Auteur Topic: VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT  (gelezen 64857 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #60 Gepost op: 10 maart 2014, 22:25:37 »
Bewaking van geinterneerden..  :ecomcity: :ecomcity:

Ah! Nee, dat heb ik nooit gedaan. Vandaar ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #61 Gepost op: 10 maart 2014, 22:25:59 »
Of een plakje ham met mayo om toch het vlees gevoel met natuurlijke glijsubstantie te evenaren. Gevangenis truuk

 :sex :lol_hitting: :lol_hitting:

Halvanaise of yogonaise ook goed?
Ik moet aan de lijn denken, vandaar...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #62 Gepost op: 11 maart 2014, 17:47:08 »
Volgens mij heb jij geen lente kriebels maar ongelovelijke goesting dat je allereerste clubsessie de knal in de hele toko te horen zal zijn.

Kan geen duvelke tegen op

 ;) Wel 1 klein praktisch probleem: op de Vulkaan zal ik geen 'club'sessie vinden, dus ik zal voor onze lente-uitstap al minimum 1 club moeten bezocht hebben! 8)

Ach ja, als dat moet, dan moet dat he!  :lol_hitting:

daar vergist je je in kanariepiet lees de verhalen ma is van wijze grijze er zijn zeker wel club sessies te vinden en voor een tarief wat je in h7 ook betaal  :kissass ik hoop dat mia tegen die tijd weer retoer is als we onze voorjaars uitstapje houden liz die is wel een fractie duurde en werkzaam geweest in gt duitse viky is ook helemaal top en zo zitten er meer je moet er alleen om vragen niks is standaard op de vulkaan  :laughingchick ik laat me altijd verassen gok ik goed heb ik een top sessie voor 30 euro gok ik fout dan heb ik een standaard raamsessie waar ook niks mis mee is  :bud

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #63 Gepost op: 11 maart 2014, 19:17:13 »
Volgens mij heb jij geen lente kriebels maar ongelovelijke goesting dat je allereerste clubsessie de knal in de hele toko te horen zal zijn.

Kan geen duvelke tegen op

 ;) Wel 1 klein praktisch probleem: op de Vulkaan zal ik geen 'club'sessie vinden, dus ik zal voor onze lente-uitstap al minimum 1 club moeten bezocht hebben! 8)

Ach ja, als dat moet, dan moet dat he!  :lol_hitting:

daar vergist je je in kanariepiet lees de verhalen ma is van wijze grijze er zijn zeker wel club sessies te vinden en voor een tarief wat je in h7 ook betaal  :kissass ik hoop dat mia tegen die tijd weer retoer is als we onze voorjaars uitstapje houden liz die is wel een fractie duurde en werkzaam geweest in gt duitse viky is ook helemaal top en zo zitten er meer je moet er alleen om vragen niks is standaard op de vulkaan  :laughingchick ik laat me altijd verassen gok ik goed heb ik een top sessie voor 30 euro gok ik fout dan heb ik een standaard raamsessie waar ook niks mis mee is  :bud

Neenee. Ik vergis me niet. Ik heb me gewoon verkeerd uitgedrukt 8). Met 'clubsessie' bedoelde ik: een kamergang die plaatsvindt binnen de muren van een saunaclub. Ik wou daarmee helemaal geen uitspraak doen over de eventuele kwaliteit van kamergangen op de Vulkaan. Ik durf zelfs meer zeggen: ik ben er van overtuigd dat je uitstekende kamergangen kan hebben op de Vulkaan. Het is net daarom dat ik de datum van onze uitstap zo snel mogelijk geprikt wil zien!! ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #64 Gepost op: 16 maart 2014, 21:08:28 »
Op zeer ondemocratische wijze hebben De Vulkaanspesjalist en ikzelf de datum voor de wandeling door de Vulkaan bepaald. Eerst wachtte Foots op het mooie weer en toen dat al snel kwam herinnerde Vulkaanspesjalist Foots dat het weer nog steeds niet voorspelbaar is. Maar ik zet mijn joker !

[attachimg=1]

Tja, we moesten gaan kiezen en kiezen is altijd lastig. Het zou een zaterdag moeten zijn volgens de Vulkaanspesjalist in week 13, 14 of 15. Tja de feestjes komen los dus de 1e viel af vanwege een feestje in Sixsens. de 2e werd bezet door een Kamikaze feest in Babylon en bleef er heel gemakkelijk als je moet kiezen slechts 1 datum over.

Het is dus zaterdag 5 april geworden. Aan de speurtocht werd en word hard gewerkt en helaas vreest Foots dat bij gebrek aan een leenbaar stopkontact de geplande Vlaamse spesjaliteit lastig kan worden gerealiseerd. Wel zal Foots de deelnemende leden van de speurtocht voorzien van voldoende vocht, zodat het zweet wat bij het klimmen van de trapjes zal ontstaan kan worden bijgevuld.

[attachimg=2]

Rest nog te vermelden dat het geen lange optocht achter de Vulkaanspesjalist met Foots als hekkesluiter of bezemwagen. De speurtocht wordt aan alle geinteresseerden uitgereikt op 18:30 op het parkeerterrein achter Eros26 en dat is dan tevens het startschot voor de speurtocht die individueel of in groepjes kan worden gedaan.

Uiterlijk om 21:30 kun je de speurformulieren uiterlijk inleveren ook weer op het parkeerterrein achter Eros26 en de beste zal zijn Vulkaankoningin  :diva  mogen afblussen met een "vrijkaartje" en die kan gelijk van bil.

[attachimg=3]

Aangezien nu de datum is vastgelegd kun je nu definitief intekenen. Het is 2 weken voor pasen en dat betekent dat de Vulkaan tot de nok gevuld zal zijn met dames die nog wat centjes voor Orthodox pasen willen verdienen, dus qwa planning wat dat betreft niet verkeerd.

Groet, De Vulkaanspesjalist  :pica  en Foots[size=78%] [/size] O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #65 Gepost op: 17 maart 2014, 07:59:00 »
voor de geplande Vlaamse spesialitijd houden we wel een nazomer uitstapje in het skw lijk mijn ook wel een keer leuk  :cheer:  :039: nu nog wachten op de Rakers die zich inschrijven er val wat te winnen  en er is wat te beklimmen  ;D 

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #66 Gepost op: 17 maart 2014, 10:41:51 »
Tja, we moesten gaan kiezen en kiezen is altijd lastig.

Tja mannen, dat klopt...
Het is kiezen ... of delen.

En deze gebeurtenis ga ik helaas niet met jullie kunnen delen.
Ik heb dat weekend helaas verplichtingen elders die ik, ondanks verwoede pogingen, niet naar een andere datum kan verplaatsen.

Desalniettemin wens ik jullie een geweldige dag en kijk ik nu al uit naar alle recensies!

N.B. Jullie zijn natuurlijk nog niet zo snel van me af... @de vulkaan spesjalist: Ik zet mijn kansen nu uiteraard op een eventueel uitstapje SKW, wie weet...



Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #67 Gepost op: 17 maart 2014, 11:54:42 »
Tja, we moesten gaan kiezen en kiezen is altijd lastig.

Tja mannen, dat klopt...
Het is kiezen ... of delen.

En deze gebeurtenis ga ik helaas niet met jullie kunnen delen.
Ik heb dat weekend helaas verplichtingen elders die ik, ondanks verwoede pogingen, niet naar een andere datum kan verplaatsen.

Desalniettemin wens ik jullie een geweldige dag en kijk ik nu al uit naar alle recensies!

N.B. Jullie zijn natuurlijk nog niet zo snel van me af... @de vulkaan spesjalist: Ik zet mijn kansen nu uiteraard op een eventueel uitstapje SKW, wie weet...

we kijken even wat er binnen kom en als er meer rakers met de zelfde reden komen als luky luke kunnen we de datum nog wel aanpassen ma helaas om een datum te prikken dat een ieder kan die wil is onmogelijk graag Rakers u begrip daar voor

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #68 Gepost op: 17 maart 2014, 13:08:14 »
Tot mijn grote spijt kan ik mij op 5/04 ook niet vrijmaken. Ik heb dan verplichtingen waar ik niet meer onderuit raak.

Heel jammer, maar dan is een bezoek aan de Vulkaan maar voor een andere keer.

Aan zij die wel kunnen gaan: Have fun!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #69 Gepost op: 17 maart 2014, 13:31:25 »
Allereerst mijn dank voor jullie inspanningen. Ik ken de Vulkaan nog van mijn 'vorig' P6-leven en was heel graag meegegaan. Ik kan echter nooit op een zaterdag in verband met mijn te verzinnen alibi. Had ik het maar zo goed als jullie?! Ik heb dit al gemeld in bericht #63 van 18 januari j.l..
Uiteraard houd ik de najaarsoptie voor het Schipperskwartier open. Is ook een oude P6 locatie waar ik regelmatig te vinden was. Maar sinds ik de saunaclub heb ontdekt, zal ik er niet snel meer naar toe gaan.
Ik wens jullie een fijne dag toe en hoop weer heel veel sappige verhalen te lezen!


Verzonden met Tapatalk
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #70 Gepost op: 17 maart 2014, 14:35:45 »
voor de geplande Vlaamse spesialitijd houden we wel een nazomer uitstapje in het skw lijk mijn ook wel een keer leuk  :cheer: :039: nu nog wachten op de Rakers die zich inschrijven er val wat te winnen  en er is wat te beklimmen  ;D


Tja dat vind ik een zeer goed idee.
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #71 Gepost op: 17 maart 2014, 20:25:08 »
Wonder boven wonder kan ik wel op 5 april. Daaarna voor lange tijd geen vrij weekend meer voor mij :) Eerstvolgende vrije weekend daarna is pas op 31 mei. Is dat niet de dag van het jaarlijkse Relaxxxboard feest ;)

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #72 Gepost op: 17 maart 2014, 20:34:27 »
Wonder boven wonder kan ik wel op 5 april. Daaarna voor lange tijd geen vrij weekend meer voor mij :) Eerstvolgende vrije weekend daarna is pas op 31 mei. Is dat niet de dag van het jaarlijkse Relaxxxboard feest ;)

relaxbord feestje nog niks van gehoord waar zou dat plaats moeten vinden en zijn daar wel Vlaamse frieten  :017:

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #73 Gepost op: 17 maart 2014, 20:42:24 »
Wonder boven wonder kan ik wel op 5 april. Daaarna voor lange tijd geen vrij weekend meer voor mij :) Eerstvolgende vrije weekend daarna is pas op 31 mei. Is dat niet de dag van het jaarlijkse Relaxxxboard feest ;)

relaxbord feestje nog niks van gehoord waar zou dat plaats moeten vinden en zijn daar wel Vlaamse frieten  :017:

Dan heb je toch ergens iets gemist.

Ik heb als (voorlopige?) datum ook zaterdag 31 mei opstaan...

Ben al als een gek bezig om me dan vrij te maken...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #74 Gepost op: 17 maart 2014, 20:49:35 »
Ik stel voor dat we Licky Luke chef kalender en planning maken, die mist niets, weet alles en kan bijna altijd. Een echte mentor die zijn leerlingen zelfs culinair ondersteunt, een zeldzaamheid  :happy .


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.