Auteur Topic: LIVE FROM BABYLON  (gelezen 222935 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #75 Gepost op: 16 juni 2017, 18:01:33 »
Hoe zijn de werken gevorderd, daar? Hoe is het zwembad? Warm, koud, heet?

Watertemperatuur 29 graden Celsius.

Tussen sommige personen in het water is het plaatselijk warmer.  ;)

Wellness nog steeds in aanbouw.
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #76 Gepost op: 16 juni 2017, 18:13:38 »
Zeer gevaarlijk hier.  C:-)

Inmiddels de 3de sessie gedaan: Ghanese Christa pas sinds kort in Babylon.  :lol

Voorzichtige kennismaking in de Pool, en door naar de kamer.  bad2   :xrated


Laat ik zeggen Babylon heeeft er weer een donker Afrikaans pareltje bij.  :pica
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #77 Gepost op: 16 juni 2017, 19:06:14 »
Kamergang 2: Roemeense Janina, ex-PE. Knal BOEM erop. Uitstekend maw!

Nog wat chillen nu ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #78 Gepost op: 16 juni 2017, 19:06:21 »
En Sugar is er van tussenuit?  :-\ Zie haar nergens meer staan.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #79 Gepost op: 16 juni 2017, 19:31:59 »
Ik schreef al; zeer gevaarlijk hier.  :banghead:

De 4de dame is inmiddels een feit. ;D

Lig je even uit te rusten in de sauna, komt er een dame (Klara)  binnen, die mogelijkheid nr. 1001 van de sauna met je gaat uitproberen.  :bonken

Ik wordt hier te oud voor.  :banghead: :banghead: :banghead:

« Laatst bewerkt op: 16 juni 2017, 19:37:40 door forgetskinnyletsgetfatty »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #80 Gepost op: 16 juni 2017, 20:32:04 »
Hoe zijn de werken gevorderd, daar? Hoe is het zwembad? Warm, koud, heet?

Verwachting is dat de wellness ongeveer over 2 maanden gereed is, maar het kan zomaar anders lopen.  ;)
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #81 Gepost op: 16 juni 2017, 21:28:20 »
Een slip of the pen, het is niet Christa, maar PriscaC:-)

Als afsluiter weer voor deze sloopkogel gekozen.  :adult

Een kleine 30 minuten waren genoeg voor de 5de ontlading van de dag.  :017a
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #82 Gepost op: 16 juni 2017, 23:06:51 »
3de kamer gemaakt met Kroatische Thea. 2,5u... dat zegt wel alles zeker!? ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #83 Gepost op: 17 juni 2017, 00:10:34 »
SM en ondergetekende vertrekken thuiswaarts. We hebben beiden 3 keer gekamerd en zijn volledig leeggemelkt :o.

Het was een super gezellig dagje, met dank aan Babylon, de vele gezellige rakkers en uiteraard de lekkere, geile sletjes ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #84 Gepost op: 17 juni 2017, 02:42:56 »
Frisse wind maar warm ontvangst, gezellige dag gehad met de rakkers en niet-schrijvende gasten uit alle landen en windstreken.
Zonnetje achter de wolken heeft toch flink effect gehad zag ik zojuist voor de spiegel  aan mijn licht verbrandde schouders en mn onweerwaarstaanbare torso.
Uurtje in het water en een klein uurtje op een ligbed naast Licky Luke en een andere Nederlander deed toch meer dan je zou verwachten.
In de avond nog kennis gemaakt met een Amerikaan op doorreis: hij had er nog maar een extra dagje aan vast geplakt! Later op de avond bleken wij nog iets gemeenschappelijks te delen... :ik meen dat zij Antonia heette. Een iets langere en waarschijnlijk iets oudere uitvoering van Denisa (voor wie ik haar eerst aanzag).
Plan B om in de avond naar Lemiers door te rijden toch maar niet uitgevoerd, dat wordt dan ook weer zo'n gedoe.
Heb in alle eerlijkheid mijn waterratje wel gemist.. komende week dan maar weer tijdens de naderende hittegolf gaan dollen in het echt heerlijk verwarmde zwembad in Lemiers. Hier in Babylon vond ik het net wat te koud om lekker in de dobberen. Het is dat we actief waren met "balspelen"...
En dan op de terugweg net over de grens bij Venlo - Helden-Panningen zag ik het grote reclame bord voor Sixsens weer... spijt dat ik daar toch niet naar toe ben gegaan? Een mens kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn en de sfeer was prima, geen dames van het type Paula of waterratje getroffen. Misschien zijn ze er wel maar dan zal ik weer vaker naar Babylon moeten gaan om beter bekend te geraken met de dames. En dat zie ik nog niet zo snel gebeuren. Line up naar mijn smaak erg beperkt, de verhalen van de kamergangen van de diverse rakkers waren echter erg positief, dus aan de dames zal het beslist niet liggen, zo eerlijk ben ik best om toe te geven.
En dan een vreemde gewaarwording bij thuiskomst, namelijk dat de 115 kilometer vanuit Babylon in de avond in 52 minuten gereden werd, terwijl ik over exaxct hetzelfde aantal kilometers vanaf Lemiers altijd een uur en een paar minuten doe.
Gevoelsmatig is Babylon verder weg, maar het rijdt juist sneller aan, realiseerde ik mij weer eens tijdens dit eerste bezoek sinds sept of okt 2016.
Tot een volgende keer maar weer!
 :039:

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #85 Gepost op: 17 juni 2017, 16:31:52 »
Nu mijn beurt. Aangekomen om 15u en reeds eerste maal in het verwarmde zwembad gezwommen. Zalig! Straks dame zoeken maar keuzestress is huge. Ze hebben hier een loopband beneden. Als ik naar de fitness ga moet ik opletten dat ik niet met omwikkelde handdoek verschijn uit contextverwarring...

Het is nu goed druk. De barbeque is aanstoken.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #86 Gepost op: 17 juni 2017, 16:55:17 »
Veel plezier gewenst Vazkor!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #87 Gepost op: 17 juni 2017, 19:48:42 »
Ondertussen 2 kamers gemaakt: Ella en Klara. Beide ok tot goed. Lekker gegeten van de bbq. Ondertussen doen ze iets met een toestel in het zwembad: reinigen ofzo. Duurt best wel even. Weet niet zeker maar lijkt er op dat mn voorkeur hoe een  kamergang verloopt met favoriete fantasieën verandert. Dat zou voor het eerst zijn. Kan iemand daarin verzadigt raken omdat die reeds perfect is vervult? Only time will tell en meer kamergangen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #88 Gepost op: 18 juni 2017, 01:46:29 »
* Ondertussen nog 2 controlekamergangen aan toegevoegd: verandering is pril bij Erika en nihil bij Sonja. Wat een lekkere babes zijn die laatsten. Een geslaagde dag was dit met als enig gebrek geen bekenden om me te praten.

* line-up was erg goed. Keuzestress.

* Heb nog nooit zoveel dames zien gebruik maken van een zwembad als hier. Het was fun! Alleen dat reinigingsding en die  kabel in het water...like: really? Moet dat niet buiten de uren van gebruik🤔

Verder goede dag gehad. Morgen naar psr (of elders).

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #89 Gepost op: 18 juni 2017, 01:48:51 »
Leuk man......fijn dat je je zo hebt geamuseerd met de Imps  ;) ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke