Auteur Topic: Michaela (Rus)  (gelezen 2988 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Michaela (Rus)
« Gepost op: 4 september 2014, 22:13:01 »
Gisteren voor de eerste keer gekamerd met Russische Michaela.

Na 2 eerdere kamergangen was ik gaan eten in het restaurant en nadat ik mijn buikje vol had gegeten, ben ik aan de bar gaan zitten. Daar ben ik aan de praat geraakt met Russische Michaela. Ik was vanop mijn kruk al een hele tijd ondeugend oogcontact aan het maken met Roemeense Christina en Michaela zat ondertussen op de kruk naast me, met haar rug naar me toe. Subtiel dook haar hand plots een paar keer richting mijn Piet en mijn billen, waarop ik het uiteraard niet kon nalaten een gesprekje met haar aan te gaan.

Dit gesprekje zou uiteindelijk dik 3 kwartier in beslag nemen en Michaela toonde zich een hele leuke en interessante gesprekspartner. Ik kende Michaela al van in GT en ACA, maar ondanks een langdurige interesse, was het er tot gisteren, net als bij Maria, nog nooit van gekomen om met haar te kameren.

Ik vond dat Michaela moest belonen voor het leuke gesprek (en ik was ondertussen ook volledig betoverd door haar lekkere lichaam), dus ik ben met Michaela naar een kamer getrokken. Terwijl ik de bar verliet, voelde ik de ontgoochelde ogen van Christina in mijn rug branden. Het was met spijt in het hart dat ik niet met haar op herhaling ging, maar gehypnotiseerd door Michaela haar mooie billen, volgde ik deze Russische griet slaafs richting receptie en kamer. Een herhaling met Christina zal voor een volgende keer zijn.

 Op de kamer aangekomen ontdeed de 20 jaar jonge Michaela zich van de paar stukjes stof die ze droeg. Wat een mooi lichaam had ook deze meid weer. Iets minder strak dan Christina, maar nog steeds heel mooi en Michaela is daarenboven voorzien van een paar borsten dat mij beter kon bekoren dan die van Maria en Christina eerder op de dag.

 Michaela is btw 1,70m groot, heeft mooie, maar scheel kijkende ogen, lang blond haar en een heel lekker lichaam. Piercings kan ik met niet herinneren. Een kleine tattoo in haar onderbuik/zij wel.

 Michaela en ik begaven ons op kamer onmiddellijk richting bed en begonnen zalig te tongzoenen. Piet stond onmiddellijk paraat, maar ik wou deze kamergang mijn tijd nemen: ik heb Michaela over haar ganse lichaam gezoend en ben geëindigd met een lange befbeurt die ze wel leek te appreciëren.

 Toen mijn tong uitgeput was, heb ik me languit op het bed gelegd en is Michaela me beginnen pijpen. En dat deed ze uitstekend, met veelvuldige deepthroats. Een FT zat er weliswaar niet aan te komen, dus ik liet Michaela een condoom nemen.

Begonnen met missio, waarbij Michaela lekker mee deed en na een tijdje overgeschakeld op hondjes. En toen kwam het: beuken, beuken en nog eens beuken, maar dat orgasme wou maar niet komen. Michaela dan maar opnieuw een tijdje met haar handen en mond met Piet laten spelen om daarop een nieuwe poging tot klaarkomen met hondjes te ondernemen. Opnieuw beuken, beuken, beuken en net toe ik dacht dat het orgasme niet meer ging komen, ontplofte Piet plots dan toch. Oef!

 Het uur was ondertussen bijna rondgemaakt, dus Piet ff schoongemaakt, nog heel even over Michaela haar vakantieplannen gepraat (die ik jammer genoeg vergeten ben, maar ik weet wel nog dat ze binnenkort voor enkele weken huiswaarts trekt) en de kamer heel tevreden verlaten. Ik heb Michaela 100€ overhandigd aan de lockers, waarop zij haar werkdag beëindigde en ik terug richting buitenterras trok.

Herhalingsgevaar: héél groot!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Michaela (Rus)
« Reactie #1 Gepost op: 5 september 2014, 08:42:58 »
Weer eentje om te onthouden voor een volgend bezoek aan YY...

Thans KP!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Michaela (Rus)
« Reactie #2 Gepost op: 5 september 2014, 08:50:12 »
Weer eentje om te onthouden voor een volgend bezoek aan YY...

Thans KP!

Absoluut een aanrader ja! Hoewel Christina (zie andere topic) misschien nog meer je ding is. Die (tong)zoent minder goed, maar biedt daarbuiten wel een heel goede service aan. Indien gewenst: heel hoog GFE gehalte 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum