Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 465627 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #285 Gepost op: 28 december 2013, 11:36:10 »
Beste KanarieCorina,


Bedankt voor de info over het feestje, ik zelf leer er weer uit dat Haus Panthera bij een feestje probeert te zorgen voor leuke invulling. Zelf vind ik dat weer veel leuker dan een tientje korting per persoon, goede sfeer en de mensen komen terug, zeer slim en goed.


Ik had al het voorgevoel dat het wat drukker zou zijn met gasten en dat lang niet alle dames er zouden zijn dat is uiteraard logisch.


Nogmaals baal ik als de spreekwoordelijke stekker dat er niet bij kon zijn, zeker nu je terloops vermeld dat Michelle nog tijd over had na 20:00. Je kon me niets "ergers" vertellen.


En Kanarie Corina 3 clubs op 1 dag, dat heet ernstig verslaafd.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #286 Gepost op: 28 december 2013, 12:11:04 »
HP/ Bob doen frequent net dat beetje extra moeite voor hun gasten. Ik ga er volledig mee akkoord dat je daardoor je klanten steviger aan je club bindt, dan door hen eens 10€ korting te geven. De namiddag/ avond was gisteren, mede door de inspanningen die HP geleverd had, absoluut geslaagd: er hing een heel leuke sfeer in de club en het is voor dergelijke zaken dat je naar een club terugkeert hé!

Het viel inderdaad te verwachten dat er gisteren in HP nogal wat mannen en niet zo veel vrouwen aanwezig zouden zijn, maar later op de avond heb ik met eigen ogen kunnen aanschouwen dat dat ook in deze tijd van het jaar anders kan: in GT waren gisteren nog meer dan voldoende (mooie) vrouwen aanwezig (ja ik weet het, HP en GT met elkaar vergelijken is als appelen en peren vergelijken).

En toegegeven: het wordt voor mij persoonlijk tijd om een beetje af te remmen. Ik heb op 8 dagen tijd 8 clubs bezocht, waarbij gisteren 3 op 1 dag. Het loopt een beetje uit de hand. En te vaak naar een club gaan is ook niet goed, want dan wordt het uiteindelijk allemaal minder leuk en interessant.

Nu, zolang het maar aan saunaclubs is dat ik verslaafd raak, maak ik me niet al te veel zorgen. Zolang ik maar niet verslaafd raak aan 1 DVP (en dat zit voorlopig gelukkig nog wel snor! ;)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #287 Gepost op: 28 december 2013, 15:02:10 »
HET IS TOP VAN BOB !


Maar ik was eender bezorgd dat je je rug weer overbelast, maar in Aca had je goed uitgerust  ;) .


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #288 Gepost op: 28 december 2013, 15:21:56 »
 ;D :lol_hitting:

In ACA heb ik inderdaad 2 uurtjes heel rustig kunnen ontspannen. Maar geloof me vrij: dat had ik graag anders gezien hoor! ;)

En wat die rug betreft: ik ga nu echt wel eens een weekje rusten, want ik voel dat ik mijn limiet weer bereikt heb/ aan het overschrijden ben. Eens een weekje zonder sex (en andere grote fysieke inspanningen) zal hem goed doen. Ik zou immers niet willen dat ik binnenkort weer een paar weken last heb en de clubs weer een tijdje zou moeten mijden. Dat zou niet goed zijn voor mijn verslaving hé! ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #289 Gepost op: 29 december 2013, 21:34:05 »
Normaal ben ik wat sneller met mijn memoires. Ditmaal druk met werk. Én mannen kunnen maar één ding tegelijk als je sommige dames moet geloven.

Op de verjaardag van HansDordt, vrijdag 27 dec, was ik uiteraard van de partij. Voor mij een generale repetitie (voor mijn verjaardag van 24 jan)! Hoe pakt HP, de thuisbasis van de huiskatjes, zo'n verjaardag aan? Wat heeft HP te bieden? Er is inmiddels al het een en ander over geschreven. Ik kan dus kort zijn: een verjaardag naar mijn hart. De crew van HP heeft ontzettend haar best gedaan om er voor HansDordt en zijn gasten een fantastische dag van te maken.
TOP! :PDT_Armataz_01_37:

Zo rond 13:00 uur stapte ik uit de gewone, echte wereld en wandelde ik het paradijs van de illusie binnen met panthertjes en huiskatjes. Aan de bar trof ik Licky Luke, Eagelke en de jarige HansDordt die er al goed de stemming in had zitten. Ik trof ook een hevig pijpende Andrea voor de bar...... :o.....ik had nog niet geluncht, dus maar meteen een broodje 'mit wurst'. Als ik al niet in de stemming was, dan zou ik dat zeker op dat moment zijn geworden. :sign0098:
Enfin, eerst de inwendige mens versterkt. Inmiddels was ook KanariePiet gearriveerd. Veel eerder dan iedereen had verwacht. Hoe zou dat nou komen?

Andrea en de samenwerking met HansDordt
Ik wist dat ik het deze keer zonder de Maagd Maria  O:-) moest stellen en DoReMi in mijn eentje moest zingen. Na de lunch knoopte ik met Licky Luke en Eagelke wat 'serieuzere' gesprekken aan. HansDordt was met Flori naar de Whirlpool en KanariePiet was ook verschwunden. t4515 Inmiddels had Andrea zich al een paar maal in ons gesprek 'gemengd'. Ik maakte haar er op attent ik nog een whirlpool afspraak van haar tegoed had. Dat wist ze zich nog te herinneren. Aan de bar heerlijk met Andrea gezoend en geknuffeld. Van het gesprek met Licky Luke en Eagelke kreeg steeds minder mee... ....Knaktuut was op stoom. HansDordt had de kamer met whirlpool in gebruik. Dat kwam eigenlijk wel goed uit. Daardoor konden Andrea en ik niet meteen op hok! En zo werden het wel heel lange presales. Met dank aan HansDordt!! Op een gegeven moment vond ik dat ik het niet meer kon maken om de presales nog langer te rekken (ik was bovendien aan het kookpunt gekomen als gevolg van al dat gefriemel van Andrea) en zei tegen Andrea dat we maar naar een normale kamer moesten gaan. Ze ging een sleutel halen en samen naar boven. Boven werd ik onverwacht verrast: kamer mét whirlpool. Juist op tijd vrijgekomen. Weer met dank aan HansDordt, wat een timing!! Ik moest geblinddoekt naar binnen. bad26 Zoals gewoonlijk heeft Andrea altijd wel iets verassend in haar truken'doos': een whirlpool helemaal omringd met kaarsjes. Ruim een uurtje op kamer geweest. Over de service van Andrea kan ik weer kort zijn: 'zoeper'! Deze dame denkt ook goed na over een volgende keer, want ze bracht maar 1 uur in rekening. Dit heb ik naar boven afgerond: drie kwartier presales en ruim een uur op kamer.

De sandwich van Licky Luke en Eagelke
Na het badderen met Andrea, plaats genomen in een van banken tegen over HansDordt die een a la carte maaltijd aan het verorberen was. Die had weer calorietjes nodig na zijn stoeipartij met Flori. Even later kwam KanariePiet bij ons zitten. Licky Luke en Eagelke waren nergens te bekennen. KanariePiet en ik begonnen ons toch wel zorgen te maken toen er na bijna een uur nog steeds geen teken van leven was van Licky Luke en Eagelke. Dan gaan er allerlei scenario's door je hoofd spelen. Wat zou er gebeurd kunnen zijn? Zouden Licky Luke en Eagelke soms samen een kamer hebben genomen, grapten we. KanariePiet en ik hebben alle mogelijke combinaties doorgenomen. Zonder dat we daar moeite voor moesten doen kregen we allerlei beelden bij de kamergang van Licky Luke en Eagelke  :lol_hitting:....... . Uiteindelijk bleek Eagelke de katjesresidentie al lang te hebben verlaten en was Licky Luke na een sauna in de relaxruimte beland. Niks spannends dus...... ::)

De mispoes van Michelle
Het was rond 17 uur en dat is de tijd dat Michelle normaal gesproken ten tonele verschijnt. Michelle met haar aanstekelijke glimlach. HP had net de champagne en de taart op een tafel gezet voor HansDordt. Licky Luke en ik proostten op de gezondheid van HansDordt en dat hij nog jaren zijn verjaardag kan en mag vieren in een club.... .
En ja daar verscheen Michelle op het panthertjestoneel. Ik kon niet wachten om haar met een dikke pakkerd welkom te heten. Ze moest nog even acclimatiseren en ging een sigaret roken op het terras. Ik dacht........snel naar de douche om fris en fruitig te gaan kameren met deze mooie dame.
MisPoes. Dan is er een van die saunaclubvrienden, stadsgenoot én mentor nota bene die dit lekker stukje wild voor je neus afschiet. Terug in de bar waren Michelle en Licky Luke nergens te bekennen. Oke....een mentor moet je alles gunnen om uiteindelijk goede punten te krijgen op je rapport....!

Melody en de gezamenlijke sigaret
Aan de bar trof ik 2 dames die elkaar innig vasthielden. Een van deze dames was Melody uit Bulgarije, de andere dame kwam uit Rusland (naam onbekend). Beide dames zijn ex Blue Note. Het had niet veel tijd nodig om met Melody een stevig 'gesprek' te voeren. Uitgebreide presales. Melody ziet ook nog een goed uit. Ik had al heel snel in de smiezen dat dit een echte GFE dame was. Dan moest dat dus met een kamergang beloond worden. Naar boven en op bed in een stevige vrijpartij beland. Ik was met Melody al ruim een uur op kamer, toen ze zich verontschuldigde en aangaf dat ze huiswaarts moest. Misschien wel mijn (financieel) geluk geweest, ik had zo 2 uur of meer met haar volgemaakt. Het was een real life GFE, zoals Satanic Surfer citeerde: "fabelhaft". Ze heeft alle gangbare handelingen in haar basispakket dat past bij de huiskatjes, maar dan ook nog van een TOP niveau. We hebben onze sessie afgesloten met een gezamenlijke sigaret. Ik rook al zeker 15 jaar niet meer, maar deze sigaret smaakte toch weer prima. Overigens geen reden om weer te gaan roken. Deze huiskat staat voor 3 januari in mijn basiselftal!

Michelle en de onbehouwen Duitser
Hoewel het niet meer in mijn lijn der verwachting lag, trof ik na de kamergang met Melody, Michelle aan de bar. Michelle is niet vergelijkbaar met de Maagd Maria, maar ze heeft één overeenkomst met Maria. Ze lach altijd en is vrolijk. Als je bij Michelle staat met haar aantrekkelijke blondie koppie, een mond met mooie witte tanden en die verleidelijke glimlach.....  :laydown....wie denkt er dan nog aan om naar huis te gaan? Ik raakte met Michelle in gesprek en al snel zaten we in de derde versnelling. Ik realiseerde mij dat ik nog niet niet zo lang terug was van Melody. Bovendien had ik wat wijntjes genuttigd. Ik weet van mijzelf dat dat ten koste gaat van mijn prestaties.
Dit alles liet mij er niet van weerhouden om de date met Michelle door te zetten. Evenals de vorige keer met Michelle naar de Kino. De vorige keer een half uurtje geweest en kon toen niet achterhalen of ze echte GFE in haar pakket had. Daar ben ik nu wel achter: dat zit er zeker in en hoe?! Toen we in de kino lagen kregen we bezoek van een onbehouwen Duitser. Je moet het maar verzinnen. Liggen we daar innig in elkaar verstrengeld komt daar in eens een hoofd over de scheidings wand: "Wenn du hier fertig bist, dan bin ich die nächste für vierzig euro"!! Michelle fluisterde in mijn oor: "nog niet voor 80 euro..." Ik lag (stond) perplex en dacht:  :wtf:...!
Enfin, met dit alles zat een hoogtepunt er niet in. Michelle grapte dat het zonde was van het condoom van 50 cent. Ondanks alles, een prima GFE met Michelle. Het liefst nam ik haar mee naar huis. Ze staat ook voor 3 januari weer in het basiselftal, evenals op mijn verjaardag!

Bloed en afscheid
De tijd van het geldig alibi liep ten einde. Ik stond met Licky Luke aan de bar nog wat te vertellen over onze ervaringen van deze dag en de fantastisch georganiseerde verjaardag van HansDordt. Voor mij was deze dag een prima generale. Ik heb er vertrouwen in voor de 24ste! Tijdens dit gesprek kwam Michelle nog even tussen ons in te staan. Nog vers in mijn geheugen stond de prima GFE van nog maar 15 minuten geleden. Ik kon het niet laten haar nog eens lekker te knuffelen en haar in haar nek te zoenen. Tijdens deze innige omhelzingen en knuffels stootte ik mijn neus aan een van haar oorbellen. Bloeden als een rund. Gelukkig bleef de schade beperkt. De deppende vingers Michelle deden overmatig bloedvergieten voorkomen.... .
En zo met Michelle aan mijn lippen was het ook deze keer weer een moeilijke stap om de huiskatjes van Panthera gedag te zeggen. Ik heb mij vandaag weer als een vis in het Panthera water gevoeld. Een club met een ambiance die ik zeer waardeer en met dames die ontzettend lief zijn en hun uiterste best doen om het mij naar mijn zin te maken.

Dan is er het moment dat je de deur van het paradijs der illusie achter je dicht trekt en buiten staat, in het donker en in de regen.....weer terug in die gewone, echte wereld......zucht  :017:
Gelukkig maar!

@HansDordt, ook nu weer heb ik verzuimd je gedag te zeggen en je te bedanken voor je verjaardag. Tot?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #290 Gepost op: 29 december 2013, 23:37:41 »
@knaktuut Tot de 24e, hotel is al geboekt dus kan ik weer wat bruiswijn achterover slaan :) en Michelle en Ewa aan mijn spies rijgen. ;)

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #291 Gepost op: 30 december 2013, 00:17:12 »
@HansDordt: ik zit met spanning te wachten op je recensie over je sessie met Ewa...

Zoals Foots altijd zegt: "We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club."
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #292 Gepost op: 30 december 2013, 01:18:08 »
@HansDordt: ik zit met spanning te wachten op je recensie over je sessie met Ewa...

Zoals Foots altijd zegt: "We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club."


Ik las zonet de sappige details van Knaktuut over Michelle, blijkt dat zijn leermeester Licky Michelle er al mee vandoor was. Ik begrijp dat Licky het werkelijk op alle lekkere dames heeft.


En die Michelle gaat dit jaar niet meer lukken, maar daar ga ik nog speciaal een keer voor naar HP terug, misschien op het feestje van KnakMichelle.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #293 Gepost op: 30 december 2013, 02:27:16 »
@HansDordt: ik zit met spanning te wachten op je recensie over je sessie met Ewa...
Nog ff geduld a.u.b.:) Ik ben het nog aan het verwerken. Wat een vrouw, mooi, elegant en lief. Heeft een zeer goede blowjob in huis. Hoog gfe - gehalte. Tongzoenen is nog bescheiden maar wordt hopelijk mettertijd intenser/passioneler. Dit wordt mijn favoriete dame van HP. Daar kan Flori niet tegenop ;)

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #294 Gepost op: 1 januari 2014, 10:06:57 »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #295 Gepost op: 3 januari 2014, 09:41:11 »
Gisteren voor de eerste keer in 2014 naar HP geweest. Ondanks de aankondiging op de site dat de inkom vanaf heden 50€ bedraagt, vroegen ze gisteren maar 40€. Dit zou nog voor onbepaalde tijd zo blijven (waarschijnlijk tot er meer meiden terug zijn uit verlof).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #296 Gepost op: 3 januari 2014, 09:50:03 »
Zijn er al dames terug van verlof of was het dezelfde samenstelling als een week geleden. Ik kijk al weer uit naar het volledige verslag. Vandaag gaat knaktuut naar HP. Benieuwd wat hij nu weer gaat meemaken ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #297 Gepost op: 3 januari 2014, 10:38:53 »
Gisteren waren er nog geen dames terug uit verlof. Interessante aanwezigen: Ewa, Michelle, Andrea, Corina en Melody. Maria zou vandaag terugkeren.

Het aantal aanwezige mannen gisteren was bedroevend. De bar was veelal leeg.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #298 Gepost op: 3 januari 2014, 12:25:21 »
Gisteren waren er nog geen dames terug uit verlof.

Niet vergeten : in Oost-Europa (uitgezonderd Polen) viert men kerstmis pas op 6 januari. Vele dames komen daardoor later terug.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #299 Gepost op: 3 januari 2014, 12:49:32 »
Gisteren waren er nog geen dames terug uit verlof.

Niet vergeten : in Oost-Europa (uitgezonderd Polen) viert men kerstmis pas op 6 januari. Vele dames komen daardoor later terug.

Inderdaad. De verwachting is dat de line-up pas tegen midden januari terug volledig op peil zal zijn. We zullen nog even geduld moeten hebben  ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum