Auteur Topic: Leona (Roemeense)  (gelezen 1851 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Leona (Roemeense)
« Gepost op: 18 maart 2012, 20:16:07 »
haarkleur/-lengte: zwart/tot ongeveer op de schouders (loshandend)
ogen: bruin
lengte dame: 1,62
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Roemeense
leeftijd: 23
tatoeages/piercings: ?/?
service: NMC (subliem), PZC (subliem), zoenen, verleid je met haar gekronkel over je lichaam en haar ondeugende ogen, beffen, voorzichtig vingeren
voordelen: weet je op kamer te verleiden met haar lichaamsbewegingen alleen al
nadelen: tongzoent niet echt en is niet zo'n knuffeldiertje
opmerkingen: voor een blitse PSE moet je bij haar zijn (iets voor foots, meen ik)
Extra’s bij het bezoek: doet kinoseks, pijpt je openbaar (ook in de bar)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Blitse PSE met lieve inslag.
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2012, 21:04:18 »
Eigenlijk had ik iemand anders op het oog maar die verknalde het zelf.

Vooreerst nog even vermelden dat als je twijfelt als je in de club bent of het Leona is, die voor je staat, dan hoor je het direct aan haar stem.  Ze heeft een heel fijn stemmetje (een kinderstemmetje zo je het zo wil noemen).

In de loop van de dag was ze al eens een paar keer komen polsen of ik geen zin had om wat bedpret met haar te beleven.  Ik bedankte er vriendelijk voor.  De eerste zomerdag van het jaar wou ik in de namiddag niet op kamer gaan. 
Ook haar collega Jasmina was in de loop van de dag al een paar keer komen testen of ze me de kamer niet op zou krijgen.  Zonder meer dan enkele minuten aan mij te besteden, kon ik toch niet onder stoelen of banken steken dat ze me heel wat deed.  Ze kreeg me zo ver dat ik haar beloofde om dezelfde avond zeker met haar een leuke tijd te gaan beleven. 
Het is er niet van gekomen omdat zij kwaad op me was omdat ik in de avond langdurig met een andere dame was gaan kameren (gelijke looks).  Allicht vond ze dat zij de eerste moest zijn of dacht ze dat ik met haar niet meer zou gaan omdat ik al een lange sessie gedaan had en blut was of zo.  Doet er niet toe.  Het is altijd dom om jezelf uit te schakelen natuurlijk.
Wat Jasmina niet kon weten, was dat zulk gedrag mij net prikkelt.  Mijn bedoeling was om pardoes bij haar te kruipen in de loop van de avond, met een brede glimlach.  Gewoon al om haar reactie te zien.  Het kwam er dus niet van.  Ze was bezet of, of, of....  En Leona kwam er ook tussen.

Leona zat in de loop van de avond gezellig te kletsen bij haar collega's.  Ik lag languit te luieren in een sofa en dacht niet zo direct aan neuken.  Ineens kreeg Leona mij in het oog.  Ze staat recht en loopt mijn richting uit.  Terwijl ze naar mij loopt, zie ik ze nog wel wat zeggen tegen haar collega Jasmina.  Zonder dat ik het kon verstaan moet het zoiets geweest zijn van: ik ga die man op zijn knieën krijgen voor mij. 

Ze komt dan op me af en springt pardoes op mijn schoot en begint me wild te berijden en gek als ze is, doet ze nog wat zotte dingen.  Vrij snel vraagt ze of we de rest niet kunnen voortzetten op een kamer.  Het tempo lag een beetje te hoog voor deze beer en een onmiddellijk duidelijk antwoord volgde dus niet.  Daarop stelde ze bijna ogenblikkelijk voor om anders wat te gaan "redenen" in de kino.  Ook nu weer bleef ik even zwijgzaam.  Daarop stelde ze voor om mij dan maar te beginnen pijpen in de bar.  Nu moest ik wel snel wat zeggen want nog voor ik het goed en wel besefte had ze mijn handdoek al omhoog getild. 
Hoewel ik in PSR met Maureen indertijd zowat overal (behalve op kamer) geneukt heb en in LR al eens een meer dan twee uur durende kino-sessie heb beleefd, had ik vandaag precies niet zo'n zin om mij te laten pijpen in de bar.  Ik koos dan maar voor een tussenweg.  De kino.  De keuze voor de kino zal misschien onbewust ook ingegeven geweest zijn omdat ik dan met Leona voorbij Jasmina moest lopen.  Zo kon ik met veel poeha voorbij Jasmina paraderen met haar collega Leona, die me dus inderdaad kon overhalen.  Ik dierf niet naar de gelaatsuitdrukking van Jasmina kijken.

In de kino spreidde ze meteen twee handdoeken voor me.  Alles wees erop dat we niet gingen "redenen", of het zou "redenen" zijn met iets in haar mond.  Ze begon met haar geile lijfje als een slang over me heen te kronkelen.  Het wond me best op.  Niet veel later verdween ze met haar hoofd tusen mijn benen en begon ze me te pijpen.  Al van de eerste momenten voelde ik dat ze wist hoe ze een man moet pijpen.  Veel tegenstribbelen deed ik dus niet.  Vol overgave, wild, toch lief en afwisselend begon ze het beste van zichzelf te geven.  Veel afwisseling tijdens het pijpen en de ballen werden niet vergeten.  Ze merkte dat ik bij haar en met haar nu graag had dat ze af en toe flink zoog op mijn ballen en ze deed dat dan ook met plezier, telkens weer.  Ondertussen kijkt ze me geil, verleidelijk en ondeugend aan.  Ze doet ook deep throat.  Super!! 
Na een tijd vraagt ze of ik zin heb om te beginnen neuken.  Ook daar zei ik geen nee tegen.  Ze ging autoreverse op mij zitten en begon me afwisselend te berijden alsof haar leven ervan afhing.  Heerlijk afwisselend weer.  Dan weer volle tempo, dan weer uiterst langzaam, dan weer nijpend met haar kutspieren.  Af en toe geil achterom kijkend om te zien of ik me nog kon houden.  Ik kon dat een tijd maar niet oneindig.  Terwijl zij blijkbaar nog lang niet moe was, kwam mijn orgamse al.  Ik heb super genoten van haar pijpkunsten en super genoten van haar rit maar het orgasme zelf was minder intensief dan gemiddeld.  Met de juiste moves kon ik de kwalteit ervan nog verbeteren en super fijn was dat ze vlak na mijn orgasme niet direct van me afkroop maar lustig verder deed.  Super vind ik dat.  Zo nog even intens nagenoten.

Hoewel je merkt dat het geen stil lief knuffeldiertje is, stelde ze wel voor om volgende keer een meer romantisch pleziertje te beleven, niet in de kino maar op een kamer.  Hoewel je merkt dat tongzoenen niet haar favoriete bezigheid is, antwoordde ze toch positief op mijn opmerking dat romantiek en kussen samengaan.  Meteen kreeg ik mijn eerste kusjes.

Tjongejonge... super sessie.  Ik zou meteen herhalen en als ik dat al zeg exclusief kussen en tongzoenen is dat van wereldse betekenis.

Haar after sales zijn gewoon o.k..

Ik wil nog even kwijt dat Jasmina ook een move forceerde.  Nadat ik gedoucht was en weer in een sofa ging zitten, ging Jasmina bij een man vlak voor mij zitten.  De man leek een beetje sullig, met een ziekenkasbril.  Ze moet vast gedacht hebben dat ze met die man zeker haar slag zou thuishalen.  Helaas, pindakaas.  Voor mijn neus moest ze het weer afdruipen bij hem, zonder kamer, met veel gefrul overal van hem aan haar.  Zo'n sul was het dan ook weer niet.

Jasmina kreeg nog een werpkus van mij.  Een valse lach kon er af  ;).   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man