Forum > VILLA VANILLA - Grefrath

VERBODEN VERHAALTJES

<< < (2/38) > >>

Dolfie:
Vrijdag 07/10,Villa Vertigo een perfecte match tussen Disco en Lounge sfeer.

Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen door een rondborstige Thekedame die met een big smile ;D mijn gewonnen Tombola Hookers Vrijkaartje in ontvangst nam.
Zij op haar beurt overhandigde mij de nodige ijsbeer attributen en na een warme douche bestelde ik mijn eerste pilsje aan de gedienstige bardame.
In de Lounge bar kennis gemaakt met een erg leuke dame Brigitta genaamd,uit Hongarije.We kletsten wat waarbij ze me nog vertelde dat ze hiervoor in LR werkte onder de naam Alicia.
Na ook effie een pilsje in de rokerige Disco bar te hebben genuttigd kwam ik in de Lounge bar de Roemeense Andrea tegen waarmede ik vorige week een leuke kamersessie mee heb gehad in Amnesia.Ze besprong me als een wilde tijger. :PZe noemt zich nu Chantalle…waarom veranderen die dames toch konstant van naam.
Ze gaf me aan dat Amnesia toch iets te rustig was voor haar en ze terug hier in de Villa werkzaam zal zijn.Aangezien ik met een serieuze verkoudheid zat ging ik voor een rondje sauna.
Daarna was het tijd voor het avondmaal en het moet gezegd;het eten was erg gevarieerd en lekker.
Toen ik in één van de zetels zat in het Lounge gedeelte kwam Andrea aka Chantalle effie bij mij zitten en ze gaf aan om terug een lekkere kamersessie te doen.
Inderdaad de week ervoor in Amnesie was erg fijn enkel één nadeel,ze zoent niet.
Ik zei haar OK maar wel met lekker intiem TZ,echter na een erg interessante discussie waarom ze wel zonder probleem PZC doet maar geen TZ en dat wij mannen dat nooit zullen begrijpen zijn we als goede vrienden uit mekaar gegaan.
Tijdje later botste ik terug op de Hongaarse Brigitta die me al een hele tijd aan het zoeken was.
Ze vertelde me dat dit één van de voordelen is in LR,dat mannen zich daar niet kunnen verstoppen.Brigitta wist me op een erg geraffineerde manier te overtuigen voor een sessie.
En het moet gezegd,dit heb ik me niet beklaagd.
Na deze sessie nog een saunarondje,echter mijn verkoudheid was aan het verergen en ik voelde me niet echt zo goed meer…maar hé een ijsbeer moet hard zijn,niet?.
Later op de avond stroomden groepjes klanten binnen,het was soms echt druk aan de Thekebar…deze club heeft echt veel Stammgasten heb ik de indruk.
In de disco bar zat ondertusssen de sfeer er echt goed in,dansende uitdagende dames echter ik kon het er spijtig genoeg niet lang volhouden met al die rook.
Ondertussen maakte ik kennis in de Lounge bar met een ongelooflijke verrukelijke intelligente dame uit Roemenie,Tania genaamd.
Deze Tania is een fantastische gezelschapdame waarmee je op hoog niveau kan praten.Zij vertelde me dat ze deze week haar kans in GT gaat wagen en aangezien mijn verkoudheid parten begon te spelen heb ik met haar een meeting afgesproken op 22/10 in GT.
Als alles goed gaat en ze mag er blijven ga ik dan met haar een stomende sessie beleven.
Op weg naar mijn kleedhokje stoote ik op Lisa uit Hongarije,een MILF die al in Frankurt tot …. heeft gewerkt.Deze 1,80m dame beloofde me op een heel direkte manier een FT voor slechte 50€.
Ook al wou ik eigenlijk naar huis aanvaarde ik deze deal en ik heb er geen spijt van gehad.Er gaat eigenlijk niets boven supergeile MILFjes die alles voor hun vak doen.
Nadien terug huiswaarts wat echt geen pretje was aangezien het levensgevaarlijk was op de autobahn door die klote heftige regenbuien.
Besluit : Villa Vertigo is een mooie club voor rustige Lounge klanten als voor klanten die meer Ambi Disco willen.Aangevuld door een groot aantal mooie dames en wat me vooral opviel het zeer vriendelijk gedienstig personeel.
Alsook kan je vrij makkelijk in kontakt komen met andere klanten.

Grtz,Dolfie

foots:
Heren rakkers,
 
Gisteren vrijdag was zo''n dag dat ik geen zin had om te koken en ik twijfelde naar welke club ik zou gaan. Met de telefoon van mijn nieuwe baas naar de GT gebeld, maar Coco was er niet en ze was in de planning ook niet eingetragen, dus of ze (daar) nog werkt is een vraagteken. Hmmm liever niet 2 dagen naar dezelfde club als Coco er niet is, dan maar eens VV. Daar ben ik al zolang niet meer geweest.
 
Om kwart over 6 draaide ik met mijn achterwiel aangedreven dikke diesel de parkeerplaats op en meteen viel me op dat mijn brolbak hier niet zo opvallen. De meeste oude lullen rijden tenslotte in de mooiste brolbakken en die komen hier uitrusten na een week noeste arbeid. Er kwam een enorme spierbundel die de deur open deed en ik trad binnen in een mooi in Haloween thema versierde VV. Echt mooi gedaan, was duidelijk gene prul, maar spul van niveau.
 
Ik kleedde me rap om, want ik had al honger. Het buffet was echt uitstekend en heerlijk. Salade buffet met van alles, rijst (die hoefde ik vandaag niet) kipreepjes in de saus en kip met pesto en noodles ofwel spagetti en gemende warme groeten. Het was verdomde lekker en ik haalde nog een 2e keer want de bordtjes zijn me te klein. Daarna moest ik even uitbuiken en omdat ik 1 niet geil was en 2 erg moe wilde ik in de lounge alleen in een bankje mijn ogen even dicht doen. Een oude lul moet tenslotte even een dutje doen.
 
Helaas de Roemeense troepen lieten me niet met rust en de 1 na de ander kwam me dezelfde vragen stellen. Hallo, hoe is het, hoe heet je en waar kom je vandaan ? Ik kreeg er zelfs een die haar riedeltje zo opzong met ongemeende antwoorden. Ik kreeg een beetje een hekel aan en ik werd wat sikkeneurig. Ik begon maar te antwoorden ""Pula me est stricata"" te geven zodat ze tenminste me even met rust zouden laten. Dit gebeurde niet dus ik weer naar het disco gedeelte. Oook daar werd ik met de regelmaat van de klok lastig gevallen. De eens zo jagerige sfeer van Gt is volledig naar hier overgewaaid.
 
Wat me opviel was de hoeveelheid zwartharige Roemeense, ongelovelijk het lijkt wel of ze die daar produceren met een carbonpapierje ertussen. De mentaliteit van de dames was helaas erg ongeinteresseerd en op mijn oog schatte ik de ene na de ander in op een afwerkerstempo. Ik kan er natuurlijk langs zitten. Na een tijdtje zag ik een blonde met groene ogen en die trok me erg aan. Ze was dun en had een pluizige witte trui aan die over een schouder heen hing. Een lekker ding om te zien.
 
Het was een Roemeense uit de buurt van Constanza aan de zwarte zee, geen idee hoe ze heette, niet gevragen. Haar eerste vraag was of ik naar kamer wilde en eigenlijk lag het er al duimendik bovenop dat ik hier in die paar vragen met een echte afwerkster pur sang te maken had. Het was een 100 euro per uur dame en ze wilde me graag masseren, maar dat interesseert me helemaal niet, dus ik zei ik kamer tot ik klaar ben.
 
Er waren wachttijden en om 10 uur naar kamer, awel om 5 over 10 was ik al klaar en had ik een staande pijpbeurt, een liggende pijpbeurt en een doggy gehad. Ik was erg moe en ik had geen weerstand tegen deze afwerkfurie. Over de prijs van de kamer hoefde ik me geen zorgen te maken want praten deed deze mevrouw ook al niet, dus een nieuwe pannekoek sessie is het niet geworden. Om 10:07 afgerekend en ik heb me maar aangekleed en ben naar huis gegaan.
 
De theke vroeg nog of het ok was maar ik weet dat ze er toch geen ene flikker mee doen. De bardames waren namelijk nieuwe Poolse, dus de ander zal Beate wel weer eruit geschopt hebben, de whirlpools waren nog steeds gevuld met lucht en de handdoeken zullen ook nog wel op de bon zijn. Goed tot hier mijn frustratie.
 
Onderweg nog een flinke file bij Venlo, klote want ik had verdomd veel slaap. Gelukkig is het wel een genot om in de file een automaat te hebben lekker makkelijk. Zelden in zo''n comfort me zo slecht gevoeld, want hoe lekker het eten ook was, hoe mooi VV ook is, de sfeer en de dames zijn in mijn ogen beduidend slechter dan in neukfabriek GT. Echter een VV met Coco, tja dan praten we over iets heel anders.
 
Groet, Foots  O0

Picasso:
We zijn weer up to date. Zat in mijn agenda om binnenkort ook eens VV aan te doen maar na jouw recensie denk ik dat ik er voorlopig maar van af zie. Waren er echt totaal geen dames uit andere landen? Nog bekende dames gezien?

foots:
Pica,
 
Uiteraard waren er best veel dames ik denk 50 ongeveer. Veel uit Roemenie dat wel. Nog een leuke Braziliaanse gezien, die erg leuk en enthousiast was, maar niet zo mooi. Deze had ik uiteraard moeten kameren.
 
Weet dat ik erg moe was en ik heb Flora gezien als bekende dame. Deze dame gaat erg ver, maar de volgorde is niet zo mijn ding. Er waren wel bekende heren waaronder Flipper, maar ook die was niet echt te spreken over de aanwezige dames. Nu is het wel zo dat Flipper van heel iets anders houd dan ons.
 
Ik kan niet beoordelen hoe het voor jou is, maar voor mezelf kan ik zeggen dat ik weer een hele tijd zonder VV kan.
 
Groet, Foots  O0

guest19401:
Ik ben al in Villa Vertigo geweest. Het was wel leuk. wie is daar nog geweest!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie