt meneer Sexmachine boos en heb je een ban aan je broek.
Nou, succes ermee jonges :PDT_Armataz_01_37:

Normaal gesproken schrijf ik niks meer op deze forum, omdat de gang van zaken hier mij niet bevallen. Maar goed daar zal ik niet op ingaan.

Ik wil enkel bij deze meedelen dat ik Suikeroompje niet ken. Tevens heb ik met niemand een gesprek gehad zoals door Suikeroompje in het citaat  is vermeld. Het spreekt dan ook voor zich dat ik nergens toe gedwongen ben.
Thanks!
+1
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Suikeroompje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Suikerei van Oompje
« Reactie #20 Gepost op: 4 februari 2018, 22:16:07 »
Citaat
Ik wil enkel bij deze meedelen dat ik Suikeroompje niet ken. Tevens heb ik met niemand een gesprek gehad zoals door Suikeroompje in het citaat  is vermeld. Het spreekt dan ook voor zich dat ik nergens toe gedwongen ben
.

Wij kennen elkaar wel degelijk meneer Pret. Denk maar is goed na.
Weet je nog die keer in Sixsens? Of ben je dat vergeten?


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Suikerei van Oompje
« Reactie #21 Gepost op: 4 februari 2018, 22:24:51 »
Citaat
Ik ga er verder niet in op detail. Erg zielig dat 'je' zo te werk gaat! "Doe 'het' op eigen kracht" zonder de poten onder de stoel van de ander weg te zagen.
Inmiddels ook begrepen hoe jouw gedrag was in Babylon. Zo kom je er wel! Succes!

cryptisch wellicht voor de leden......, de suikeroom weet wel beter!

Hoe heb ik mijn dan gedragen in de club Sjeufke? Verklaar je maar even nader. Hang het maar aan de grote klok jonge. Iedereen mag het weten wat jij zogenaamd over mij te weten bent gekomen. Ik heb niets te verbergen!
Wel erg dat een schrijver die op een eerlijke manier bericht over een club bezoek op deze manier wordt weg gezet op dit forum. Maar zoals reeds geschreven, ik was een gewaarschuwd mens dankzij meneer Pret die op dit forum ook het onderspit heeft mogen delven. Had ik maar beter naar hem geluisterd.
Dit alles typeert dus Relaxxxboard. Je mag alles over een club schrijven zolang het maar positieve reclame is voor de club. Dit forum pretendeert een gezellig forum te zijn maar is alles behalve dat. Het is een forum waarop de moderatoren met ijzeren hand regeren en waar leden elkaar naar het leven staan.
Ook dat is helaas de waarheid.
Beste......S (of V?????)
Er is hier geen ijzeren hand. Integendeel zelfs!
Er wordt door meerdere leden door jouw verhaal geprikt. Voor mij is ieder verhaal waar. Ook voor wat betreft recensies van dames. Zo sta ik er in. Iedereen beleeft een clubbezoek en een wip met een dame op zijn manier. Vrijheid blijheid.
Echter, jouw bijval in LR zette mij aan het denken......enz enz.. Dan is er een mand........en daar kan je door heen vallen.

Het ei van suikeroom gaat op slot en we gaan weer over tot smeuiige verhalen over onze heerlijke meiden! Wat mij betreft mag dat nu vooral over Sofia gaan  :douchen :pompe :lol

En nu is het echt case closed!
Topic gaat op slot!

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Suikerei van Oompje
« Reactie #22 Gepost op: 4 februari 2018, 22:26:01 »
Citaat
Ik wil enkel bij deze meedelen dat ik Suikeroompje niet ken. Tevens heb ik met niemand een gesprek gehad zoals door Suikeroompje in het citaat  is vermeld. Het spreekt dan ook voor zich dat ik nergens toe gedwongen ben
.

Wij kennen elkaar wel degelijk meneer Pret. Denk maar is goed na.
Weet je nog die keer in Sixsens? Of ben je dat vergeten?
Suikeroompje, los je "geschil" met pret op per interne mail ..... aan deze welles-nietes heeft niemand wat aan ......
Voor de rest wensen wij je allen veel plezier toe in GT of welke club dan ook ....

Een goede raad .... schrijf eens positief over een club waar je komt, en als je niks positiefs te vermelden hebt in je berichten heb je een verkeerde en dure hobby gekozen.

De kunst van het hoerenlopen? Plezier maken in een club, en als je dat niet kan in Bab maar wel in GT, ga dan gewoon daarnaartoe en laat ons meegenieten van je geweldige belevenissen.



gr

sexmachine

note sm: had net te laat de slotopmerking van sjeufke gelezen ... het slotje zit er dus op ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Suikerei van Oompje
« Reactie #23 Gepost op: 4 februari 2018, 22:56:06 »
Suikerei,

Ga postzegels verzamelen...

[attachimg=1]
[attachimg=2]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Suikerei van Oompje
« Reactie #24 Gepost op: 5 februari 2018, 17:03:13 »
Ik zou de namen van die slechte dames wel eens willen weten.
jij weet er ook wel 1  ;)

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Suikerei van Oompje
« Reactie #25 Gepost op: 5 februari 2018, 17:20:43 »
Ik zou de namen van die slechte dames wel eens willen weten.
jij weet er ook wel 1  ;)
Slecht van karakter .... allemaal   ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Suikerei van Oompje
« Reactie #26 Gepost op: 5 februari 2018, 18:38:25 »
Dit zegt meer dan honderd windeieren tesaam  ;D

Overigens hoeft het geen betoog meer voor Babylon, dat het een super club is. Zowel de inzet van het personeel aan de bar, theke, onderhoud, de faciliteiten, de dames etc etc: het is simpelweg uitstekend. Je voelt je echt een gewaardeerde gast en je verlaat de zaak altijd volledig tevreden. En anders ligt het toch aan jezelf.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Suikerei van Oompje
« Reactie #27 Gepost op: 5 februari 2018, 20:46:55 »
wel apart dat het ip aders van suikeroompje uit Parijs kom ik heb er zo mijn gedachte over  ;)

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Suikerei van Oompje
« Reactie #28 Gepost op: 5 februari 2018, 21:03:22 »
wel apart dat het ip aders van suikeroompje uit Parijs kom ik heb er zo mijn gedachte over  ;)
Vulkaan, hou nu eens op man, hij heeft zijn 15 minutes of faim al lang gehad en wij weten wie het is ..
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal