Auteur Topic: VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT  (gelezen 64757 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #90 Gepost op: 4 april 2014, 23:45:19 »
Wegens te weinig aanmeldingen laten we het voorjaarsuitstapje even rusten.
Wellicht komt er een betere gelegenheid op een later tijdstip dit jaar.


We laten het initiatief dan ook graag aan de leden over.
Zodra hun er klaar voor zijn, zullen wij een speurtocht maken en het uitstapje organiseren.


Groet, De Vulkaan Spesjalist  :17: [size=78%]en Foots [/size] O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #91 Gepost op: 4 april 2014, 23:52:34 »
Wegens te weinig aanmeldingen laten we het voorjaarsuitstapje even rusten.
Wellicht komt er een betere gelegenheid op een later tijdstip dit jaar.


We laten het initiatief dan ook graag aan de leden over.
Zodra hun er klaar voor zijn, zullen wij een speurtocht maken en het uitstapje organiseren.


Groet, De Vulkaan Spesjalist  :17: [size=78%]en Foots [/size] O0

Tja mannen, het leven kan soms simpel en soms ook heel ingewikkeld zijn...

In ieder geval bedankt voor alle moeite die jullie tot nu toe hebben gedaan.

En hopelijk komt er op korte termijn alsnog een gezellig uitstapje naar de Vulkaan... ik zal zelf ook een beetje de vinger aan de pols houden bij de ijsberen en wandelaars die ik regelmatig tegenkom!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #92 Gepost op: 5 april 2014, 07:13:17 »
Jammer, maar dit is uiteraard een heel begrijpelijke beslissing.

Ach. Zolang de RB-party op 31/05 maar doorgaat. Die staat al lang met stip in mijn agenda genoteerd. Mijn hotelletje in Kaarst heb ik ook al ff geleden geboekt! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Rudi_NL

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #93 Gepost op: 10 april 2014, 23:47:23 »
Wegens te weinig aanmeldingen laten we het voorjaarsuitstapje even rusten.
Wellicht komt er een betere gelegenheid op een later tijdstip dit jaar.


We laten het initiatief dan ook graag aan de leden over.
Zodra hun er klaar voor zijn, zullen wij een speurtocht maken en het uitstapje organiseren.


Groet, De Vulkaan Spesjalist  :17: [size=78%]en Foots [/size] O0

Wat was het gezellig!!! Daar stond ik dan in mijn eentje op de Vulkanstrasse!!!

Zaterdag 5 april was ik daar rond 20:00 uur heen gereden in de veronderstelling een paar Rakkers te ontmoeten. Maar helaas!!! Ik had me niet opgegeven omdat ik niet zeker wist dat ik zou komen vanwege andere verplichtingen (die uiteindelijk eerder dan gepland gereed waren).

Gelukkig had ik de weg gemakkelijk gevonden en er was voldoende parkeerruimte bij Eros26 (ik was namelijk nog nooit in Duisburg geweest). Ook was er veel lekker fruit aanwezig. Meer en beter dan gedacht (vooral in het grote Vulkanhaus).

Daar maar wat geneukt (prijs-kwaliteit-verhouding was okay). Vervolgens nog een paar rondjes lopen en scannen. Nog een drankje bij Eros26 en vervolgens maar weer naar huis knallen (de benzinekosten waren in ieder geval een stuk hoger dan de neukkosten).

Best grappig die Vulkanstrasse!!!
Groeten Rudi_NL
 :039:

Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #94 Gepost op: 11 april 2014, 14:17:14 »
Rudi.... had even pm gemaild met Wg of ondergetekene.

Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #95 Gepost op: 11 april 2014, 17:17:05 »
het is heel simpel rakers als er kwamen niet genoeg aanmeldingen en dan gaat het simpel weg niet door een volgende keer beter   :039:

Wijze grijze

  • Gast
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #96 Gepost op: 11 april 2014, 19:48:54 »
A.s. Donderdag 17.04 bezoek ik Acapulco en aansluitend de Vulkaan.

Tijdstip kan in onderling overleg afgesproken worden.
 
Wil je een rondleiding door een ervaren gids? Stuur een PM.
Het kan natuurlijk wel zomaar gebeuren dat uw gids voor een half uurtje een bespreking met een lokale dienstverleenster dient te voeren  ;D

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #97 Gepost op: 11 april 2014, 20:54:48 »
A.s. Donderdag 17.04 bezoek ik Acapulco en aansluitend de Vulkaan.

Tijdstip kan in onderling overleg afgesproken worden.
 
Wil je een rondleiding door een ervaren gids? Stuur een PM.
Het kan natuurlijk wel zomaar gebeuren dat uw gids voor een half uurtje een bespreking met een lokale dienstverleenster dient te voeren  ;D

Zou het lukken om als Koempel zijnde een Sjeng de Vulkaan rond te leiden??

Het zou misschien een beter idee zijn om een volgend rb bezoek aan dit mekka wellicht met een klein polletje van bepaalde data een geschiktere keuze te maken zodat er wel voldende rakkers aanwezig mogen zijn...
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #98 Gepost op: 12 april 2014, 10:34:12 »
A.s. Donderdag 17.04 bezoek ik Acapulco en aansluitend de Vulkaan.

Tijdstip kan in onderling overleg afgesproken worden.
 
Wil je een rondleiding door een ervaren gids? Stuur een PM.
Het kan natuurlijk wel zomaar gebeuren dat uw gids voor een half uurtje een bespreking met een lokale dienstverleenster dient te voeren  ;D


rondleidingen van wijze grijze zijn niet geheel  compleet hij slaat nog welles een huisje over bijvoorbeeld huis 48 aan de juliusweberstrasse  ;D 

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #99 Gepost op: 12 april 2014, 11:23:24 »
 :adult
A.s. Donderdag 17.04 bezoek ik Acapulco en aansluitend de Vulkaan.

Tijdstip kan in onderling overleg afgesproken worden.
 
Wil je een rondleiding door een ervaren gids? Stuur een PM.
Het kan natuurlijk wel zomaar gebeuren dat uw gids voor een half uurtje een bespreking met een lokale dienstverleenster dient te voeren  ;D


rondleidingen van wijze grijze zijn niet geheel  compleet hij slaat nog welles een huisje over bijvoorbeeld huis 48 aan de juliusweberstrasse  ;D 

 :o de schobbejak!  :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Wijze grijze

  • Gast
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #100 Gepost op: 12 april 2014, 12:37:18 »
 
Zou het lukken om als Koempel zijnde een Sjeng de Vulkaan rond te leiden??
Wijze Grijze Vulkantours Ltd. discrimineert niet. Iedereen is welkom. Een rondleiding aan Sjengen is zelfs gratis in het kader van ontwikkelingshulp ;D . WGV Ltd is klimaatneutraal.

rondleidingen van wijze grijze zijn niet geheel  compleet hij slaat nog welles een huisje over bijvoorbeeld huis 48 aan de juliusweberstrasse
Dat is het verschil tussen de volledige uitgebreide rondleiding en een van onderstaande effectievere beknoptere tours.

Wijze Grijze Vulkantours Ltd. stelde voor u verschillende sight seeing pakketten samen:
1.  Premium: Een volledig rondje Vulkanstrasse – Julius-Weberstraße – Charlottenstraße. Elk huis wordt bezocht. Uitgebreide conditie is vereist.
2.  High Lights: Alleen het beste van het beste. De stunners in Haus 26 + 17-19.
3.  Budget: Haus 11+13 en Haus 25. Evt. kan er een wip voor EUR 20,= gemaakt worden.
4.  AO-spezial: Sommige dames bieden AO aan.
5.  Economy: Snelle wip voor EUR 30,=.
6.  Inside-outside: Een bezoek aan de she-male etage.
7.  Individueel. Op verzoek kan er een combinatie uit bovenstaande geboekt worden.
8.  Sex to the max: Maximale ROI (Return On Investment). Welke dame geeft de meeste service voor EUR 30,=?

Elke tour is op verzoek boekbaar in het Nederlands, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans of Limburgs.
Naar wens is ook de module “culinair” bij te boeken. (= Inclusief een versnapering bij de Imbiss).
Elke tour geschiedt op basis van eigen vervoer. Gratis parkeerplaatsen zijn in ruime getale voorhanden. Samen rijden kan eventueel in overleg vooraf. Stuur een IM.
Korting voor groepen.

Denk aan goed schoeisel, lichte kleding, goed humeur en een goede conditie. De rondleiding is grotendeels overdekt. Helaas zijn de rondleidingen niet geschikt voor de minder valide medemens. Er kan gedurende de hele rondleiding gerookt worden.
« Laatst bewerkt op: 12 april 2014, 12:43:50 door Wijze grijze »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #101 Gepost op: 12 april 2014, 12:50:10 »
En hoeveel moeten we betalen voor de diensten van de gids? Een kamergang? Een FT? Een kebab? Een doos Belgische pralines (te gebruiken in HP)? Een Limburgse vlaai (ook te gebruiken in HP)? Een pint? Een plat water? Een beetje drinkgeld? 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Wijze grijze

  • Gast
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #102 Gepost op: 12 april 2014, 13:12:44 »
En hoeveel moeten we betalen voor de diensten van de gids?
Voor ontwikkelingshulp hoeft niet betaald te worden. ::)
Een colaatje bij de Imbiss, tijdens het evalueren van de tour, volstaat. 8)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #103 Gepost op: 12 april 2014, 18:17:36 »
Grmbl :017:

1 van mijn voornemens na mijn pauze was om mijn 'normaal' sociaal leven niet meer te laten lijden onder mijn clubbezoeken. En het weekend van 11/04 en 12/04 is natuurlijk net een weekend dat al vol zit met leuke activiteiten: op vrijdag ga ik met de vaste groep vrienden supporteren voor mijn favoriete clubje. We spelen dan een topper om de titel of toch zeker voor definitieve kwalificatie voor de eindronde. Die match kan ik niet missen. En op 12/04 ga ik met kameraden van mijn vroegere studentenvereniging de nostalgische toer op. We gaan naar een massafuif: Back to the Nineties! (jaja, ik ga op mijn gevorderde leeftijd nog eens gaan 'shaken'  :pica ;) )

Dus... Voorlopig meld ik mij voor geen van beide data aan. Moest het naarmate dat weekend nadert, toch te hard beginnen kriebelen, weet je echter nooit wat er nog kan gebeuren ;) 8)

De voetbal is gisteren dramatisch verlopen (0-3 thuisnederlaag), maar ondertussen ben ik klaar voor deel 2 van dit feestweekend: I love the nineties! :pica

Sebiet rap een kebabke eten, daarna een paar pintjes drinken en dan: ouderwets fuiven!! ;D :1rij:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #104 Gepost op: 13 april 2014, 04:09:08 »
Grmbl :017:

1 van mijn voornemens na mijn pauze was om mijn 'normaal' sociaal leven niet meer te laten lijden onder mijn clubbezoeken. En het weekend van 11/04 en 12/04 is natuurlijk net een weekend dat al vol zit met leuke activiteiten: op vrijdag ga ik met de vaste groep vrienden supporteren voor mijn favoriete clubje. We spelen dan een topper om de titel of toch zeker voor definitieve kwalificatie voor de eindronde. Die match kan ik niet missen. En op 12/04 ga ik met kameraden van mijn vroegere studentenvereniging de nostalgische toer op. We gaan naar een massafuif: Back to the Nineties! (jaja, ik ga op mijn gevorderde leeftijd nog eens gaan 'shaken'  :pica ;) )

Dus... Voorlopig meld ik mij voor geen van beide data aan. Moest het naarmate dat weekend nadert, toch te hard beginnen kriebelen, weet je echter nooit wat er nog kan gebeuren ;) 8)

De voetbal is gisteren dramatisch verlopen (0-3 thuisnederlaag), maar ondertussen ben ik klaar voor deel 2 van dit feestweekend: I love the nineties! :pica

Sebiet rap een kebabke eten, daarna een paar pintjes drinken en dan: ouderwets fuiven!! ;D :1rij:

Fuif was top. Bobijn is af. Het was leuk. Maar nu gaan we naar huis 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum