Auteur Topic: Steffi (Roe)  (gelezen 11985 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Steffi (Roe)
« Gepost op: 9 maart 2015, 21:38:27 »
In de wondere wereld van de paysex spelen (bij mij alleszins) allerhande emoties en prikkels een rol. Soms wil ik goeie seks, soms wil ik even een prachtig lichaam, soms voel ik mij aangetrokken tot een sympathiek iemand, soms smelt ik voor een paar ogen, soms voor een knap snoetje, etc, etc.

En soms, heel soms vallen alle puzzelstukjes op hun plaats. Vind je bij één meid al het bovenstaande – of toch heel veel.
Eigenlijk is het wonderbaarlijk dat je voor een beetje geld even bij een ander iemand kunt zijn die zoveel dingen in de aanbieding heeft die jij graag wil.

Heel onlangs in Heaven 7 liep ik zo Steffi tegen het bevallige lijf. Ik had haar een paar weken geleden al gespot en op mijn shortlist gezet. Tja, wanneer je haar tijdens een fkk-dag ziet dan kun je als normale man niet anders dan verkocht zijn. Ze heeft een perfect lichaam, een killer body. Borsten (een volle, grotere b-cup) die gewoon perfect zijn, zoals god borsten bedoeld heeft. Een bloot kontje waar ik in de loop van de dag een aantal keren tegenop keek terwijl zij zich bukte, en dat mij niet alleen seksueel maar ook esthetisch prikkelde. Het was gewoon af. Net zoals alles wat boven, tussen en onder borsten en billen zat.

Het stond dus vast. Met deze meid zou ik op de kamer gaan. Puur op basis van haar uiterlijk.

Was dat een goed idee? Ja en nee.

Ja omdat het een voorrecht is om even te mogen genieten van het supermooie lichaam van een meisje van 22, om die prachtige borsten even in je handen te hebben, om met je mond haar tepel te beroeren en hard te voelen worden, om haar kutje te strelen en haar strakke billetjes. Om moeiteloos veel te snel in haar klaar te komen.

Nee omdat ze een programma draait op automatische piloot. Je hebt geen seks met iemand, er is geen interactie. Je hebt enkel seks bij iemand, die je toelaat voor wat geld. Dat is natuurlijk altijd zo, maar hier ontbrak zelfs de illusie.

Ben ik nou teleurgesteld? Nee, niet echt. Voor 40 euro heb ik een half uur genoten van een perfect lichaam (Steffi is in H7 zoals een Duitse kennis het verwoordde ‘die Königin’, en in eender welke saunaclub zou ze moeiteloos de nodige kamers draaien – de foto’s in de link hieronder doen haar onrecht aan, ze is veel mooier in realiteit). Technisch gezien doet ze ook prima mee. Ik heb haar in doggy genomen, en ze draaide op zo’n verrukkelijke manier met haar supersexy kontje dat ik vééél te snel en intens klaar kwam, maar betrokkenheid ontbrak volledig. Ik kan me voorstellen dat ze intussen met haar boodschappenlijstje bezig was. Ze is mooi en ze weet dat. Je mag de ‘normale’ dingen met haar doen (geen vingeren bv.) maar zij doet niet mee, ze laat enkel toe.

Ik ben tevreden dat ik haar gehad heb, dat ik dat haar heel mooi lichaam gehad heb. Maar een herhaling zit er niet in. Daarvoor ontbrak de minimale betrokkenheid.

Samenvattend: ze is echt heel mooi, en technisch gesproken is de seks meer dan OK. Blasen is prima (zeker wanneer je intussen dat prachtige lichaam ziet en voelt) en bij het neuken doet ze actief mee. Wat ontbreekt is zelfs maar de illusie van gfe. Eénmalig vind ik haar dus een absolute aanrader, maar een volgende keer zoek ik toch weer bij iemand anders naar een evenwicht tussen lichamelijke schoonheid en persoonlijke betrokkenheid.

http://www.6profis.de/sauna-club/willich/heaven7-saunaclub/steffi-16062.html
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Steffi (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 16 juni 2015, 20:17:50 »
Momenteel actief in Yin Yang.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht