Auteur Topic: sm is een vuil jeanet  (gelezen 42189 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Gepost op: 18 januari 2021, 23:55:47 »
Ik was van plan om me zo snel mogelijk te laten vaccineren maar een van de uitverkorenen heeft me op andere gedachte gebracht.

https://www.israelhayom.com/2021/01/11/popular-rabbi-warns-followers-covid-vaccine-could-make-you-gay/

A popular rabbi urged his followers not to be vaccinated against the coronavirus, warning them that doing so, it might "turn them" into homosexuals.

oy vey

 ;D ;D ;D ;D

We weten natuurlijk nooit wat de bijwerkingen op lange termijn zijn met een nieuw vaccin maar als binnen 5 jaar de opkomst bij de gay pride whatever parade verdubbeld weten we hoe laat het is

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2021, 00:53:11 »
Geen paniek Mocata! Het betreft wellicht een foute interpretatie. Het is niet omdat ge u bij Anna, Melissa of een andere stootkussen in uw hol laat neuken dat ge ook homo zijt he!

Zolang ge geil wordt van jonge Roemeense slettebekjes is er niks aan de hand, en als je toch twijfelt, ga Flory dan in haar poepenolleke rammen, dan weet je meteen weer dat het leuker is dan bij Radja de behaarde bear.

Ik was van plan om me zo snel mogelijk te laten vaccineren maar een van de uitverkorenen heeft me op andere gedachte gebracht.

https://www.israelhayom.com/2021/01/11/popular-rabbi-warns-followers-covid-vaccine-could-make-you-gay/

A popular rabbi urged his followers not to be vaccinated against the coronavirus, warning them that doing so, it might "turn them" into homosexuals.

oy vey

 ;D ;D ;D ;D

We weten natuurlijk nooit wat de bijwerkingen op lange termijn zijn met een nieuw vaccin maar als binnen 5 jaar de opkomst bij de gay pride whatever parade verdubbeld weten we hoe laat het is
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2021, 09:02:18 »
Het is niet omdat ge u bij Anna, Melissa of een andere stootkussen in uw hol laat neuken dat ge ook homo zijt he!



Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #3 Gepost op: 19 januari 2021, 09:52:42 »
Het is niet omdat ge u bij Anna, Melissa of een andere stootkussen in uw hol laat neuken dat ge ook homo zijt he!




Oei oei, en ik bezoek transkes, dus ik ben een dubbele jeanet
Maar nog gen voil jeanet  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #4 Gepost op: 19 januari 2021, 10:03:03 »


Oei oei, en ik bezoek transkes, dus ik ben een dubbele jeanet


Ik vrees het wel beste Sexmachine


Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #5 Gepost op: 19 januari 2021, 10:13:30 »
Ik was van plan om me zo snel mogelijk te laten vaccineren maar een van de uitverkorenen heeft me op andere gedachte gebracht.

https://www.israelhayom.com/2021/01/11/popular-rabbi-warns-followers-covid-vaccine-could-make-you-gay/

A popular rabbi urged his followers not to be vaccinated against the coronavirus, warning them that doing so, it might "turn them" into homosexuals.

Geen probleem, dan kunnen we de wandelsport gewoon in het stadspark verderzetten, op zoek naar lekkere kerels.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #6 Gepost op: 19 januari 2021, 10:24:18 »
We weten natuurlijk nooit wat de bijwerkingen op lange termijn zijn met een nieuw vaccin maar als binnen 5 jaar de opkomst bij de gay pride whatever parade verdubbeld weten we hoe laat het is
De eerste symptomen van de transformatie naar een vuil jeanet is dat je werkwoorden fout gaat vervoegen  :bud :lol :lol_hitting:
Welcome to the club, Mocata  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #7 Gepost op: 19 januari 2021, 10:25:05 »
"Geen probleem, dan kunnen we de wandelsport gewoon in het stadspark verderzetten, op zoek naar lekkere kerels."


Wat ruist er door het struikgewas.....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #8 Gepost op: 19 januari 2021, 10:37:39 »
Zo las ik enkele weken geleden een hele discussie op een Thais forum. Om wel te wezen, een forum over transkes.
Er opende daar een lid een topic over het meest perverse dat hij had meegemaakt.
En ja, da was even slikken (oops, wat schrijf ik nu), maar die gast wilde uit de bron eten (dus kaka).

Kreeg die daar heel het forum over zich heen, want wat een perverse gast, wat een viespeuk, not done, degoutant, idioot, smeerlap, vetzak.

Tot er iemand op de proppen kwam met de volgende opmerking .......

"Er al eens over nagedacht wat 99 percent van de bevolking denkt over ons, wij die sexxx hebben met ladyboys."
De discussie werd op slot gezet door de mods daar, want wat is er nu fout aan sexxx met transkes, dat kan je toch niet vergelijken met "andere" perverse dingen.

Einde pleidooi met de volgende woorden ... zolang het wettelijk is en beide partijen zich akkoord verklaren, doe jullie zin en laat je vooral niet tegenhouden door bekrompen geesten, waar de rest van de bevolking hetzelfde van denkt als zij over jou  :censored :censored :censored
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #9 Gepost op: 19 januari 2021, 10:45:33 »
Oh maar ik ben hier niet om een oordeel te vellen over de mede forummers die graag pijpen of met fluiten in de weer zijn hoor. Van mij mogen jullie dat doen naar hartenlust. :13:




Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #10 Gepost op: 19 januari 2021, 10:49:22 »
Alweer begrijp(t) je het niet  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #11 Gepost op: 19 januari 2021, 11:33:47 »
CECI N'EST PAS UNE PUTE  ;D ;D ;D

http://sendvid.com/cxn5i2p4
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #12 Gepost op: 19 januari 2021, 11:41:54 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #13 Gepost op: 19 januari 2021, 11:47:06 »
Vandaag moeten jullie me trouwens niet zoeken, ik ben gans de dag te vinden in den Decathlon  :-\ :-\ :-\

http://sendvid.com/b25gpn6m
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #14 Gepost op: 19 januari 2021, 13:51:54 »
Och ja,

Pijpen is vies en sperma is foei,
maar je went aan alles,
en als er zo'n Roemeense puss-in-boots-slut toekijkt dan is het zelfs leuk
 :cheer: :cheer: :cheer:

Oh maar ik ben hier niet om een oordeel te vellen over de mede forummers die graag pijpen of met fluiten in de weer zijn hoor. Van mij mogen jullie dat doen naar hartenlust. :13:

Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....