Auteur Topic: Erospark 26, NICOLE  (gelezen 3304 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Erospark 26, NICOLE
« Gepost op: 15 januari 2012, 01:36:35 »
Plaats van tewerkstelling: Haus 26
Naam: Nicole
Nationaliteit: Moldova
Leeftijd: Ergens begin 20 zeker?
Haarkleur: Licht bruin
Kleur ogen: Blauw
Lengte dame: 1 meter 60
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekende
Vriendelijkheid: Matig tot slecht
Service: Van alles wat maar niks fatsoenlijk
Shift: Nachtshift
Kosten: 30 eur voor 20 minuten

In Haus 26 viel mijn oog op Nicole. Nicole is een echte schoonheid! Ze nijgt wel meer naar het lolita - type, wat normaal niet echt mijn smaak is maar vandaag had ik daar dan toch weer eens zin in.

Al van bij seconde een, viel mij op dat de communicatie met deze dame uiterst stroef verloopt. Engels, Duits en Frans, ze begrijpt er niks van. Ze wist wel wat de standaardprijs was en hoelang ik daar voor ging binnen zijn. Daar had ik het al moeten weten en mijn rug moeten draaien...

Toch ging ik binnen want vandaag had ik zin in een meisje als haar en voor goede seks moet er al helemaal niet gezeverd worden. Ik waagde het er dus op.

Nicole laat geen lichaamsverkenning toe en begint direct te pijpen. Het is te zeggen, wat slap geslurp en getrek aan de eikel. Kleine Roberto werd er niet echt vrolijk van. Ik heb kleine Roberto dan zelf maar omhoog gerukt... ::)

Ook bij de coïtus was het met deze Nicole niet vet. Ze lag daar als een dode vis en draaide in missionaris haar hoofd nog weg ook.

Ik vroeg dan maar of ze doggy kon gaan zitten. Dit standje onderging ze ook maar wat.

Eigenlijk was ik blij dat ik klaar kwam en kon vertrekken.

Nicole ziet me dus niet meer terug.

Wat wel positief was, is dat ze me op geen enkel moment attent maakte op de tijd maar pijpen kan ze niet en tijdens het neuken is ze niet echt actief.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus 26 Nicole
« Reactie #1 Gepost op: 18 december 2012, 21:22:11 »
Heren rakkers,




Stom natuurlijk dat ik een geheugen heb als een zeef. Ik las net onderstaande recensie van Roberto en jawel helemaal herkenbaar.



Goed ook ik wandel nogal eens graag door de Vulkan wel dan door Eros op zoek naar "mijn" Loredana want trappen klimmen daar ben ik niet voor gemaakt, maar Loredana is natuurlijk wel voor mij gemaakt.
Op vrijdagmiddag rond 15:00 - 15:30 was ze er niet dus ik ging op zoek naar wat anders.


Het werd Nicole, want ze vertelde Moldavische te zijn en met Moldavische heb ik meestal een goede ervaring. Zo niet met deze schoonheid, evenals Roberto spraakverwarring over de prijs want voor pijpen zonder moest ik 50 betalen terwijl ik aan de deur alleen een meerprijs voor kussen had gekregen. Uiteraard had mijn lampje moeten gaan branden.


Pijpen zonder was inderdaad pijpen zonder ....... enige inspiratie, een beetje gevoelloos sabbelen, kort natuurlijk en toen neuken in missio. Awel als iemand totaal niet geinteresseerd is kan ik ze niet in het gezicht kijken, dus doggie, ook dit was totaal waardeloos een beetje robotachtig. Kortom zelfs het neuken waar een dame meestal niets voor hoeft te kennen was een drama. Gestopt en ik zei pijp maar verder, ehh nee pijpen was eenmalig volgens de dame. Trekken moest het worden.


Goed mijn geduld was op, ik stond voor het eerst in mijn hoerenlopersleven op uit bed en trok mijn kleren aan. Ik vroeg nog of ze hier al lang werkte want dat ze mijns inziens beter kon verkassen want dat Duitsers toch echt wel iets betere kwaliteit gewend zijn. Verder nog wat verteld dat tegenwoordig internetfora zijn waarop zulke service binnen een mum van tijd bekend is. Het deerde ze weinig tot niets.


Ben vertrokken en baal dat ik deze dameswaarschuwing van Roberto niet heb kunnen onthouden. Ik had beter 50 euro weg kunnen gooien, nu herinner ik me nog een keer aan deze drama queen. Mooi en mooi mijden, het is wat Roberto zegt "alles wat ze doet is niets".


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Haus 26 Nicole
« Reactie #2 Gepost op: 18 december 2012, 21:29:37 »
Niet geschoten is altijd mis Foots.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus 26 Nicole
« Reactie #3 Gepost op: 18 december 2012, 21:40:29 »
Niet geschoten is altijd mis Foots.


Klopt als een zwerende vinger "Niet geschoten en het was zeker mis".
Blijkt toch maar weer het nut van een forum als je het kunt onthouden.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus 26 Nicole
« Reactie #4 Gepost op: 18 december 2012, 21:44:24 »
Lees dan je eigen recensie maar door als je nog eens naar Duisburg trekt, want voor je het weet hang je er weer op...zoals op Donald Duck  >:D ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus 26 Nicole
« Reactie #5 Gepost op: 18 december 2012, 22:10:28 »
Lees dan je eigen recensie maar door als je nog eens naar Duisburg trekt, want voor je het weet hang je er weer op...zoals op Donald Duck  >:D ;D ;)


Ze leek er nog een beetje op ook !


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.