Auteur Topic: 69 Club (Zele)  (gelezen 121705 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Secret Sins saunaclub nabij Gent!
« Reactie #75 Gepost op: 18 juli 2012, 23:04:56 »
Heren,


Ik tel even alleen de brandstof ofwel de diesel


Koln PSR 180 km enkel , 360 retour
mijn diesel rijdt 1:12 dus 30 liter diesel a 1,50 tegenwoordig komt op .... jawel 45 euro, rijdt je 1:18 dan haal je het voor 30 euro.


Trouwens weten jullie dat de brandstof maar een deel van de kost is, normaal word in bels gerekend met 0,34 ct / km dan kom je dus gewoon op 122,40 kortom houd jezelf niet voor de gek, autorijden kost simpelweg gezegd gewoon veel geld.


Ik vind de prijs van de trein erg meevallen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Secret Sins saunaclub nabij Gent!
« Reactie #76 Gepost op: 18 juli 2012, 23:25:30 »
Trouwens weten jullie dat de brandstof maar een deel van de kost is, normaal word in bels gerekend met 0,34 ct / km dan kom je dus gewoon op 122,40 kortom houd jezelf niet voor de gek, autorijden kost simpelweg gezegd gewoon veel geld.

Als je eenmaal een auto hebt dan is dat ding gewoon om te gebruiken. Anders worden die paar kilometers per jaar die je rijdt wel erg dure kilometers. Ik zeg: hoe meer je er mee rijdt hoe goedkoper de kilometerprijs  8).

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Secret Sins saunaclub nabij Gent!
« Reactie #77 Gepost op: 29 juli 2012, 16:16:03 »
Trouwens weten jullie dat de brandstof maar een deel van de kost is, normaal word in bels gerekend met 0,34 ct / km dan kom je dus gewoon op 122,40 kortom houd jezelf niet voor de gek, autorijden kost simpelweg gezegd gewoon veel geld.

Als je eenmaal een auto hebt dan is dat ding gewoon om te gebruiken. Anders worden die paar kilometers per jaar die je rijdt wel erg dure kilometers. Ik zeg: hoe meer je er mee rijdt hoe goedkoper de kilometerprijs  8).

Niet eerlijk maar het goedkoopste is met een bedrijfwagen rijden, een stuk of 4 andere beren mee nemen en deze laten bijdragen in de vervoerskosten = WINST :-\

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Secret Sins saunaclub nabij Gent!
« Reactie #78 Gepost op: 29 juli 2012, 21:28:52 »
Trouwens weten jullie dat de brandstof maar een deel van de kost is, normaal word in bels gerekend met 0,34 ct / km dan kom je dus gewoon op 122,40 kortom houd jezelf niet voor de gek, autorijden kost simpelweg gezegd gewoon veel geld.

Als je eenmaal een auto hebt dan is dat ding gewoon om te gebruiken. Anders worden die paar kilometers per jaar die je rijdt wel erg dure kilometers. Ik zeg: hoe meer je er mee rijdt hoe goedkoper de kilometerprijs  8) .

Niet eerlijk maar het goedkoopste is met een bedrijfwagen rijden, een stuk of 4 andere beren mee nemen en deze laten bijdragen in de vervoerskosten = WINST :-\


Zeppos58 ik weet dat u een Vlaming bent, maar u praat als een Ollander  ;) .


Ik als Nederbelg geef altijd mijn medepassagiers een gratis lift, ben ik nu:
1. Nederlander
2. Belg
3. Dom
4. Te aardig ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Secret Sins saunaclub nabij Gent!
« Reactie #79 Gepost op: 29 juli 2012, 22:04:12 »


Zeppos58 ik weet dat u een Vlaming bent, maar u praat als een Ollander  ;) .


Ik als Nederbelg geef altijd mijn medepassagiers een gratis lift, ben ik nu:
1. Nederlander
2. Belg
3. Dom
4. Te aardig ?


Groet, Foots  O0
5. Opschepperig?
6. Slim aan een afschrijf van 0.34 euro per km als bedrijfskost?
7. Intelligent?
 ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Secret Sins saunaclub nabij Gent!
« Reactie #80 Gepost op: 29 juli 2012, 22:21:46 »


Zeppos58 ik weet dat u een Vlaming bent, maar u praat als een Ollander  ;) .


Ik als Nederbelg geef altijd mijn medepassagiers een gratis lift, ben ik nu:
1. Nederlander
2. Belg
3. Dom
4. Te aardig ?


Groet, Foots  O0
5. Opschepperig?
6. Slim aan een afschrijf van 0.34 euro per km als bedrijfskost?
7. Intelligent?
 ;D :P


Misschien wel allemaal, maar eerlijk gezegd ik houd het maar op 5 in combinatie met 3 dat maakt de conclusie van het juiste antwoord is enkel 1.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Secret Sins saunaclub nabij Gent!
« Reactie #81 Gepost op: 29 juli 2012, 23:44:12 »
Neen ik doe dat niet hoor, ben eerder het type van ik rij, rij jij volgende keer.
Het was enkel een tip voor "echte Ollanders"  ;)

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Secret Sins saunaclub nabij Gent!
« Reactie #82 Gepost op: 3 maart 2013, 14:58:21 »
Zijn hier lately nog heren langsgeweest, of is de toko al een tijdje dichtgespijkerd?

Offline pedro28

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Secret Sins saunaclub nabij Gent!
« Reactie #83 Gepost op: 4 maart 2013, 14:52:06 »
Niet meer geweest maar concept/prijzen en openinguren zijn verandert .   http://www.69club.be/

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
69 Club (Zele)
« Reactie #84 Gepost op: 4 maart 2013, 15:06:01 »
Ok, dan veranderen we ook de titel van dit topic. Bedankt om het te melden, Pedro28!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
69 Club (Zele)
« Reactie #85 Gepost op: 4 maart 2013, 19:46:33 »
Ik heb nog steeds moeite met de term "saunaclub", ook na de naamsverandering.
Privé-club zou beter passen, maar de eigenaar beslist, wij informeren onze leden.... dit heeft NIETS van een saunaclub, buiten dat je een badjas krijgt toegestopt na het betalen van de entreeprijs.


Waarmee ik niet wil afdoen aan de club op zich, enkel aan de naamgeving en dus het bijhorende gecreëerde verwachtingspatroon  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
69 Club (Zele)
« Reactie #86 Gepost op: 4 maart 2013, 19:46:41 »
Het zal vadertje staat wel zijn die er voor zorgt dat de site geheel anders wordt voorgesteld dan dat we dat gewend zijn in Duitsland/Nederland.  Het komt uiteindelijk wel op hetzelfde neer: een saunaclub.  In de Duitse saunaclubs mogen koppels ook binnen.  Natuurlijk verwachten wij mannen hier geen overvloed aan koppels die onder mekaar bezig zijn.  Het zal dus wat afwachten zijn.  Evolueert het naar een gewone parenclub of naar een saunaclub naar Duits/Nederlands model.  Verstandig punt is alvast dat de prijs nu schappelijk is, tenminste als je dan ter plekke inderdaad kan rekenen op een prachtig interieur, zeer lekker eten en een wellness de naam waard (= bijvoorbeeld geen lauwe sauna's).
Sixsens in Nederland bewijst dat het nooit te laat is om een saunaclub te openen.  Goede ligging, net als 69 Club.  Het kan, als je wil (en niet eerst en vooral binnen wil zijn maar er wil zijn voor de klanten).

Pikant detail: is de ontvangstdame nog steeds dezelfde  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
69 Club (Zele)
« Reactie #87 Gepost op: 4 maart 2013, 19:54:46 »
69 CLUB zal geen sociale lasten betalen voor de meiden .... want dat mag niet voor zelfstandigen in België
ze zullen 75 euro per dag moeten afdokken per dag per meid ... anders privé-club


Mij stoort het nog steeds dat het meer een club LIJKT voor rijke zakenlui, die graag enkele honderden euri per uur spenderen aan champagne... nothing changes ... just the name ....


... ik bekijk het dus eerder als een uitzuipkeet ... tot ze het tegendeel bewijzen ....


Indien ze het concept saunaclub willen ahnteren, zullen ze duidelijkere info moeten geven, want nu lijkt het me een privé-club, met de dure prijzen, het doet me eerder denken aan de Yab Yum's van deze wereld...


Maar ze mogen me "aangenaam" verrassen, ik zou niks liever zien dan een saunaclub naar Duits model, met "vergelijkbare" prijzen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
69 Club (Zele)
« Reactie #88 Gepost op: 4 maart 2013, 20:00:09 »
In de meeste Duitse saunaclubs in NRW die ik ken mogen geen koppels naar binnen. Verderop in Frankfurt zie je af en toe een koppel maar weet niet voor hoeveel clubs dit toegelaten is.

In de Duitse saunaclubs mogen koppels ook binnen.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
69 Club (Zele)
« Reactie #89 Gepost op: 4 maart 2013, 20:09:48 »
Nou ik denk dat het belangrijkste is om de club op gang te krijgen de combinatie van betaalbare entree (en met 69 euro is dat toch wel heel redelijk, want er zijn geen andere clubs in de buurt) en een redelijke selectie dames tegen wederom betaalbare prijzen.


Ik vind het een vreemd iets dat de club net in het weekend gesloten is, doe dan een doordeweekse dag de zaak toe, maar een zaterdag feestdag voor de vrijgezelle medemens is natuurlijk niet te missen.


Alvast zien ik hier geen managersbral die de hele wereld compleet gaat veroveren, dat is misschien wel de grootste winst. Met gewoon doen en werken bereik je mijns inziens veel meer. Geen zware exclusieve tent met champagne drang, maar een plek waar de meeste mensen zicht goed voelen.


Hoewel ik zelf nooit 69 zal doen, vind ik de naam wel ok. Ik wens 69 club een lange gezonde toekomst. Ik gun het alle Belgen en zeker de Oost en west Vlamingen van harte want die moeten toch elk weekend weer een klere eind rijden naar Duitsland voor een beetje leuk vertier, dat moet hier toch ook kunnen !


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.