Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 465638 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #480 Gepost op: 4 mei 2014, 18:05:26 »
Natuurlijk word er ook wel negatief en kritisch over Panthera geschreven, maar de tendens is naar mijn inziens vaak toch over het algemeen positief.

Dus denk dat Viktor in de positieve verhalen ook goed tussen de regels door moet lezen.

De tendens is zwaar naar het negatieve aan het overhellen. Ik vind HP een super clubje, maar mijn kameraad, die ik vrijdag voor de eerste keer mee nam, vond er vrijdag qua sfeer absoluut niks aan. Again and Again was gisteren na zijn eerste bezoek ook ontgoocheld over de sfeer. Stamgasten mopperen. De meiden (oud en nieuw) klagen steen en been...

Er is werk aan de winkel!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline aamu

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #481 Gepost op: 4 mei 2014, 18:29:40 »
Ok dan is er inderdaad werk aan de winkel.

Offline Again and Again

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #482 Gepost op: 5 mei 2014, 09:24:04 »
Again and Again was gisteren na zijn eerste bezoek ook ontgoocheld over de sfeer.

Klopt, maar dan met name na 23.00 uur was het eigenlijk wel een straf te noemen om in HP te zijn :017:, ik kon me zeer slecht vermaken en maar wachten, wachten, en nog eens wachten tot er weer een leuke dvp beschikbaar kwam uit een pannenkoeksessie ::), de rest zat er ook maar als een niet ademend vogeltje bij :o.

Ik heb nog veel te vertellen over mijn 1e HP ervaring, positieve en negatieve dingen, daar zal ik deze week uitgebreid over rapporteren, ik moet daar weer even voor gaan zitten ;D

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 041 & 042/2014 Panthera
« Reactie #483 Gepost op: 5 mei 2014, 23:15:12 »
Vendredi 18/04/2014 et Mercredi 23/04/2014
Vendredi 18/04/2014
2 sessions avec:


ROSA.BU :bonken Jolie petite slim a la denture façon bugs bunny.
PSE charmante qui propose quelques extra mais pas envie cette fois-là.
Un peu expéditive lorsqu’elle comprend
que l’on ne veut pas prendre une heure avec elle.
pas de récidive pour ma part


VERONIKA.BU t4517 Enfin, la voilà de retour ou du moins dans mon timing.
Ce fus encore au top et humide.
1M78 de douceur, du bonheur pleins les mains.
Happy session


Mercredi  23/04/2014
2 sessions avec:


CARINA.DE backen Petite Allemande blonde ayant travaillé en private house.
Un corps joliment voluptueux
pour pouvoir si attacher lors de chevauchée hasardeuse.
Session correct mais pas de peps particulier


PATRIZIA.PO :lekker Milf polonaise a la longue crinière noirs et au ventre bedonnant
, qui nous vient de Finka erotica.
J’étais en train de dormir dans le grand kino lorsqu’elle est venue
commencer à me sucer, nous avons donc fini sur le lit a centre du kino.
Pas trop mon trip mais pourquoi pas pour bien ce réveiller.
Tout est correct mais trop pro.

« Laatst bewerkt op: 5 mei 2014, 23:32:16 door raze495 »

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 043/2014 Panthera
« Reactie #484 Gepost op: 8 mei 2014, 20:15:59 »
Ce Vendredi 25/04/2014
Quelques youppineurs et rakkers était présent.
Journée plutôt calme pour les chambres,
ce qui me fera dès la fermeture prolongé ma nuit au living room.
Départ 02H
1 session avec:


NADIA.BU :adult
Nouvelle venue au panthera,
C’est une amie à Céline qui travaillais avec elle avant.
Blonde avec de généreuses formes.
Elle propose un registre GFE, en chambre elle est plutôt passive
Mais ce fut sympa.


Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 046/2014 Panthera
« Reactie #485 Gepost op: 8 mei 2014, 22:32:16 »
Ce Mercredi 30/04/2014
Très belle journée en compagnie de rakkers,
le tout avec un superbe groupe reprenant des covers pop rock 70’s & 80’s
Arrivée 12H, départ 01H
3 session avec:


HELENA.RO  :58:
 Nous commencerons les hostilités sur la terrasse
avant de partir en chambres.
Ce jour-là Helena est déchainée, elle me mord,
me presse les couilles en me suçant.
Je la calmerai avec une petite dilatation anale de derrière les fagots,
qu’elle a apparemment bien aimé.
La session se terminera au sol par un lâché de semence
sur son corps un vrai régal visuel.


MONIKA.BU  :wtf:
Petit bulgare typée gipsy, c’est surtout sa jolie paire de seins
que j’avais aperçu la semaine passée qui m’a tenté.
Elle doit faire dans les 1M60, longue chevelure noir frisée,
avec une peau métissée.
Elle s’exprime malheureusement difficilement en anglais.
La session fût quand même assez soporifique
dans le sens où elle est très inexpérimentée.
Fellation quelconque, après quelques positions
je terminerais calmement pour ne pas trop l’effrayer


ANNA-MARIA.RO O:-)
Enfin le cas Anna-maria, petit blonde dans les 1M60,
qui a la particularité d’être la seul qui ne veut pas embrasser au panthera.
Elle ne tourne d’ailleurs pas beaucoup dû à cela.
Trouvant son corps splendide et surtout le plus beaux du panthera pour l’instant.
Je mis de côté cette exigence, pour amadoué la petite,
il faut dire que je la travaille depuis plus d’un mois.
C’est donc en fin de nuit qu’elle vient me dire bonsoir pour aller dormir
et là telle un gros obsédé qui attend que sa proie soit fatiguée,
j’attaque direct en lui disant d’aller cherché une clef.
Au début vu qu’elle ne comprend pas bien l’anglais
elle reste un peu dubitative et demande à corina,
si je veux réellement aller en chambre avec elle.
corina répondant par l’affirmative, le visage d’Anna-maria s’illumina.
Arrivé en chambre la belle commence par me donné un aperçu
de ses talent de fellatrice qui je dois dire son au-dessus de la moyenne.
Je passerai ensuite lui montré qu’une langue peut faire beaucoup de bien,
pour finir un Andromaque.
Ce fut donc une session correct avec une optick fick,
cela dit je lui ai arraché un fk en sortant de la chambre,
elle en a rigolé jusqu’au vestiaire
donc il y moyen d’avoir plus mais ce sera pour une autre histoire

Offline Again and Again

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #486 Gepost op: 9 mei 2014, 07:49:42 »
Afgelopen zaterdag was mijn allereerste ontmoeting met de huiskatjes van HP :mistress, zoveel over gehoord en zoveel over gelezen, ik moest het maar eens aan den lijven gaan ondervinden ;D. Het plan was Aca of Samya, maar gezien mijn laatste clubbezoek 2,5 week terug ook al Aca was plus dat 24 mei veel bevriende beren naar Samya gaan, deed mij besluiten om deze voor mij nieuwe club te gaan bezoeken :035:.

Zaterdagochtend voelde ik me net als de 1e keer toen ik naar GT ging, spannend ::)! Hoe zal het zijn? De dames, de club, wat voor avonturen ga ik daar beleven?! Adrenaline op en top, op dat moment besef je echt dat je leeft, even uit de dagelijkse ‘sleur’ verlost :pica .

Na een rit van ruim 2 uur :steeringwheel:, begeleid door heerlijke meezing muziek van André Hazes, kwam ik zo rond 15.30 uur aan in Ratingen, echt een dorpje hoor! Je zou toch totaal niet verwachten dat zo’n club ergens in een zijstraat van zo’n net dorp staat :o?! Maar toen kwam het in het beeld hoor: het etablissement van de huiskatjes :cheer:. Op de parkeerplaats vernam ik dat de helft van de kentekens van Nederlandse komaf waren, dat wordt gezellig dacht ik 8).

Ik werd echt uiterst vriendelijk ontvangen door een ik dacht Poolse theke, een zeer goed ontvangst! De nodige tekst en uitleg gekregen, de entree voldaan en daar ging ik. In de kleedruimte had ik al direct praatjes met diverse ijsberen, waaronder een nietschrijvende beer, een hele toffe vent die al gelijk een hoop vertelde over HP. Ik begaf me door de donkere gangen van HP richting de bar. Een drankje besteld bij de gezellige bardames :)), ik maakte een draai van 180 graden en wierp eens een blik in de zaal wat voor vlees we die dag in de kuip hadden :laydown, mijn ogen vielen vrijwel direct op Denisa :-\ , dat is nou echt het type waar ik op val :happy, super slank en een zeer ondeugend koppie ;D. De dames in de zaal hadden al direct door dat ik voor het eerst was :welcome:. Ik besloot om eerst buiten even bij die net ontmoette beer te gaan zitten en even gezellig te ouwehoeren, dat klikte hartstikke goed, altijd leuk nieuwe mensen leren kennen :13:. We besloten binnen weer wat te gaan drinken. Denisa had ik weer in het vizier en verplaatste mij strategisch in haar buurt ;D. Sprak wat Roemeense woorden tegen haar van een afstandje, ze lachte maar er kwam eigenlijk weinig respons :017:. Ik dacht dat er hier zo lekker geanimeerd werd? Of had ze een zwaar nachtje gehad aangezien het nog vroeg was. Enfin plots komt er een man van respectievelijk een jaar of 60 en die vergrijpt zich zonder te treuzelen (als ik) aan Denisa, kutzooooooi :banghead:. Dan maar even pilsen aan de bar O0. En na een goed half uur zat ze ineens 2 meter achter me in een stoel te hangen en begon mij aan te staren :mistress, ok dat was duidelijk, ik liet er ook maar geen gras over groeien en schakelde direct over op actie, liep op haar af, pakte haar hand, het voelde gelijk goed, ik zag het aan haar gezicht, ik kreeg groen licht :dance2 . We vleidde neer op een bankje en begonnen lekker onbehouden te TZ met elkaar, pfooooeee wat ligt zij lekker in de hand zeg, ik word vreselijk opgewonden van iemand als Denisa :035:. Na een zeer goede presale (wat ik erg waardeer in HP in vergelijking met andere clubs) verkaste we richting een kamer en daar klonk het startschot van een extreem hete sessie :pica22. Denisa is wild, zeeeeeeeer wild, fanatiek, ze geeft zich HELEMAAL, een rodeo stier is er niets bij!!!  TZ was heerlijk met haar, PZC zeer goed, DT, super! Elkaar grondig afgelikt, toen NMC, bruut echt bruut, echt zoals ik het graag zie, enige minpuntje is dat ze doggy style op dat moment niet kon hebben :017:, maar goed dat mocht de pret niet drukken, we gingen helemaal in elkaar op, PSE PSE PSE, zalig :littleangelx !! Ik koos voor een half uur maar met FT en wat voor een FT was dat zeg!! Dat kan ze als de beste :sexxx! Helemaal leeggemolken verliet ik samen met haar hand in hand de kamer om vervolgens lekker saampies te douchen  :happy, elkaar heerlijk op het gemak ingesopt, kortom van het begin tot het eind was het helemaal top! 1000% Herhalingsgevaar! :great:

