Auteur Topic: Gianina (Hong)  (gelezen 2488 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Gianina (Hong)
« Gepost op: 24 augustus 2014, 11:00:22 »
Eergisteren in YY voor de eerste keer gekamerd met Gianina.

Ik was tegen middernacht vergeefs al een tijdje op zoek naar een leuke meid voor een kamergang en zat er tengevolge van het uitblijven van succes een beetje mistroostig bij aan de bar, hetgeen al snel opgemerkt werd door Hongaarse Gianina.

Gianina haar gezicht vond ik niet zo mooi, maar haar kleine, slanke lichaam sprak me wel uitermate aan.

Gianina is 27 jaar jong, heeft lang blond haar, is 1,57m klein, slank, heeft een mooie, volle B-cup een een lekker kontje. Piercings of tattoo's kan ik me niet herinneren.

Ik had aan de bar een leuk gesprekje met Gianina en na een tijdje begon ze me te verleiden: kusjes, streeltjes, me met haar borsten laten spelen... Hoewel er qua gezicht eergisteren veel mooiere vrouwen aanwezig waren in YY, liet ik me al snel overhalen tot een kamergang en tegen 0u15 lagen we in 1 van de kamers aan de kino.

We installeerden ons onmiddellijk op het bed en begonnen te tongzoenen.

Piet liet al snel blijken dat hij veel zin had, dus na een tijdje begon Gianina me te pijpen. Dat deed ze uitstekend.

Ik wou ondertussen eindelijk ook dat eerste orgasme van de dag, dus ik liet Gianina al snel een condoom nemen en we begonnen te neuken. Gestart in missio en vervolgens overgeschakeld op hondjes. Ik moest me niet inhouden, maar echt doorbeuken was wel niet gewenst.

No prob: de sex voelde heel lekker aan en Piet moest dringend exploderen, dus na de tigste stoot was daar gelukkig dat eerste orgasme van de dag.

We hebben nog een tijdje nagepraat en nageknuffeld en na exact een half uur hebben we de kamer verlaten. Ik was een tevreden man.

Herhalingsgevaar: 75%
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline JPtoo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Gianina (Hong)
« Reactie #1 Gepost op: 29 augustus 2014, 18:01:33 »
Afgelopen zaterdag voor de tweede keer deze maand in YY en kwam daar ook deze dame tegen. Beschrijving van Gianina's uiterlijk is inderdaad wat ik ook vind. Volgens haar Duitse vader en Hongaarse moeder. Had haar al een tijdje gevolgd en uiteindelijk naar haar toe gestapt. Leuk geklets met haar en geleerd hoe het Duitse punten stelsel qua straf punten voor het rijbewijs was, dit was pas haar tweede dag in YY en het beviel haar wel. Het aantal beren was groot en dat is altijd goed voor de dames.. Zo zie je maar dat al die uren Deutschstunde toch nog ergens goed voor is. Op de kamer moet ik zeggen dat het 1 van mijn beste sessies dit jaar was. Zij had er overduidelijk ook zin in en al zou ik het anders willen "geloven" maar ben geen Rocco Sifredi. Maar toch was de sessie fantastisch dit was zeer duidelijk door de vochtigheidsgraad en die speciale geur die ontstaat als dames het erg goed naar hun hebben. Niet lang daarna heerlijk gekomen en samen even uitgeblazen. Moest haar beloven om even van haar borsten af te blijven aangezien ze zeer gevoelig waren geworden.
Voor mij is de herhaling gevaar zeer groot aangezien ik geloof dat als we elkaar vaker treffen dit alleen maar tot meer plezier zal leiden.  :pica