Auteur Topic: LIVE FROM SIXSENS  (gelezen 464204 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #540 Gepost op: 29 april 2017, 22:41:57 »
En om Vazkor nog extra te plagen...: Monica liep gisteren eerst in vol ornaat rond, maar kort daarna in een mooi setje alsof ze naar het strand ging (geen monokini)
 :showtits

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #541 Gepost op: 29 april 2017, 23:06:59 »
Hey Patjax, die jonge Andrea zei me dat jij niet daar bent maar gisteren wel?
met Bluenoise heb ik juist nog wat gepraat, maar niet veel tijd.
was toen ik eventjes naar de Bundesliga keek met Sonja en die Andrea op mijn schoot. 
Kreeg hier deze middag bonnetjes voor die steak? Raar.
Werd bediend als een pacha, maar die meiden redeneren, dat zal wel een vreter zijn. Eerst brachten ze mij te veel Lasagne dan twee steaks en veel te veel te dikke frieten. Veel moeten laten staan, zonde.
2 pannenkoeken en 1 trio achter de rug. Nog een trio in aantocht.
verhoudingen meiden, klanten prima 50% en terwijl mannen naar huis gaan,komen nog meiden binnen, omgekeerde van LR laats
verschillende nieuwe babes. Veronderstel dat dit zowat de enigste club is waar meer Bulgaarsen dan Roemeensen werken.


Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #542 Gepost op: 29 april 2017, 23:31:41 »
Ondertussen niet meer live.

@Tafkap ik zat er vandaag ook, en ik kwam ook rond 13u00 toe! Ik hoorde vandaag enkele gasten aan het zwembad iets zeggen over de Bulgaarse maffia, kan kloppen.

Kamertje gedraaid met Jasmin (later meer)

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #543 Gepost op: 30 april 2017, 10:47:02 »

"Just when you think you got out, they pull you back in"

Hoe een clubdag verloopt kun je nooit voorspellen, het levert altijd verrassingen op. Toch heb je soms een voorgevoel en nog geen 15 minuten later gebeurd datgene wat je voorspelt hebt. Op het overdekte terras voorspelde ik Aloewe dat als we terug in de bar zouden komen en Domenika daar zou zijn haar pijlen op mij zou richten. Ze was inderdaad in de bar en al spoedig werd ik het "lijdend" voorwerp in haar slangenbezweerster hocus pocus. Geen enkele dame kan je zo sensueel verleiden als Domenika. De Bulgaarse maffia had hun laatste troef uitgespeeld en ik moest alsnog het onderspit delven. Aloewe hield het voor gezien en ging ditmaal niet ongepopt naar huis.. Voor zijn komst had ik al een zaadje geplant dat gedurende de dag verder groeide en uiteindelijk leidde tot een bloem die mooier was als hij zelf gehoopt had, maar dat is een ander verhaal. Domenika en ik hebben kamer 7 betrokken en deze kleine dreumes blijft me verbazen. Sessies met haar worden steeds beter.

Vertrek: O2.35 uur

Conclusie: Het was wederom een zeer geslaagde dag in SS. Ontzettend veel lol met Aloewe gehad. In de spaarzame momenten dat Rob45 onder de plak vandaan was leuk bijgepraat en een gezicht kunnen plakken op Elsierd, de volgende generatie ijsbeer.
1 kamertje gedaan met Lavinia wat ik nog steeds niet objectief kan beoordelen.
1 kamertje gedaan met Monica, wat in de toekomst zeker een vervolg gaat krijgen.
1 kamertje gedaan met Domenika die zich in de rangen van de Bulgaarse Maffia in sneltreinvaart heeft opgewerkt naar de 2e plaats achter de Bulgaarse liefdesgodin (Crystal).

Voor het eerst hebben de Roemeensen de strijd in hun voordeel beslecht tegen de Bulgaarsen. 2-1

@ Deket. Andrea dacht dat je een naamgenoot van mij bedoelde die er een dag eerder was.
@ Shakir. Grote kans dat het Aloewe en ik waren.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #544 Gepost op: 30 april 2017, 11:18:32 »
@ TAFKAP: So close... :banghead: ;) :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #545 Gepost op: 30 april 2017, 11:45:01 »
@ TAFKAP: So close... :banghead: ;) :lol

Yep, maar als een "mislukking" zo zoet smaakt, maakt het helemaal niks uit.  ;)


Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #546 Gepost op: 30 april 2017, 14:45:55 »
@ TAFKAP: So close... :banghead: ;) :lol

En voorspelbaar  :banghead:

Maar wat is er mis met voorspelbaarheid? Helemaal niks  :lol


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #547 Gepost op: 30 april 2017, 16:10:37 »
@ TAFKAP: So close... :banghead: ;) :lol

En voorspelbaar  :banghead:

Maar wat is er mis met voorspelbaarheid? Helemaal niks  :lol
SAAI  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #548 Gepost op: 30 april 2017, 17:57:56 »
@ TAFKAP: So close... :banghead: ;) :lol

En voorspelbaar  :banghead:

Maar wat is er mis met voorspelbaarheid? Helemaal niks  :lol
SAAI  ;D :lol
Voorspelbare reactie  O0
(Boring Police is following you)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #549 Gepost op: 30 april 2017, 18:04:08 »
Voorspelbare reactie  O0
(Boring Police is following you)
Mijn mentor heeft me altijd geleerd: "een hoertje wordt nooit dikker, ouder of lelijker" en ik voeg daar graag aan toe " een goede madame weet het zo te brengen dat iedere sessie weer onvoorspelbaar en anders is ......     
Er zijn er die dat gegeven in zich hebben, en dat zijn de topgrieten in P6-land voor me ...... anders maak ik wel een filmpje van de eerste sessie en ruk ik me daar op af, scheelt me wat centen en dan slaat de verveling ook niet toe ......

Doet me denken aan de volgende vraag .... welke meid in de clubs/ramen/prive  verrast je steeds weer met iets nieuws  .... voel ik een lijstje (topic)  aan komen rollen?  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #550 Gepost op: 30 april 2017, 19:20:55 »
Voorspelbare reactie  O0
(Boring Police is following you)
Mijn mentor heeft me altijd geleerd: "een hoertje wordt nooit dikker, ouder of lelijker" en ik voeg daar graag aan toe " een goede madame weet het zo te brengen dat iedere sessie weer onvoorspelbaar en anders is ......     
Er zijn er die dat gegeven in zich hebben, en dat zijn de topgrieten in P6-land voor me ...... anders maak ik wel een filmpje van de eerste sessie en ruk ik me daar op af, scheelt me wat centen en dan slaat de verveling ook niet toe ......

Doet me denken aan de volgende vraag .... welke meid in de clubs/ramen/prive  verrast je steeds weer met iets nieuws  .... voel ik een lijstje (topic)  aan komen rollen?  ;D

Zo een voorspelbaar lijstje ?  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #551 Gepost op: 30 april 2017, 19:40:04 »
Voorspelbare reactie  O0
(Boring Police is following you)
Mijn mentor heeft me altijd geleerd: "een hoertje wordt nooit dikker, ouder of lelijker" en ik voeg daar graag aan toe " een goede madame weet het zo te brengen dat iedere sessie weer onvoorspelbaar en anders is ......     
Er zijn er die dat gegeven in zich hebben, en dat zijn de topgrieten in P6-land voor me ...... anders maak ik wel een filmpje van de eerste sessie en ruk ik me daar op af, scheelt me wat centen en dan slaat de verveling ook niet toe ......

Doet me denken aan de volgende vraag .... welke meid in de clubs/ramen/prive  verrast je steeds weer met iets nieuws  .... voel ik een lijstje (topic)  aan komen rollen?  ;D

Zo een voorspelbaar lijstje ?  :lol_hitting:
Zo voorspelbaar als jouw planwijziging vrijdag .....     ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #552 Gepost op: 30 april 2017, 23:01:41 »
Voorspelbare reactie  O0
(Boring Police is following you)
Mijn mentor heeft me altijd geleerd: "een hoertje wordt nooit dikker, ouder of lelijker" en ik voeg daar graag aan toe " een goede madame weet het zo te brengen dat iedere sessie weer onvoorspelbaar en anders is ......     
Er zijn er die dat gegeven in zich hebben, en dat zijn de topgrieten in P6-land voor me ...... anders maak ik wel een filmpje van de eerste sessie en ruk ik me daar op af, scheelt me wat centen en dan slaat de verveling ook niet toe ......

Doet me denken aan de volgende vraag .... welke meid in de clubs/ramen/prive  verrast je steeds weer met iets nieuws  .... voel ik een lijstje (topic)  aan komen rollen?  ;D

Zo een voorspelbaar lijstje ?  :lol_hitting:
Zo voorspelbaar als jouw planwijziging vrijdag .....     ;D ;)
Ik zal niets meer plannen dan.

En om een beetje on topic te blijven  :-P: 3 mei Sixsens, als er niet weer iets tussenkomt, waardoor het vrijdag maar bij een bezoekje van 3,5 uur bleef, waarvan 2 uur liggen pitten. Lepeltje, lepeltje, dat dan weer wel  :bedtime2: :varken  :bonken

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #553 Gepost op: 1 mei 2017, 00:07:20 »
Voorspelbare reactie  O0
(Boring Police is following you)
Mijn mentor heeft me altijd geleerd: "een hoertje wordt nooit dikker, ouder of lelijker" en ik voeg daar graag aan toe " een goede madame weet het zo te brengen dat iedere sessie weer onvoorspelbaar en anders is ......     
Er zijn er die dat gegeven in zich hebben, en dat zijn de topgrieten in P6-land voor me ...... anders maak ik wel een filmpje van de eerste sessie en ruk ik me daar op af, scheelt me wat centen en dan slaat de verveling ook niet toe ......

Doet me denken aan de volgende vraag .... welke meid in de clubs/ramen/prive  verrast je steeds weer met iets nieuws  .... voel ik een lijstje (topic)  aan komen rollen?  ;D

Zo een voorspelbaar lijstje ?  :lol_hitting:
Zo voorspelbaar als jouw planwijziging vrijdag .....     ;D ;)
als er niet weer iets tussenkomt
Dat heeft bij jou een dubbele betekenis  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #554 Gepost op: 1 mei 2017, 10:45:18 »
Hallo Sjeufke,

hast Du bei deinem Besuch im SS Monika (Ex-Babylon)
gesehen? Sie ist schon seit Wochen nicht mehr im Club.
Danke

vanKees