In de bar weer de nodige gesprekken gehad met diverse beren, ineens kwam ik een bekende tegen van de gewone sauna in NL, zo kom je elkaar nog eens op locatie tegen  :dance:. Ik besloot om eens van het a la carte gebruik te maken. Het eten van HP is goed binnen te houden 8). Zeker als ik het vergelijk met die niet gare rose kip die ik 2,5 week terug in Acapulco op m’n bord had liggen :017:, het kotsen stond me toen nader dan het lachen :o. Tijdens de warme hap in HP sprak ik met een geweldig sociale Duitse oudere man, 3 maal per maand is hij op zaterdag daar, leuke gesprekken mee gehad en hij wees mij op een gegeven moment de parel Evelina aan die rond etenstijd zeer schaars gekleed binnen kwam gedarteld :ladyred. Het duurde niet lang of het kwam tot een treffen met haar. Evelina is echt een model 8), als je in haar ogen kijk verdrink je direct, maar niet te spreken over haar gigantisch mooie boezem, die heeft duidelijk niet achteraan gestaan met uitdelen ;D. Met haar heb ik in de kino ook zeer goed gepresaled, beide helemaal naakt op een bankje, lekker GFE kroelen en heerlijk TZ :happy, ik ging staan op een gegeven moment en ze begon mij zeer enthousiast te pijpen  :sexxx, niet wetende dat achter de schotten in die ruimte een bekende lag met een dvp. Hij was dan ook ooggetuige van dit fraaie tafereel O0. We besloten om toch op de kamer te gaan spelen met elkaar en ze ging poedelnaakt een sleutel halen, ik besloot om poedelnaakt de bar in te lopen om 2 drankconsumpties te halen voor de kamergang, dat leverde aardig wat scheve gezichten op ::), dat kwam waarschijnlijk door een flinke staande ovatie tussen m’n benen ;D. Evelina kwam met de sleutel bij me staan en we begonnen lekker wild te tz in de barruimte en zo verlieten we de massa en streken neer in een vrij simpele kamer, de sessie had niet het PSE gehalte als met Denisa, meer GFE, vooral heel veel TZ en verder passeerde andere zeer aangemame hand en spandiensten de revue. En ik ondertussen maar verdrinken in die ogen van haar :pica, echt een Miss Universe , PZC super goed, ook zij DT, NMC zeker om over naar huis te schrijven, genieten, genieten en nogeens genieten :pompe, zo kwam ik na een goed half uur dan ook als gek klaar toen ik bovenop haar lag, zalig was dat! Deze GFE sessie was meer dan zeker voor herhaling vatbaar :13:.

Weer in de bar gekomen, ik dacht dit gaat lekker zeg :lostit. Na een tijdje herstellen, praatjes maken etc. kwam ik in gesprek met de Bulgaarse Cindy, 44 kg schoon aan de haak, haar had ik al meerdere keren gespot die dag, een voor mij zeer aantrekkelijke slanke dame met een mooi onderstel O0, het duurde dan ook niet lang of ook wij verdwenen in de kino. Ik trof weer een GFE , lekker TZ, knuffelen, maar ook lekker geil pussysliden. Na een minuutje of 10 presalen (ik hield het niet meer) zetten we koers richting een kamer. Daar was het maximaal broeien geblazen :017a. PZC was goed, 69 etc, toen kwam het: NMC ik dacht dat trekt zij nooit op z’n hondjes, WEL DUS!!!!!! Zoooooooo ik heb me een partij staan knallen daar :-\, echt ongeremde sex had ik met haar :pompe, zelf vond ze het ook duidelijk geen straf :dance2. Na een reeks van diverse rek en strekoefeningen en een aantal onmogelijke houdingen, kwam ik echt daverend op z’n hondjes klaar met die lekkere Cindy, helemaal top met haar! Ook met haar heb ik lekker gedoucht :happy. Met haar wil ik zeker nog een keer op herhaling! :great:

Teruggekeerd in de barruimte begon echter de ellende :021:, het was rustig, weinig mooie vrouwen meer, de sfeer was een ramp. Als dode vogeltjes zat iedereen erbij, jeetje dacht ik :017:. Op dat moment had ik eigenlijk moeten gaan, zo rond 22.00 / 22.30 uur. 3 heerlijke sessies gehad, nee zo eigenwijs als ik ben, ik wilde toch nog een keer met Denisa of Evelina kameren, beide in geen velden of wegen te bekennen ::). Ik begreep dat Evelina al een hele tijd in de Kino aan de gang was, ik besloot op haar te gaan wachten :king:. Moe dat ik was echt niet normaal, als een kip zonder kop heb ik zeker nog 45 minuten gewacht op een bankje in de kino :o, ik ben ook gek ook dacht ik maar goed, na een pannekoek sessie van 3 uur ! was ze dan eindelijk klaar :wildcat, ze zou even gaan douchen en dan naar me toe komen. Even later kwam ze, we rookte buiten een sigaret en gingen weer naar de kino, daar begon het hele circus weer van voor af aan net als de 1e sessie  :sexxx, dat gaat goedkomen dacht ik  ---> nottttttt! :017: We vertrokken naar de kamer, toen ik de lange trap op liep zakte ik zowat door mijn hoeven, aiiiii ik was wel heel erg naar de klote :-[. Een hele grote kamer gingen we op en de sessie kostte mij zoveel moeite, echt een slijtageslag. Een orgasme zat er neukend niet in, toen vroeg ik FT dat kreeg ik ook al niet meer voor elkaar :o, toen is het me uiteindelijk toch nog gelukt om over haar mooie borsten te spritzen 8), zij was trouwens ook helemaal afgedraaid, deze sessie was niet te vergelijken met de 1e die we samen hadden. Maar voor 4 joetjes was het toch nog de moeite, mede omdat er nog een 4e ontlading van kwam en hoe :035:.

Toen was ik echt helemaal aan het einde van mijn latijn, snel gedoucht en 02.15 uur stapte ik totaal verwildert mijn auto in :steeringwheel:, de polizei zag ik al stapvoets voorbij patrouilleren, och jee dacht ik, krijgen we dat gelazer ook nog ::)?! Ik werd niet aangehouden, had ook allang geen alcohol meer in mijn bloed, ik wilde gewoon snel naar huis. De terugreis was extreem zwaar en gevaarlijk, toch maar een hotelletje volgende keer? Vraag niet hoe maar ik kwam 4.30 uur weer heelhuids thuis aan en dook lekker onder de warme wol :-P.

Dit was mijn eerste kennismaking met de huiskatjes, tip voor de balie: ik adviseer naast een badjas wat extra PBM’s (persoonlijke beschermingsmiddelen) als handschoenen uitdelen want die heb je wel nodig bij sommige wilde katjes daar :wildcat.

Eind van de deze ochtend zal ik naar Dolce Vita vertrekken, ben benieuwd wat we vandaag weer gaan beleven O0.

Have a good day!

Greetz Again and Again ;)
« Laatst bewerkt op: 9 mei 2014, 08:02:29 door Again and Again »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #487 Gepost op: 10 mei 2014, 13:30:32 »
Misschien interessant om weten: het is geen probleem om HP tijdens een clubbezoek tussendoor enkele uren te verlaten.

Je steekt dan gewoon je badjas en slippers in je locker en je geeft je sleutel af aan de receptie. Je 10€ waarborg krijg je alvast terug (voor het geval je toch niet zou kunnen terugkeren). Je kan de club een paar uur verlaten en als je terug binnen wil gaan, moet je niet opnieuw inkom betalen, maar volstaat het om de 10€ waarborg voor de sleutel opnieuw te betalen (en die krijg je bij je definitieve vertrek uiteraard nogmaals terug).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Again and Again

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #488 Gepost op: 10 mei 2014, 21:12:32 »
Gisteren stond HP in eerste instantie niet op het programma, maar wel als stok achter de deur en gelukkig maar! Het was weer een dag om niet te vergeten :-\ !! Van het ene uiterste naar het andere! ::)

Gisteren einde van de middag ging ik dus vol goede moed een vrijkaartje DV verzilveren die ik verkregen had, helaas verliep dit bezoek alles behalve soepel :017:, ik zal er niet te veel woorden aan vuil maken, maar laat ik het zo zeggen: de kans dat je daar een TZ GFE treft met een leuke service is aanzienlijk kleiner dan in andere clubs :banghead:. Ja citeer maar: je moet goed zoeken bla bla bla. Ik trof dus gisteren een ware GF-NEE in plaats van een lekkere GFE, maar goed, misschien had ze haar dag niet, je weet het niet, ik ben na de slechtse kamergang die ik tot nu toe heb meegemaakt dan ook gelijk weggegaan. De baliemedewerkster heeft mij daarentegen nog wel goed gecompenseerd, dat mag nog wel gezegd worden.

Dus het was rond 18.30 uur dat ik weer buiten de poorten van DV stond :017:. Er zat maar 1 ding op: dat was volle sjas richting de huiskatjes :035:. Daar waar Knaktuut en Kanariepiet al reeds waren, Licky Luke en 007 waren ook net als ik onderweg naar HP. Daar iets over 19.00 uur aangekomen, het voelde gelijk alweer heel vertrouwd, mijn bezoek van 6 dagen terug lag me nog vers in het geheugen . Aan de bar bestelde ik een borrel 8). Ik denk wel dat wij gisteren met zijn allen een aardige duit in het zakje hebben gedaan, maar dat was het dan ook MEER DAN WAARD :13:!!!

En wederom 1 van de 1e dames die ik zag was Denisa, gelijk maar op afgestapt en het was dan ook meteen raak, VOL VOL MAAR DAN OOK WERKELIJK VOLGAS TZ EN KROELEN :happy. Binnen no time verdween de tragedie van DV als sneeuw voor de zon :039:. Ik had bij binnenkomst ook wat eten besteld, dat bleek later zeer goed te nassen :great:. Na het het consumeren van deze verzorgde maaltijd met de mooie Denisa aan mijn zijde, besloot ik m'n tanden even te gaan poetsen en m'n mond te spoelen zodat ik lekker fris met Denisa kon gaan lebberen t4517. Zo gezegd zo gedaan, ondertussen kwamen Knaktuut en Michelle aan tafel zitten met een warme hap, om hun eetlust niet te verpesten vertrokken Denisa en ik naar de Kino aangezien we aan tafel iets te klef waren en er al wat onzedelijke handelingen werden verricht ;D. Aanbeland in de Kino: hoe zal ik het eens omschrijven :017:???? Woorden schieten tekort!!!!! Ik dacht dat vorige week zaterdag de sessie al onder de noemer PSE geschaard mocht worden, maar hoe moest ik deze sessie dan noemen??? Verkrachting van beide zijde :-\???  Och och wat een topper is Denisa toch!!! Als zij je dag niet goed kan maken dan weet ik het ook niet meer hoor. Het was gewoon een dikke 10!!!!! En op z'n hondjes was vandaag wel mogelijk, heeeeeeeeeeeerlijk!!! We zaten in de kleine Kino, diverse voorbijgangers hebben met fronsende wenkbrauwen en toch wel openmonden gekeken hoe wij elkaar volledig uit elkaar aan het trekken waren :-\ . Toen Denisa mij naar mijn uitzinnig lekkere hoogtepunt bracht maakte ik dusdanige oerkreten dat dat sommige bezoekers en DVP's niet geheel ontging in de barruimte ::) haha, kon er niets aan doen, dat kwam echt vanuit mijn tenen die ontlading :dance2. Traditiegetrouw heb ik daarna weer heerlijk met Denisa gedoucht, alles is gewoon geweldig met haar, presale, sessie, aftersale, ze is lief, knap, sexy, gek en ik klik super met haar :happy.

In de barruimte Kanariepiet en 007 begroet en de bijbehorende handen geschud, ondertussen ging een andere bekende beer er ook met diverse DVP's vandoor (totaal 3) die had de smaak ook duidelijk te pakken. Na wat drankjes en babbelen vielen mijn ogen op de prachtige 20 jarige Roemeense Bianca, het is toch werkelijk niet te geloven wat een super figuur zij heeft, ik kon m'n ogen er niet vanaf houden :o, zo'n perfectie (mijn mening). Ik had weer eens een lekker bord eten besteld bij de gezellige dames achter de bar en ook van dit bord heb ik lekker gesmikkeld O0. Na het eten ook weer m'n bakkes even opgefrist en mij weer naast Bianca gestationeerd, lekker TZ op de bank en we verplaatsten ons naar een rustiger bankje waar zij mij trakteerde op een ongelooflijke DT kluifbeurt :sexxx. Waar laat ze mijn pik????? Echt zo DT in het kwadraat 8), weer zo'n topper in HP!! Na een tijdje presalen vertrokken we naakt naar de kamer, Knaktuut verslikte zich bijna in zijn bel wijn toen hij ons voorbij zag stiefelen :-\. Op de kamer verliep ook alles naar wens, deze dame kan echt bijzonder lekker pijpen in diverse variaties, maar haar handelsmerk is toch echt DT DT DT !!!! Wooooooow what a feeling ;D!!!  NMC was een dikke voldoende, voelde erg goed aan!!! Ik kwam na een minuutje of 20 zalig missio klaar :pompe. We hebben gezellig samen nog een sigaretje gerookt en wat muziek van mijn telefoon beluisterd. Ook met haar werd naderhand het doucheritueel uitgevoerd :035:, lekker inzepen die handel :)). Opzeker dat ik nogeens met deze knappert op herhaling ga O0.

Elke keer als je dan weer terugkwam in de bar was het van: waar is die en die? Ja die is alweer aan het kameren, jaaaa hoor ::) zo ging dat continu ;D. Ik sta aan het eind van de avond met Kanariepiet te praten, ik zei KP: wie van de dames die hier nu nog lopen (het werd rustiger) kan nou echt lekker TZ? Hij wees direct naar Sabrina, deze dame had ik vorige week zaterdag ook al wat keren gezien en die zocht vaak oogcontact maar van een kennismaking is het toen niet gekomen :017:. Kanariepiet zei dat ik niet te lang moest wachten omdat het een veel geboekte dame bleek te zijn, ik nam deze tip dan ook op een gouden presenteerblad aan en stapte op Sabrina af :039:. Mijn gezelschap was gewenst, dat kon ik wel merken 8). Toen ik met haar stond te praten, bestudeerde mijn ogen ondertussen haar prachtige lijf, ze is toch wel een tikkie knapper dan ik dacht :ladyred! En een ooooooh zoo'n prachtig figuur, met hele mooie borsten die geweldig in de hand liggen! Nu komt het: Kanariepiet had helemaal gelijk: ze zoent als de beste!!!! De nieuwe binnenkomer met stip op nummer 1 in de TZ top: Sabrina!!!!!!!!, op de voet gevolgd door Denisa met een respectabele 2e plaats . Maaar oooooooooooow wat word ik opgewonden van die TZ van Sabrina, zo lekker en afwisselend, haar tong achter in je keel, SUPER SUPER SUPER yourock! We veplaatsten ons richting de kleine Kino, waar ik nog veel meer kwaliteiten van dit engeltje mocht doen ervaren :035:, ze is een ware GFE!!!! Ik denk toch ook wel mijn nummer 1 GFE op dit moment!!! Het voelt zo prettig met haar in de ruimste zin van het woord ;D. Ik stond voor een bankje met naast mij een schot, Sabrina zat op haar knietjes op dat bankje mij zalig te pijpen!! Wat een zuigkracht heeft zij!!!!! Een Miele stofzuiger van 2.400 watt is er niets bij :-\, lol haha. Ze is gewoon GEWELDIG! Een grappige bijkomstigheid was dat toen Sabrina bij mij het bloed uit m'n hoofd richting m'n lul aan het zuigen was, er een bekende ineens over het schot leunde ::), mogguh Sherrif!! Die moest ook even relativeren wat hij daar onderogen kreeg :017:. Hij kwam afscheid nemen, tijd om naar huis te gaan, 3 kamers gehad, de hand geschud en tot de volgende keer, we hebben gelachen en het was gezellig :039:. Terug naar naar de actie: we besloten boven verder de lichaamssappen uit te gaan wisselen en op de kamer was het ook dolle pret, standje 69 is zoooooooooo geil met haar!!! Helaas begon de vermoeidheid al aardig toe te slaan, ik kreeg ik van diverse kanten rake klappen van de man met de moker :lol_hitting:, ondanks dat heb ik een zalige GFE sessie met Sabrina gehad en gelukkig ook nog afgesloten met een orgasme O0. Ook samen nog een peukske gerookt en muziek geluisterd, heel chill :happy!!!! Een schat van een meid!! Waar ik 100.000 % mee op herhaling wil en dan zeker aan het begin van de dag!! :13:

Toen kwam de avond/ nacht toch wel op z'n einde, nog wat babbeltjes hier en daar gemaakt, ik stond me om te kleden en ineens kwam daar op haar schattige pantoffels Bianca aangelopen, ze vloog me om de nek en begon me langdurig te zoenen en te knuffelen, zoooooooooooooo spontaan, helemaal top :great:. Kanariepiet, Licky Luke en ik trokken de deur van HP zo rond 02.30 uur achter ons dicht . Wonder boven wonder verliep de lange terugreis mij heel erg goed, geen inkakmomenten, ik was totaal vervuld met 'de liefde' van de huiskatjes!!

Ja ik zeg je eerlijk, HP heeft mijn hart gestolen, ondanks dat de sfeer er soms saai kan zijn lopen er toch echt engelen rond daar 8)! Ik heb nu met 5 dames van HP gekamerd en ik heb alleen maar lof over deze dames :pica.

De gedachten spelen alweer om aanstaande zaterdag de huiskatjes te gaan bezoeken, aangezien ik die zaterdag er na met de hele bende naar Samya ga en dat weekend daarop niet kan, dan duurt het weer even voordat ik ze weer zie :017:.

Je begrijpt nu waarschijnlijk wel wat ik bedoelde met: van het ene uiterste naar het andere ;D.

De huiskatjes hebben mijn dag helemaal goed gemaakt!!!

Kanariepiet, Knaktuut, Licky Luke en 007 ook bedankt voor deze topavond/ nacht :great:!

Untill the next story!

Have a good weekend!

Carpe Diem!

Greetz Again and Again ;)
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2014, 21:29:54 door Again and Again »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #489 Gepost op: 10 mei 2014, 22:07:39 »
30 april 2014 'Tanz in der Mai
Rond 15 uur parkeerde ik op de nog enige parkeerplaats  :steeringwheel:. Bij Sabine 60 zuur verdiende euries afgetikt en met mijn doppelXL badjas en handdoeken naar de kleedruimte. Tijdens het omkleden liep KanariePiet langs. KP had ik al lang niet meer gezien. In de kleedruimte ontving ik eerste indrukken van de aanwezige huiskatjes :tietjes. 
Na de douche, heb ik mij eerst een kop koffie besteld bij Ilaria nadat ik haar eerst een paar dikke pakkerds had gegeven. Op het terras trof ik KP weer en we nestelden ons helemaal achterin om te socializen. Dat bleek echter geen goed idee, want we werden weg gerookt door de BBQ :103:. Enfin, een ander plekje gezocht. Even later sloot noglangnietuitgewandeld bij ons aan. Ook al een tijdje niet gezien. Naast onze clubhobby heb ik met nlnu ook nog een andere gezamenlijke hobby, dus gespreksstof genoeg.
Op de website stond dat er 28 dames aanwezig zouden zijn, maar dat aantal werd in mijn beleving niet gehaald. Ik schat zelf 20, misschien iets meer. Van de bekende dames waren aanwezig Denisa, Evelina, Sabrina, Bianca, Shila, Rebecca, Corina, Nicole, Elena, Nadia, Sunny, Anja, Denisa. Paula was opvallend niet aanwezig. Rosa was er ook niet, dus die kon me niet afblaffen. Opvallend veel Duitsers aanwezig, die waarschijnlijk al een een lang weekend waren begonnen. Ook wat mannen met gewone kledij, dat bleken de members van Frajo's Drumland te zijn.

Nlnu zocht zijn heil bij Shila en KP bij Nadia. Ik besloot binnen maar eens op onderzoek uit te gaan, nadat ik mij eerst een bel  :party0036: had besteld. Ik stond aan de bar van waaruit ik zicht had op de gang tussen de bar en de receptie.   ::)  zie het goed??? Ik dacht Michelle gezien te hebben. Het was slechts een flits en de dame in kwestie was veel blonder. Het zal wel verbeelding zijn, want ze had de voorlaatste keer aangegeven dat ze niet zou 'arbeiten' met Tanz in der Mai.
Ik gaf mijn ogen goed de kost. Er lagen genoeg hertjes in de wei. Er viel wat te kiezen. Elena had ik in gedachten, maar die was op dat moment nergens te bekennen. Zo ook geen Denisa of Evelina. Het zou zover allemaal niet komen, want wie porde daar in mijn rug?  :-\ Michelle! met hellblondes haar en gehuld in een prachtige partyjurk. Ik hoefde geen twee keer te kijken of ze het echt was. Wat een beauty  :laydown! Dit is toch veel mooier dan FKK (vind ik). Het was een verrassing en deze was meer dan geslaagd. Zoeken hoefde ik niet verder meer. Met Michelle naar het terras voor een peuk. De BBQ draaide al flink overuren, maar we besloten nog niet te gaan eten. De eerste kamergang diende zich aan. Volgens recept met whirlpool  bad2. Het jurkje uitdoen kon niet zonder mijn hulp, maar ja......aanhouden is ook zo wat. Een sessie van 2 uur volgde, waar we over en weer een elkaar weer een stevige massage gaven. De massages zijn niet altijd meer pijnlijk. Went mijn rug er aan of wordt ze wat milder? Geen condoomtest deze keer. Zoals altijd een prima sessie met de blonde Duitse schone, al ligt de sleur na zoveel keer wel op de loer  :017:.

De band speelde er al lustig op los.  :7505: Echter, veel en veel te hard. Geen man binnen. Het weer was goed en iedereen zat buiten bij de BBQ. Als de deur naar het terras open ging kon je elkaar niet verstaan. Sunny heeft zijn 'volumegedrag' alreeds goed aangepast, nu de band nog! In tegenstelling tot eerdere berichten over rauw en niet warm vlees van de BBQ kan ik alleen maar lof spreken over de wijze waarop de BBQ was verzorgd. Uitstekend!
Van Michelle mocht ik geen Weißwein meer drinken. Dat schijnt niet goed voor mij te zijn, dus maar een water besteld. Gewapend met dit drankje naar boven voor een tweede kamergang. Het werd een korte kamergang maar weer een prima kamergang. Michelle moest om moverende redenen vroeg weg.

Terug in de bar leek de club wel dood. Het aantal mannen was flink verminderd. De meeste nieuwe en onbekende dames klitten bij elkaar of lagen als zakken zout op de bank. Deze nieuwe lichting kent Panthera nog onvoldoende. Echt uitnodigend was het niet. Een uitzondering is de vaste kern van dames. Die weten precies hoe het spel gespeeld wordt en proberen er nog wat van te maken. Ik hoop dat de vaste meiden nog even blijven. Met het vooruitzicht van 9 mei in gedachten en de doodse sfeer werd het een kortere avond dan verwacht. Een keer vroeg thuis kan geen kwaad en is goed voor het alibi.

9 mei 2014
Ik was voornemens pas laat in de middag te gaan. Echter, KanariePiet zou al rond 12 uur arriveren. Wel zo gezellig dacht ik. Donderdagavond nog een paar uurjes doorgewerkt evenals vrijdagochtend. Daarmee kon ik om klokslag 12 uur vertrekken  :steeringwheel: uit de mooiste stad van Nederland naar het Ratingse sprookjesbos. Kwart over één geparkeerd op een bijna lege parkeerplaats. Twee Duitse en een Belgische auto. Mijn boodschappenwagen was de enige met Nederlands kenteken. De afgelopen week veel contact gehad met o.a. KP, Licky Luke, Again and Again, 007 en Vendezz. Met uitzondering van KP (en Vendezz.....braaf thuis op de bank) ging ieder zijn eigen weg naar een andere club waaronder Babylon en Dolce Vita.

Het ontvangst op vrijdag is normaliter door Sabine. Echter deze was Annetta de theke, waarvan ik al vaker heb geschreven dat zij aan de verkeerde kant van de receptie werkt.
Na alle plichtplegingen eerst naar de bar. Ilaria was niet aanwezig. Ilaria en tattoo Nadine zijn toch de zonnetjes achter de bar. Ze werken gestructureerd en je kan meteen bestellen.
Ik hoopte Maria te treffen die al sinds 25-4 met vakantie was. Met Maria, een van mijn M&M's, was ik al lang niet meer op kamer geweest. Ik heb met Maria altijd goede sessies gehad. Geen Maria te zien. Denisa wist wel mijn aandacht te trekken. Ik gaf haar aan dat ik eerste even naar het terras ging en dat ik met een kwartiertje terug was. Met mijn Weisswein naar het terras om even bij te kletsen met KP. Wie kwam daar ineens bij ons staan? Maria!!  :o Het bleek al weer haar tweede dag te zijn na een welverdiende vakantie. Lekker bijgekletst met KP en Maria. KP dwaalde langzaam af in de armen van Nadia wie anders???? :039:, die inmiddels ons gezelschap had versterkt. Ik bleef met Maria over. Een van de sterkte kanten van Maria is haar communicatie. De ideale gelegenheid voor een kamergang. Ik heb haar uitgelegd dat ik reservering met Denisa had en beloofde haar later op de dag op kamer te gaan. Maria is zoals ze is, geen probleem!

Ik besloot om een douche te nemen en Denisa op te zoeken. Denisa was al in gezelschap van een andere rakker, maar het blijkt dat ook Denisa haar afspraken na komt. Tijdens het douchen  :douchen stond ze ineens naast me. In de barruimte begonnen de eerste presales die later werden voortgezet in de kleine kino. Again and Again schreef het al eerder, ze laat je zo ongeveer alle hoeken van de kino zien. Ik vroeg haar maar om een sleutel halen en zo belandden we op kamer 3. Ik was al twee keer eerder met Denisa. Hoewel ik geen PSE mens ben, moet ik zeggen dat Denisa een uitstekende service geeft. Niets is te gek. Echter, de GFE factor ontbreekt, die is 'nul'. Op het eind van de sessie nog even gekletst. Ik vind dat altijd wel prettig. En zoals zo vaak heeft ook deze dame een eigen story en dat geeft dan meteen een ander beeld als de eerste indruk. In iets minder dan een uur rondden we de kamergang af en besloot in de sauna in te gaan. Na een kwartiertje sauna met ijskoud water afgeblust en beneden naar de douche.

Het was inmiddels half 5. Michelle kon elk moment arriveren en zette mij op het terras met een bel weißwein. Corina kwam nog een peuk roken. Tot een goed gesprek kwam het niet. Iets over vijven verscheen Michelle met haar Latte Macchiato  :happy. Inmiddels weet ik hoe de 'Herrin' haar 'latte' wenst. Michelle vertelde honderd uit en had een stressweek achter de rug, dus na een half uurtje naar de whirlpool. Lekker ontspannen. Daar zijn we zo'n twee en een half uur gebleven. Het hoeft geen betoog meer, veel lachen en ouwehoeren en altijd weer de beste ft van heel NordRheinWestfalen.
Tijdens deze kamer bereikten mij al diverse appjes van gebeurtenissen in Babylon en Dolce Vita. De daar aanwezige bekende rakkers vonden in die clubs niet wat ze er van verwachtten en besloten naar Panthera te komen. :lol Toen Michelle en ik rond 20 uur de kamer verlieten trof ik Licky Luke, Again and Again, 007 en een weinig schrijvende Zuid-Limburgse rakker, waarvan mij de naam is ontschoten. Dat werd nog even een gezellig uurtje. Michelle en ik hadden ons wat van de kaart besteld en nestelden ons naast Again en Again (die ik niet niet eerder in levende lijve had ontmoet die al weer druk 'in gesprek' was met Denisa. Veel gevaarlijker was het moment toen Licky Luke naast Michelle ging zitten. Altijd oppassen met LL, want voor je het weet is Michelle in rook opgegaan.  :040:

Enfin, weer tijd voor een peuk, alvorens we ons voor een tweede kamergang zouden gaan inspannen. LL ging op kamer met Maria, Again and Again met Denisa. Er was geen kamer meer vrij, dat had ik nog nooit meegemaakt bij HP. Wel de whirlpoolkamer. We besloten ook daadwerkelijk weer van de whirlpool gebruik te maken. Michelle vroeg om een massage en kwam met de rug tegen mij aanzitten. Een massage zonder olie is toch wat ongemakkelijk. Ik hoop dat ik er nog het een ander van heb kunnen maken. Na de whirlpool zijn we weer op het bed beland. Nog maar eens laten verwennen met een finale FT. Hoewel ze had aangegeven dat ze uiterlijk om 10 uur zou vertrekken, werd het toch nog ruim half 11........ . Na deze tweede kamer ging Michelle meteen naar huis.  ::)

Ik liep naar het terras en er was een gezellig samen zijn met een aantal ijsberen. Maria bekeek het zich van korte afstand en genoot zichtbaar van al die Holländer. Na een tijdje ben ik bij Maria gaan staan. Ik had met Maria nog een afspraak staan. Hoewel het mij eigenlijk genoeg was geweest voor deze dag belandden we uiteindelijk toch op de kamer. Het was al weer een hele poos geleden door het vele kameren met Michelle.
De GFE factor van Maria is nog altijd van het allerhoogste hoogste niveau. Maria omarmt je helemaal en kroelt heerlijk tegen je aan. Daar kan ik echt van genieten. Die echte GFE heb ik toch wel gemist de laatste tijd merkte ik nu. Het lukte mij nu ook weer om Maria tot een hoogtepunt te brengen. Ik ben door de prima sessie met met Maria toch enigszins in twijfel geraakt.  :017:
Na iets meer dan een uur hebben we de kamer verlaten en hoopte ik nog wat vrienden te treffen. Slechts een tweetal dames in de barruimte. Ik trof alleen 007 aan de bar en LL in een heftig vrijende toestand met een dame liggend over 3 krukken :kissass. Verder was iedereen op kamer. LL ging ook op kamer. Dus ik besloot maar het hazenpad te kiezen. Het was mooi geweest.

Samengevat.
4 uitstekende kamergangen met Denisa, Michelle  victory en Maria.
Het eten en drinken was weer van prima kwaliteit.
De sfeer....., tja! Heeft 2 zijden. De algemene sfeer in Panthera was na 22 uur weg. Ik heb andere tijden gekend. Toch maakt de gezelligheid met een paar bekende rakkers veel goed. De sfeer bepaal je voor een groot deel ook zelf.
Een hele dure dag deze keer, mijn beurs was vacuüm getrokken. Verhouding Prijs/kwaliteit: vind ik een moeilijke deze keer. Ik onthoud mij het noemen van een getal.

Illusion plopp.




Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #490 Gepost op: 13 mei 2014, 22:24:50 »
Voor enkele weken HP aangedaan, 50 drumsticks en 10 roffels als opmaatje die ik terug in m'n smoelwerk kreeg gesmeten bij vertrek. Voor een vrijdag veelst te rustig doorheen de dag eigenlijk, enkele bekende Ollanders, enkele Franstaligen en wat bekende Duitsers, keuvelen en socializen was weer niet van de poes. De reden des aanreis had me alras in de smiezen en tengevolge was het weer een van gekkigheden niet gespeende middag voor dit rapalje dat ondersteboven werd geallroundsaled dat het een aard had. Een hooggerespecteerde Duitsche indiaan werd er plaatsvervangend ongemakkelijk van en wierp dit gespuis enkele niet mis te verstane verwensingen toe, doch goedbedoeld voor de goeie orde. Melody dus zoals weinig zal verbazen, sessiegenote 1&2 en aangezien ss compleet gesloopt werd zoals betaamt volgens deze Bulgaarse wervelwind viel er voor de andere dames weinig te rapen bij me. Sfeer jammerlijk genoeg matjes te noemen, barbediening degelijk door Bianca (voorheen BNote), eten smakelijk als altijd doch wegens andere lijfelijke prioriteiten wederom slechts aan 1 maaltijd toegekomen.

Qua dames in lijn der laatste maanden een groot verloop, er werden enkele matige sessies genoteerd van bekende heerschappen, ss hield zich dus (grotendeels wegens eclatant succes met mejuffer) afzijdig in betrekking tot de nieuwe dameskracht. Openlijke gekkigheden werden nauwelijks gesignaleerd helaas, wat profitariaat van drinkende laaglanders, een evolutie die al maanden een spoor ploegt doorheen de ooit als quasi ondoordringbaar servicedichtheid te catalogeren staat van dienst. Wat wel toe te juichen valt is het langer verblijf van Gabriella, de terugkeer van Nisrina, de treugkeer van Laura en Diana, voorts was dit jochie drukbezet door de reden des aanreis en zo is het ook goed, immer nog weit vorne, en dit wegens plausibele redenen. Jammerlijke evolutie: het stijgende aantal dames dat nog slechts enkele daagjes present tekent...

Fazit: wegens voornamelijk 1 dame nog steeds een bezoekje waard, doch jammerlijk genoeg geen schim meer van wat het ooit was, en ditaangaand voorziet ss weinig verandering/beterschap op korte termijn. Melody performde gelukkig weer op een dusdanig niveau dat er voorts geen spaander tegen in te brengen viel, de reden des aanreis: meer dan ooit tevoren. Don't forget what makes us tick!

Peace out!

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #491 Gepost op: 13 mei 2014, 23:11:52 »
Fazit: wegens voornamelijk 1 dame nog steeds een bezoekje waard, doch jammerlijk genoeg geen schim meer van wat het ooit was, en ditaangaand voorziet ss weinig verandering/beterschap op korte termijn. 
Jammer genoeg. Te veel nieuwe dames die niet lang blijven.
De goede sfeer van vorig jaar is weg. Het is nu zeer rustig.
 


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #492 Gepost op: 18 mei 2014, 09:53:50 »
Eergisteren (vrijdag) ben ik, samen met een niet-schrijvende vriend nog eens naar HP getrokken. Initieel was ik van plan om eergisteren naar Planet Eden te gaan, maar de aanwezigheid van een handvol bekende ijsberen in HP en van een jonge, geile meid, die van elke kamergang met mij een uitputtingsslag weet te maken, deden mij besluiten toch maar naar HP te trekken. Het bezoek voor Planet Eden is uitgesteld naar 26/05.
 
Aanvankelijk zag alles er heel mooi uit. Ik had vrijdag een dagje vrij, dus ik zou lekker lang kunnen uitslapen en fris naar HP trekken. Mooie vooruitzichten, maar het zou anders lopen.

Er waren problemen op mijn werk en mijn aanwezigheid aldaar was vrijdagochtend plots toch vereist. Op zich geen drama, ware het niet dat mijn favoriete voetbalclub: STVV, donderdag een cruciale eindronde match speelde in het kader van een eventuele promotie naar eerste klasse. Een match waar ik als fanatiek supporter uiteraard niet mocht ontbreken.

Na een zinderende match, werden de bezoekers uit Leuven donderdag met een 2-1 nederlaag terug naar huis gestuurd, hetgeen mijn Kanaries op 2 overwinningen van 1ste klasse brengt en uiteraard vroeg dat om een stevig feestje. Ik zou begot niet meer weten hoeveel pinten ik verzet heb, maar feit is dat ik pas om 4u in mijn bed lag en om 7u, met een kater van jewelste, al terug moest opstaan. Tot daar dat lekker fris naar HP trekken.
 
Enfin. Ijskoude douche genomen, een stevig ontbijt gegeten (spek en eieren, niks beter om ne kater te verdrijven), op naar het werk, waar ik een crisismeeting moest bijwonen (niet ideaal als je hoofd op ontploffen staat) en na een ware marteling van maar liefst 3u, kon ik eindelijk richting HP vertrekken.

Onderweg mijn niet-schrijvende vriend, die er om de 1 of andere reden veel frisser dan mij uitzag, opgepikt en na een ritje van een kleine 2u reden we rond 13u45 de parking van HP binnen. Op dat moment stonden er een tiental auto's op de parking. 1 Belgische, 2 Nederlandse en een zevental Duitse nummerplaten.
 
We belden aan en werden binnen gelaten door Veronika. De receptie was onbemand. We moesten een paar minuten wachten, vooraleer de theke opdaagde. Mijn vriend en ik werden, net als altijd, hartelijk welkom geheten en we kregen de nodige verontschuldigen voor het moeten wachten.

We overhandigden onze centjes, kregen in ruil daarvoor onze ijsbeer tenue en 2 handdoeken en trokken richting kleedkamers. Ik had me nog maar net omgekleed en wie kwam daar al met wiebelende, naakte borsten de kleedkamer binnen gespurt: Nadia, de Bulgaarse meid, waarvan ik hoopte dat ze Piet en mij gisteren tot een handvol orgasmes en ultieme uitputting zou leiden. De start, met enkele stevige knuffels en een paar natte, diepe tongzoenen, was in ieder geval al veelbelovend.
 
Piet had al onmiddellijk zin in Nadia, maar ik moest nog beter wakker worden, vooraleer ik aan een kamergang kon beginnen denken. Ik trok dus, samen met Nadia en mijne kameraad, eerst naar de bar, waar ik me een lekkere koffie bestelde. In de bar waren op dat moment een tiental vrouwen en een man op 7 aanwezig. Nog geen mij bekende ijsberen.
 
Mijn kameraad trok onmiddellijk naar het dakterras om van het zonnetje te gaan genieten. Hoewel we gisteren 12u in HP zouden blijven, zou ik hem niet meer vaak zien. Telkens ik naar een kamer trok, kwam hij terug van een kamergang en omgekeerd. No prob. We trokken immers niet voor elkaars mooie ogen samen naar HP en we hadden op de 2 uur durende rit naar huis nog genoeg tijd om te praten. Mijn kameraad heeft gisteren btw met Elana, Luciana, Anda en Paula gekamerd. Telkens tot zijn grote voldoening.
 
Ik bleef dus rond 14u in de bar achter met Nadia. We verplaatsten ons al snel naar het hoekje achterin (met het TV-scherm). Ik gaf Nadia aan dat ik nog moest wakker worden en rustig aan wou beginnen. Dat viel echter in dovemansoren, want na nog geen 5 minuten, begon Nadia me op te geilen. Hevige tongzoenen, op me komen zitten, met haar natte poes over Piet schuren, haar borsten in mijn mond steken, Piet aftrekken en pijpen... De ijsbeer die 2 meter verder zat, wist niet waar hij zijn ogen moest laten. Die was duidelijk nog niet vaak in HP geweest.

Enfin. Na een half uurtje pret in de zetel, hield ik het eigenlijk niet meer, maar ik wou toch nog niet toegeven. Ik dus Nadia mee naar buiten genomen, waar we in gesprek raakten met 2 ijsberen en 'hun' respectievelijke dames. Nadia bleef me ondertussen echter subtiel opgeilen en tegen 15u hield ik het uiteindelijk echt niet meer. Ff een douche genomen en Nadia een sleutel laten halen.
 
Nadia en ik zouden uiteindelijk van 15u tem 16u30 op kamer belanden, voor een uitstekende kamergang met een ontgoochelend einde. Tijdens de kamergang passeerde alles de revue: tongzoenen, droogneuken, pussysliden, beffen, pijpen, uitgebreid en gevarieerd neuken... Langzaam maar zeker waren we naar mijn hoogtepunt aan het toewerken. Plots wou ik echter overschakelen van een cowgirl naar hondjes en merkte ik dat het condoom verdwenen was.

We stopten onmiddellijk met neuken en Nadia probeerde het condoom uit haar poes te halen, maar dat lukte haar niet. Zij dus naar het toilet en het duurde bijna 10 minuten eer ze terugkeerde, het condoom triomfantelijk in haar hand houdend. Eind goed, al goed, behalve voor Piet, want ondertussen naderde de kamergang het anderhalf uur en was mijn lust even ver te zoeken. De kamergang dus maar afgerond en verrassend zonder orgasme afgesloten. Boven nog even gezamenlijk gaan douchen en aan de lockers afgerekend.
 
Ondertussen was Knaktuut blijkbaar aangekomen, dus ik ging naar hem op zoek. Ik vond hem buiten, waar hij met Licky Luke aan het Appen was, allez, waar hij Licky Luke groen van jaloezie aan het maken was met onze aanwezigheid in HP. Geen nood Licky Luke: op 23/05 is het aan jou en de dames kijken nu al vol verwachting uit naar je komst!
 
Ff bijgepraat met Knaktuut tot Michelle tegen 17u10 opdaagde. Plots bestond ik niet meer, dus na enkele minuten liet ik Knaktuut wijselijk achter in de armen van zijn blonde, Duitse schat. Ik zelf ging terug op zoek naar Nadia.
 
Nadia was ondertussen in de bar blijkbaar op mij aan het wachten. Ze wou me niet storen tijdens mijn gesprek met Knaktuut. Ik pakte me een pint en we trokken naar het dakterras. Dat dakterras was goed bevolkt. In de 'glazen kamer' lagen een vijftal Bulgaarse meiden, waaronder Paula en Evelina, van het zonnetje te genieten. Elders op het dakterras zaten zoenende en knuffelende 'koppeltjes' van het zonnetje te genieten. Heel gezellig allemaal.
 
Nadia en ik zijn zo'n half uur op het dakterras gebleven, en net als eerder op de dag, liet ze het niet na me voortdurend op te geilen. Tegen de zessen was het dan ook weer zover en liet ik Nadia de sleutel halen voor een kamergang van een uur, die dit keer wel tot een orgasme zou leiden. Oef!!

Na een nieuwe gezamenlijke douche had ik honger gekregen, dus ik trok richting bar, waar ik me nummer 4 op de menukaart bestelde: kip met gebakken groentjes en gebakken aardappelen in een curry sausje. Het was héél lekker! Tijdens het eten heeft Nadia me braafjes gezelschap gehouden. En ze pikte geen eten van mijn bord! Dat apprecieer ik wel in een meid.
 
Ondertussen was het de achten gepasseerd en begon de vermoeidheid bij mij toe te slaan. Nadia stelde voor om in de grote kino te gaan uitrusten. Zo gezegd, zo gedaan, lagen we niet veel later samen in de zetel schuin onder het TV-scherm.

Van rusten zou echter niet veel in huis komen, want al snel begon Nadia me weer op te geilen en niet veel later, belandden we op het grote bed in de kino. Het elkaar lekker opgeilen ging daar lustig verder, tot op het moment dat ik Nadia weer wou neuken. Kamerjas uit, een naakte meid onder me, Piet op oorlogssterkte en toen... kreeg Nadia plots 'cold feet'.

Ze had naar eigen zeggen nog nooit in het 'openbaar' geneukt en zag dat ook gisteren nog niet zitten. En daar lag ik dus met een broek vol goesting (weliswaar zonder de broek).

Na deze tweede 'koude douche' van de dag, heb ik Nadia dan toch maar de sleutel van een kamer laten halen en om 21u lagen we weer op een bed. Een beetje gefrustreerd door de vreemde ontwikkelingen in de kino, kon ik me niet volledig laten gaan en dit zou dan ook de minste van mijn 4 kamergangen van gisteren worden. Ik heb de kamergang gelukkig wel kunnen afsluiten met mijn tweede orgasme van de dag.
 
Opnieuw gezamenlijk douchen en tegen 22u stond ik alleen in de bar. Daar was Knaktuut op dat moment afscheid aan het nemen van zijn Michelle en was Foots ondertussen ook aangekomen. Ik praatte even bij met Foots, tot Michelle vrij was en ik voor de tweede keer eergisteren plots 'onzichtbaar' werd omwille van deze mooie, omwille van haar zuigkwaliteiten, geroemde dame.

Gelukkig was Nadia me ondertussen gezelschap kunnen houden. Michelle ging een sleutel halen en Foots nam afscheid van ons. Hij vertrok richting zevende zuighemel.
 
Ik ben samen met Nadia nog tot ongeveer 23u aan de toog blijven hangen. Net als bij mijn vorige bezoeken aan HP hing er eergisteren tussen 22u en 23u maar een heel matte sfeer in de club. Er waren dit keer wel wat mannen en vrouwen aanwezig, maar veel ambiance was er niet.
 
Om 23u had ik het dan ook wel gezien in de bar, dus ik liet Nadia, die ook nu weer niet had nagelaten me voortdurend op te geilen, de sleutel halen voor een vierde en laatste kamergang. De vermoeidheid had ondertussen zo hard toegeslagen, dat Nadia op de kamer 2 uur lang alle registers moest open trekken, om me tot een derde orgasme te kunnen laten komen. Maar... het is haar gelukt, en wat een orgasme was me dat ... Werkelijk mijn ganse lichaam trilde.

Halverwege onze kamergang was er plots dan toch sfeer in de bar. We hoorden veel gelach en gedans. Dan zitten wij op kamer en gaan ze ineens een feestje bouwen... Volgens mijn kameraad was Veronika haar verjaardag de aanleiding voor dit kleine feestje.
 
Om 1u verliet ik doodop, maar heel voldaan, samen met Nadia de kamer. We zijn samen nog rustig een koffie gaan drinken in de bar, waar mijn kameraad op de slots aan het spelen was en waar de laatste mannen nog aan het nagenieten waren van hun dagje HP. Ik telde op dat moment nog een vijftal vrouwen in de bar.
 
Na een deugddoende koffie ben ik samen met Nadia nog een laatste keer gaan douchen en om 1u45 namen we met een laatste hevige tongzoen afscheid van elkaar.

Ik ben in de bar ook nog afscheid gaan nemen van Ilaria, sleurde mijn kameraad weg van de slotsmachine en, na onze normale plunje terug te hebben aangetrokken, verlieten we om stipt 2u de club.
 
Het was weer een heel leuk dagje HP (Nadia) geweest.

Enkele van de eergisteren aanwezige vrouwen: Paula, Rebecca, Corina, Maria, Nicole, Elena, Shila, Luciana, S(h)andra, Celine, Ewa, Evelina, Jacky, Sabrina, Bianca, Denisa, Veronika, Nadia...
 
Gisteren stond er dan eigenlijk een dagje uitrusten op het programma, maar daar heeft Piet uiteindelijk anders over beslist. In de vroege namiddag een beetje bijgeslapen, wakker geworden met een 'ochtenderectie' en om 14u30 toch maar besloten om opnieuw naar HP te rijden, waar ik gisteren zou blijven van 16u30 tem 0u30. Again and Again was gisteren ook aanwezig in HP, dus ik ga het aan hem laten om verslag uit te brengen over die dag.
1 ding wil ik wel nog meegeven: gisteren was Nadia plots over haar schroom heen en heb ik haar in elke hoek van de grote kino mogen neuken, hetgeen resulteerde in veel smachtende blikken van collega ijsberen en mij mijn eerste oerknal in vele maanden in de kino opleverde!
 
Op 23/05 staat er nu nog 1 bezoek aan HP gepland, met oa Knaktuut, Licky Luke en Vendezz en daarna zal het waarschijnlijk tot midden juli duren eer ik er nog eens raak.
 
Maar HP, voor nu: alvast tot volgende week!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Again and Again

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #493 Gepost op: 21 mei 2014, 08:08:33 »
Het zal de meeste van jullie niet ontgaan zijn dat ik erg onder de indruk ben van HP O0. Zaterdag 3 mei werd ik ontgroend door de huiskatjes en hoe :mistress. 6 Dagen later op vrijdag 9 mei mijn 2e super geslaagde bezoek vergezeld door een aantal gezellige bevriende ijsberen en afgelopen zaterdag 17 mei was mijn 3e achtereenvolgende bezoek aan Ratingen  :035:.

Zaterdagochtend waren de zenuwen en adrenaline wel weer zeeeeer goed te voelen in mijn lijf :o, heerlijk die lichaamseigen drugs ::). Met een behoorlijke (lekker voelende) steen in m'n maag begon ik aan mijn ruim 2 uur durende reis :steeringwheel:. Onderweg ontving ik de blijde boodschap dat vriend Kanariepiet ook naar HP zou komen, gezelliggggggg dacht ik :13:.

Onderweg spookte er natuurlijk weer van alles door mijn hoofd: wat voor een avontuur ga ik nu weer beleven?? Vorige week natuurlijk die gigantische GFE sessie met Sabrina gehad  en niet te vergeten de snoeiharde ongeremde pornosessie met de topper Denisa 8). Ik heb een hoop zitten spitten en graven in de dames recensies. Daar kwamen een aantal namen naar boven en die wilde ik weleens zien om te kijken of ze ook in mijn straatje zouden vallen. Smaken verschillen nu eenmaal en het hangt natuurlijk van heel wat factoren af of de kamergang boven gemiddeld gaat worden :inlove.

Het weer was prachtig zaterdag, na m'n tank in Ratingen voordelig vol te hebben gegooid was het nog 2 minuutjes rijden naar HP, vol goede moed stapte ik het onderkomen van de huiskatjes binnen, de deur van de keuken stond open en ik keek zo de barruimte in en zag Denisa al aan de bar zitten, die moest even goed kijken want ik liep in mijn normale kledij, dat is natuurlijk een heel ander gezicht dan dat witte gewaad :lol_hitting:. Rechtsomkeert naar de balie waar ik weer hartelijk werd onthaald door de Poolse theke (weet haar naam niet) en de uiterst vriendelijke, vrolijke, spontane Mirja (als ik het goed schrijf) ze is half Duits / Indiaas. Wat een lieverd is dat zeg en wat een lol kan je met haar hebben :dance2. Ze staat ook vaak achter de bar en dat doet ze MEER dan goed!!  Snelle bediening maar oooooh zo vrolijk en spontaan, dat maakt het geheel in HP nog aangenamer, helemaal top :pica.

Ik was zo rond de klok van 14.30 uur binnen, even omkleden en op naar de barruimte :bud. Daar spotte ik al snel Denisa, die was al weer lekker bezig met een gelukkige klant. Ook Sabrina liep ik al vlot tegen het lijf, het gekke is, die week had ik zoooooo vaak aan haar gedacht en de met haar beleefde super GFE sessie, maar op dat moment stond ik niet te trappelen om direct met haar de kamer op te gaan :017:. Je weet dus vooraf nooit hoe het gaat lopen. Ik bestelde wat drinken en ging eens een rondje lopen, ik ontmoette een vlotte niet schrijvende beer, die voor het eerst in HP was, hij had net een geweldige sessie gehad met een blonde chick die ik niet kon. Hij was duidelijk onder de indruk van HP :great:, ik vroeg of hij heel het pand al had gezien, nee zei hij, dus ik nam hem mee en liet hem de sauna etc zien en toen we het dakterras op liepen viel z'n mond wel even open met een grote glimlach erbij :dance:. Super toch met zo'n weertje daar lekker relaxen O0. Leuk gesprek mee gehad, tijdens dat gesprek kwam Maria het dakterras op, die vond hij zeer aantrekkelijk, we liepen op haar af en hij vertrok met haar naar beneden waarna ik even bij de beeldschone Anda? ging kijken die aan de andere kant van het dakterras lekker FKK lag te wezen :laydown. Wooooooow wat een lekker ding zeg!!! Kort praatje mee gehad, een zeer aantrekkelijke mysterieuze meid, ze was aan het wachten op een klant dus ik draaide me weer om. Ik kan mij overigens niet aan de indruk onttrekken dat sommige beren geestverruimende middelen consumeren, ik zag een beer alleen in de warme zon zitten, hij zag nog witter dan mijn badjas, de zonnestralen priemden dan ook als scherpe bajonetten op zijn door drank en drugs verlopen gelaat :-\ .

Tijd om naar beneden te gaan en de hoogste tijd voor wat actie dacht ik :040:. Achterin op een bankje zag ik Diana zitten, die had ik die week ervoor op het einde van de dag ook al gespot en Kanariepiet adviseerde mij toen vriendelijk doch zeer dringend om zeker eens met haar te gaan kameren, temeer ook dat ze een fantieke tz'er is volgens zijn zeggen. Toen kwam het er niet van, dus ik besloot nu maar van de gelegenheid gebruik te maken om kennis te gaan maken. Diana komt over als een zeer rustige, vooral bescheiden, lieve meid. Een Poolse schone die de kat eerst even uit de boom kijkt, niets mis mee natuurlijk, na een leuk kennismakingsgesprek gaf ik aan dat ik tz wel heel erg lekker vind en voor ik het wist zaten haar prachtige volle lippen op de mijne en waren we lekker aan tz :happy. Ik was versteld :littleangelx!!!! Hoe was dit nu toch mogelijk :017:?!?!?! Ja het was echt waar, ik trof iemand die NOG BETER  en intenser kon tz dan Sabrina, maar begrijp me goed, tz met laatst genoemde is ook al 7e hemel!!! Ik was uiteraard helemaal in m'n nopjes en ik vroeg of ze zin had om samen even lekker op het dakterras te gaan zitten, dat vond ze ok en niet veel later lagen we lekker op een bankje onder de warme zon te knuffelen en te tz :adult, wat een leven zeg pffffffoeeee zalig :)) , het trok alleen wel wat bekijks van andere beren en dat vond zij wat ongemakkelijk, ze gaf ook aan dat ze liever niet in de kino wilde stoeien, dat respecteerde ik natuurlijk en we besloten om een sleutel van een kamer te gaan halen. Ik bestelde voor ons nog wat drinken aan de bar en daar gingen we ;D. Op de kamer aangekomen kwam de ware aard van deze fantastische dame naar boven: ze ontpopte in een waar sexkanon :o. Wat draaide zij een wokkel van mijn jonge heer yourock!!! En wederom was ik met stomheid geslagen, ja echt niet gelogen maar voor MIJ persoonlijk is de sex nog ruiger dan met Denisa en dat viel al onder de hoogste categorie beestachtig ::) Laat ik het zo zeggen: Diana en ik waren als magneten, een stomend bezweten uur, van grote lust, verwennerijen, fenomenaal!!! TZ zooooo intens en continu, PZC: gigantisch lekker!!! Keihard, dt en zeer veel variatie. NMC was PSE/ GFE, vele heerlijke standjes met haar gedaan, keihard en lekker slowly, ongekend lekker :pompe. Na precies een uur kwam ik missionaris klaar waar je U tegen zegt, kolere ik had gewoon knikkende knieën zo'n inspanning had ik geleverd! Zij moest ook even op adem komen, zij was ook zeer actief dat geweldige uur! Ja Diana is mijn nieuwe nr. 1 in HP :035:!!! Hoeveel parels lopen er eigenlijk wel niet rond in HP?!?!?!?!

Beneden in de bar zag ik Kanariepiet, ik moest even m'n hart luchten bij hem, ik kon het gewoonweg niet bevatten dat iemand Denisa overtroffen had :017:, Kanariepiet zei met een glimlach: stille wateren hebben diepe gronden. Dat heb ik gemerkt zei ik :-\. De inzet en de service van de dames van HP is zo akelig hoog, je kan daar bijna niet misgrijpen heb ik het idee. Ze liggen dan ook allemaal dicht bij elkaar als het gaat om de beoordeling: goed, beter, best. En dat op toch niet zo'n groot damesaantal! Heel bijzonder! :great:

Ik bestelde een lekkere warme maaltijd om wat aan te sterken, ik kreeg gezelschap van de lieve Bianca, echt ook een plaatje en totaal niet opdringerig, Kanariepiet zat aan de andere kant van de tafel en hij wist dat ik Paula ook eens wilde ontmoeten. Kijk daar is ze zei hij :gtgal. Een mega slank poppetje stond bij de bar. Ik schrokte mijn eten naar binnen, snel naar de kleedkamer en poetste m'n tanden en hoppa weer terug naar de bar en daar was ze nog. Ik begon een gesprek met Paula, een verlegen meid (had KP al gezegd) en vroeg haar om even met mij het dakterterras op te gaan om tesaam iets te gaan drinken, dat vond ze een goed idee, wij naar boven ;D. Daar smolt het ijs langzaam en de eerste tz volgde. 1 ding wat super opvalt aan Paula is dat ze TOTAAL geen haast heeft, dat is wel super natuurlijk! Paula is niet te vergelijken met Denisa of Diana, ze zoent heel rustig, beetje gfe achtig, ik prefereer toch liever het ruigerere amandelenaantik tongwerk van D & D. Na ons drankje te hebben geconsumeerd gingen we de sleutel van een zimmer halen. Op de kamer liep het eigenlijk wel op rolletjes, behalve pzc, dat liep niet zo soepel, weinig zuigkracht helaas en we gingen al snel over op nmc, dat was daarentegen wel weer heerlijk :035:!! Bovenop doet ze het echt goed en dat legde haar duidelijk geen windeieren 8). Missio met haar is extreem lekker, het grappige was dat we een kamer hadden schuin boven het rookterras van de beganegrond. Toen het uur bijna voorbij was en na tal van heerlijke standjes, kwam ik zo euforisch missionaris klaar, ik gaf daarbij een onbeschrijflijke schreeuw of mijn lichaam tijdens het klaarkomen werd gekieteld door een vuurrode pook die al 24 uur in een vuurkorf had voor liggen gloeien ::). Samen nog een sigaret gerookt en daarna samen boven gedoucht. Paula zou ik toch een paar keer moeten kameren om een goede beoordeling te geven, dus tot een volgende keer Paula ;)

Beneden in de bar aangekomen bestelde ik weer een lekker bord eten bij de gezellige bardame Mirja, toen plots passeerde Denisa mij en ik hield haar aan. Ze had gelukkig tijd voor me het bezige bijtje. We vleide neer op een bankje achter een schot in de normale barruimte, we zaten nog geen seconde of het was alweer volop TZ, zo intens en lekker :adult, dit ging een tijdje zo door, tot ik in mijn ooghoeken Mirja druk zoekende op de vloer rond zag lopen, mijn eten was klaar, ik had alleen een handdoek “om” en veerde zo enthousiast op van de bank dat mijn handdoek per ongeluk achterbleef en zo stond ik spontaan fkk voor Mirja , super grappig hoe dat verliep, maar weer de grootste lol met Mirja, ik hoop haar nog vaak te zien, echt een topper! Het 2e bord warm eten van de dag was ook weer heerlijk, bedankt kok! Daarna weer snel tanden gepoetst en lekker tegen Denisa aangekropen. Het viel me op dat ze ietwat moe was, dat kan gebeuren, toch gingen we de kamer op. We beleefde weer een PSE sessie, maar dan in de 4e versnelling ipv de 6e, dat is nog steeds RUIM boven het gemiddelde als je het met andere dvp’s buiten HP vergelijkt. Mijn 3e orgasme was een feit en hoe, het was weer zalig O0!! Na onze sessie is ze naar huis gegaan, ze was op, ze had een drukke dag gehad waar ik zelf ooggetuige van was geweest  Herhalingsgevaar blijft 1000%, een heerlijke meid!!!

Toen was het volgens mij zo rond 23.30 uur, Kanariepiet was net vertrokken, het was weer erg rustig in de bar, wederom weinig dames te zien die in mijn straatje vielen. Wat ga ik doen :017:?!?!?!? Voor het gevoel had ik al mijn kruit voor die dag al verschoten ::), ik moest natuurlijk ook weer herstellen van de sessie met Denisa, déjà vu, bekend verhaal, zou ik weer wachten op een dame en m’n laatste uitputtingssessie doen zodat ik weer helemaal van de kaart 2,5 uur terug naar huis kon gaan rijden :o???  Dat was niet zo slim zei m’n verstand!! Ik besloot om eerst maar eens aan de theke te vragen of Diana nog aanwezig was en dat werd beaamt. Toch maar blijven dan. Als een kip zonder kop liep ik maar rondjes, dan maar weer roken, dan maar weer koffie halen, pffffff daar word je wel kei kinds van zeg :-P. Toen om 01.00 uur was ik het spuugzat :banghead:, ik wilde de dag niet zo afsluiten maar zo schoot het gewoon echt niet op, ik voelde me zwaar belabberd. Ik gooide de handdoek in de ring, ik zei nog wat mensen gedag en strompelde nog net niet tijgerend richting de gang die in de kleedkamer zou uitmonden. Toen ik langs de grote doucheruimte struinde zagen mijn ogen op 15.00 uur een dame die stond te douchen, jawel het was niemand minder dan Diana!!! Het is toch werkelijk niet te geloven dacht ik! Heel lief en vriendelijk kwam ze fkk naar mij toegelopen en vroeg hoe het met mij ging. Ik was alles behalve fit zei ik eerlijkheidshalve, zelf was ze ook wel moe zei ze. Ze vroeg of ik zin had om misschien samen iets te drinken :happy? Mijn hersens begonnen hard te kraken, ik zei dat ik daar wel oren naar had, maar naast dat eigenlijk geen fut meer had voor een kamergang, dat maakte niet uit we zien het wel zei ze :ladyred. Na haar opfrisbeurt nuttigde we samen een lekker bakkie pleur en rookte we buiten saampies een sigaret. In het kader van Niet Gespoten Is Altijd Mis hakte ik voor mijzelf de knoop door om toch met haar te gaan kameren :035:. En zo zette ik mijn geld in op het prachtige paard Diana. 0m 01.45 uur belandde we op de kamer. De vonken sprongen er aan alle kanten weer vanaf en wat een energie kwam er weer vrij!!!! Dat zij moe was was nauwelijks te merken, wat een inzet weer!!!! Laat ik het zo zeggen, normaal zet ik mijn jonge heer in de 6e versnelling, nu was het Diana die haar automaat niet op Drive had staan maar in de Sportstand , man man man, pzc zoooooooo hard en intens, ik voelde mijn orgasme in de buurt komen en mijn gelaatstrekken spraken boekdelen zag ik in de spiegel ::), na een minuutje liet ik me helemaal gaan, het resultaat was een gigantische FT :sexxx. Waaaaaaaaaaaaanzinnig!!! Toch maar goed dat ik gebleven was O0. Toen was het ondertussen 02.30 uur, later moest ik ook voor 45 min. + ft afrekenen, een hele eerlijke meid! Dat had ik deze week toevallig ook al bij een ander gelezen dat hij per kwartier heeft afgerekend, dat zegt wel iets over Diana! Afscheid genomen en snel douchen en omkleden, onderweg kwam ik Bianca nog tegen, totaal niet boos dat ik niet met haar had gekamerd, een paar lekkere tzoenen en knuffels en het was bye bye zwaai zwaai naar HP en de huiskatjes :039:. Tot snel ;)

Onderweg viel het weer niet mee :steeringwheel:, een aantal blikjes red bull achterover gegooid en nog knikkebollen, enfin, om 05.00 uur kwam ik thuis, warm onthaald door een zwerm fluitende vogeltjes.

Dit was mijn 3e bezoek aan HP, weer boven mijn verwachting, ik heb er het klokje rond van 14.30 uur tot 02.30 uur weer van genoten! :035:

Have a nice day!

Untill the next story!

Greetz Again and Again ;)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #494 Gepost op: 25 mei 2014, 22:48:52 »
Ik lig wat achter met schrijven. Nog 2 verslagjes van Panthera (16/5 en 23/5) en 1 van Samya (24/5). Ik heb getwijfeld waarover ik het eerst zou schrijven Panthera of Samya. De ervaringen van 23 en 24 mei liggen kort bijeen. Hoewel ik Panthera een zeer warm hart toedraag, heb ik afgelopen vrijdag een mindere ervaring meegemaakt. Vervolgens ben ik aangenaam positief verrast door Samya, waar ik een 4-tal uurtjes prima heb kunnen vertoeven.

Enfin, op vrijdag 16 mei naar de huiskatjes. Deze vrijdag paste niet in mijn tweewekelijks ritme. Ik was op 25 en 30 april én 9 mei al geweest en volgens planning stond 23 mei pas weer op het programma. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Het moest dan ook slechts een kort bezoekje worden van 17 tot max 21 uur. Ik wist ook dat Foots en KanariePiet deze dag aanwezig zouden zijn, altijd weer gezellig om even bij te kletsen en leerzame tips te horen. Ik zou me zelf voor de gek houden als ik alleen voor Foots en KanariePiet naar Panthera zou zijn gegaan. Het ultieme doel is nog altijd mijn blondie Michelle.

Rond half 5 was ik in Panthera. Na de gebruikelijke plichtplegingen nestelde ik mij aan de bar in afwachting van meine Süße die al vrij snel binnenwandelde. Tijdens de laatste twee bezoekjes aan Panthera leek de jus er bij Michelle wat af te zijn. In bedekte termen heb ik dat ook geschreven in mijn verslag van 9 mei. Echter, dit bezoek bleek het beste ooit te worden. Michelle was weer de 'oude' Michelle. Na twee (whirlpool)kamergangen van twee uur kwam knaktuut(je) rond 22 uur zeer tevreden terug in bar. 
Foots was intussen gearriveerd. Met Michelle eerst nog een kwartiertje op het terras wat gedronken, een peuk gerookt en afscheid genomen. Ook nog even kort met Foots gekletst. Lang hebben we niet gesproken, ik ken zijn interesses inmiddels. Die zat op hete kolen...... . Mijn geplande vertrek van 21 uur werd uiteindelijk 22.30 uur. Maar dik en dubbel waard!

Op 23 mei stond een bezoek aan Panthera gepland met een aantal rakkers. Rond 12.30 uur gearriveerd. Gelijktijdig draaide ook Kanariepiet en Vendezz de parkeerplaats op. Gewaardeerd rakker Licky Luke zou pas later rond 14 uur arriveren. Op het terras trof ik GolfPik aan, die inmiddels aan het genieten was van de aanwezigheid van (H. maagd) Maria. Het duurde niet lang of het was al een klein feestje met de aanwezige bekende rakkers. Met een aantal spraakwaterige dames er bij (Maria, Nicole en Rebecca) was het feestje helemaal compleet.
Van de dames waren opvallend afwezig: Denisa, Evelina, Veronika, Natasha en Corina. Al reeds lang afwezig zijn Marianna en Christina. Diana verscheen pas 's avonds in HP. Melodie was na lange afwezigheid weer present.

Door al die gezelligheid met de rakkers en de dames op het terras duurde het lang eer ik toe kwam aan een voorgerecht. GolfPik gaf het goede voorbeeld met Maria. Ik besloot maar eens een douche te nemen. Van de dames die ik in gedachte had was alleen Elena aanwezig. En zo nestelde ik mij naast Elena op de sofa. Elena was stomverbaasd. Hoe zou dat nou komen?
De reeds gerecenseerde TZ kunsten van Elena blijken op waarheid te rusten. Daar is ze absoluut een kei in. Elena is een GFE, die absoluut goed te noemen is. Maar persoonlijk vind ik Maria veel beter. Wellicht komt het door het feit dat ik met Maria al vaker op kamer ben geweest en veel beter ken. Zelfs Michelle in de juiste modus geeft minstens dezelfde GFE als Elena. Het herhalingsgevaar bij Elena is overigens zeker aanwezig.

Na de kamergang met Elena een douche genomen en mij een plekje gezocht aan de bar. Klokslag 5 uur was ze er dan toch, michelle. Ze had deze keer een verassing bij zich. Zoals gebruikelijk namen we plaats op het terras tussen onder andere GolfPik, Hasta La Pasta die inmiddels ook was gearriveerd. Een kamergang zou niet lang meer uitblijven. Echter het liep helemaal anders. Theke Annetta kwam Michelle verblijden met een 'Privat Termin'. Twee gezichten veranderden van het ene op het andere moment in mineur! What the Fuck!? Het is inmiddels de derde keer dat dit gebeurt en telkens bij theke Annetta! Toeval of niet! Panthera is op de hoogte van het feit dat Michelle geen prive afspraken wil als ik er ben. Twee en een half gingen verloren. Op dat moment was ik sauer!
Pas om half 8 kwam de eerste gelegenheid om te kameren met Michelle. Uiteindelijk zijn het weer twee kamergangen van twee uur geworden. Ook deze keer weer top service! Echter door de werkstress van deze week zat er bij de tweede kamergang niet meer in dan wat productie van stof. De kamergang was er niet minder om, het lag zeker niet aan Michelle. Michelle was na mijn moeizame prestaties ook behoorlijk KO. Vanwege het debacle met die Privat Termin is Michelle langer gebleven dan aanvankelijk haar planning was. Dat vond ik dan wel weer top! Na de kamergang hebben we meteen afscheid genomen en ging ze om half 1 naar huis.

Ik was voornemens mij zelf ook nog te trakteren op een toetje, maar de vermoeidheid was inmiddels zo groot dat dat er niet meer in zat. De vermoeidheid manifesteerde zich zelfs zo snel dat ik besloot om 1 uur te vertrekken om toch nog enigszins 'fit' en veilig de terugreis te kunnen voltooien.

Samengevat:
9 en 16 mei weer prima genoten van Panthera, de aanwezige rakkers Licky Luke, Hasta La Pasta, GolfPik, KanariePiet, Vendezz en de dames Elena en Michelle.
De keuken was weer uitstekend.
De sfeer was zeker op 16 mei weer als vanouds.
Jammer van het gedoe rond die Privat Termin van Michelle. Bij het verlaten van Panthera was Bob helaas niet aanwezig. Ik had graag hierover een opmerking willen maken en dat ga ik nog zeker doen bij mijn volgend bezoek. Bezoekjes aan HP en in het bijzonder aan Michelle hebben nog steeds veruit mijn voorkeur. Ik ben een bijna wekelijkse bezoeker en laat er heel veel euro's achter. Een volgende onderbreking door een privat termin accepteer ik echter niet meer.

Mijn eerste bezoek aan Samya op zaterdag 24 mei was bovenverwachting. Zo'n eerste (uitstekend) bezoek zegt nog niet alles, maar mijn interesse heeft Samya wel gewekt.

Illusion Plopp



Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke