Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1125287 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #780 Gepost op: 5 maart 2017, 20:24:24 »
Mijn tweede vrije zondag dit jaar. Waar brengen we die door? In een saunaclub natuurlijk. Ik probeer wat af te wisselen tussen de clubs die me het beste bevallen, en deze keer viel de keus op Babylon. Langs een bijna lege Autobahn op de zondagochtend belde ik een kwartier na openingstijd aan. Mooi moment om de club te zien ontwaken. Dames met handdoeken om aan de koffie. The day after the night before. Samen met Kelly een bakkie gedaan, en even later die lang flap tong in mijn mond. Zo hoort het, we zitten hier tenslotte in een bordeel. Kelly ontpopte zich als een heerlijk zoenkonijn, en wel een met een lekkere natte diepe blowjob. Ze begon wel over een uurtje lekker relaxt, maar dat is bij de eerste date niet nodig. Zeker met die lange zuigende tongzoenen de hele tijd. Heb dan ook ruim binnen de tijd de eindstreep gehaald tussen die lange bruine benen.

Ik had Iman al in een handdoek langs zien komen, ook een van mijn vaste waarden. Na een lichte brunch troffen we elkaar, zakten neer op een bankje en na een lekkere zoenpartij was de volgende kamer voor haar. Helaas geen spiegelwanden. Ik vind het altijd een enorme kick als ik met haar sta te zoenen en dan in de spiegel mijn handen over die zalige billen zie glijden. Maar afgezien daarvan, de seks was subliem.

Ik stelde een paar hiaten vast in de awl. Geen Alice, Aranca en Cosmina. En dan beperk ik me nog tot de dames die ik persoonlijk ken. Wie er wel was, na lange tijd, Bianca, en met heel wat minder kilo’s op de schaal dan voorheen. Staat haar goed, meteen een veel lekkerder lijf. Tijdens een nogal natte kennismaking op een bankje, stelde ze voor om Anna erbij te roepen. Anna kende ik wel van gezicht, maar had altijd wat twijfel over de service. Hm, onderzoekt alles en behoudt het goede (1 Thessalonicenzen 5 : 21). Het is zondag tenslotte, dus een stichtelijke opmerking kan geen kwaad. Ach waarom niet. Is een mooie meid, en als jij het zegt, dan zal het wel goed zijn. En goed was het, althans ze ging prima mee onder het toeziend oog van het oudere collegaatje. Heerlijk zacht pijpen, een Spaans rondje tussen borsten die ervoor geschapen zijn. Lekker tongzoenen, ook tijdens het neuken. Bianca was nog Tagesjungfrau en wilde ook. Dus ging ze er ook aan. En daarna met een heerlijk zoenende Anna in de armen door Bianca klaargepijpt, het summum van genot.

De whirlpool is in de afbraakfase, maar er wordt aan een nieuwe gewerkt buiten. Niets van gezien, het was slecht weer, maar hopelijk komt dat ding snel af. Wel jammer want die oude pool had een goed massagesysteem. Als ze daar maar aan denken.

Inmiddels een a la carte maaltijd naar binnen gewerkt, en eens gaan kijken voor de afsluiter. Dat werd toch weer Bianca, ze had me zo zalig klaar gezogen, en goede inzet betaalt zich terug. Dus weer een half uur van haar orale kunsten genoten. Er is niks zo geil als de aanblik van een mooie meid met een lul in haar mond. En vooral als het de mijne is.

Vier rondes is eigenlijk wat veel, maar in een topclub als Babylon komt het er vaak automatisch wel van, als je de juiste dames weet te schaken. Ik begaf me weer op de Autobahn, waar nu heel wat meer verkeer reed dan ’s morgens. Veel Nederlandse nummerplaten, en een ding op het dak, waar me een ski uitrusting in leek te zitten. Gezellig wezen wintersporten zeker. Van mij mogen ze. Ik heb nooit een ski onder mijn poten gehad en dat zal ook nooit gebeuren. Ik houd de boel liever heel, en van wat een week in een Zwitsers ski hotel kost, kun je met gemak heel Babylon  zes keer platneuken. Ik ben er dan ook noglangnietuitgewandeld.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #781 Gepost op: 6 maart 2017, 13:29:20 »
De Poolse Aranka is dus zoals de Roemeense Elli op verlof gegaan? Hoop op waardige alternatieven, immers Iman heeft baar borsten laten liften en daar ben ik niet zo voor.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #782 Gepost op: 6 maart 2017, 19:54:15 »
De Poolse Aranka is dus zoals de Roemeense Elli op verlof gegaan? Hoop op waardige alternatieven, immers Iman heeft baar borsten laten liften en daar ben ik niet zo voor.
Indien je momenteel in Babylon je gading niet vindt, ketter, ben je OFTEWEL homo OFTEWEL impotent OFTEWEL blind  ;D :lol ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #783 Gepost op: 7 maart 2017, 00:30:24 »
Voor de fans : Alexa is weer terug.  :039:

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #784 Gepost op: 7 maart 2017, 18:18:54 »
Is this a bad news?

Alice is not present in Planer and in Reisedamen :sign0065:
Knows anybody something about her?
I wanted have fun with her at the weekend....
...or is she in holidays?

vanKees

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #785 Gepost op: 7 maart 2017, 19:03:44 »
Is this a bad news?

Alice is not present in Planer and in Reisedamen :sign0065:
Knows anybody something about her?
I wanted have fun with her at the weekend....
...or is she in holidays?

vanKees
Very very very bad news .....  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #786 Gepost op: 8 maart 2017, 17:19:23 »
Is this a bad news?

Alice is not present in Planer and in Reisedamen :sign0065:
Knows anybody something about her?
I wanted have fun with her at the weekend....
...or is she in holidays?

vanKees
Very very very bad news .....  :lol

Alice told me earlier that she wanted to end this job somewhere during this year...

She also said that she wouldn't be annoucing her leave from this work, so saying goodbye was as good as impossible. She would just stop as the moment come along, no plans or whatsoever.

Maybe this is it...  :o (snif...)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #787 Gepost op: 8 maart 2017, 17:46:33 »
Is this a bad news?

Alice is not present in Planer and in Reisedamen :sign0065:
Knows anybody something about her?
I wanted have fun with her at the weekend....
...or is she in holidays?

vanKees
Very very very bad news .....  :lol

Alice told me earlier that she wanted to end this job somewhere during this year...

She also said that she wouldn't be annoucing her leave from this work, so saying goodbye was as good as impossible. She would just stop as the moment come along, no plans or whatsoever.

Maybe this is it...  :o (snif...)
aan alles komt een end niet getreurd er zijn opties genoeg in babylon  :17: en aankomende zaterdag tot nu toe wel zo 48  :adult

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #788 Gepost op: 8 maart 2017, 19:26:28 »
Is this a bad news?

Alice is not present in Planer and in Reisedamen :sign0065:
Knows anybody something about her?
I wanted have fun with her at the weekend....
...or is she in holidays?

vanKees
Very very very bad news .....  :lol

Alice told me earlier that she wanted to end this job somewhere during this year...

She also said that she wouldn't be annoucing her leave from this work, so saying goodbye was as good as impossible. She would just stop as the moment come along, no plans or whatsoever.

Maybe this is it...  :o (snif...)
aan alles komt een end niet getreurd er zijn opties genoeg in babylon  :17: en aankomende zaterdag tot nu toe wel zo 48  :adult
En als we niet geloven dat ze nooit meer terugkomt, maakt ze ons wel wat anders wijs binnenkort  ;D ;)
Indien ze echt ermee gestopt is, wensen we haar uiteraard het allerbeste ....
Maar ik denk dat we nog dikwijls lekkere natte zoenen van Alice zullen ontvangen en die heerlijke glimlach gaan zien  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #789 Gepost op: 9 maart 2017, 00:49:34 »
Is this a bad news?

Alice is not present in Planer and in Reisedamen :sign0065:
Knows anybody something about her?
I wanted have fun with her at the weekend....
...or is she in holidays?

vanKees
Very very very bad news .....  :lol

Alice told me earlier that she wanted to end this job somewhere during this year...

She also said that she wouldn't be annoucing her leave from this work, so saying goodbye was as good as impossible. She would just stop as the moment come along, no plans or whatsoever.

Maybe this is it...  :o (snif...)
aan alles komt een end niet getreurd er zijn opties genoeg in babylon  :17: en aankomende zaterdag tot nu toe wel zo 48  :adult
En als we niet geloven dat ze nooit meer terugkomt, maakt ze ons wel wat anders wijs binnenkort  ;D ;)
Indien ze echt ermee gestopt is, wensen we haar uiteraard het allerbeste ....
Maar ik denk dat we nog dikwijls lekkere natte zoenen van Alice zullen ontvangen en die heerlijke glimlach gaan zien  ;)

Ik maak me veel meer 'zorgen' over dat Abby niet meer tergukomt  :pompe  :lol :lol :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #790 Gepost op: 9 maart 2017, 01:11:26 »
Vorige vrijdag en zaterdag ging ik naar Babylon.
Er was geen te veel mensen, vooral op vrijdag.
Daarom zijn de aantrekkelijke meisjes meer beschikbaar.
Ik ging vijf keer naar de kamer met 4 meisjes : Jenny, Anna, Georgiana, Ewa.
Ik was erg blij met Jenny, Anna en Ewa die proberen om mij tevreden
Er waren nieuwe meisjes waaronder Lolita, een beginner

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #791 Gepost op: 9 maart 2017, 01:13:06 »
Vorige vrijdag en zaterdag ging ik naar Babylon.
Er was geen te veel mensen, vooral op vrijdag.
Daarom zijn de aantrekkelijke meisjes meer beschikbaar.
Ik ging vijf keer naar de kamer met 4 meisjes : Jenny, Anna, Georgiana, Ewa.
Ik was erg blij met Jenny, Anna en Ewa die proberen om mij tevreden
Er waren nieuwe meisjes waaronder Lolita, een beginner

Ik was er afgelopen vrijdag ook! 
Claudia en Aranca :pica
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #792 Gepost op: 9 maart 2017, 09:24:03 »
Verslag van donderdag 23 feb met de karnevalsparty .
Bij het betreden van het paradijs en met afgifte van mijn kortingskaartje van RB waarvoor mijn dank  , viel het me op dat de dames maar zeer matig verkleed waren enkele zoals Rose en ene verkleed als een poes waren de uitzondering de meeste waren naakt of hadden een sexie setje aan .
Kreeg al direct een kus van Claudia en we spraken af voor een trio later .
Na een douche ging ik op zoek naar mijn lief , Antonia wist me te vertellen dat ze op me wacht in de Kino boven .
Snelde naar boven en daar lag ze met een glimlach op haar mooi gezichtje me op te wachten .
Het was een blij weerzien na drie dagen , maandag waren we hier ook al samen en hadden we overheerlijke sex  .
We begonnen in de Kino maar toen we begonnen met het grote werk wilde ze liever een kamer opzoeken , wat zich daar allemaal afspeelde hou ik maar voor mij een uur later kwam ik kapot van kamer met een voldane glimlach op mijn gezicht .
Even later zag ik Savesexer en vertelden we onze ervaringen , hij was met Bella op kamer geweest en was zeer tevreden ,een dame waarmee ik al een trio heb gedaan , zeker voor herhaling vatbaar .
Daarna samen eten met mijn lief en daarna een kamer opzoeken wat een probleem was in de namiddag alles volzet , gelukkig kamer 4 kwam juist vrij als we de kino opzochten .
Een rustig uurtje samen mekaar verwennen , mijn conditie was iets minder de sessies van maandag zaten nog in mijn lijf maar het was weer zalig samen met haar .
Ondertussen was het beneden volle bak ambiance met de karnavalsmuziek de voetzoekers vlogen in het rond in de bar .
Claudia kwam even polsen voor de trio vroeg een kwartier geduld ondertussen beide dames verwennen  met een glas wijn , Claudia wist me te vertellen dat ze een half uur moest wachten op een kamer , zo druk was het . Wij zagen dat kamer 19 vrij was er was toch geen plaats in de zetels voor een voorspel met zijn drieen . Vlug de kamer opgezocht en toen gingen beide dames in de aanval ze haalden direkt al het grote geschud boven , kon noch met moeite ademhalen met als resultaat dat ik al na een half uur een orgasme kreeg van jewelste zonder dat de dames een druppel in de mond konden opvangen , de zak was leeg .
Dan maar rustig het uur vol gemaakt .
Het was voor mij een topdag maar in het vervolg niet meer zo kort na elkaar  .
Nogmaals bedankt voor de kortingskaart .
Bij de vorige karnavalspartys de vorige jaren waren de dames toch veel beter verkleed ik herinner me nog altijd Tina verkleed als verpleegster en Tania .
Vandaag terug naar het paradijs .

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #793 Gepost op: 12 maart 2017, 11:32:34 »
Gisteren 11/03 ben ik voor de eerste keer in 2017 naar Babylon getrokken. De reden? Het verjaardagsfeest van Vazkor. Omwille van privéredenen kon ik pas om 17u richting Elsdorf vertrekken, maar dat kon de pret niet drukken.

Na een voorspoedige rit van amper 80 minuten, reed ik de parking van Babylon binnen. Echter, er was geen enkele parkeerplaats meer vrij, meer nog: er stonden verschillende wagens in de straat achteraan de club geparkeerd (ik heb hun voorbeeld dan maar gevolgd). Dat beloofde een goed gevuld Babylon.

Ik haastte me naar binnen, en inderdaad: het viel onmiddellijk op dat er veel volk aanwezig was. Ik tikte 40€ inkom af, toverde me om tot ijsbeer en begaf me naar de bar, waar het gezellig druk was en waar een heel aangename sfeer hing, een sfeer die tot aan mijn vertrek om 0u30 niet zou verdwijnen.

Er waren gisteren héél veel bekende rakkers aanwezig. Om er maar enkele te noemen: uiteraard birthday boy Vazkor en daarnaast onder andere Aachen61, Aloewe, Blueeyes, Breitling, de vulkaanspesjalist, Firehawk, forgetskinnyletsgetfatty, JPTOO, Kempie, Licky Luke, Neverenough, Odipuc, Reagen, Sexmachine, Sjeufke, Sphinx, Nedlovefkk, Taylor en MiniMe. Excuses aan iedereen die ik nog vergeten ben! Wat een mannen line-up ;D ;)!

Even belangrijk, of zelfs nog belangrijker (sorry mannen ;)): de dames line-up! Wel, die was ook uitstekend. Er waren gisteren meer dan 40 dames aanwezig, en daar zaten nogal wat pareltjes tussen, zowel fysiek als qua service.

Gezien de vele aanwezige bekende rakkers, heb ik mijn eerste 2,5 uur in Babylon gisteren al pratend, drinkend en etend doorgebracht. Supergezellig allemaal. Als maaltijd heb ik me de à la carte varkenssteak met zigeunersaus en frietjes genomen. Smaakte uitstekend!

Veel socializen en die immer meer uitdijende buik (ik begin langzaam maar zeker het goddelijk afgetrainde lichaam van Sjeufke te krijgen, vrees ik :-\) onderhouden is allemaal goed en wel, maar ik ga uiteraard ook nog steeds naar een club om te neuken. En geneukt heb ik.

De eerste gelukkige gisteren, was Tanja. Ze was al een paar keer gek komen doen en vroeg om 20u30 plots op de man af wanneer ik haar nu eindelijk ging neuken. Ik was aangenaam verrast door haar stoutmoedigheid en heb toegezegd haar om 21u, wanneer mijn eten voldoende verteerd was, een goede beurt te geven :)).

Zo gezegd, zo gedaan, en om stipt 21u trokken we naar boven, naar kamer 5, die kamer achter de massageruimte. Vond ik wat vervelend, dat je de persoon die daar ligt te genieten van een lekkere massage, zijn rust moet verstoren. Maar bon..

Op kamer begon Tanja me als een vriendinnetje te zoenen. Kleine Piet apprecieerde het uitermate en kreeg niet veel later ook de aandacht die hij verdiende. Pijpen is niet Tanja haar allersterkste troef, maar gisteren heeft ze toch haar uiterste best gedaan. Ik heb er in ieder geval van genoten. Tijdens het pijpen kon ik ook overvloedig met Tanja haar poesje spelen, en dat werd al snel übernat.

Tanja is zo een meid die ik dolgraag neuk, dus dat kon niet uitblijven. Condoompje om Piet en ik liet Tanja me bestijgen. Cowgirl is niet haar favoriete standje, maar gisteren bereed deze gekke meid me toch enthousiast en gevarieerd. Na een tijdje was ze het dan toch beu, en rolde ze me op haar, waarbij Piet haar vochtige poes weigerde te verlaten ;). We hebben nog een hele tijd verder geneukt in missio (heel rustig en intiem, met daarbij de nodige lekkere tongzoenen) en daarna in hondjes (lekker stevig). Het orgasme… wou echter niet komen.

Niet getreurd echter: we hebben een korte pauze gehouden, wat gepraat over koetjes en kalfjes, wat geknuffeld en gezoend, en zijn daarna aan de 2de ronde begonnen. Ook nu wou het orgasme niet onmiddellijk komen, maar wanneer de nood het hoogst is, is hondjes nabij ;D.
Vlak voor het uur rond was, spoot ik met een ware oerkracht vele nakomelingen in het condoom. Zalig!

Het uur was ondertussen net volgemaakt. Tanja heeft kleine Piet nog proper gemaakt, we hebben elkaar nog een innige zoen en knuffel gegeven, en daarop hebben we de kamer verlaten. Schade:100€.

Herhalingsgevaar: Tanja heeft de reputatie een wisselvallige meid te zijn, maar als ze presteert zoals gisteren, is het voor mij een quasi zekerheid in Babylon 8).


De kamer met Tanja was redelijk intensief geweest, dus ik had dringend nood aan wat recuperatie. Geen probleem, daar was Babylon gisteren ideaal voor. De komende 2 uur zijn voorbijgevlogen door een aangename kennismaking met Reagen en door toffe gesprekken met oa MiniMe, Nedlovefkk, Taylor en Odipuc.
 
Ondertussen bleef ik mij de ogen uitkijken op de vele mooie meiden die gisteren aanwezig waren en had ik het heel moeilijk om een keuze voor mijn 2de kamergang te maken.

Uiteindelijk viel mijn oog op Janina, een Olga Leyers look-a-like, die rustig mooi zat te wezen op haar kruk. Ik aarzelde, want ze zag er op haar stoeltje niet echt vrolijk uit, maar ik vond haar zo mooi dat ik dacht: 50€, daar kan je je met zo een mooie meid geen bult aan slaan.
Ik heb een heel aangenaam gesprek gehad met Janina, die een heel intelligente meid bleek te zijn, en trok uiteindelijk vol goede moed met haar op kamer.

De hardware gegevens: Janina is half Russische, half Roemeense. Ze heeft een heel mooi gezicht, bruine ogen en lang, zwart haar. Janina is 1,70m groot, is slank gebouwd, heeft een klein maar lekker kontje en een goed gelukte silli D-cup. Enkele tattoos en piercings (tong en navel) maken het mooie geheel af.

Ik had slechts gemiddelde verwachtingen over de kamergang, maar werd héél positief verrast door Janina. Tongzoenen was goed. Pussysliden idem. De pijpbeurt was uitstekend. En het neuken was zalig ;D.

Vooral de cowgirl, die het merendeel van de kamertijd heeft opgeslorpt, zal me nog lang heugen. Janina deed extreem haar best en bleef maar variëren. En wat een zicht op dat lijfje dat ik ondertussen had :-\. En wat een genot om met die silli’s te kunnen spelen. Zaaaaalig ;D. Ik krijg, gewoon door er aan terug te denken, al weer enorm veel zin in deze mooie meid.

Ik ben uiteindelijk net binnen het half uur tijdens missio klaargekomen, na eens stevig doorgepompt te hebben en heb de kamer uiterst tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar? Buitenaards groot, duh 8).


Ik heb me, na mijn fantastische kamergang met Janina, nog een verfrissende douche genomen, heb een laatste drankje genuttigd in de nu snel leeglopende bar, heb afscheid genomen van de laatste overblijvende rakkers en ben, na een bezoek van iets meer dan 6u heel tevreden huiswaarts gekeerd.

Ik had een topbezoek aan Babylon achter de rug: een schitterende (café)sfeer, vele toffe bekende mannen, lekker eten en drinken, een uitstekende dames line-up en 2 heel goede kamergangen. Super!

Ziet Babylon mij dit jaar nog terug? Dat lijkt mij wel duidelijk: uiteraard!! 8) 
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #794 Gepost op: 12 maart 2017, 15:13:04 »
Ik zeg het zelden, maar wat een feestje alweer daar in babylon .....
VEEL meer mannen van de fora aanwezig dan aangemeld (volgens Eds boekhouding tekenden er 45 (VIJFENVEERTIG) present .... en hij was een zeer gelukkig eigenaar.

Maar het belangrijkste ... wat een feestje alweer, en wat een lekkere stoten lopen me daar toch rond .....

Geef mij maar Sofia EN Victoria EN Sylvia en Karla EN Bianca EN EN EN .......

Line-up? Beter dan LR in de topdagen (2009-2010)
Eten? Wie dat niet goed genoeg vindt heeft thuis een wederhelft zitten die dringend een Michelinster moet gaan halen
Sfeer? Geweldig, met dank aan alle aanwezigen en vooral de prettig gestoorde "PAULA" -    euh SOFIA

En wat willen we nog meer? Ja, een brubbelbad, en den Ed heeft me verzekerd dat dat zo snel mogelijk goed gaat komen (eind juni verwacht)

Aangezien er geen foto van Sofia aanwezig is op die website van Bab ... doe er wat aan Ed, of ik maak er een fotoshoot van .... iets dat in de buurt komt .... toch die ogen .... en wat is die griet knettergek .... maar dan echt knetterlekkergek .... mijn absolute topper van 2015-2016-2017, na anderhalf uur kameren en veel plezier in de bar ... DE BITCH  :lol ;D




uitgebreid verslag gaat volgen van dit spetterend feest ...

EN GOED LEZEN ... 28/4 ORGANISEREN WIJ EEN VOLGEND FEESTJE IN BABYLON ... TESAMEN MET DE VULKAAN SPESJALIST ..... als dat alweer zo goed is als gisteren .... is Babylon onze ideale feesttent voor verjaardagen geworden  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal