Auteur Topic: Re: Juliana (Bulgaarse)  (gelezen 156648 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #75 Gepost op: 5 december 2016, 17:55:56 »
Kleine pocket maakt volgende week maandag na enkele weken afwezigheid terug haar opwachting in Sixsens! 8)
En indien jij een gaatje vindt, vind je ook haar gaatje  ;D ;)

Gaatje gezocht, en gevonden :-P ;). Volgende week ga ik dinsdagavond een paar uurtjes naar Sixsens en ga ik mezelf een laat verjaardagscadeau geven ;) ;D. Ik moet dit jaar immers toch nog zeker 1 keer met mijn nummertje 1 van 2016 neuken hé. Is al véél te lang geleden (van midden oktober :-\).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #76 Gepost op: 5 december 2016, 18:15:18 »
Oeps. Pocket is blijkbaar al enkele dagen terug aanwezig in Sixsens. Dat had ik daarnet dus mis begrepen. Dat mislukt Duits-Bulgaars geschrijf ook altijd ;) :lol_hitting:. Enfin, op mij zal ze toch nog tot volgende week moeten wachten :pompe 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #77 Gepost op: 6 december 2016, 09:46:35 »
Kleine pocket maakt volgende week maandag na enkele weken afwezigheid terug haar opwachting in Sixsens! 8)

Fout... maar dat had je al door, zag ik...

Ze heeft zaterdag lekker een hele tijd bij mij (en Ohhlord en Crystal) op het podium bij de danspaal gelegen...
Ik deed toen een verkorte workshop "How to live like a Pasha" van Ohhlord en Crystal en Julia kwam me daarbij helpen... en ze heeft het maar één keer over je gehad...  ;)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #78 Gepost op: 6 december 2016, 10:02:41 »
Kleine pocket maakt volgende week maandag na enkele weken afwezigheid terug haar opwachting in Sixsens! 8)

Fout... maar dat had je al door, zag ik...

Ze heeft zaterdag lekker een hele tijd bij mij (en Ohhlord en Crystal) op het podium bij de danspaal gelegen...
Ik deed toen een verkorte workshop "How to live like a Pasha" van Ohhlord en Crystal en Julia kwam me daarbij helpen... en ze heeft het maar één keer over je gehad...  ;)
Ha ha, als ik bij jouw Alice ben, heeft die het nooit over jou, maar enkel aandacht voor mijn danspaaltje  :lol :-\ :-\ :-\ ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #79 Gepost op: 6 december 2016, 10:07:36 »
Kleine pocket maakt volgende week maandag na enkele weken afwezigheid terug haar opwachting in Sixsens! 8)

Fout... maar dat had je al door, zag ik...

Ze heeft zaterdag lekker een hele tijd bij mij (en Ohhlord en Crystal) op het podium bij de danspaal gelegen...
Ik deed toen een verkorte workshop "How to live like a Pasha" van Ohhlord en Crystal en Julia kwam me daarbij helpen... en ze heeft het maar één keer over je gehad...  ;)
Ha ha, als ik bij jouw Alice ben, heeft die het nooit over jou, maar enkel aandacht voor mijn danspaaltje  :lol :-\ :-\ :-\ ;D

Dat is ook de afspraak tussen mij en Alice...
alles van mij blijft ten alle tijden binnensmonds bij haar...  ;) ;D

Ze heeft het echter wel eens over jou en je danspaalTJE gehad ...
Tja, we lachen wat af op de kamer...  :lol
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #80 Gepost op: 6 december 2016, 10:09:16 »
Kleine pocket maakt volgende week maandag na enkele weken afwezigheid terug haar opwachting in Sixsens! 8)

Fout... maar dat had je al door, zag ik...

Ze heeft zaterdag lekker een hele tijd bij mij (en Ohhlord en Crystal) op het podium bij de danspaal gelegen...
Ik deed toen een verkorte workshop "How to live like a Pasha" van Ohhlord en Crystal en Julia kwam me daarbij helpen... en ze heeft het maar één keer over je gehad...  ;)
Ha ha, als ik bij jouw Alice ben, heeft die het nooit over jou, maar enkel aandacht voor mijn danspaaltje  :lol :-\ :-\ :-\ ;D

Dat is ook de afspraak tussen mij en Alice...
alles van mij blijft ten alle tijden binnensmonds bij haar...  ;) ;D

Ze heeft het echter wel eens over jou en je danspaalTJE gehad ...
Tja, we lachen wat af op de kamer...  :lol
In je betalende tijd over mijn klein piemeltje beginnen, ja, je moet wat met je tijd natuurlijk  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #81 Gepost op: 8 december 2016, 08:25:19 »
Voor de liefhebbers van deze kleine pocket: niet te lang wachten met haar te bezoeken, want ze zal blijkbaar slechts kortstondig in Sixsens aanwezig zijn!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #82 Gepost op: 8 december 2016, 14:01:57 »
Waar de mond van vol loopt, loopt het hart,,,
maar beste Kanarie, hoe vaak al gaat die weg en weer terug? Een Bulgaarse ipv Australische boemerang?

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #83 Gepost op: 8 december 2016, 14:44:52 »
Waar de mond van vol loopt, loopt het hart,,,
maar beste Kanarie, hoe vaak al gaat die weg en weer terug? Een Bulgaarse ipv Australische boemerang?

Tis een zigeunertje he. Die blijven nooit lang op 1 plek ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #84 Gepost op: 9 december 2016, 16:00:04 »
Hij zal het toch niet gedurfd hebben he, die SMeerlap :-\ :angry: :sign0137: :mybosssucks:

 ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #85 Gepost op: 11 december 2016, 21:49:24 »
Als de Kanariepiet van huis is, danst sexmachine  ;D :pica

Vrijdag na de middag, toen jeank en ik aan de bar door Sonja gehypnotiseerd wereden, zat daar ene Joooooooeeeeeeeeeelia aan de bar, in een wel zeer uitdagend setje.
Lekker wit setje, met gaten erin ..... en dan dat pocketlijfje erin, dat geeft bij mij vonken ......

Even later zat ze onder de bak waar ik de uitslag van de toto alweer goed voorspelde (de wedstrijd werd al voor de tweede keer uitgezonden namelijk), nog even geprobeerd met 'what do I get from you when I predict the result', maar het enige antwoord dat ik kreeg was het bekende GT-neukgebaar, handjes naast het lichaam en de fuckbeweging ........ stout meisje, KanariePiet moest het eens weten, maar wees gerust, ik vertel het die viespeuk nooit  ;D :-\
Mijn enige antwoord was "yes", wat ze uiteraard niet geloofde ... nogmaals een "yes", tot driemaal toe vooraleer ze om een sleutel liep, een spoor vocht achterlatend  .... kijk, mijn aantrekkingskracht op dames   :adult ::) ;D

Enkele minuutjes later deelden we een kamer op "min2", en wow, die meid ziet er nog lekkerder uit naakt dan met dat lekkere setje aan, dus KP, ja, ze is verdomd lekker ....

Aangezien ik KP nog een kans wil geven in de nabije en verre toekomst, een zeer rustige lieve sessie gehad met zijn schatje, van een half uurtje ....

Niks spetterde ervan af, maar ik herhaal, dat is mijn schuld, zulk klein lief meisje behandel ik de eerste keer met zachtheid .....
Jooooooooooooelie zoent erg lekker, en het pijpen is ook van bovengemiddeld niveau .... met dit grote voordeel, ze is zo klein dat het lijkt op ik een redelijk grote heb ..... weet ik ook eens hoe het voelt om de vulkaanspesjalist te zijn  :-\ :lol_hitting:
De pijbeurt was dus echt top, maar ook voor Joooooooelie was het de eerste keer met me, dus aftasten geblazen (blasen, o wat ben ik grappig  :o ::) :-P  )
Het spijtige was dat het ook de eerste keer was, onwennig, en ze wil echt zo goed haar best doen, en steeds vragen of ik nu iets anders wil, als ze me beter leert kennen zal ik haar wel wijs maken dat ze gewoon haar zin moet doen, zoals zij de sessie graag heeft ....

Overgeschakeld op drie standjes neuken, en in doggy spetterend klaargekomen ...... heerlijk ....


Volgende keer ga ik echter wat bruter zijn, en haar gewoon laten doen wat ze het liefst doet, dat levert namelijk steeds verrassingen op en naar mijn mening (die ik mag hebben, Ajax is een voddenploeg) ook de betere sessies.


Kortom, voor een eerste keer, een zeer zeer bevredigende en goede sessie mogen beleven met KP's schatje, toppie, een lekker wijffie met een nog lekkerder lijffie .....   

Ik kan wel begrijpen dat KP haar op één heeft staan, er zit namelijk veel meer in haar dan er (DOOR MIJN SCHULD) deze sessie is uitgekomen ..... ik was zo lief meneer.

KP, bedankt har even te lenen, het was lekker tussen die benen   ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #86 Gepost op: 18 december 2016, 22:53:07 »
Gisteren ook kennis gemaakt met dit pocket Bulgaartje. Ik moest haar namelijk de groeten doen van KP. Dit zorgde wel voor een probleem aangezien ik geen flauw benul had wie Julia was. Ik bedacht me dat ik het wel aan Stacy zou vragen.

Wat bleek nou. Het was verdorie dezelfde dame die naast de beer zat waarmee ik aan de bar zat te praten en mij de hele tijd ondeugend had zitten aankijken, haar tongetje veelvuldig naar mij uitstak en allerlei gebaren had zitten maken die voor sommige als obsceen zouden gelden.

Ik deed haar de groeten van KP toen ze voorbijliep terwijl Stacy op mijn schoot zat. Rond 01.00 zat ik in de bar voor een herhaling met Stacy toen we aan de praat raakten. Een kleine tien minuten later meldde Stacy zich ook. Dit alles resulteerde erin dat we uiteindelijk gedrieën een kamertje hebben uitgezocht. De smerige en gore details zal ik nog ergens anders posten.

Wel kan ik zeggen dat Julia tongzoent als een vriendinnetje. Geen enkele terughoudendheid en zeer gevoelvol. Een zeer goede BJ waarbij ze zelfs een DT probeerde. Ook haar cowgirl was top.

Als zij bij een volgend bezoekje aanwezig is staat de afspraak al om 1 op 1 een vervolg te geven aan onze kennismaking. Dit leverde me een gespeelde "dodelijke" blik op van Stacy.

Ze gaf zelf aan voorlopig in SS te blijven, maar als ik de berichten mag geloven dan schijnt ze daarin nogal wispelturig te zijn.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #87 Gepost op: 26 december 2016, 09:32:44 »
Ik zat gisteren in de bar met Stacy te praten en we waren aan het rondkijken voor mijn 1e kamer. De dames tot dan toe konden me niet echt bekoren. Stacy zei dat Julia er ook was. De kennismaking vorige week met Julia was me zeer goed bevallen, dus rustig afgewacht totdat zij de bar in zou komen. Toeval of niet. Toen ik richting trap keek kwam ze net als een kerstengeltje naar beneden. Gekleed in mooie rooie lingerie die geweldig afstak bij haar gebruinde lichaam. Ze kwam richting ons gelopen en nadat we elkaar prettig kerstfeest hadden gewenst zette ze zich aan de andere kant neer. 1 blik in die waanzinnig mooie ogen van haar en ik was reddeloos verloren.

Ik fluisterde haar toe dat indien ze nog een proefpersoon nodig had om te oefenen ik mij wel wilde opofferen. Er werd nog wat gedold en voor ik het risico liep dat ze gekaapt zou worden tegen haar gezegd dat we er vandoor gingen.

Het werd een sessie die nog beter was als ik vooraf gedacht/gehoopt had. Anderhalf uur top GFE+++ met misschien wel het mooiste exemplaar van de "Bulgaarse Maffia". Het is dat ze niet aan mijn voorwaarde voldoet van minimaal 3 sessies voor een plaatsje in mijn top 5 van 2016, anders had ze er zeker ingestaan.

Toen ik met Stacy ging eten zaten Julia en Simona er al. Het werd een gezellige boel en er werd flink gedold. Toen we richting de bar liepen en Stacy sigaretten ging halen, drukte ze haar bevallige kontje tegen me aan en kroop tegen me aan. Haar lekker vastgepakt en toen Stacy zich omdraaide deden we net alsof er niets aan de hand was.

Ook gedurende de rest van mijn verblijf in de spaarzame momenten dat ik Stacy-loos was kwam ze even een kusje of knuffel stelen. Een topmeid die vanaf nu een zekerheidje voor mij is in SS.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #88 Gepost op: 28 december 2016, 12:46:16 »
Zal ze er nog zijn de 30e? Anders maak ik een laatste blitzbezoek aan sixsens. Voor Julia.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #89 Gepost op: 28 december 2016, 12:55:11 »
Zal ze er nog zijn de 30e? Anders maak ik een laatste blitzbezoek aan sixsens. Voor Julia.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Speciaal van "onze Romeo's" KP, TAFKAP en VAZKOR ..... voor JOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIA    :lol :lol_hitting:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal