Auteur Topic: Veronika (Bulgaarse)  (gelezen 6059 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Veronika (Bulgaarse)
« Gepost op: 3 mei 2014, 12:45:27 »
Gisteren in YY gekamerd met Bulgaarse Veronika (allez, ik denk toch dat dat haar naam is, ik ben niet meer 100% zeker).

Veronika heeft een leuk gezicht en lang bruin haar. Ze loopt topless rond (ze heeft een mooie silli C-cup). Ze heeft een iets vollere, maar lekkere kont. Een paar tattoo's, waaronder een tramp stamp.

De ervaring op de kamer was maar gemiddeld. Als ik een uur nam, kreeg ik het volledige GFE pakket, als ik maar een half uur nam, zat oa tongzoenen niet in het pakket (kusjes wel). Ik laat mij niet chanteren, dus ik heb gekozen voor een half uur. Tijdens de kamergang heeft Veronika me nog zeker 10 keer gevraagd of ik echt geen uur wou blijven. Niet bepaald bevorderlijk voor de kwaliteit van de kamergang.

We begonnen de eigenlijke kamergang met voorzichtige zoentjes, maar al snel ging Veronika over op pijpen. Dat deed ze naar mijn zin te zacht, maar Piet kwam toch recht. En toen begon het gezaag om een CIM... Ik zei dat ik daar geen zin in had, maar ze bleef aandringen (ipv verder te pijpen). Gevolg: Piet ging halfstok hangen. Ik heb haar dan maar gezegd dat ik haar wou beffen, eer al mijn lust verdwenen zou zijn met de noorderzon. Dat beffen liet Veronika gewillig toe. Ze had ook een heel mooi, fris poesje.

Na de befbeurt stond Piet terug paraat en wou ik neuken. We zijn begonnen met missio en vervolgens overgeschakeld op hondjes. Het neuken was niet slecht, maar ook niet geweldig. Ondertussen naderden we het half uur ook en zat een orgasme er nog niet direct aan te komen. Ik heb het dan maar zonder orgasme voor bekeken gehouden.

Herhalingsgevaar: nee. Ik vermoed dat dit een goede tot uitstekende ervaring had kunnen zijn, indien ik voor een uur geopteerd had, maar nu is het maar een heel gemiddelde kamergang geworden.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum