Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1125266 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline speedy56

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #840 Gepost op: 3 mei 2017, 23:49:45 »
Na een tijdje geleden, ben ik afgelopen vrijdag met een paar vrienden naar het verjaardagfeestje van vulkaanspesjalist geweest.Nogmaals gefeliciteerd vukaanspesjalist.
Moet zeggen dat ik het goed naar mijn zin had.Na eerst wat rondgekeken en aan de bar te hebben gehangen kwam ik Antonia :-P (Moldavie) tegen,eerst wat gepraat, daarna de kamer op.Top!! zeker voor een herhaling vatbaar.Daarna een saunarondje gedaan en vervolgens iets gegeten en na een tijdje aan de bar, kwam ik met de iets opdringende blonde Michelle (Poolse) in contact.Daar mee op de kamer geweest.Iets minder goed bevallen,voor mij geen 2de keer.Na weer een sauna ronde,hapje en wat gerust onder, kwam even later de mooie donkere parel Naomi bij me zitten,ficken ficken keine pauze zei ze almaar.
Dus maar weer naar de kamer, en moet zeggen helemaal TOP!! Aanrader heren/beren
Daana nog wat gebleven tot twaalven en toen voldaan naar huiswaarts.
Kortom heb een mooie dag gehad. ;D ;D


Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #841 Gepost op: 6 mei 2017, 23:11:30 »
Babylon - Ebony & Ivory 2
 23 April 2017
 
 
 Fazit
 
 :)) Zondags rustig zowel met dames als beren, dames uit AWL ontbraken...maar het is Zondag voor iets.
 C:-) Wellness rechtvaardigt 60€ prijs nog niet dus dank voor de reductiekaart.  :039: Maar...
 :great: Het nieuw gedeelte zou halverwege juni klaar zijn werd me verteld. Babylon wordt onklopbaar!
 8) Ontbijt zeer goed, koffie geweldig en eten goed. Groenten gedeelte mag iets meer variëren en in grotere porties.
 :smiley: voldoende rust en sauna
 ;D blijft gezellig en voel me hier in vertrouwde omgeving, topclub!
 :pompe 3 kamergangen: 2 met Sugar en 1 met Karla
 
 
Directives, de werken en de welkomst
 
Ik kwam rund 11u40 aan, rit was een kleine drie kwartier van mijn hotel en zo mogelijk dus van PSR verwijderd. Voor ik naar binnen ging heb ik de voortgang der werken bekeken. Binnen werd ik vriendelijk verwelkomd door de theke die me ondertussen al wel kent en een tweetal dames die kwamen kijken. De reductiekaart van dit forum werd vlot aanvaard, waarvoor dank RB en Babylon! Uitgekleed, douchen en handdoek om, het is allemaal al zo bekend geworden. Gewoontevorming: het is tijd dat ik weer een langere periode inlas. Het volgende bezoek aan Duitsland zal niet vroeger dan het hemelvaartsverlof zijn.
 
 
Wat is er veranderd en wat komt erbij
 
Zoals reeds gezegd zijn de werken voor een nieuw wellness-gedeelte reeds van start gegaan. Voorlopig beperkt zich dit tot grondverzet op de dag van mijn bezoek: de parking is aangepakt, wat me dwong langs de straat te parkeren. Er ligt een heel stuk open langs het wandelpad van de club naar wat eens de parking was en achterin hun tuin. De parking wordt vernieuwd, er komt een zwembad, nog een sauna en een nieuwe jacuzzi. Zowel de klusjesman met de opvallende snor als de theke op het einde van mijn bezoek verzekerden me dat dit na 6 à 8 weken klaar zou zijn. Dat betekent wel dat ze vlug zullen vooruit gaan met de werken zoals ik het er toen zag bijliggen. Anyway, met spanning wacht ik af wat het zal worden. Ondertussen is het 4 à 6 weken en hebben anderen extra updates gegeven vorige week.
 
De houten tafel is weer van plaats veranderd evenwijdig met de bar net als die keer in December. Daar is hij weer met zijn vergelijkingen, zie ik je al denken. Het bezoek van deze dag 23 April is effectief een gelijk aan die van December met kamergangen en alles. Moet ik eigenlijk nog verder schrijven? Ja hoor want wie schrijft, die blijft.
 
Beneden is de jacuzzi weggehaald. In plaats daarvan is er meer ruimte en die hebben ze benut door er 2 extra relaxstoelen neer te poten waar deze jongen vaak ging liggen. Ik vroeg me af wat ze met de sauna's hier zouden doen, ik ga er vanuit dat die in werking blijven. Dat betekent dat de club 3 sauna's zal hebben in 2 verschillende van elkaar afgescheiden wellness-gedeeltes. Misschien zouden ze beter opteren voor een Turkse stoomcabine in het nieuw gedeelte. Blijft dan wel zo dat je even door de club moet lopen voor het saunagedeelte. Blijft nog het zwembad: zal die verwarmd zijn zodat we een live-draadje 'live vanuit het verwarmde zwembad van Babylon' kunnen aanmaken? We zullen zien, op hoogzomer is alles bewaarheid.
 
 
Club ambiance, line-up en kamers
 
In Babylon ondervind ik steeds als bekende familiale omgeving. Veel dames kennen me al en plagen me al wat en komen vriendelijk een kus of goedendag zeggen. Ik ben al vaak op Zondag geweest als het rustiger is in de club en dan zijn dames als Karla al makkelijker toegankelijk. Helaas was Jenny er niet, ik had gehoopt dat ze aanwezig was. Dames die me aanstonden die dag waren Karla en Denisa, Sugar en Vanessa met wie ik samen het ontbijt nuttigde. Uiteindelijk ben ik met 2 ervan op kamer getrokken:
 
=> Kamers 1 en 3 met Sugar - Ebony
 
=> Kamer 2 met Karla - Ivory

 
 
Het viel me later op dat de gang der zaken op deze dag bijna net zo verliep als in December vorig jaar: eerst een Afrikaanse, dan de Roemeense Karla gevolgd door dezelfde Afrikaanse dame. Met die verschillen dat de sessies met Sugar ronduit subliem waren vergeleken met Valerie. En bij Valerie kon ik in de eerste sessie niet neukend klaarkomen en de 2de wel. Met Sugar was het omgekeerd. Associaties leggen, verkeerd of niet, het blijft boeiend :)
 
De muziek die werd gedraaid is gemoedelijk, hier hoor je nog nummers uit de gouden tijden van de popmuziek:
 
http://www.youtube.com/watch?v=wkSKWt_NyXA
 
 
Bekenden
 
Ik heb nlnu ontmoet en chef Eddy de hand geschud, dat is het verder wel.
 
 
Wellness
 
Ik ben vaak in de biosauna geweest en iets minder vaak naar de andere die echt wel heet staat. Ik ben blij met die ruimte waar ik me even uit de bar kan terugtrekken waar ik wel eens last kan krijgen van de rook, mijn luchtwegen bleken erg gevoelig te zijn die dag en pijn aan de borst en spasmen waren de plaaggeesten van dienst vooral op het einde van de dag. Het overkomt me niet altijd maar is frustrerend vooral bij het terug rijden.
 
 
Eten
 
Ik heb gemaakt dat ik voor 18u heb kunnen eten want ik weet niet of dat nog het maximum uur is voor à la carte. Dit zorgde er wel voor dat ik mijn afspraak met Vanessa door mijn neus mocht boren want ik zag ze vertrekken na een trio samen met Sugar met een klant . Ik nam genoegen met een kipfilet met zigeunersaus en rijst. Qua groenten kon ik op dat moment alleen krautsalat kiezen. Andere groenten werden later aangebracht uit de keuken maar had dan geen honger meer.
 
 
Het moeizaam afsluiten
 
Zelfs na een afsluitende rustperiode beneden kon ik aanvoelen dat de rit naar huis knap lastig kon worden en helaas werd dat bewaarheid. De 'afsluitende periode' werd gevolgd door een derde kamer om scherp te staan voor de rit en werd genoodzaakt nog eens te rusten. Hoe leuk het ook is ginder, altijd ben ik wat blij weer thuis te zijn als de rit zo lang en lastig is als op deze Zondag. Niettemin had ik een fantastische dag beleefd met alleen goede sessies. Alleen jammer van die klacht door de rook zelfs al is die lang niet zo erg als in GT. Ik voelde dit nog tot 2 dagen ver. De herinnering aan de megasessies met Karla en Sugar zinderen gelukkig nog een stuk langer na tot in m'n dromen toe. Dan moet het uitstekend zijn.
 
 
GEMIDDELDE SERVICE SCORE VANDAAG: 7,5/10
« Laatst bewerkt op: 6 mei 2017, 23:23:35 door Vazkor »

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #842 Gepost op: 6 mei 2017, 23:44:36 »
Zeg Vazkor, dat is nu echt wel toevallig! Ik postte vandaag bij "Humor van de bovenste plank" een fragment van In de Gloria dat ook met Ryan Paris-Dolce Vita begint :smiley:. Nu je het zegt, perfect Babylon-trackje!

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #843 Gepost op: 7 mei 2017, 00:11:10 »
Zeg Vazkor, dat is nu echt wel toevallig! Ik postte vandaag bij "Humor van de bovenste plank" een fragment van In de Gloria dat ook met Ryan Paris-Dolce Vita begint :smiley:. Nu je het zegt, perfect Babylon-trackje!

Supertoeval want heb het zelfs niet opgemerkt. Sebiet toch eens kijken. Ze draaien heel vaak van die nrs 'van vroeger' en commercieel van nu.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #844 Gepost op: 7 mei 2017, 17:07:15 »
Omdat vorige week zo goed was bevallen met Susi. Zou en moest ik deze week terug.
Gisteren net voor half 5 aangekomen en was goed druk.
De ene helft van de parkeerplaats achter is klaar het andere stuk zijn ze nog mee bezig. De tuin ligt nog helemaal open.

Bij binnenkomst spotte Franceska mij. Is het nichtje van Susi. En ze zou haar alvast gaan halen. :D
Na een paar minuten kwam Susi eraan en is tot sluitingstijd bij mij gebleven, zoiets vind ik altijd super en gebeurd niet vaak. Twee keer een uur naar de kamer geweest, uiteraard was het goed.

Ook Kempie nog gesproken al duurde het even. We hadden het allebei natuurlijk uitermate druk.
Was overdag gezellig druk, naarmate het later werd nam het af. Eddy even gezien maar was na een tijdje weg.
Was wel goed warm binnen, voor mij te warm.

Alleen net na 00:00 uur ontstond er een flinke vechtpartij onder de meiden. Dit ging door tot sluitingstijd. Wat er precies aan de hand was en hoe het ontstond weet ik niet maar. Maar Victoria was wel een van de hoofdrolspeelsters en kreeg ruzie met een paar donkere meiden. Dat ga je niet winnen. En kon nog een glimp er van opvangen dat ze op de grond lag in de meiden omkleedruimte. Maar ze was helemaal van het padje, teveel gezopen en wie weet wat nog meer. Toen ik naar huis wou gaan kwam ze weer naar onder want de meiden hadden haar in de kino gezet om af te koelen. Daar begon ze tegen die oudere blonde theke vrouw te schelden en spuugde nog 2x naar haar.
Dus fans van Victoria, denk ik dat gisteren de laatste dag is geweest voor haar in Babylon. Wat een gek wijf. :D

Al met al heb ik mij super vermaakt. Dit voorval is ook niet iets waar Babylon wat aan kan doen. En krijg je gewoon als je zoveel meiden bij elkaar hebt zitten.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #845 Gepost op: 7 mei 2017, 17:58:48 »
Victoria stond op de AWL vanochtend. In de loop van de dag verdween ze en volgende week ook niet aanwezig.
Een keer met Victoria gekamerd. Een ding is zeker: bloedmooie dame..... ;D
Haar service was niet slecht, maar wel onder het Babylon niveau.
Drank dat klopt wel, want de bellen wij liepen er gemakkelijk in tijdens de kamersessie. Werkstress, ongetwijfeld.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #846 Gepost op: 7 mei 2017, 21:59:15 »

Alleen net na 00:00 uur ontstond er een flinke vechtpartij onder de meiden. Dit ging door tot sluitingstijd. Wat er precies aan de hand was en hoe het ontstond weet ik niet maar. Maar Victoria was wel een van de hoofdrolspeelsters en kreeg ruzie met een paar donkere meiden. Dat ga je niet winnen. En kon nog een glimp er van opvangen dat ze op de grond lag in de meiden omkleedruimte. Maar ze was helemaal van het padje, teveel gezopen en wie weet wat nog meer. Toen ik naar huis wou gaan kwam ze weer naar onder want de meiden hadden haar in de kino gezet om af te koelen. Daar begon ze tegen die oudere blonde theke vrouw te schelden en spuugde nog 2x naar haar.
Dus fans van Victoria, denk ik dat gisteren de laatste dag is geweest voor haar in Babylon. Wat een gek wijf. :D
. Dit voorval is ook niet iets waar Babylon wat aan kan doen. En krijg je gewoon als je zoveel meiden bij elkaar hebt zitten.

Ik was er al niet meer om die tijd maar jij hebt waarschijnlijk gemist dat dit voorval al een paar uur eerder begon.

Ergens op de avond stond ik bij de trap toen Victoria de trap afkwam geholpen door een andere dame. Lijk bleek en kon amper nog op d'd voeten staan, heel rode ogen. De trap afgeholpen werd ze aan d'r lot over gelaten. Bang dat ze niet op d'r benen kon blijven staan haar maar wat ondersteund en proberen te laten gaan zitten. Misschien was het dat ik het kalm deed maar hier reageerde ze redelijk rustig op. Even ging ze zitten maar blijven zitten deed ze niet. Beetje gevraagd wat er aan de hand was kwam niet veel zinnigs uit maar ze begon dat de klant wou dat ze dronk en later kraamde ze uit dat ze niet dronk. Van m'n maat begrepen dat ze hem wel eens heeft verteld dat ze nooit drinkt omdat ze. Niet tegen alcohol kan. Dus hier kan wel eens een klant de oorzaak van zijn. Babylon gaat ook niet geheel vrij uit want de 2 dames achter de balie keken met grote ogen vanaf het moment dat ze van de trap kwam maar deden niks. Zo heeft ze nog aardig lang daar rond gelopen licht agressief naar mensen die zich ermee wouden bemoeien en toen ook al wat schelden en spugend. Babylon greep niet in later kwam er iemand die een poging waagde weer verdween en enige tijd later weer een poging waagde en haar uiteindelijk rustig mee kreeg naar de dames kleedkamer. Ze hadden haar natuurlijk direct met de taxi weg moeten sturen of in een kamer te slapen hebben gelegd zodat ze helemaal niet meer terug kon komen om 00.00. Hoop maar dat babylon hier lering uittrekt voor een volgende keer en Victoria ken ik helemaal niet als zo'n gek wijf.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #847 Gepost op: 7 mei 2017, 22:43:40 »
Dit heb ik inderdaad niet meegekregen. Wat ik wel heb mee gekregen is dat toen wij zaten te praten aan de tafel een paar uur van te voren dat ze al aardig aangeschoten was. Tijdje daarna ben ik met Susi naar buiten gegaan. Waar zij ineens zat te huilen bij Franciska. Zij wilden ook dat ze naar huis ging maar victoria wou niet naar huis.

Maar wat jij zegt, na zo'n voorval hadden ze haar gewoon naar huis moeten sturen of iets regelen nu is het dus uit de hand gelopen. Maar goed zijn altijd moeilijke situaties.

Offline Kwant

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #848 Gepost op: 9 mei 2017, 22:25:24 »
Denk dat ik zaterdag weer naar Babylon ga, zie Marina weer op de AWL :)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #849 Gepost op: 9 mei 2017, 22:27:22 »
Denk dat ik zaterdag weer naar Babylon ga, zie Marina weer op de AWL :)
Yep...onverzadigbaar......vrijdag is ze er ook  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Kwant

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #850 Gepost op: 11 mei 2017, 23:16:59 »
Denk dat ik zaterdag weer naar Babylon ga, zie Marina weer op de AWL :)
Yep...onverzadigbaar......vrijdag is ze er ook  ;)

Lijkt er op dat ik weer kan sparen, geen Marina meer op de AWL :|

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #851 Gepost op: 11 mei 2017, 23:25:56 »
Denk dat ik zaterdag weer naar Babylon ga, zie Marina weer op de AWL :)
Yep...onverzadigbaar......vrijdag is ze er ook  ;)

Lijkt er op dat ik weer kan sparen, geen Marina meer op de AWL :|
klopt, ineens weer van de AWL af!
vrouwen....ik zal ze nooit gaan begrijpen.... :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #852 Gepost op: 11 mei 2017, 23:34:01 »
Citaat
klopt, ineens weer van de AWL af!
vrouwen....ik zal ze nooit gaan begrijpen.... :lol

Als je vrouwen wel gaat begrijpen.   :017:

Mag je jezelf wel eens gaan af vragen of je geen homo bent geworden.  ;D
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #853 Gepost op: 11 mei 2017, 23:53:32 »
Citaat
klopt, ineens weer van de AWL af!
vrouwen....ik zal ze nooit gaan begrijpen.... :lol

Als je vrouwen wel gaat begrijpen.   :017:

Mag je jezelf wel eens gaan af vragen of je geen homo bent geworden.  ;D

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #854 Gepost op: 12 mei 2017, 00:07:31 »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.