Auteur Topic: Sexxxpalaxe 33, 4e et, kamer 12, Larissa(Sexmonster)  (gelezen 14289 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Sexxxpalaxe 33, 4e et, kamer 12, Larissa(Sexmonster)
« Gepost op: 23 februari 2014, 12:58:10 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1400.msg46070#msg46070

 Dan heb ik in Sexxxpalace 33 op de 4e verdieping op kamer 12 weer het Sexmonster ontdekt. Ze noemt zich nu Larissa.

Voor wie haar nog niet kent: Het Sexmonster is een uitgerangeerde, ontzettend vulgaire Duitse DVP. Ze is blond, ergens in de 40, schat ik, en je herkent haar aan haar viezige vettige grijzige joggingpak waarin ze altijd rondstruint. In optisch opzicht is het Sexmonster wel een curiositeit. Zodra ze je spot en je maakt oogcontact wordt je zowat gesommeerd om bij haar te komen. En dan niet op een uitnodigende en decente toon, maar heel luid en vulgair. Als je dan doorloopt, slingert ze je luidkeels (zodat iedereen het hoort) nog wat verwensingen en denigrerende opmerkingen achterna. Ooit heb ik me toen wel eens omgedraaid en daar op gereageerd. Dan blijkt dat haar grote mond daar niet echt op weerwoord berekend is. Meer dan een beetje gepruttel kwam er niet uit. Meer mannen zouden haar moeten terechtwijzen. Onbegrijpelijk dat ze na al die jaren nog steeds bestaansrecht vindt op de Vulkan. Blijkbaar heeft ze toch een bepaalde klantenkring. Haar kamer hangt steeds vol met allerlei SM-attributen, dus wie van absolute vernedering houdt, is bij haar definitief aan het juiste adres. Bovendien doet ze aan marketing, want in Sexxpalace zag ik op twee plekken een briefje hangen dat met haar werknaam Larissa naar haar kamernummer verwijst.
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2014, 02:47:22 door Rolly »

guest7191

  • Gast
Sexmonster, Sexxxpalaxe 33, 4e verdieping, kamer 12
« Reactie #1 Gepost op: 30 maart 2014, 01:46:14 »
En dan niet op een uitnodigende en decente toon, maar heel luid en vulgair. Als je dan doorloopt, slingert ze je luidkeels (zodat iedereen het hoort) nog wat verwensingen en denigrerende opmerkingen achterna.

Ik heb Duisburg vooral in de jaren 2008/2009 veel bezocht en toen waande deze VulkanMonster ook al rond in het sexxxpalace.
Echter toendertijd had ze altijd een fruitmand naast zich staan. Als je haar kamer voorbij liep zonder op haar luide en vulgaire woorden in te gaan kon het zo zijn dat je een appel of banaan naar je hoofd werd geslingerd.
Sinds eind 2009 is deze dame in de uithoeken van het sexxxpalace werkzaam. Blijkbaar heeft de eigenaar toch wat gedaan met de klachten die over haar zijn binnengekomen (citaat uit 2009:blijkbaar heeft de leiding van Sexxxpalace haar verbannen naar dit afgelegen deel zodat ze minder overlast veroorzaakt)