Auteur Topic: KELLY (Bulgaarse)  (gelezen 14520 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
KELLY (Bulgaarse)
« Gepost op: 31 maart 2015, 19:00:47 »
Sixsens 30 maart 2015 - Kelly

Ik had deze dame al meerdere malen gespot, startende vanaf het moment dat Nelly mij een trio met haar voorstelde (moest er ook wel om lachen, een trio met Nelly en Kelly, leek wel alsof ik met een komisch duo op kamer zou gaan). Dit trio overigens niet in de praktijk gebracht maar destijds een enkeltje met Nelly geboekt, naar volle tevredenheid.

Toch bleef deze dame me intrigeren, te meer daar ze absoluut niet jagerig is, nee, eerder verlegen. Als er op een zaterdagavond een beetje party stemming was en dames zoals Viktoria, Laura, Domenika enzovoorts bij ons stonden te grappen en te dollen, zat zij daarachter op een bankje nabij de dj een beetje rond te kijken, meestal geflankeerd door Nadia... altijd wel een glimlachje, knipoogje, handkusje maar daar bleef het bij. En dat trekt dan weer net mijn aandacht, zo'n muurbloempje, girl next door, niet de mooiste van de klas maar zeker wel degene met de liefste uitstraling. En in de poppetjes van haar ogen kijkende meende ik toch telkens weer een behoorlijk stuk intelligentie te zien, waarbij dan altijd weer de vraag rijst: "Meid, wat doe jij eigenlijk hier in een saunaclub?"...

Dus goed, ze stond al langer op de planning om eens nader mee kennis te maken, maar zoals dat gaat kwam ik er telkens niet helemaal aan toe. Telkens weer niet de verleiding van andere dames kunnen weerstaan, of ze was er net niet toen ik dacht mijn kans te moeten grijpen. Ook niet precies wetende hoe ik haar nou het beste kon benaderen (want bij dit soort types denk ik daar serieus over na), enzovoorts...

Gisteren totaal ongepland in Sixsens terecht gekomen door een heel aantal redenen, waaronder de ruimte en rust om haar nu dan eindelijk eens aan te spreken, tenminste als ze aanwezig was want dat wist ik niet 100% zeker. Maar al kort na binnenkomst bleek ik geluk te hebben, ze kwam net de kleedkamers binnen toen ik me in mijn berenvel gehesen had en sprak me meteen aan, mij daarmee ook laten wetende dat ze mijn naam nog kende (en waarschijnlijk nog veel meer, want er wordt over ons mannen even zo veel gekletst als wij over de dames). Daarmee scoorde ze natuurlijk al een punt en de drie zachte zoentjes die ik daarna kreeg deden de rest. Yes, het zou Kelly worden vandaag, ongepland of niet...

Wat later in de bar komende zwaaide ze vrolijk naar me en ging ik maar snel naast haar zitten voor een eerste praatje. Inderdaad, deze dame is intelligent, lief, zacht, en vooral ... verlegen. Laat me dan nog steeds een tikkeltje naïef zijn maar dit was naar mijn opgedane ervaring niet gespeeld. Een echt meisje, zo puur en onbedorven, zo lief en verlegen... pfff... en als het gespeeld was deed ze het wel verrekte goed en 100% naar tevredenheid...

De inwendige mens gooide een beetje roet in het eten, en ik had met Tjeppah afgesproken dat we op KanariePiet zouden wachten om samen te gaan eten. Op een gegeven moment kwam een hongerige Tjeppah even op mijn schouder kloppen terwijl ik nog steeds met Kelly in gesprek was, en we spraken af dat we niet langer dan 15 minuten op KanariePiet zouden wachten en vervolgens een hapje zouden gaan eten. Kelly bedankte voor de eer om ons te vergezellen en ging dan maar een rondje maken.

Na afloop snel weer Kelly opgezocht, die weer in de bar zat op een bankje tegenover de danspaal, met een kopje espresso meen ik... Nadia kwam er vrolijk bij staan en we kletsten er op los, terwijl ik intussen mijn arm om Kelly heen geslagen had en we wat knuffelden. Ik werd intussen helemaal bedwelmd door haar geur, haar zachte huid, betoverende glimlach en stralende ogen. Ja, je leest het goed, de romanticus had al lang weer de macht overgenomen en er was dan ook geen ontkomen meer aan. Nog meer geluk die dag: kamer 11 was vrij! De mooiste kamer (met het ronde bed), zowel volgens me, myself and I alsook volgens Kelly.

Op naar boven, bedje klaar maken, en toen het door Lesyeux reeds beschreven wauw gevoel toen ze zich van haar schamele kleding ontdeed... alsof ze zo, nieuw en vers, uit de verpakking kwam, nog nooit bezoedeld of zelfs maar aangeraakt, fris en fruitig, als een mooi kadootje...

Toen volgden 2,5 uurtje (eigenlijk iets meer) uit het bovenste GFE segment...

Het was niet mijn bedoeling geweest om 2,5 uur op kamer te zijn maar dat zoenen, hoe ze rook, hoe zacht ze aanvoelde, die B cup stevige borstjes, heerlijke kont, een van de mooiste poesjes die ik sinds lange tijd gezien heb en met name de honing (ja, echt honing) de er uit droop... zucht...

Na anderhalf uur zoenen op kamer had ze mijn lul nog niet eens aangeraakt... die stond dus op ontploffen... ik vroeg me serieus af of ze dit met opzet deed of dat ze dat niet doorhad...

En toen ze ging pijpen, zacht maar met heel veel gevoel, zat ik meerdere alen tegen een explosie aan die ik maar met moeite kreeg uitgesteld.... pfff.. Ik weet niet eens of ze aan FT doet en ik heb altijd gezegd dat ik daar van-ze-lang-zal-ze-leven nooit € 50,00 voor ga betalen, maar gisteren had ik wel in
haar warme mondje willen ontploffen.... Sterker nog, nadat ik dit voorkomen had en ik (met condoom) ging neuken, vond ik er opeens niks meer aan. Snel condoom weg gedaan en verder laten pijpen... kreun....

Uiteindelijk dan toch in combinatie met hand en mond heerlijk klaargekomen en trillend liggen nagenieten, waarbij ze helemaal in me kroop en zich tegen me aan vlijde. Ik geloof dat we allebei geen zin hadden om de kamer te gaan verlaten, ik althans zeker niet... Dan toch nog maar even op de kamer gedoucht en toen ze haar broekje en behaatje weer aandeed moest ik al weer moeite doen om er af te blijven...

In de bar nog bij haar en Nadia gezeten, wat nageknuffeld en uiteindelijk afscheid genomen toen ze zich tegen 0:30 uur terug trok richting slaapvertrekken.

En nu gaat ze verdorie na een dag of drie terug naar Bulgarije... en weet nog niet wanneer ze terug komt...
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2015, 19:10:46 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
KELLY (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 2 februari 2016, 21:31:00 »
Effe dit topic naar boven halen, gewoon omdat ze het zo donders goed verdiend...  ;)

Voor de niet-romantici onder ons of de rakkers die niet van sfeerverhalen houden, kap er gelijk maar mee. Ik zit zelf nog helemaal in de flow en dat beïnvloed nou eenmaal mijn schrijfwijze, zoals je zult zien als je verder leest....

Kelly dus ... zucht ...

Vanaf het moment dat ze terug was van lange afwezigheid kreeg ik telkenmale meer dan gemiddeld aandacht van haar, terwijl ik slechts één keer met haar op kamer was geweest... Maar van de andere kant schonk ik haar ook de nodige aandacht, gebaseerd op mijn goede herinneringen daaraan...

Toch kwam het 3 of 4 keer achter elkaar niet tot een kamer, vreemd genoeg. Telkens als ik huiswaarts reed had ik er een beetje spijt van, zeker als ik er aan dacht dat ze op een nog onbekend moment weer verdwenen zou zijn voor weer een onbekende duur, zoals dat altijd met haar gaat.

Dus bij mijn onverwachte en ongeplande bezoek op zondag had ik het voornemen om haar deze keer toch echt op mijn wish list te zetten, samen met een andere favoriet. Wie eerste werd en wie tweede maakte me op dat moment niet uit.

En ja hoor, ik was net gelijktijdig met die andere favoriete dame binnen gekomen, liet deze natuurlijk als een echte gentleman voor gaan bij het inchecken, en daar werd ik al vanaf het terras geroepen door ... Kelly... Zucht... Ondanks dat ik nog moest inchecken stapte ik toch het terras op om aldaar een paar knuffels en dikke zoenen te mogen ontvangen, begeleid met een vette knipoog. Alsof ze het wist, de ondeugd... Ze was overigens zeer sexy gekleed in een strakke doorzichtige bodystocking en zwarte nylon kousen, en als ik dat lijfje in die verpakking zie wordt ik al gauw zwak...

Ik heb me echter toch vermand, heb netjes ingecheckt en alle bijbehorende rituelen doorlopen. Ik de bar zaten de twee favoriete dames naast elkaar, alsof ze hadden afgesproken om het me wel heel moeilijk te maken om te beslissen wie de eerste was en met wie ik als tweede de eer mocht hebben... maar dat kon natuurlijk niet ... of toch? Ik heb dan maar besloten om eerst een saunaatje te nemen en er later op terug te komen, daarbij beiden met een pruillipje aan de bar achterlatende, tsss...

Op later tijdstip had ik een berichtje gekregen van een goede vriend-die-nu-even-niet-genoemd-wil-worden en op zoek naar hem trof ik hem op het terras, gespannen op het televisiescherm een wedstrijd volgende van idiote bikers die het leuk vonden om in weer en wind een beetje samen door de modder te gaan ploegen... Nou ja, ieder zijn smaak en hij vond het spannend want er zaten een Belg en een Nederlander in de nakende finish en hij had een duidelijke voorkeur voor de aanstaande winnaar. Ik stond er bij en keek er naar, niet in de gaten hebbende dat Kelly tegenover hem zat op het bankje onder het beeldscherm. Dat werd ik al gauw gewaar toen ze me uitnodigde om naast haar te komen zitten, waarbij ik de list uiteraard doorzag maar bij de aanblik van deze schone engel de weerstand niet op kon brengen om haar uitnodiging af te slaan. Ik ging dus naast haar zitten, ze vleide zich tegen me aan, begon me wat te strelen en gaf me wat zoentjes, waarna ik al wist wie de eerste zou zijn waarmee ik een kamer zou delen... en zij wist het uiteraard ook al...

Dus na een tijdje een sleutel laten halen, kamer 7 deze keer, dus met douche en raam, en op naar boven, achter dat heerlijke achterwerk aan... Op kamer gingen haar nieuwe schoenen van 20 cm (verkeerde maat geleverd volgens haar, ze had "slechts" 17 cm. besteld) uit en zakte ze naar een veel leuker niveau om eens lekker vast te pakken. En lekker was het, nadat het ene na het andere kledingstuk tergend langzaam werd uitgedaan, hier en daar onderbroken voor een knuffel, omhelzing of een zoen...

Ik kreeg bij die aanblik gelijk exact dezelfde gedachte als bij mijn eerste kamer met haar, bijna een half jaar geleden: haar body is zo fris en fruitig, met alles op de juiste spanning, dat het is alsof ze net nieuw en fris uit de verpakking komt, zonder nog maar één keer aangeraakt, laat staan bedoezeld te zijn. Wauw.... 

Er volgde een anderhalf durende sessie van GFE+++ met alle ingrediënten die op mijn wensenlijstje stonden en waarbij de tijd om vloog.... Heerlijk (tong)zoenen, strelen, likken, zacht maar gevoelvol pijpen (deels zonder handjes) waarbij het klokkenspel niet werd vergeten, gevolgd door een zachte en natte befbeurt waarbij ik al gauw haar vrouwelijke sappen proefde als teken dat dit door haar gewaardeerd werd... Verdorie, het lijkt wel een goedkope doktersroman maar het is nu eenmaal zo... Afijn, laat me mijn proza afsluiten met de opmerking dat ik er van genoten heb en met een zalig gevoel dat anderhalf uur heb afgesloten...

Voor diegenen die op dit moment hun jas en schoenen aantrekken om in galop naar Sixsens te rijden heb ik helaas een teleurstelling.... Kelly zou daags erna (maandag 1 februari dus) naar eigen zeggen weer vooronbepaalde tijd naar huis gaan voor een welverdiende vakantie...

Soms zit het mee en soms zit het tegen... en ik had het geluk haar nog op de valreep te treffen voor een heerlijk kamertje...


Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
KELLY (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 15 april 2016, 23:00:53 »
Sinds woensdag 13 april weer present in Sixsens...

 En ziet er weer heerlijk fris en knapperig uit... zucht...   ;) ;D  :douchen :cochon
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
KELLY (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 1 oktober 2017, 14:06:42 »
Mijn grootste en wel zeer prettige verrassing kreeg ik toen ik gisteren nog maar net binnen was in Sixsens en ik werd geroepen door .... Kelly !

Ze is weer in Sixsens maar slechts voor kort, daarna is onzeker waar ze uithangt.

Dus maar het zekere voor het onzekere genomen en deze o zo frisse dame mee naar een kamer genomen, alwaar we elkaar heerlijk verwend hebben...  :happy :douchen :cochon
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...