Auteur Topic: off topic  (gelezen 5424 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
off topic
« Gepost op: 5 september 2012, 13:08:24 »
Leuk geschreven episteltje over je club bezoek VJ, maar ik zou toch graag gezien hebben dat je jouw recensie onder de recensies had gezet.(dit is het topic van de clubinfo)

Nu is het over een tijdje niet(makkelijk) terug te vinden voor mederakkers die info zoeken over deze dame(want die zoeken bij recensies)....en ten 2e is dit bericht ook niet(eenvoudig) te verplaatsen indien de dame verkast naar een andere club.

Beetje een verloren recensie wat mij betreft dus.

Groet, Rolly
« Laatst bewerkt op: 6 september 2012, 10:14:19 door sexmachine »
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Re: PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #1 Gepost op: 5 september 2012, 18:51:13 »
Leuk verweven club-damesrecensie, VJ  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Re: PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #2 Gepost op: 5 september 2012, 20:54:32 »
Heb ik hem niet genomineerd?  Het is een mooie recensie maar ik zou denken dat een rakkerleider zou nastreven dat zijn forum zo praktisch mogelijk zou worden.  Rolly heeft in die zin wel gelijk dat damesrecensies beter gescheiden worden van algemene impressies.  Eventueel kan je het gedeelte van de dame uit je algemene impressie nog eens kopiëren naar het draadje van de dame (eventueel nadat je een nieuw draadje aangemaakt hebt voor die dame).  Zo wordt dit forum een ordelijk geheel.  Het zou dan het tweede forum zijn waar alles ordelijk geranschikt is.  Op Hookers is dat ook zo, erg praktisch.

Hopelijk kan VJ tegen opbouwende kritiek die het forum alleen maar kan verbeteren en is die nu niet kwaad (maar dat denk ik niet)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Re: PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #3 Gepost op: 5 september 2012, 22:25:24 »
Ik zal nog wel een paspoortje aanmaken; maar het hele weekend werk laten liggen ;) en nu moet die meeting voor morgenochtend nog worden voorbereid... en toch zit ik weer op een seksforum!  ^-^

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
off-topic gezeik
« Reactie #4 Gepost op: 6 september 2012, 10:13:35 »
Ik heb de goede raad van Rolly en SEF ter harte genomen, want dit hoort niet onder een club-topic noch dames-topic, volgens beider normen, het zou trouwens bij hookers gewoon gewist worden en gecatalogeerd worden als onzin, dus niet forum-relevant.
En laat ons nu net anders willen zijn, dus laten we dit lekker staan ;D


En SEF, noem me niet forumleider, ik ben net zo'n maniakkale hoerenloper als jij, die toevallig mee een forum heeft opgericht.


En mijn mening? Ik vind de recensie van VJ TOP, en ik lees heel erg weinig damesrecensies, daar kan ik weinig mee (en dat is persoonlijk) en ik lees heel veel clubtopics. Voor mij zou de dame dus verloren zijn in een eigen topic, en hier onder het clubtopic lees ik alles in een stuk door.


Hookers wil ik ook al niet nastreven, want daar kan je niet in alle vrijheid neerpennen wat je wil, en welke hoerenloper kleurt er nu graag binnen de lijntjes? Het zou maar een saaie bedoening worden, enkel de haarkleur mogen te vermelden en de borstgrootte. Want o wee als je een discussie aangaat, dan hangt het banzwaard boven je hoofd.


Dus RB is en blijft RB, en wij willen een leuk, gezellig forum waar iedereen mag en kan schrijven zoals hij het wil, niet zoals iemand anders het wil....


SM
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
off topic
« Reactie #5 Gepost op: 6 september 2012, 15:24:06 »
Ok, Een ieder kan mijn berichtjes aangaande het plaatsen van aparte recensies als niet verzonden beschouwen. Recensies van dames kunnen gewoon bij de clubrecensies gevoegd worden.

Rolly :)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
off topic
« Reactie #6 Gepost op: 6 september 2012, 16:57:31 »
Ok, Een ieder kan mijn berichtjes aangaande het plaatsen van aparte recensies als niet verzonden beschouwen. Recensies van dames kunnen gewoon bij de clubrecensies gevoegd worden.

Rolly :)


Zal hier ook eens wat zeiken. :P Ik treed absoluut de mening van Rolly en seksenfun bij dat damesrecensies best gescheiden worden van clubrecensies. Zo heb ik het ook gedaan voor Babylon en zo blijft het mijn inziens veel overzichtelijker.


Ik zeg kort iets over de sessies maar een meer uitgebreid verslagje volgt in het draadje van de dame zelf. Zo kunnen andere rakkers het veel gemakkelijker terugvinden en hebben ze eventueel de verschillende indrukken over een dame direct in één topic ter beschikking.


Dat het af en toe niet gebeurt, so what, dan hoeft het voor mij ook niet gewist worden zoals op Hookers. Maar dat is mijn idee, anders kan je de aparte damestopics gewoon wissen en alles in 1 topic schrijven.
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
off topic
« Reactie #7 Gepost op: 6 september 2012, 17:15:39 »
Ok, Een ieder kan mijn berichtjes aangaande het plaatsen van aparte recensies als niet verzonden beschouwen. Recensies van dames kunnen gewoon bij de clubrecensies gevoegd worden.

Rolly :)
Je maakt van een muis een olifant, en ik zou dit muggenneuken kunnen noemen, maar noem het liever azijnzeiken.
Toen pissen plassen werd, is het gezeik begonnen, of met andere woorden, schrijvers afmoedigen om hun mooie recensies neer te poten zoals zij dat willen, is voor mij geen constructieve kritiek maar azijnzeiken....
Het is heel erg simpel, jullie kunnen zelf een citaat eruit lichten en een nieuw topic aanmaken, kost drie minuten en iedereen gelukkig  :o


Andere rakkers, beste civikske, zijn andere rakkers, en ik ken geen hond die afgaat op de service van een damesrecensiebeschrijving, het kan hooguit een leidraad zijn van de keuze die je maakt.


Trouwens, relaxxxboard streeft naar een fotoselector te maken per club, waar mijn dada dan weer meer ligt, zo zie ik direct op ik op die troela op wil of niet.
Daar streeft relaxxxboard naar, we leven in 2012, en iedereen wil toch foto's zien van die geile stoot in plaats van de maten en gewichten te lezen....
Ik refereer naar jouw foto die je plaatste van Nele, is voor mij duizend keer waard dan een recensie over haar....
Kan het mij bommen dat seksenfun of jij of pietje poep ze niet zo goed vinden op de kamer, ik wil geilen op dat lijf en dat kopke, en die tieten en die kont, en dat wil en kan ik enkel als er foto's van een meid staan.


Ik ben geen zak met een beschrijving van een meid met de haarkleur, de maat van tieten, hoe veel ze extra vraagt voor anaal. Ik wil plaatjes zien en dat vind ik duizend keer belangrijker dan wat iemand in een topic erover neerpoot.


Ik ben persoonlijk veel meer met een clubrecensie, want daar kan ik de sfeer opsnuiven end aar ga ik voor, voor de sfeer in een club. En dan kijk ik gewoon wat er goed uitziet en roep ik heel luis Schlussel, ik ga niet even kijken of ze al dan niet goedgekeurd is in een apart topic.


Dus nogmaals, laat iedereen schrijven zoals hij dat wenst, een hoerenlopersforum is geen exacte wetenschap waar iedereen in de pas moet lopen.


Ik streef naar onze vrijheid, onze blijheid, ook voor leden, en dat iedereen zich goed voelt bij wat hij schrijft en geen kritiek te verwerken krijgt omdat hij niet de "wetten" volgt. Op relaxxxboard hebben we geen geschreven wetten, en zullen we die nooit hebben...... buiten UW VRIJHEID, UW BLIJHEID......   


Just mij 49 cent......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
off topic
« Reactie #8 Gepost op: 6 september 2012, 21:42:03 »
Heren rakkers en lezers van buitenaf,


Oei wat is er een hoop discussie over wat  of hoe er geschreven wordt en uiteraard heeft iedereen hier een eigen mening over. Allereerst is is iedereen vrij te schrijven hoe en wat hij wil binnen de kaders van fatsoen en prive info erbuitengelaten.


Goed en wat vind ik of wat lees ik nou ? Nou bijna alles, ik lees clubrecenties, jawel om te weten of de club me aanstaat of hoe de huidige sfeer is van een club die ik ken. VJ liet met zijn recensie maar eens zeer goed uitschijnen wat de sfeer was en daarvan weet ik dat ik daar niet in gedij.


In tegenstelling tot Sexmachine lees ik ook graag dames recensies, duh daarvoor komen hele horde mensen hierheen, omdat ze willen weten hoe een dame is of om te weten welke dame in de club hun smaak zou kunnen zijn. Vroegeren op andere fora kun je zelfs weinig anders, hier zie je veel ook nog een foto en dat zegt me dan in combie met een paar dames recensies wat ik zou kunnen verwachten.


Ik weet ook wel dat niet ieders smaak mijn smaak is, maar en dat zal jullie verbazen ik heb van de meeste hier wel een beeld of weet wat ze belangrijk vinden. Kortom ik haal uit bijna elke damesrecensie wel iets, hoewel ik het uiteraard niet onthoud, of het moet iets echt opmerkelijks zijn.


Uiteraard ben ik het wel met velen heren eens dat een stukje uit een algemeen recensie over een dame zie ik ook graag in de damestopic gekopieerd. Daar vraag ik zelfs om bij vrijkaarten. Maar het is niet verplicht en een admin of mod of zelfs een ander lid zou het zomaar kunnen doen. Liefst zie ik dat de originele schrijve het doet, maar niets moet hier, veel mag.


Wat vind ik verder leuk nou ik vind headlines leuk, ik zie bijzonder graag foto's van dames uit een club, maar ook de foto's van dames van Rolly daar word ik graag mee wakker. Ik lees graag sexgerelateerd nieuws en vooral ook een beetje humor. Een recensie (welke dan ook) met wat alinea's en een plaatje vind ik het leukst en die maak ik zelf dan ook vaak.


Verder is dit ook maar een mening en ben ik niet belangrijker omdat ik toevallig vrijkaarten uitdeel. Ik kijk ook echt niet naar spelfouten of een prachtig stuk proza. Het moet een bijdrage zijn aan het forum die interessant is voor anderen om te weten. Literaire hoogstandtjes hoeven het daarom niet te zijn, zodat ook ieder schrijvend lid kans maakt.


Laat ieder daarom lekker schrijven op zijn manier, een strak stamien is niet aan Relaxxxboard besteed, hier doen we het Relaxxxed.


Groet, Foots  O0


P.S. En nu ga ik vrijkaarten uitdelen, hoog tijd !!!!
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
off topic
« Reactie #9 Gepost op: 6 september 2012, 21:50:20 »
P.S. En nu ga ik vrijkaarten uitdelen, hoog tijd !!!!
Daar zeg je wat, en ik kom vandaag nog met een special van Nele aka Lena Nitro, een deftige fotosessie, die ik nog nergens anders heb gezien.
Ik hoop dat ik er haar hondtje mee kan plezieren, want ik vind het de lekkerste griet die ik ooit voor de camera heb gehad (en dat was zeer zeer kort, die arrogante lekkere had er even geen zin in  ;D )
En laat me dat nu net aantrekkelijk vinden aan haar, dat arrogant lekker snoetje en haar onvoorspelbaarheid.... ik werk verder, ik hoop binnen anderhalf uur iets nieuws te introduceren op RB  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Planet Eden
« Reactie #10 Gepost op: 10 oktober 2012, 21:23:32 »
Je vois que tu as enfin trouvé le bon bouton pour poster le message  O0
Un bon début en attendant notre virée au World  8)
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2012, 22:13:15 door laurent74 »

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
Re: Planet Eden
« Reactie #11 Gepost op: 10 oktober 2012, 21:48:27 »
ah tiens ! un coéquipier du Samya de ce début d'année  ;D
en tout cas, hip hip hourra pour ce récit ici en Français , bravo  :))

Offline Marc63

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Re: Planet Eden
« Reactie #12 Gepost op: 10 oktober 2012, 21:49:57 »
Je vois que tu as enfin trouvé le bon bouton pour poster le message  O0
Un bon début en attendant notre virée au World  8)
  J'espère trouver des sujets de rapports samedi ou dimanche ;) ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2012, 21:52:26 door laurent74 »

Offline Marc63

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Re: Planet Eden
« Reactie #13 Gepost op: 10 oktober 2012, 21:59:45 »
ah tiens ! un coéquipier du Samya de ce début d'année  ;D
en tout cas, hip hip hourra pour ce récit ici en Français , bravo  :))
content de voir que tu vis toujours nous n'avons plus eu l'occasion de nous croiser :) mais je pense que ça ne tardera pas ;) tu ne nous accompagne pas ce week-end ? :)