Auteur Topic: Erica (Roe)  (gelezen 2491 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Erica (Roe)
« Gepost op: 15 november 2014, 13:41:01 »
Na enkele minder geslaagde bezoekjes aan die andere Limburgse saunaclub (damesgerelateerd – de club zelf is nog altijd een prima adres) besloot ik nog maar eens naar YY te rijden. Aïda/Louana zou er immers zijn.

Mijn eerste sessie was dan ook met haar, maar daar ga ik het niet meer over hebben. Hoewel ze aan de lopende band geboekt wordt (en terecht) ben ik zowat de enige die haar beschrijft op het forum . Laat me alleen nog maar eens zeggen dat het absoluut de moeite waard was, ondanks het feit dat je haar eigenlijk moet kapen binnen de minuut dat ze van de kamer terug komt. Maar ja, ze is dan ook een echte stunner en ook nog eens aardig als persoon.

Maar het gaat hier over Erica. Al bij aankomst had ik haar gespot, maar als doorgewinterde saunaclubganger ga ik niet meteen mijn kruit verschieten. Maar alleszins, ze stond met stip op mijn shortlist. Het feit dat ze qua uiterlijk een zusje van Louana kon zijn, sprak ook al in haar voordeel .

Uiteindelijk ben ik met haar op de kamer beland. Een voltreffer op alle vlakken. Ze is perfect mooi: slank, grote borsten die lachen met de wetten van de zwaartekracht, een echt knap gezichtje… En bovendien sympathiek, intelligent en bekommerd om het je naar je zin te maken (mijn ervaring, gebaseerd op wederzijds respect).

Ik kwalificeer het als mijn beste ervaring van 2014. Het zal niet lang duren voor ik terug in YY zal zijn. En dan zal ik niet lang twijfelen: het zal met Erica zijn.

Herhalingsgevaar: 1000 %.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Erica (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2014, 13:48:06 »
 :welcome: op RB ikke1974!!! ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum