Auteur Topic: Vicky, Roemeense  (gelezen 3066 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Vicky, Roemeense
« Gepost op: 8 september 2014, 23:39:43 »
VICKY
20 jaar
Roemeense uit Bucarest
bruinzwarte middellange gladde haren
1m65
tattooloos
navelpiercing
C-cups naturel
slank figuur, KF34

Mooi meisje, spreekt enkel Engels, geen Duits, sinds 1 maand in YY ongeveer, voorheen korte passage in Magnum...Presales naar YY-normen, 5 minuutjes TZ-loos quatschen dus, kan het haar generlei aanwrijven, dat lijkt daar common...

Service:

TZ: nein, categoriek verneint, omazoentjes met getuite lipjes is het dolste dat in haar DVP-woordenboek staat...Jeugdtraumas doemden op bij ss... snel over naar het volgende hoogtepunt in haar serviceoeuvre...
PZC: knudde, eerst de vraag mét of ohne Gummi, mét tongzoenen werd niet hartelijk ontvangen als eerste repliek  ::), reinigingsdoekje ter aanvang, dolletjes, werd ook continu in één hand gehouden ter afveging van de minimale saliva die mejuffer tijdens het blasen produceert, langweilig, enige voordeel dat de stevige handinzet onderwijl slechts door 1 hand kon worden uitgevoerd...Ver onder de maat allesbeschouwd
Lecken: yup, doch kan men zich besparen als men niet van overacting houdt, Fingern: nope...
NMC: flutschiaanval eerst, reiter onbeholpen, missio comateus, in doggy nonparticipatief.
toffe extra: na 22 minuten was het halfuur op 2 minuten na rond, niet moeilijk dat ze slechts 2 talen spreekt als ze nog geen halfuur kan inschatten op correcte wijze  ::)
Minimedewerker weigerde categoriek enig vocht te verbrennen aan dit non-performende mokkel!

Fazit: Zitrone des Sommer zonder enige intentie ook maar enige klantgeoriënteerde service te bieden, vér onder de maat der dingen in saunaclubland, ja, ook in Olland  ;D

Heren, zeg niet dat u niet gewaarschuwd bent...

Peace out!

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Vicky, Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2014, 14:03:13 »
Haar lach deed het ‘em.

Op een bepaald ogenblik ging ik even zitten op het vaste plekje van de afwezige Aïda (noem het heimwee) toen twee vriendinnetjes vlakbij zaten te lonken. Eentje kreeg al snel gezelschap van een collega-wandelaar, maar de (in mijn ogen) aantrekkelijkste van de twee bleef alleen. Het resultaat was dat ze me voortdurend kusjes toestuurde en stralend lachte.

Ergens moet ze wel het gevoel gehad hebben dat ze beet had, want in no time kwam ze bij me zitten. Een leuk gesprek volgde, en het klikte. Na een tijdje naar de kamer dus. Ze was overigens helemaal niet gehaast.

Maar eenmaal in de beslotenheid van de kamer werd het ergens minder. Eens op het bed neergevlijd vertelde ze me dat FT geen optie was. Geen probleem, dat heeft sowieso geen meerwaarde voor mij (tenzij als afsluiter van een gruwelijk goede blowjob, waarbij het zonde is om te moeten stoppen) en al zeker niet indien je daarvoor x-aantal euro’s extra moet betalen. Maar ergens stoorde het me wel dat ze dat niet in de bar verteld had. Wat nog niet denk je dan.

Nou goed, Vicky is een heel mooie vrouw, met een perfect figuurtje, een mooi gezichtje, een stevige b/c-cup, en een lekker poesje. Het was dus allemaal zeker niet verkeerd, maar het bleef wel te technisch, te afstandelijk. Kussen deed ze niet in de bar (wat altijd wel wat twijfel oproept), wel op de kamer – zo verzekerde ze. Dat was niet gelogen, maar het bleven wel voorzichtige kussen, zonder overgave. Haar tong heb ik niet gevoeld.

Pijpen was OK, zonder meer. Beffen liet ze gewillig toe, en haar kutje en kontje zijn zonder meer mooi.
Neuken was OK (met een toefje glijmiddel). Ik plande meer standjes, maar die deinende borsten zien en voelen terwijl ze me bereed leidde tot een sneller dan voorziene ontlading.

Ik klaag dus niet, maar ik ben ook niet opgetogen. Als Optikfick was het geslaagd, voor de meerwaardezoeker in mij lichtelijk teleurstellend. En ik heb graag alles...

Herhalingsgevaar: nee.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht