Forum > GOLDEN DREAMS - Emmerich (GESLOTEN)

Golden Dreams ALGEMEEN

<< < (2/6) > >>

Rolly:
Welk 'playboy dametje' heb je deze week bekladderd, Foots? ;)

Gr, Rolly

foots:
Vorige week nog eens gegangbangd, zie recentie bij Dolce Vita

seksenfun:

--- Citaat van: dupke op 17 oktober 2011, 20:15:09 ---Enkele tips naar s&f ; Rebecca is een leuke speelse meid buiten de kamer, maar voor in de kamer zijn de toppertjes Delia en Izabella waar ik me dan ook meerdere malen goed mee vermaakt heb zowel in als buiten de kamer in de bar.  De dames hebben ruim de tijd voor je en zien liever een klant wat tijd met hun doorbrengen in de barruimte met een spelletje pool of een praatje dan eentje die zich afsluit en de hele dag alleen maar zit te relaxen.

Ik vrees een beetje dat S&F zijn recentie er anders uit zou kunnen hebben gezien als Rebecca wel tot een kamergang was overgegaan. Ze is totaal niet je service type s&f.


--- Einde van citaat ---

??? Het is vriendelijk om mij Rebeka af te raden maar in de club voel ik bijna altijd perfect aan met welke dame ik een goeie sessie kan hebben.  Ik herinner me nog Acapulco.  Daar raadde je me ook in vier talen af om een ex-dame van GT te nemen omdat haar service de slechtste service GT zou zijn.  Ik heb doorgezet en had een twee uur durende spetterende sessie.  Zo schat ik het ook in met REbeka  ;).

pistol pete:
Zo, net thuis aangekomen na een avondje Golden Dreams. Ik ben (alweer) zeer aangenaam verrast door deze club. Het was zo goed dat ik komende woensdag opnieuw in GD zal zijn. Daarna zal ik een stukje schrijven, ivm drukte voorzie ik dat t eerder niet zal lukken.
Maar nu eerst nagenieten van dit perfecte avondje.  :) :) :) :) :)

KanariePiet:
Gisterenavond 22u:

Op naar huis. Ik moet nog 3u naar huis rijden en morgen staat er nog een bezoek aan Haus Panthera op het menu, dus ik moet toch wel zien dat ik enigszins op tijd in bed lig, zodat ik morgen nog ewa kracht heb om te neuken.

Ik heb me de voorbije uren uitstekend geamuseerd. Leuk gepraat met een paar ijsberen en met de uitbaters van de club (was wel een beetje vreemd toen de DVP's op de pooltafel een spelletje aan het spelen waren met het 2-jarig zoontje van de uitbaters. Ach ja. Jong geleerd...)

Ik heb vandaag 3 keer gekamerd. 1 keer aanvaardbaar, 2 keer uitstekend. En volgens mij heb ik de echte toppers dan nog gemist! De service van de meisjes zit maw wel goed!

Het personeel is Nederlandstalig en uiterst vriendelijk, de aanwezige ijsberen zijn sociaal, de vrouwen zijn mooi en hun service is uitstekend. De welness is in orde... Maar wat met de minpunten van de club!? Ze zijn er jammer genoeg wel degelijk:

- er was de ganse dag weinig tot geen sfeer. Tussen 16u en 18u was de mannelijke populatie beperkt tot mijzelf en 1 andere ijsbeer, tegenover 15 vrouwen. Leuk zou je denken, tenzij geen van beide ijsberen op dat moment zin heeft om te kameren, waardoor het enthousiasme van de dames ver te zoeken is...
- het eten... Ik heb nog nooit zo'n belabberd eten aangetroffen in een saunaclub. De broodjes 's middags konden er nog enigszins mee door, maar het avondeten was ronduit degoutant. Ik heb zelden zo een slechte pasta bolognaise (denk ik!?) gegeten.
- de kamers variƫren van super tot minuscuul. De 2de kamer die ik bezocht heb, was klein en heel duister, eigenlijk ronduit onaangenaam. Deed me denken aan de Brusselse Aarschotstraat. De 2 andere kamers waren btw wel top!

Mijn uiteindelijke conclusie over GD: doe iets aan dat eten, heb meer ijsberen aanwezig en dit is gewoon een topclub. Voor mij is het jammer genoeg iets te ver rijden (ik sta bijna even snel in FKK Sharks en die club is toch nog van een ander, hoger niveau), maar dit is absoluut een club met toekomst.

Ze zien mij zeker nog eens terug!!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie