Auteur Topic: erospark 26 kamernummer 213 nieuwe nadja duitse  (gelezen 6694 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
erospark 26 kamernummer 213 nieuwe nadja duitse
« Gepost op: 18 maart 2015, 13:03:25 »
naam nadja
nationaliteit Duits
taal Engels Duits
leeftijd 25
cupmaat A
piercings in alle 2 de tepels  en boven haar lip dus niet haar schaamstreek
tatoeage rechter arm
start tarief 30 euro pmc nmc
tijds duur   20 minuten

NADJA is in het verleden werkzaam geweest in sauna clubs als ik het wel heb in de buurt van Hamburg ze is 4 weken geleden begonnen op kamer 601 de Duitse fora schreven al over haar ma wisten geen naam  . een pz biet ze ook aan voor een mer prijs van 20 euro tja ik vraag bij binnenkomst nooit na de dienste altijd naar de daat .ik wil niet wennen aan een pz  :lol_hitting: en haar pm was ook uitstekend  ;D gevarieerd met diepe hallen likken over de helle lengte en me zak werd ook niet overgeslagen  8) nadja beklom mijn stok paard en we starten in  :amazone en bood me haar kleine a cup aan ze vond het geweldig dat ik om en om de gepiercte tepels in mijn mond nam en moedigde me aan om er zachtjes in te bijten ik heb het idee dat deze dvp pijn fijn vind . we rolde gezamenlijk om op de zij al kijkend in de spiegel begon ze haar klit te stimuleren met een been hoog opgestoken .  :017:  :040: geweldig om deze vrouw zo bezig te zien met haar zelf  :happy 

als laatste standje gingen we naar  :017a ik kon gewoon Leker doorstoten en langzaam kwam ze plat op haar buik terecht    :13: ze bood geen weerstand en haar ogen draaide we ik zag haar oog wit  :wtf:  harde harde moedigde ze me aan heerlijk dat geklets van haar billen tegen mijn lies  :)) na een tijdje spoot ik het condoom geheel te vrede het condoom vol . ma nadja was niet te vrede ze vond dat ik te vroeg klaar kwam en zat er zelf dicht tegen aan  :cry

na de daad hebben we ons allebei opgefrist en gezamenlijk aan me damp stok lopen te treken  :mistress nadja behoord tot mijn lijst aanbevolen dames duisburg en krijg een 9.5 op de schaal van WG wel in acht genomen wat ik betaald heb  :17:
 
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2015, 17:51:52 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
nieuwe nadja duitse eros 26 kamer nummer 213
« Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2015, 12:00:15 »
de link even toegevoegd van haar kaufmich  ;D

http://www.kaufmich.com/Natascha77