Forum > DUITSLAND

Frankfurt am Main (Das Bahnhofsviertel ): Laufhauses.

<< < (3/3)

sexmachine:
Die clip is hilarisch, SEF ....  :pica


Ow, het is wel goed, ik geef enkel weer wat jij in normale omstandigheden zou doen .... en ik oordeel niet, het is maar mijn mening.
Het is geen "kritiek", enkel vaststellingen dat ook jij wel eens milder bent dan we van je gewend zijn  :035:


Niet flauw doen he, het eten den drinken heb je niet aan haar te danken (tenzij je de sappen tussen haar benen als maaltijd beschouwt) maar daarvoor heb je inkom betaald in Sharks  ;D ;)


Jij je leven beteren? Ik kijk uit naar het vervolg, enne ..... die trio, al is dat voor haar een presales voor de vorige keer, kan je inderdaad maar gehad hebben ..... ik wil enkel zeggen dat je zelfs mij nog verrast .... ik wachtte op je uitbarsting omdat ze naar het plafond staarde of ze je niet wilde tongen .... en je kreeg in de plaats een trio, met eentje die wel kon pijpen  :lol_hitting: :pica22

seksenfun:

--- Citaat van: sexmachine op  2 september 2015, 12:03:36 ---ik wachtte op je uitbarsting omdat ze naar het plafond staarde of ze je niet wilde tongen .... en je kreeg in de plaats een trio, met eentje die wel kon pijpen  :lol_hitting: :pica22

--- Einde van citaat ---

En deze brave man was dik tevreden  :lol_hitting:  :douchen.

Shakir:
Shakir clubtour VIII, part 2. Na een avondje in FKK Sharks had ik voor dag twee het Bahnhofsviertel (BHV) gepland. Niet alleen omwille van budgettaire redenen, want clubben in Hessen kan een dure aangelegenheid worden, maar ook voor de nostalgie.

Het was hier, in 2008, waar ik mijn eerste kwakken smeet op Duitse bodem. Het zou nog maar liefst acht jaar duren vooraleer een nieuwe lading kwakken zich zouden aandienen in Duitsland (te beginnen in Samya vorig jaar). Even kort de voorgeschiedenis schetsen, want het BHV is een mijlpaal in mijn wandelhistorie. In 2008 zat ik toen aanvankelijk voor een conferentie in Darmstadt, maar ter plekke begon het al gauw duidelijk te worden dat we op mijn werk ons serieus mispakt hadden aan de keuze van de conferentie. Ik kon er eigenlijk niet veel komen uitrichten. Vraagje: "Met het grootste wandelgebied van Europa op slechts een boogscheut verwijderd, en gegeven het feit dat niemand, maar dan ook niemand van het werk mijn afwezigheid zou opmerken, wat is het resultaat denkt u?" Juist ja, een losgeslagen dekhengst.

In de Taunusstraße en de Elbestraße bevinden zich een 10-tal Eros Centers (loophuizen) met elks ongeveer 7 verdiepingen. Er zouden ongeveer 800 (!) kamers zijn. Daarnaast zijn er in het BHV  ook nog callshops, goktenten, stripbars, sexshops met DVD-cabines (waar vind je dat nog?) en Thai bars. De typische louche aangelegenheden van een stationsbuurt dus. De buurt zal vroeger wel gefloreerd hebben, tegenwoordig zijn al die Eros Centers hopeloos aftands en verouderd.

Opgepast: dit is een extreem verloederde buurt. Het straatbeeld wordt hoofdzakelijk gedomineerd door zwervers, daklozen, junkies en veelal slecht uitziende tippelaarsters. Daklozen kamperen hier op straat als een roedel roofdieren. Ik was live ooggetuige van een shot heroïne, enkele vechtpartijen en meerdere politie-interventies. Ik heb zelfs iemand op handen en voeten door de straat zien kruipen (die bovenal mijn hulp weigerde). Zelfs als Aarschotstraat-veteraan had ik het met momenten moeilijk. Ook al heb ik verschillende delen van de wereld gezien, het ging allemaal door merg en been.

Dit is het BHV, de bodem van de westerse maatschappij. De pracht en praal van FKK Sharks is nu wel erg ver weg.
Alles behalve geilmakend allemaal, maar toch tegen beter weten in binnengewandeld. Er viel geen daglicht binnen, en de huizen zijn tropisch verwarmd. Sommige gangen hebben meer weg van een vrachtschip. Als de dames dan nog roken als een Turk lijkt me het leven hier niet veel beter dan een mijnwerkersbestaan.

De huizen zijn niet alleen mensonwaardig, ze zijn ook bijzonder onpraktisch. Ik denk dat hooguit 10% van de kamers in gebruik was. Wil je een volledig overzicht van de line up, dan moet je al die huizen vijf maal aflopen. In plaats van de dames allemaal samen te zetten zoals in het SKW. Nee dus. Reken het aantal treden maar uit: ik heb 5 maal 10 huizen met 7 verdiepingen afgelopen. Gesteld dat er 20 treden per verdieping zijn brengt me dit op een totaal van naar schatting 6000 treden. In barre tropische omstandigheden dan nog. En dan als een stinkend bezweet zwijn me gaan voorstellen bij de dames?

De dames zijn, om me vrouwvriendelijk uit te drukken, van diverse pluimage (de ervaren wandelaar weet wel wat ik bedoel). Ik schat dat één derde van de dames de gezegende leeftijd van 40 jaar voorbij is (sommigen zelf er vér voorbij). De jonge dames leken me van die verbeten zigeunertypes, met bovenop nog eens kans op analfabetisme. Hier en daar kan je nog een Sharks-meisje spotten. In het BHV is dat zoeken naar een speld in een hooiberg.

Was het dan allemaal kommer en kwel? Bijlange niet, hier een leuk fragmentje: laat ik eens wat lol trappen op de shemale-verdieping. Natuurlijk hadden die gasten allang van de andere kant van de gang in de gaten dat al dat shemale/SM-gedoe mij geen ene moer kon schelen. Begint daar toch één van die shemales met de zweep in de lucht te knallen en nog wat Taekwondo-kreten uit te schreeuwen  :mistress. "Zal het gaan, ja? Shakir nog wat stuipen op het lijf jagen!"

Een ander typisch fragment: op het eerste verdieping was alles dicht, op de tweede verdieping ook, op de derde ook, ... Als je dan bezweet de zevende verdieping bereikt zou je toch denken dat men best wel beloond mag worden met een mooi Roemeens meisje. Het werd een grote dikke nee: een 45+ latina heette me vriendelijk welkom :huh:.

Trap op trap af. Telkens opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw. In de meest malafide donkere kakkerlakkenkrochten. En buiten schijnt de zon. "Shakir, mijne maat, in godsnaam, waarom?". Na de zoveelste politie-interventie tegen amokmakers begon de sfeer op straat nu echt wel te grimmig te worden. Weet je wat? Met dit stralend weer ga ik gewoon aan sightseeing doen. Neukweekendje vroegtijdig afgebroken.   

Conclusie: ik heb meer het gevoel te schrijven voor een reisblog vanuit Indië. Dit is de Aarschotstraat in het kwadraat, wat zeg ik, tot de vierde macht! Tien jaar geleden had ik het BHV nog kunnen aanbevelen voor een snelle budgetwip, maar alles is heden ten dage hard achteruit gegaan. Voorts stel ik me ernstige vraagtekens bij de werkomstandigheden van de dames. 
Enkel aan te raden voor de ervaren of avontuurlijke wandelaar. IJsberen die enkel makke luxeclubs gewoon zijn schijten hier alle kleuren van de regenboog.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie