Auteur Topic: Eros 26, Ines (Zwi)(k102)  (gelezen 43344 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Eros 26, Ines (Zwi)(k102)
« Gepost op: 17 mei 2012, 12:20:54 »
Plaats van tewerkstelling:
Naam:
Nationaliteit: Zwitsers
Leeftijd: een jaar of 30
Haarkleur: (ge)blond(eerd)
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1.70m
Cupmaat: D (siliconen)
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: zeer Vriendelijk
Service: Goed
Shift: Nacht
Kosten: €50

Mijn derde bezoek aan Duisburg staat al gepland, en ik moet mijn recensie van mijn eerste bezoek nog schrijven. Ik zal deze manco dus eerst eens even rechtzetten.

Bij mijn voorstudie hier op Hookers was Ines me al opgevallen toen ik op de website ging kijken, en had ik haar al op mijn lijstje gezet als mogelijke kandidate.

Omdat het mijn eerste bezoek aan Duisburg was, eerst alle panden eens bezocht, en toen we terug in de 26 kwamen zag ik Ines staan, en sprak ze me nog meer aan dan op de foto's op de site. Nog even getwijfeld aan Loredana, die qua pure schoonheid het misschien wel wint van Ines. Maar dat ijskonijn Loredana heeft geen uitstraling. Ze staat alleen maar mooi te wezen en af te wachten. Ik wil interactie, en koos dus voor de spontane en vriendelijke Ines.

Nadat ik binnen gestapt was, en de deur en het gordijn gesloten waren, hebben we eerst de verplichte handelingen afgehandeld, en hebben we ons daarna beiden ontkleed.

Nadat we op bed plaats genomen hadden, begon Ines mijn kleine op te warmen, en hem op oorlogssterkte brengen. Daarna begon ze aan een degelijke pijpbeurt, en ze lag toen zodanig dat ik overal bij kon met mijn grijpgrage handen. Daar heb ik dan ook gretig gebruik van gemaakt, en dit liet Ines ook gewillig toe.

Na een tijdje zijn we aan het grote werk begonnen, en heeft ze me in doggy tot een geweldig einde gereden, terwijl ik haar forse tieten in mijn handen kneedde.

Na afloop me opgefrist, en met een goed gevoel buiten gestapt.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Eros 26, Ines (Zwi)(k102)
« Reactie #1 Gepost op: 21 juli 2013, 16:53:06 »
nog steeds aanwezig :happy

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Eros 26, Ines (Zwi)(k102)
« Reactie #2 Gepost op: 12 oktober 2013, 10:17:59 »
nog steeds aanwezig :happy
niet meer aanwezig  :017: