Auteur Topic: Schippersstraat 39/2 Clara (Roe)  (gelezen 52744 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline prosbeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/2 Clara (Roe)
« Gepost op: 27 mei 2013, 09:20:02 »
Nog geen topic over deze dame...vreemd!
Zaterdagnacht enkele uurtjes in de Antwerpse speeltuin rondgewandeld. Als ik 's nachts wandel ga ik meestal recht op mijn doel af. Dan stap ik gewoon bij Nicole op hetzelfde adres binnen. Nicole was helaas voor mij, nou ja, helaas...op vakantie!
Verschillende meisjes probeerden me binnen te lokken, maar geen één waar ik een klik bij voelde. Toen zag ik Clara staan...klein, fijn en een lieve blik in haar ogen.
Er moet iets magisch over dit adres bestaan...Schipperstraat 39 is voor mezelf een toplocatie aan het worden die me in de toekomst nog veel plezier, maar ook moeilijke keuzemomenten zal bezorgen.
Het feit dat ik Clara aansprak over Nicole leek haar niet te storen, integendeel.
Over de hygiëne bij deze dame is geen discussie. Een uitgebreide wasbeurt zowel vooraf als achteraf.
Het condoom werd vakkundig met de mond over "mijne djipie djipie" gezogen. Het pijpwerk was goed, maar nu ook niet het beste wat ik al heb meegemaakt. Het neukwerk was top! Ik hield het gelukkig ook wat langer vol dan anders en Clara sloofde zich bovenop mij uit. Haar "on top" doet ze zonder steunwerk van haar achterwerk. Gehurkt op en neer. Vakwerk!
Qua looks is ze niet meteen "my cup of tea". Ik heb het eerder voor de ietsje vollere dames. Clara is klein en fijn en haar borstjes zijn niet al te groot. (A-cup) Toch stoorde het me totaal niet en kon ze dankzij haar service me tot een heerlijk hoogtepunt brengen. Deze dame is voor de liefhebber van GFE en kleine borstjes een echte aanrader. Als Nicole en Clara beiden aanwezig zijn zal het voor mezelf een zeer moeilijke keuze worden....   
« Laatst bewerkt op: 8 september 2013, 00:31:38 door mechelen »

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/2 Clara (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2016, 11:36:28 »
Ik ga er van uit dat Clara nog steeds op deze stek zit. Lief meisje met kleine b (of grote a) cup, meestal zwart topje en donkerblond haar. Gisteren weer eens binnengewipt en het was de 50 euro meer dan waard. Ze komt lekker op je gekropen, geeft graag kusjes, deed het condoom aan met de mond. Dan heb ik heerlijk haar kontje gelikt (en even haar poesje maar dan zou ze te snel klaarkomen, dus dat wou ze nog niet). Vervolgens heeft ze me lekker bereden en heb ik zalig snel het condoom volgespoten...
extreem lieve meid.  :pompe
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....