Auteur Topic: Re: Juliana (Bulgaarse)  (gelezen 156651 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #90 Gepost op: 28 december 2016, 17:55:34 »
Zal ze er nog zijn de 30e? Anders maak ik een laatste blitzbezoek aan sixsens. Voor Julia.

Ze zou er moeten zijn.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #91 Gepost op: 28 december 2016, 18:20:43 »
Zal ze er nog zijn de 30e? Anders maak ik een laatste blitzbezoek aan sixsens. Voor Julia.

Ze zou er moeten zijn.

Zou moeten ja. Maar... pas op: eind verleden jaar is ze ook van de ene dag op de andere met de noorderzon verdwenen. Ze verjaart begin januari, en viert dat nog altijd het liefst in haar thuisland.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #92 Gepost op: 29 december 2016, 13:43:34 »
Zal ze er nog zijn de 30e? Anders maak ik een laatste blitzbezoek aan sixsens. Voor Julia.

Ze zou er moeten zijn.

Zou moeten ja. Maar... pas op: eind verleden jaar is ze ook van de ene dag op de andere met de noorderzon verdwenen. Ze verjaart begin januari, en viert dat nog altijd het liefst in haar thuisland.

Dit is zo'n situatie waarvan ik het jammer vind dat ik het nummer van die meid niet heb.  :o ::) :-P

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #93 Gepost op: 29 december 2016, 14:31:32 »
Zal ze er nog zijn de 30e? Anders maak ik een laatste blitzbezoek aan sixsens. Voor Julia.

Ze zou er moeten zijn.

Zou moeten ja. Maar... pas op: eind verleden jaar is ze ook van de ene dag op de andere met de noorderzon verdwenen. Ze verjaart begin januari, en viert dat nog altijd het liefst in haar thuisland.

Dit is zo'n situatie waarvan ik het jammer vind dat ik het nummer van die meid niet heb.  :o ::) :-P

No worries. Ik heb het haar gevraagd. Ik laat je straks nog iets weten!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #94 Gepost op: 29 december 2016, 16:32:40 »
Juliana is morgen 100% zeker aanwezig! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #95 Gepost op: 31 december 2016, 11:16:43 »
Juliana is morgen 100% zeker aanwezig! 8)

Yep.
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #96 Gepost op: 31 december 2016, 11:46:39 »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #97 Gepost op: 22 januari 2017, 21:09:59 »
JULIA (SixSens) - Vazkor's Miss Sexy Hot Babe 2016
Bij deze recensie
 
 
Bijzonderheden

Ik ontmoette haar in de wellness waar ze zich net had verfrist na een kamertje. We omhelsden elkaar en ik zei haar gelijk dat ik speciaal voor haar kwam. Ze was blij verrast en zei dat ik haar wel in de bar zou vinden. Ik vertelde dat ik nog even de sauna in wou om de lange rit uit m'n lijf te acclimatiseren en ze dan zou opzoeken.
 
Julia zag er eender uit als vorige keer: geblondeerd, heldere ogen door het gebruik van  lenzen. Ze had ook haar wangen mooi rood gekleurd wat haar een uitstraling gaf van het onschuldige meisje. Niets is minder waar, natuurlijk.
 
 
Presales
 
Kort, we waren in de bar in gesprek. Ik met m'n verlegenheid wist eigenlijk weinig te zeggen. Ik denk dat zoiets kan veranderen naarmate je meer met dezelfde dame gaat en elkaar beter leert kennen. Denk ik toch. Ik ben er eentje van de afwisseling dus dat gebeurt nauwelijks. Ze rookte nog een sigaretje en ik dronk mijn colaatje. Daarop gingen we een kamer opzoeken waarbij ik niet verzuimde haar te vragen om een kamer boven.
 
Opmerkelijk: dit schatje wist dat ik schreef op fora en dat heeft me even helemaal verrast. Hier werd ik niet eerder mee geconfronteerd. Ze heeft mijn schrijfsels dus gezien.
 
 
Kamer
 
Het werd kamer 6 in de bovenverdieping met spiegel langs het bed dat ruim genoeg is maar niet zoals in de kamers van de Villa's die op het programma stonden. Ik hoefde niet te vragen om meer licht, dat regelde ze zelf al. Bij elke andere dame later in het weekend moest ik dit nog vragen. Is dit dan zo belangrijk? Ja voor mij is dat het wel degelijk: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160919_02475272
 
 
Sessie

Dit pocket-bulgaartje wist wat ik graag had en deed dat allemaal zeer goed, we vrijden, we speelde, ze teasde en domineerde me plagend tot het einde, ik kon geen genoeg van haar lekkere sexy lichaam krijgen. Ze maakte gebruik van de spiegel naast ons.
 
Seks met haar stelt nimmer teleur, het was zalig dit slanke meisje te neuken en ze bleef verleidelijk bewegen met haar lichaam. Ik droom er nog van. Ik kwam krachtig in haar klaar. Snel. Ergens ga ik echt nog moeten leren hoe dat seks-spel het langste te rekken en zonder te veel te focussen op dat klaar gaan komen an sich. Ja, ik streelde haar lichaam, verdronk in haar ogen, bewonderde de uitstraling van het mooie blozende schepsel.
 
 
Afsluiten
 
En de eerste sessie van 8. 8... Ik wist nog niet dat het zo'n vaart ging lopen en ging met haar omdat ik 100% zeker was dat het met Julia nooit fout loopt, ook deze keer was het top. Omdat ik dacht dat de volgende sessies waarschijnlijk minder goed zouden zijn in het lege VV en in VM waar ik een flop had in September.
 
We hebben nog openlijk en gezellig gepraat met elkaar waarna we de kamer opruimden en naar de lockers gingen. Steeds wordt ik dan achtervolgd door spijt als het allemaal afgelopen is. Dit soort momenten gaan altijd te snel voorbij. Wat jammer dat het voor deze jongen allemaal zo duur is, 100/uur. Maar zo is het nu eenmaal.
 
Aftersales
 
Een kus, een omhelzing en het wensen van een goed nieuw jaar. Lang bleef ik niet meer, de volgende club wenkte.
 
Score *****1/4
 
 
Conclusie


De kamergang was een succes dat met de verjaardagssessie kon wedijveren in een van de prachtige kamers van de club in de bovenverdieping met een dame die me intussen kent en me de beste service geeft. Ik zat boordevol lust en verlangen en had de beste tijd gehad. Ik droom er nog van. Julia was de eerste en de beste van het weekend.
 
>> Bulgaarse pocket JULIA is voor mij MISS SEXY HOT BABE 2016. <<
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2017, 21:15:12 door Vazkor »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #98 Gepost op: 13 juni 2017, 12:55:44 »
Julia is back :-\.

16/06 misschien een KP'tje doen? Sixsens ipv Babylon?? ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #99 Gepost op: 13 juni 2017, 13:12:52 »
Julia is back :-\.

16/06 misschien een KP'tje doen? Sixsens ipv Babylon?? ;)

Verdomme, ben ik te vroeg naar SixSens gegaan, zeker.  :17: :pica22 :17:

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #100 Gepost op: 25 juni 2017, 22:41:52 »

Een Romeo & Julia verhaal met een "Happy Ending"

Dinsdag 20 juni

Ik kwam Julia tegen bij de douches in de wellness. Het was inmiddels bijna 6 maanden dat we elkaar voor het laatst hadden gezien. Ze was pas sinds kort terug en de begroeting was er één van long lost loves. Haar betoverende ogen straalden en ze fluisterde me toe dat ze mijn "banana" had gemist voor haar DT-oefeningen.

Na mijn kamergang met Selena kwam ik haar wederom bij de douches tegen. Ze zei dat ze op zoek was geweest naar mij. Ik zei haar dat ik zojuist van de kamer was gekomen en eerst ging bubbelen om daarna het terras op te gaan om te relaxen en wat te eten, maar dat ze als ze vrij was me maar rond een uur of acht moest komen opzoeken.

Op het terras (ligbedje) samen gegeten met Aloewe, Ohhlord en Crystal. Aloewe wees me erop dat Julia steeds onze kant zat op te kijken. Andrea zat aan een tafeltje en riep me. Even gaan bijpraten en toen ik weer richting ligbedje liep positioneerde Julia zich tactisch op een nabij gelegen tafeltje. Aloewe en ik besloten na een tijdje om een kijkje te gaan nemen in de bar en we hadden ons goed of wel geïnstalleerd op een bankje of Julia kwam de bar ingelopen om zich wederom op het dichtstbijzijnde bankje neer te ploffen. Na een tiental minuten kwam ze onze kant uit en zette zich op mijn schoot. Met zijn drieeën een tijdje wat zitten te dollen totdat Aloewe besloot ons alleen te laten. Onze levens gedurende het laatste half jaar werden in vogelvlucht doorgenomen.

Ik was inmiddels al enkele keren "verdronken" in haar ogen en we besloten om ons terug te trekken op een kamer. Onderweg de massage olie even opgehaald en op naar de kamer.

Het werd weer een intieme GFE-sessie. De wijze waarop zij tongzoent is van een ongekend niveau. Daarnaast bleek ze uitstekend onthouden te hebben op welke wijze ze me helemaal gek kan krijgen. De wijze waarop ze pijpt is precies op de wijze die mijn voorkeur geniet. Een heerlijke close en intieme cowgirl en dito missio. Voeg daarbij hoe zij je aankijkt tijdens de sex met haar ogen en een supersessie is geboren.

Na anderhalf uur ultiem genot op de kamer stond ze erop om nog samen te douchen in de wellness, samen nog een sigaretje te roken en wat te drinken en napraten in de bar. Julia weet perfect hoe ze je het gevoel moet geven dat je haar Romeo bent.

Bij een volgend bezoekje staat een trio met haar en Simona op de planning.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #101 Gepost op: 26 juli 2017, 20:02:22 »
Mmm. To pocket or not to pocket komende zaterdag!? De twijfel slaat meer en meer toe :o. Zal ik deze nimf haar ranke lijfje en betoverende ogen kunnen weerstaan?? Het wordt moeilijk. Heel moeilijk :o. Ach ja, ik heb haar dit jaar nog niet gehad, dus het zou/zal sowieso een extra nummertje op de lijst zijn voor 2017 ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #102 Gepost op: 29 juli 2017, 23:53:54 »
Heb haar vandaag uiteraard niet kunnen weerstaan. En gelukkig maar ;D. Dit blijft qua seks mijn perfecte match!

Kleine pocket. Reuze passie ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #103 Gepost op: 1 augustus 2017, 08:01:39 »
Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst in om en bij de 9 maanden nog eens gekamerd met pocket Julia.

We maakten in de loop van de namiddag meermaals oogcontact, maar het zou uiteindelijk tot ongeveer 16u duren, eer we samen in een zeteltje belandden. Het contact verliep als vanouds: intiem en gezellig, en na ongeveer een half uurtje kwam daar dan ook de langverwachte en vanzelfsprekende kamergang.

Julia is een tweetal kilootjes bijgekomen, ze weegt nu de volle 44 kilo ;), en het staat haar goed. Kleine Piet was, eens op kamer, weer volledig in de ban van deze kleine nimf: nog voor de eerste tongzoen was gegeven, stond hij al fier richting plafond te staren, klaar voor lancering.

Wat volgde, was een 60 minuten durend festijn, gekruid met enorm veel intimiteit, zalige tongzoenen, een lekkere pijpbeurt, en mindblowing lekkere seks, waarbij dit lekkere zigeunertje me voortdurende zwoel in de ogen keek t4533.

De kamergang werd bekroond met 2 knallende orgasmes, en afgesloten met nog wat knuffels en kusjes. Pocket Julia had weer bewezen waarom zij in 2016 mijn nummertje 1 was (ze zal dit ongetwijfeld ook in 2017 weer worden).

Herhalingsgevaar: blijft buitenaards groot!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #104 Gepost op: 3 september 2017, 18:36:04 »
JULIA (SixSens) - Making paysex great again
Bij deze recensie
 

Bijzonderheden


Mooi petite lichaam, pocket-size bulgaartje met mooi gebruinde huid, rode wangen, guitige ogen en ondeugende uitstraling, dat is Julia :) Ik heb al reeds meermalen met haar gekamerd en ze kan nu recordhouder worden van meest geboekte DVP ooit. Nog 1 sessie is ze daarvan verwijderd. De meest geboekte betreft een Griekse dame in de periode 2002-2003 in mijn thuisomgeving. Behalve Gypsy heeft ze iets latina-achtigs.Hebben anderen me verteld dat ze van Latijns-Amerikaanse  afkomst is, ik had het geloofd.
 
Waar ik haar heb ontmoet en presales- Ik had een DVP van de 'Bulgaarse hoek' gevraagd naar Julia en ze bevestigden haar aanwezigheid in tegenstelling tot de Roemeense hoek die dit stellig ontkenden en er steevast de kamergevraag aan vast hingen. Een verrassing is dat toch niet? Hoe het zei, een van de Bulgaarse dames ging naar de kleedkamers waar ze Julia vond en haar zei dat er een klant voor haar was. Ik wachtte in de bar en daar kwam ze. Lachend omhelsde ze me en we gingen ons apart zitten tov de danspaal. De Bulgaarse dame bracht wat shotjes korten drank en we dronken dat gedrieën op. Julia rookte nog een sigaret, we praten wat bij waarop we naar de kamer gingen, eentje op de bovenverdieping zoals gewoonlijk.
 
 
Kamer 6
 
Deze was de laatste kamer van m'n vorig bezoek in Juni met Melanie. Een kleine kamer meteen klein bed aan de muur met een grote spiegel langs gans het bed. Hier werd door Julia mooi gebruik gemaakt. Ik begin die spiegels meer en meer te mogen. Vroeger vond ik ze niet zo belangrijk. Ik heb veel gemist. Er klonk geen muziek. De kamer was wel erg warm.
 
 
Voorspel & Sex

Een ruim voorspel met vrijen en haar spel in het domineren en teasen was zeer goed, weergaloos. Ze kronkelde met haar soepele lichaam over me heen en ik kon niet goed genoeg krijgen van haar vast te houden en haar te kussen. Dat is gewoon weer veel te lang geleden: 30 Dec 2016 meerbepaald. Ze kan je erg ondeugend aankijken, daar hou ik zo van. We beleven lang vrijen en spelen. Het condoom ging er om en we begonnen met seks, zij bovenop. De seks ging eerst wat moeilijk en ik vreesde een herhaling van vorige week. Als je dat toelaat met je te spelen kan het kalf snel verdronken worden. Dit is echter 1u speeltijd, minder ga ik niet met Julia en er was meer tijd. We deden nog een standje waar bij ik aan het rand van het bed stond en zij op bed lag en dan doggy. Toen kwam ik toch lekker klaar. Blij vertraagde ik het ritme en genoot van het orgasme. Ze is goed strak dus dat voelde lekker aan. Bij het standje waar ze op bed ging liggen deed ze wel glijmiddel aan. Qua gevoel was dat dan iets minder goed voor mij. Daarna werd er wat gepraat, gespeeld en samen op smartfoon gekeken. We werden 2x gestoord door een dame die wat te vragen had.
 
Ikzelf was iets beter in vorm dan vorige week al vreesde ik even dat het ook nu wat moeilijk zou zijn. Herhaling X, de warmte in de kamer, mijn onzekerheid. Ineens lukte het toch wel maar niet in mijn meest geliefde standje, ik had het liever wat intiemer beëindigd. Toch is deze eerste kamergang van de dag al een groot succes vergeleken met de vorige keer. Verlaagde conditie, dus, is de boosdoener geweest.
 
 
Afsluiten
 
We sloten rustig af en gingen naar de lockers waar ik ze 100€ overhandigde. Het uurtje werd net niet vol gemaakt, was ook niet nodig.
 
 
Aftersales
 
We omhelsden en kusten elkaar nog en later op de avond werd nog gedanst. Ik nam later ook afscheid van haar toen ik weg ging. Dit is mijn favo van de club.
 
 
Conclusies en Score

Julia blijft een topmeid voor mij en ze heeft me na Maria vorige week in Babylon weer op de rails gezet! Weer een Bulgaarse dame die goed scoort, het is een gewoonte geworden. Julia wist me weer in vorm te krijgen en verdiend dan ook de score van 9,5/10 !

Vazkor score ***
 

For me Julia made my paysex experience great again with her huuuuge service level and massive sex-appeal as you've never seen before! There's no better lady in all of Europe, no better lady, it's true!!!


 :58: t4533
« Laatst bewerkt op: 3 september 2017, 18:49:46 door Vazkor »